AladinDB said:Pozz dečki, dosao i ja jucer do svoje A kat konacno. Odmah sam regao Medleya te ga provozao par km koliko mi je vrijeme dopustalo. Registracija je dosla 536 kn, u sto su naravno ukljuceni i prometna i tablica, a osiguranje 189 kn. Sa motorom sam zadovoljan onako na prvu, i sve je sto sam ocekivao. Za sad nema naglih startova, kao i svi mislim ga postediti do prvog servisa bilo kakvih stresova. Do 01.04 moram u Dubrovnik na sezonu pa sam planirao odvoziti tih prvih 1000 km do tada i odraditi servis jer planiram na put s njim od Kutine do Dubrovnika. Moze mi ga brat odvesti kombijem ali totalno me vuce da odem s njim na dužu relaciju. Ako sam mogao sa motoricem od 50 kubika ovo bi trebalo biti totalno osvjezenje. Da li koristite start stop sustav, ili vas to iritira pa ga ni ne palite?? Jucer sam ga onako radi probe upalio, ono A blinka ali se nije ugasio ni na semaforu ni kod kuce nakon kratkih neaktivnosti, tako da mi to jos nije bas jasno. U cetvrtak cu s njim iz Kutine do Bosanske Krupe pa cu nakon voznje napisati dojmove..
dino73n said:Otvarao prenos nučer malo da vidim stanje. 13000km na satu. Remen jos uvijek u granicama normale. 21.9mm. Otvorim i vario da vidim rolice i očekivao sam, da su ko nove međutim stanje nije baš zadovoljavajuće. Svih 6 je pofino poglodano. Danas zvao ovlašteni da vidim imaju li ih na stanju da promjenim pa ništa. Narucio sam malossi 19x17 12gr pa cu njih ubaciti i voziti do servisa na 20 000km.
Sent from my Mate10pro using TapatalkPro
Znači bitno je da upali, a napunit ce se sam u vožnji ha? Posto je nov ne bi trebalo biti poslije problema sada sa akumulatorom ili?dROGAR said:Punjac i napuni da mozes upalit, a onda se vozaj dalje
A gdje mu se nalazi akumulator, isto sam tako ostavio kljuc i ispraznio se skroz, pa sad nemam pojma gdje je akumulator da ga izvadim i napunim, inace je nov, presao tek 300 km, al jbg zaboravio kljuc izvaditi..Sip said:Ja imam jednog u servisu preko 5000km jedini problem se desio kada je ostao pod kontaktom jer se ugasio sam, a ne na kljuc i covjek ga tako ostavio te iscrpio akumulator... drugo samo gas... i ajde filter zraka se morao mijenjati, ali to zbog uporabe.
Bio sam u Kutini s njim prije nekih mjesec dana, to je moj grad😁 Otkud si ti, isto iz kt? Bas mi je drago da ima netko iz mog kraja 😉 Evo kaze kolega manvuk da je ispod volana, hvala Bogu jer da je ispod sica ne bi mogao do njega posto se sic otvara na gumb, znaci treba struja hahadROGAR said:Sad sam skuzio da imas kt tablice, mislim da sam te i vidio u kt. Jedini takav te boje.
Akumulator je ispod sjedala, na prednjem dijelu, vjerojatno je neki poklopac preko njega, barem je tako na beverly-u.
To frende tnx, u ponedjeljak ode do trgovackih centara kupiti negdje punjac pa da to rjesim. Steta je da motor stoji 😁manvuk said:Ispod volana s desne strane, suprotno od pretinca di je usb
Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Sic ti se može dignut i iz onog pretinca desno od usba imas ručku za ručno dizanje sica ,upravo iz tog razloga ,ako ti se isprazni akumulator .AladinDB said:Bio sam u Kutini s njim prije nekih mjesec dana, to je moj grad[emoji16] Otkud si ti, isto iz kt? Bas mi je drago da ima netko iz mog kraja [emoji6] Evo kaze kolega manvuk da je ispod volana, hvala Bogu jer da je ispod sica ne bi mogao do njega posto se sic otvara na gumb, znaci treba struja haha
Tako znači.. Svašta ću naučiti iz ovog pražnjenja 🙃deori said:Sic ti se može dignut i iz onog pretinca desno od usba imas ručku za ručno dizanje sica ,upravo iz tog razloga ,ako ti se isprazni akumulator .
Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk
AladinDB said:Ma ima susjed punjač ali ne znam kako izvaditi akumulator. Ima taj serafic zvjezdasti koji otserafim ali akumulator ni mic. Jel treba prvo onu prvu klemu otserafiti kljucem pa da onda krene prema van. Joj zavidan sam mehanicarima kad dođe do kvara, ko tuka gledamu to 🤣