Piaggio X-evo 400 i.e.

Sprljo

Member
Kao prvo eventualna isprika moderatorima, ako već negdje postoji tema neka me se uputi, naime jučer i danas sam prekopao dobar dio tema i nisam našao da se igdje govori o ovom skuteru...
Zanima me ako netko ima kakva saznanja o njemu, zasad mi se on nameće kao najbolji izbor.
Osim samog skutera kao skutera, zanimala bi me i iskustva sa ovom mašinom (ugrađuje se u više modela Piaggio grupe), koliko vidim i koliko mi se čini, dosta je pogođena, fina snaga i performanse uz sasvim pristojnu potrošnju.
 
vezano za mašinu ima dosta, ali mi nije jasno zašto nema skoro nikakvih komentara vezanih uz ovaj model...Nezanimljiv je? Loš? Volio bih i ja čuti kritike, pa makar i loše.
 
Hm, pa zato sam i otvorio ovaj thread jer nisam ništa konkretno našao :)
Prošišao sam dosta threadova i uglavnom čuo pohvale za samu mašinu, to je ok, ali me zanimaju konkretnije stvari oko samog skutera a toga nigdje nema, barem ja nisam našao  :(
 
Ja sam upoznao decka koji je imao takvog X-evo 400 plavog i strasno je zadovoljan s njime pogotovo u voznji u dvoje kod pretjecanja i vangradske voznje! Nisam cuo da se nesto zalio na njega!!!  (y)
 
Cuj, glede stvari poput prostora pod sjedalom i sl., to uvijek mozes pogledati u najblizem Piaggio salonu, ako ga imaju kao izlozbeni primjerak.
Glede masine, koliko cujem, samo pozitivni komentari.

EDIT: Evo nesto malo: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,136386.msg2248408.html#msg2248408 (y)

@autoru teme - prouci ovu temu koju sam linkao od pocetka do kraja, mozda nađes sta te zanima. Sretno.
 
Meni je on bio prvi izbor, ali je tek izašao i za isporuku se moralo čekati mjesec dana pa sam odustao. Inače dizajn mi je super zanimljiv i velik je kao brod.
 
Meni je ispočetka X-Evo bio čak i pomalo ružan, ali dan po dan i postajao mi je sve ljepši (prvi izbor mi je recimo bio Nexus koji mi je i dalje odličnog dizajna ali sam ipak odustao od njega)...
Valjda me ispočetka kod X-Eva jako boo u oči prednji blatobran jer je fiksiran na prednju masku, tako da kada je kotač zakrenut izgleda kao da ima kljun :)
 
i to se da riješiti premještanjem tog blatobrana da se montira na vilice.
 
Da, kontrolna ploča je strašna, ponajbolja u svijetu skutera, baš u automobilskom stilu, brzinomjer i okretomjer sa bogatim board computerom između :)

Što se tiče blatobrana, ne znam bi li i koliko to bilo izvedivo, no nije loša ideja u svakom slučaju :)