Novopečeni skuteraš

Depp

Member
  :? Danas sam prodao svoj cijenjeni motor i u nekakvoj konfuziji kupio odmah - skuter! Dao sam KLE u oglas i prodao ga u roku 24 sata za traženu cijenu, novom bikeru Kristijanu iz Sv.Ivana Zeline. Iako posredno imam i VFR na raspolaganju, premalo sam koristio KLE a VFR još manje. Motor je bio kao iz dućana, a takav će mi valjda biti i moj novi dvotočkaš Beverly Tourer 300 i.e.  :( Tek ga sutra preuzimam i uopće nikada ni nisam vozio skuter te klase i imam osjećaj da ili ću ga zavoliti ili ću se totalno razočarati. Ovaj model je na akciji jer je upravo predstavljen novi, ali mene to ne pali previše jer sam sklon provjerenim i pouzdanim strojevima , kakav je KLE apsolutno bio. Udobnost mi je odgovarajuća a iskusne skuteraše pitam za iskustva sa Piaggiom i kvalitetu te pouzdanost i kakav savjet za novog-starog bikera. Gerijatrija na skuteru  :mrgreen:
 
Ima nekoliko tema o Beverly-u i 300 ccm quassar mašini...
Kvaliteta kao niti pouzdanost nisu u pitanju kod Piaggia generalno ...
Imao Beverly 250 sport i prezadovoljan sam bio s njim, nema razloga da ne budeš i ti  :wink:
naravno ako prilagodiš kriterije i očekivanja što se tiče skuter koncepcije i 22 ks ...
 
:? Iako sam mislio da nije pametno pisati prve dojmove u ovakvim slučajevima, učinit ću to. Došao sam sa prve vožnje skuterom. Poslije enduro tourera koji je bio podešen prema meni, sjesti na neki Beverly 300 i krenuti na naše razrovane ceste, prava šokantna avantura. Slabašan je taj 300, skače po rupama do neba i imam osjećaj kao da vozim neki komad namještaja. Jednom rječju, lagani užas. Naravno, treba biti realan i nadati se da kad sam se već uvalio u to, da će svakim danom slika biti svjetlija i navika će učiniti svoje. Ipak, gotovo da nema zajedničke crte osim dva kotača. Čak i sport tourer VFR koji nije tako visok i mekan kao KLE , nema po pitanju osjećaja na cesti dodira sa ovakvim tipom dvotočkaša. Možda vam je ovo smiješno,ali eto, zabavite se čitajući utiske nekog tko je uletio kao padobranac u skuteraške vode. Bit će bolje... :cry:
 
probaj malo kroz grad, kolone i parkiranje... to će te utješiti, a  ako ne slobodno ga meni posudi  :mrgreen:
 
Znas kaj, inace vozim nexusa, al sam imal priliku napravit krug s beverlyjem 400 neki dan. mozda je stvar navike, al i meni je beverly fakat cudan. i dobro si to usporedio s komadom namjestaja. bas nikakav feedback s podloge nisam imal. no, velim, vjerojatno je stvar navike. ne bi se tak dobro prodaval da nije vozan, ili...?
 
a je ... malo je prednji kraj čudan ... kao da je u zraku,pruža otpor u zavoju a onda odjednom skuter naglo "padne"
kad se navikne čovjek onda nema zime ali prvih par bržih zavoja se smrzneš jer se čini kao da je guma pustila ....
 
:) U ovih par dana sam pročitao gomile testova, iskustava i podataka o skuterima i o doživljenju istih. Taj moj Bev 300 je u testu objavljenom na našem motori.hr portalu ocjenjen poput neke BMW trojke :mrgreen:, znači - super je! Prema tome, ja ću se sigurno adaptirati na njega i bit ćemo si dobri. Samo da me dobro služi, pa dok traje - traje. Prava je istina da je najbolje imati obadva, skuter i motocikl. Imam auto sa automatikom i jedan sa ručnim mjenjačem i super se nadopunjuju. Tako i ovo. Baš bi volio probati 400 ili 500ccm u Beverlyu, da vidim da li bi me to malo utješilo. Inače, probao sam sjediti i na tzv. sportskim GT skuterima, ali nije mi se baš dopalo. Dakle, skuter kao takav je O.K. Ali je vjerojatno da npr. Nexus ima drugačiji feedback, mada je sve to jako slično. Sutra na regu, a onda po gasu.   :skuter:
 
:) Kad sam već započeo temu o novom-starom skuterašu, red je da opišem nastavak svojih prilagodbi i impresija. Eto, danas sam Beva registrirao i to platio nemalih 1275kn sa 50% popusta(Karlovac), a skoro 200kn otpada na nove knjižice vozila i prometnu. Ipak, previše za samo 278 ccm. Provozao sam ga po gradu uzduž i poprijeko i počeo paziti na šahtove i rupe. Kako je rekao dannyghost , koncentrirao sam se na ono pozitivno i malo pomalo počeo razvlačiti i osmijeh. Od semafora do semafora poput "vihora" :mrgreen: . Ali praktičnost i laka dostupnost pretinaca uz bezbrižno parkiranje zaista su ugodne stvari. Tijekom dopodneva sam zahvaljujući ljubaznosti nekih servisera i dealera isprobao još nekoliko skutera i shvatio da je moj 300 i.e. dobra kupovina. Popodne sam odlučio isprobati skuter na prvoj ozbiljnijoj vožnji. Sin i ja sjeli smo na Tourera sa koferom i krenuli put Metlike u Sloveniji i poslije natrag preko Kamanja i Ozlja po još nekim brdskim Vivodinskim cestama. Mogu reći da svaka vožnja daje novu sliku o mogućnostima skutera. Opterećenje je bilo oko 175kg, dakle maksimalno, ali na zavojitim i pomalo brdovitim cestama Bev je išao solidno, jedino kamion koji je pičio 90 na sat, bio mi je problem jer nema dovoljno sape za brzinsko pretjecanje. No, može se voziti i tom brzinom ponekad. Najviše 120 zbog razrađivanja zadovoljilo me. Kočnice ocjenjujem vrlo dobrom ocjenom jer su suverene. Istina je da su i prednja i zadnja podjednako kalibrirane. No ja sam i prije naučio kočiti sa obje istovremeno. Ležanje pod opterećenjem je bilo sasvim u redu, od Kamanja do Ozlja uz Kupu, stalno oko sto. Retrovizori su kvalitetni i nema šanse da vibriraju. Malo umanjuju sliku ali ne značajno.  Moj sin kao suvozač je rekao da je sve to malo tvrdo i da nema onog poznatog potiska kod ubrzanja, te da je podosta izložen vjetru zbog visokog položaja. Ovaj puta sam  ja njega morao uvjeravati da baš tako mora biti. 8) Sve u svemu nakon 120 prijeđenih km, rezervoar još nije dosegao polovicu. Postali smo si dobri, Bev i ja. Jednostavno sam odlučio plesati kako on svira... (y)
 
brzo učiš, skakavče  :mrgreen: (y)
 
kako si se privikao na to da umjesto kvačila imaš kočnicu?
 
v lady said:
kako si se privikao na to da umjesto kvačila imaš kočnicu?
E, to zna bit zajebano, ja sam svog pokojnog Nexusa na početku probal prešaltat. Osjećaj je nenadjebiv.
 
  :) Da, to je samo jedan segment privikavanja. Nije mi problem jer sam takvu psihicku prilagodbu prosao kad sam kupio auto sa automatikom. Lijevu nogu sam drzao uz sjedalo skvrcenu jer ne bi bilo bezazleno stisnuti kocnicu umjesto nepostojeceg kvacila.A i sada povremeno provozam motor i unaprijed se presaltam na novi program. :wink: Sve je u glavi...


 
To sa ''šaltanjem'' zna bit jako zanimljivo  :LOL:

Ja na poslu imam službeni automobil automatik i manualac, i tu nemam problema s privikavanjem.

Što se motora tiče, motor vozim već dugo, a prije mjesec dana postao sam vlasnik i jednog malog
skutera (Piaggio ZIP 2t 50 ccm - novi) - novopečeni skuteraš. Samo kod prve vožnje sam stisnuo
''kvačilo'' a to je srećom bilo kad sam skroz usporio. Osjećaj je prvo bio neugodan, a onda osmjeh
na lice i piči dalje. I meni je kao novopečenom skuterašu stvarno gušt nakon motora sjest na skuter
i otić na kavu ili do dućana, pogotovo jer je taj ZIP stvaaaarno mali.

Pozdrav
 
evo i mene..s sličnim iskustvom. Ja za razliku od tebe frende, još nisam prodao svoj motor ( vozim fazera 1000 s)  al sam si priuštio skuter od 250 ccm, piggaio x7. vidio da pola grada ima skutere poa rekoh da i ja probam. jer ne voli mpo gradu se voziti yamahom,tlaka mi je to od semafora do semafora ganjati. i preuzeo ga u zagrebu. Kao što si rekao, krenuo ja dao gas,,on vuće do 100 i onda skoro pa kraj, ulazak u prvi lijevi zavoj....to nikada neću zaboraviti..vidio sam se u grabi, znaš već kako sam ga pokušao "slomiti " u zavoju kao motor a on ne i ne i ide van i gotovo..nekako sam savladao prvi zavoj, eto drugoga ista priča....otvoren vizir na kacigi, zrak uopće ne dolazi do lica, znojim se, issssse...RUpe? skaće , ma nema opisa za to...i takose ja prvi dan prevezem 300 km od Zagreba do OSijek podravinom a  drugi dan okolica Osijeka još nekih 100 km....to je bio opis onog " ružnijeg" ako je to ružno, jer sam ipak 24 godine u druženju s motorima..sada ono drugo..kad sam se jučer vozao po gradu....preeeeeejeben osjećaj, juriš između vozila, okretan do bola, povlaći iz "podruma", potrošnja....ahahahaah, to se zove potrošnjom????? samo da me služi da ne bude nekih kvarova i da ga još malo uhvatim u ruke,,da mi se ne ljulja toliko,,uglavnom, jednom riječju, prezadovoljan... (y)
 
Interesantno je kako svi prvu vožnju sa skuterom nakon motora dožive kao šok, u negativnom smislu. Kasnije slijedi "otvaranje očiju" i pozitiva. Da, najbolje je imati i jedno i drugo... Zato već razmišljam o novom motoru... :mrgreen:
 
ej moj mrcina .kad je tako....a kako prvu vužnju doživiš kao šok??? jednostavno, ako se budeš voziomotorom od 150 ks. pa sjeo na skuter bit će ti sve jasno...