full88
Active member
Svi mi koji smo kupili novi motor i servisiramo ga u ovlastenim servisima kod preuzimanja novog motora dobili smo malu knjizicu - "Upute za uporabu" ..
U njoj su opisane karakteristike, detalji, napomene, a između ostalog i servisni intervali u odgovarajucoj kilometrazi ili vremenu.
U njoj također pise da su servisni intervali na 1000, 5000, 10000, 15000, 20000 ...dakle svakih 5000 km..
Dok u praksi, odnosno kod nas nije takav slucaj pa su servisni intervali na 1000, 3000, 6000, 9000...dakle svakih 3000 km..
Osim sto je ovo drpilov i mazanje ociju, jer se servisi uvelike uvecavaju, pa ja umjesto da u 20 000 km napravim 5 servisa, radim ih skoro 8 ...
Moje pitanje se nalazi u ovoj recenici, ako tvornica propisuje redovne servise na 5000 km, od kud pravo Piaggio grupaciji da ih radi svaka 3000 km !?
Jel zakonski moguca diktacija jedne grupacije bez obzira na uvjete koja im predstavlja tvornica ? ..a samo zato sto se tvornica ne nalazi u ovoj zemlji ?
U njoj su opisane karakteristike, detalji, napomene, a između ostalog i servisni intervali u odgovarajucoj kilometrazi ili vremenu.
U njoj također pise da su servisni intervali na 1000, 5000, 10000, 15000, 20000 ...dakle svakih 5000 km..
Dok u praksi, odnosno kod nas nije takav slucaj pa su servisni intervali na 1000, 3000, 6000, 9000...dakle svakih 3000 km..
Osim sto je ovo drpilov i mazanje ociju, jer se servisi uvelike uvecavaju, pa ja umjesto da u 20 000 km napravim 5 servisa, radim ih skoro 8 ...
Moje pitanje se nalazi u ovoj recenici, ako tvornica propisuje redovne servise na 5000 km, od kud pravo Piaggio grupaciji da ih radi svaka 3000 km !?
Jel zakonski moguca diktacija jedne grupacije bez obzira na uvjete koja im predstavlja tvornica ? ..a samo zato sto se tvornica ne nalazi u ovoj zemlji ?