Ninja 250 ili RS 125?

jo0ker

New member
Dakle uskoro krećem polagati A2 kategoriju i gledam motore koje bi si kupio, uzeo bi neku sportivu, a trenutno mi se ova dva motora najviše sviđaju, definitivno želim nešto preko 20kW, a u rangu cijene do nekih 3k eura.
Molio bi savjete u vezi oba motora, RS mi je lijepši, i jeftiniji, a Ninja mi je isto lijep, ali mi se ne sviđa prednja maska, sviđa mi se maska na ovome http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/sportski-motori/kawasaki-ninja-250-cm3-slika-40375229.jpg, ali koliko sam vidio ostale ninje 250 takvog godišta (2008) imaju jedan far. I ne sviđa mi se sat što ima analogni, puno mi je bolji sat od RS-a.
Koliko bi ja neuk mogao reći vjerujem da ninja ima slabiju potrošnju i jeftinije održavanje, jedina prednost RS-a bi bila niža cijena? Hvala svima unaprijed!
 
Možda griješim... ali ova Ninjica iz oglasa mi izgleda ka od Sarinjove cure, odn. njegova prerada.

Slike su bile u ovoj temi, ali se na žalost više ne vide...

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,184444.msg3037672.html#msg3037672

 
Vozim ninju 250, po mom mišljenju motor je stvarno odličan, a bio sam u istoj dilemi  :wink:.
Probao sam i rs-a od frenda daavno prije pa nemogu usporediti više brzinu ako te to zanima (mene nije toliko) ali ukratko:

ninja je 4t, znači manje troši (moja je cca 3,5 l ali s nekim preradama  :mrgreen:), ne kvari se nikako, evo ja ga koristim u svim režimima kako mi kad treba i u 20k km nikad ništa, toči i vozi.
Malo su velike te bočne plastike za takav motor pa osjetiš dosta udare vjetra po magistrali, ali na ac ako voziš 130-150 samo uz autobuse  :)
za po gradu odličan, uzak za provlačenje, brz za sve situacije. Po zavojima van grada fenomenalan, lagan za nagnut, dobro poteže kad treba.
0-120 je za čas, dalje nabireš do 160 (krajnja po gpsu) ili 180 nizbrdo na ac xD
Za dvoje isto bolja opcija nego 125, jes da malo fali snage, al bar znaš da neće zaribat i da ga možeš terat po ravnicama i po brdima. Sic za vozača je ok, prelazim često 300-500 km u komadu, nema problema (možda imam debelu guz... :misli:), za sic od suvozača sam dobio komentare: od "ok" do "moš drva cjepat na njemu" (nakon 300 km  (y))
Na ninji zadnja guma 130-izgleda očajno, al staviš 140 pa si miran kolko tolko. I jasno sbk top da ti neko kavu ne usipa u "mlinček" kak su znali padat komentari  :LOL:
Potrošni materijal dosta jeftin, a servise možeš i sam radit- nema fergazer pa nema štelanja svega i svačega. Na zadnji kotač sam čuo da ide, ali ja nisam ni probavo, a i općenito ne ždere gume ko velki motori.
Plastike dosta otporne na padove i klizanja, sam motor nema nekih zvukova čudnih niti škripanja plastika itd.

Ukupno +: održavanje, potrošnja, pouzdanost, upravljivost (vozne osobine općenito)
Ukupno -: fali snage iznad 130 i za dvoje vožnju, dosta veća potrošnja na visokim okr (do 5,5 l), velik bočni profil,tanka zadnja guma.
 
Kazes definitivno sportivu, a ima 25kw i nikam nejde...al ok :)
Za 3k evra kupis nesto i od 500ccm pa se budes vozil ko covjek, puno bolji izbor od ova dva. Jer ionak imas pravo na motocikl do 500ccm, zapravo 45kw ili kolko vec, pa glupo da ne iskoristis to.

Ninja250 bude kostala isto samo ce ti prije dosadit.

A ako ti samo ta dva motora igraju onda sam i ja za ninju ;)

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

 
Hvala svima na odgovoru, pogotovo frenkyju na ovom opširnom :)

danc00 said:
Kazes definitivno sportivu, a ima 25kw i nikam nejde...al ok :)
Za 3k evra kupis nesto i od 500ccm pa se budes vozil ko covjek, puno bolji izbor od ova dva. Jer ionak imas pravo na motocikl do 500ccm, zapravo 45kw ili kolko vec, pa glupo da ne iskoristis to.

Ninja250 bude kostala isto samo ce ti prije dosadit.

A ako ti samo ta dva motora igraju onda sam i ja za ninju ;)

Sent from my LG-D802 using Tapatalk


Mislio sam više na sportski look, ne bi supermoto, naked i takve :) i drugi motori su dobrodošli kao prijedlog, ako izgledaju slično.
 
Cvaje obožavam i nemože nitko reći da su dosadne za vozit i slično, ali ako se misliš dosta vozit i radit veću kilometražu onda definitivno Ninja. Manje troši, održavanje je jeftinije, motor ide sasvim dosta i ima dosta snage (pogotovo ako su ti to prvi veći ''koraci'' na motoru), rega je možda malo skuplja od 125-ice ali ništa strašno, Aprilia možda ide malo brže i eksplozivnija je, ali mislim da ti to ni ne znači puno jer nije nešto prevelika razlika. E sad puno ljudi će ti reći da uzmeš nešto jače jer će ti brzo dojadit tih 125/250ccm, ako imaš love samo daj  (y)

Poslije skutera 50ccm uzeo sam 250ccm, imam motor tri godine i ne vidim da mi je nešto dojadio, jedini minus je kad se voziš sa ekipom koja ima jače motore onda se moraš terat na ravnici ako drže jači tempo, ali po zavojitoj cesti taj manjak snage se ne osjeti tako jako. Mislim da kada počinješ na slabijem motoru bolje vidiš napredak u vožnji i ne moraš toliko brinut da je prejak motor i slično, a ako ti i dojadi-prodaš, kupiš jače i gotovo, barem znaš da si probao i tu manju kubikažu. Jedno iskustvo više za jači motor :rock:
 
Ako se odlucis za RS-a, onda kupi ovu zadnju liniju ali 2006-07 godina. Oni su jos imali japansku nippondenso elektroniku (CDI), noviji imaju piaggio. Masina je na svima ista: austrijska rotax 122. Dijelova ima, puno ih je pa je dio motora zavrsio u dijelovima. Ima par stvari na koje treba paziti, ali o tome mozemo ako kupis taj motor.
 
E ova bijela ninja s maskom mi je od frenda, a ovu masku sam ja izradio, tako da ako te zanima takva maska, javiš mi se.
Osobno sam i ja imao  takvu ninju 250 (ne ovu bijelu s maskom). Motor je fenomenalni, kad sam ga kupovao, očekivao sam da to nebude baš išlo nešt posebno pošto je 250 kubika, al iznenađenje je bilo ogromno, kako kod mene, tako i kod 10-ak drugih mojih prijatelja koji su ga isprobali. Zapravo s guštom sam ga davao prijateljima, jer sam uživao u facama koje su imali kad su se vračali s mojim motorem. Kao što je navedeno gore, potrošnja mala, održavanje jeftino, ne kvari se, ako se iza stavi šira guma, kao moj frend s ovom bijelom ninjom koji je stavio gumu 160, motor izgleda mrak. Ako staviš još neki sportski auspuh, zvuk bude mrak, s obzirom za 250 kubika. Za razliku od RS 125, uopće nema smisla raspravljati o tome kolko je bolji zvuk na njinji.

RS-a sam osobno vozio, i da natrag moram birati između 250 i rs-a, nikad nebi nit pomišljao na RS-a. S ninjom nečeš pogriješiti, ako imaš kakvu priliku da ti netko od frendova dade jedan đir s ninjom, više dalje nečeš razmišljati.
 
E da, ova maska je zapravo plastični dodatak koji ide preko maske i fara, ne smeta osvjetljenju, a mjenja izgled prednje strane motora u sasvim nešto deseto...

http://oi57.tinypic.com/1z6t6e.jpg
 
kava007 said:
E da, ova maska je zapravo plastični dodatak koji ide preko maske i fara, ne smeta osvjetljenju, a mjenja izgled prednje strane motora u sasvim nešto deseto...

http://oi57.tinypic.com/1z6t6e.jpg
:misli: Koliko pratim strane forume, stavi tu masku na ebay (ako već nisi) i baci udicu po forumima u americi ima baby ninji ko blata (y)
 
Hvala svima. Prva opcija je Ninja, ako bude bilo novaca, ako budem slabiji s novcem onda ću uzeti RS-a. U svakom slučaju nadam se da ću do kraja godine uspjeti nešto uzeti, pa ćemo u nekoj drugoj temi raspravljati o samom motoru, jer će mi trebati puno pomoći što se tiče održavanja, ulja, zamjenskih dijelova itd itd... Još jednom hvala svima!
 
Uvijek me fasciniraju te RS-ice, sa 20t km sve već imaju po jednu dvije generalke. To je kilometraža koja se normalnom vožnjom napravi u dvije godine.
E sad, možda ti se čini malo više keša sad, ali vjeruj mi da nećeš pogriješiti ako uzmeš ninju.

Jesi možda gledao hyusonga 250?
Četverotaktna v2 mašina, to bi ti se moglo svdjeti.

Ovdje čak zvuče kao veliki motori
https://www.youtube.com/watch?v=iwp3rNI8K6g
 
Da, to im je serijski.
A cijena na njuškalo oko 2 000 eura, a top speed 180km/h
što je ok, jer ionako je ugodno do 140

https://www.youtube.com/watch?v=pRyS2-uF-u0

nikad nisam imao hyosunga, potraži nekoga tko je pa ga pitaj o motoru
 
andrej16888 said:
nikad nisam imao hyosunga, potraži nekoga tko je pa ga pitaj o motoru

taj sam  :LOL: ali imam naked verziju...ravni guvernal, nema oklopa i naprijed je jedan disk, sve ostalo isto kao na R verziji :D
 
danc00 said:
Kazes definitivno sportivu, a ima 25kw i nikam nejde...al ok :)
Za 3k evra kupis nesto i od 500ccm pa se budes vozil ko covjek, puno bolji izbor od ova dva. Jer ionak imas pravo na motocikl do 500ccm, zapravo 45kw ili kolko vec, pa glupo da ne iskoristis to.

Ninja250 bude kostala isto samo ce ti prije dosadit.

A ako ti samo ta dva motora igraju onda sam i ja za ninju ;)

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

35 KW
omjer snaga težina 0,2 KW / kg
i dodatno kod prigušenih vozila, izvorno vozilo nije duplo ili još više jače od prigušenog

nema ograničenja po pitanju ccm, od uvođenja tog zakona do danas
 
Ico92 said:
taj sam  :LOL: ali imam naked verziju...ravni guvernal, nema oklopa i naprijed je jedan disk, sve ostalo isto kao na R verziji :D

Kako ti se pokazao motor? Bas gledam sto se cijene tice definitivno najbolje ulozeno dobiveno na papiru. Kako je u stvarnosti?

Sent from my XT760 using Tapatalk 2

 
andrej16888 said:
Uvijek me fasciniraju te RS-ice, sa 20t km sve već imaju po jednu dvije generalke. To je kilometraža koja se normalnom vožnjom napravi u dvije godine.
E sad, možda ti se čini malo više keša sad, ali vjeruj mi da nećeš pogriješiti ako uzmeš ninju.

Jesi možda gledao hyusonga 250?
Četverotaktna v2 mašina, to bi ti se moglo svdjeti.

Ovdje čak zvuče kao veliki motori
https://www.youtube.com/watch?v=iwp3rNI8K6g

Nisam gledao hyusonga, pogledati ću, hvala ! kao što sam rekao drugi motori su također dobrodošli prijedlozi :)


https://www.youtube.com/watch?v=WkqDzeCVkX0
Ovaj video sam pogledao, pogledao sam motor i ono što mogu reći da mi je lijepši od Kawasakija i da mi se sviđa, samo mi se ne sviđa što nije pouzdan proizvođač, a kao što u ovom linku što sam stavio čovjek govori da nije pouzdan motor, da nije kvalitetno napravljen.