Novi GS/GSA

Po ovome što pišeš tebi bi baš trebao GS. Ne bi više lutao...
Ne vozim GS-a nego RT-a.. Kad razmislim koliko sam setova lanaca i lančanika kupio i promjenio na bivšim motorima, koliko sprejeva za podmazivanje, koliko puta sam odmašćivao zadnju felgu, koliko puta sam podizao zadnji kraj i podešavao napetost lanca.. Ispada da sam za to mogao kupiti novi rezervni kardan ili neki od zupčanika.
Haha. Dobra matematika.
Usput, u cijeloj raspravi, koja se uvijek svede na to da jedni hejtaju BMW a drugi ga imaju pa ga brane (ili su objektivni :mrgreen: ), zanemareno je da ti silni kardani i drugi fejlovi su potpuno besplatni. Zamjene me koštaju jedino da nagovorim nekoga da me pokupi kod Tomića i odveze po motor, ili da u zadnje vrijeme bahato platim Uber/Bolt oko 5€ i riješim te silne probleme.
 
A što ako nedaj bože zakaže u vožnji? Ili u trećoj državi?
Teško da na taj broj sjebanih kardana kroz modele-godine nekome nije otišao u krivom trenutku.
Meni se to vrtilo kroz glavu dok sam razmatrao RSa kao opciju.
 
I ti si u pravu. Ne zezam se. Napravio sam termin u BMW-u za probnu voznju i vjerojatno cu kupiti jednoga. Glupo je da serem na GS-a a nisam ga nikada imao. Ne treba mi, ali mi ne trebaju ni ova dva motora koje imam pa ih svejedno imam.
To be continued... :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: diesel power
mozemo sad o Tesli?
jer imam i teslu, ekstra sam si glup sad
 
E na Teslu me neces nagovoriti! Tu sam vjeran BMW-u sa rednih 6 😄
Doduse, zeni sam strujića uzeo, pa je svasta moguce... :mrgreen:
 
Cisto teoretsko pitanje da pokusam shvatit koliko je velik taj problem kardana, na koliko motora se desio taj problem od ukupnog broja prodanih, ako netko zna
 
Ne. Jasno je samo da si zaključan u svoju ograničenost od 4 cilindra u nizu (iako više-manje da se naslutiti da nemaš pojma što je voziti ostale opcije i tehnologije), tebe oduševljava zujanje i ne znam kaj (imah Bandita 650 sa 4 cilindra - ide dobro za svoju kubikažu, no čuje ga se kao da ide sotona po cesti, a u biti malo inženjeringa ispušnom sustavu liječe komplekse onih koji vole zujanje iza kojega ne stoje i rezultati) i u biti samo trebaš potvrdu samom sebi da je tvoja filozofija ispravna...

Prodaješ dvolične principe koje sada kada sam ti ih servirao iz tvojeg posta - sada ti to okrećeš na "provokaciju i zajebanciju", iako i sam znaš da nije jer ćeš i dalje imati mokre snove na Harleye i "isprobavati" choppere, priča kojom pljuješ BMW je odjednom pozitivna kada gledaš Harleya...

Kada budeš vozio BMW ili ga imao, onda ćeš steći elementarne uvjete i mandate da kenjkaš išta po BMW-u, do tada se drži svojeg hrđavog Kawasakija sa bovdenima malo boljeg bicikla i uvjeravaj se da je jedino tvoja kupnja "razumna" (a nije, i baš dok sam imao i Versysa 650 i K-motor istodobno znam o čemu pričam, za razliku od tebe - taj Versys, kolikogod jeftin, nije vrijedan ni tih novaca...).

Ljudi koji imaju novaca da kupuju novo imaju svi isti princip rada i mišljenja - ako si ja nešto mogu priuštiti, onda će to biti nešto što je najbolje (to vrijedi apsolutno u svemu), jasno je da za svoju lovu ja mogu birati i birat ću, a onda dolazimo do onoga što je tebi nepoznato i gdje robuješ najglupljim predrasudama i filozofijama onih koji su u tvojim okvirima mogućnosti i želja - ono što ne možeš imati (i još gore - što pljuješ a nisi ni probao!!), to treba popljuvati jer time tješiš svoj ego da si bolje prošao i da ne treba plakati za onim što ionako ne možeš imati... iako te i praksa demantira - oni koji putuju i stvarno koristre te motore za svoje namjene za koje su i proizvedeni, ne znam koji je to putovao na nečemu što ti voziš i tebi slični, svi ti putnici su budale koji robuju hypu, a ne razumu, jer bi onda putovali Versysom... kakva istinska korist od BMW-a? - nema je! To stvrano "nije" motor koji išta vrijedi... da li mi pričamo da ne vrijedi motor, ili ne vrijede ljudi koji ga kupuju samo zato jer oni ne koriste motor onako kako si TI zamislio da bi trebali?? OČito je da ne razumiješ osnovne filozofije u auto-moto svijetu.
izgleda da veliku važnost pridaješ “imanju” bmw-a

pričaj nama jazavcima, kakvo je to iskustvo? može više detalja?




Srki
 
Cisto teoretsko pitanje da pokusam shvatit koliko je velik taj problem kardana, na koliko motora se desio taj problem od ukupnog broja prodanih, ako netko zna
Koliko znam, problemi kardana su 2 i jedan za mjenjač,
1. to je stvaranje kondenza i posljedično hrđanje i to vodi u zamjenu kardana na troškove tvornice a bilo je i puknuče manžete, zbog razlike u tlaku kad je hlada i vruč i zbog toga rade onu rupicu sa "ventilom" za odvajanje vlage i izjedačenje zračnog tlaka u kardanu
2. zračnost kardana, vjerojatno posljedica greške u proizvodnji kardana
Toga je bilo nekoliko, ali nije utjecalo na sigurnost.

Opoziv za update elektronike je posljedica puknuća ulazne grane mjenjača na manje od 10 kom. (od 440.000 kom) ali to dovodi do blokade kotača i sugurni pad. Zbog toga taj opoziv.
 
Opet se dušebrižnici uzjebali oko svete krave, i to najviše oni kaj nisu ni sjeli na njega. Da je najljepši nije, da je najkvalitetniji nije, da je među skupljima je. Da ima odličnu ciklistiku i karakter motora ima. Da ga moraš skupo platit moraš, da ga možeš skupo prodat možeš. I ne kužim kaj vas to jebe. Voziš kaj ti se sviđa i za kaj imaš love. Točka.
 
Ispada da bi ostali proizvođači bili sretni da ih muče takve brige kakve ima BMW 😁. Samo za primjer Kawasaki je po tome trebao povući lijepu količinu 650 ccm dvocilindraša radi izlijetanja klipa iz mašine, ali nisu čak ni priznali problem. Vjerojatno iz razloga jer to ne utječe na vozna svojstva ili sigurnost vozača.
 
Koliko znam, problemi kardana su 2 i jedan za mjenjač,
1. to je stvaranje kondenza i posljedično hrđanje i to vodi u zamjenu kardana na troškove tvornice a bilo je i puknuče manžete, zbog razlike u tlaku kad je hlada i vruč i zbog toga rade onu rupicu sa "ventilom" za odvajanje vlage i izjedačenje zračnog tlaka u kardanu
2. zračnost kardana, vjerojatno posljedica greške u proizvodnji kardana
Toga je bilo nekoliko, ali nije utjecalo na sigurnost.

Opoziv za update elektronike je posljedica puknuća ulazne grane mjenjača na manje od 10 kom. (od 440.000 kom) ali to dovodi do blokade kotača i sugurni pad. Zbog toga taj opoziv.
Ukratko, toliko nebitno da ne bi trebalo brinut niti jednog potencijalnog kupca
 
Moze se spojit ova tema i tmax...jer ista ekipa ih kupuje.

Prvo kupi tmax,pa onda...daj onoga sa maglenkama.

Nisam ljubomoran,nemam razloga.

Kao koleđice i bile bivce,lacosta majice, ,sindrom golfa 2 iz 80ih.
Budi viđen i pokaži se...

Nekako mi je uvik bia draži low profile.


Da se razumimo...tmx i bmw su odlicni motori...ali zbog tog nekog statusnog simbola nebi ih nikad uzea...

Tako ja razmisljam.