Piaggio X8

wingman

Active member
imam pitanje za ovaj motorin. frend ima x8 200, mislim 2004god. prošo je oko-preko 27000km i sad ga stalno nekaj jebucka. zadnje kaj je promijenio su bili seleni kaj drže mašinu. sajle više puta........ inače mu je skut svake godine barem dva tjedna u servisu zbog raznih pizdarija... :misli:
probo je zamijenit skuter, al ga niko ne hebe pol posto... :?
u biti, usral se sad da bu uskoro to sve riknulo i otišlo u k...
kolko uopće ti skuteri mogu prijeć km?
 
To je pretpostavljam masina LEADER 200 (LC). :misli:
Iako se, kazu ljudi, :mrgreen: ponekad javlja problem s uljem, osobno, nikada nisam prisustvovao tako necemu na toj masini. Po mojim dojmovima, masina se pokazala kao vrlo izdrazljiva u Runneru VXR, odnosno, podnese i stuntanje i ne bas laganu voznju bez nekih vecih kvarova. Performanse konstantne kroz cca. 22 tkm takve upotrebe. Mozda i kasnije, neznam, nisam vise u tom điru. Po oglasnicima znaju naici i VXR-i sa 30 - 40 pa i vise t km.

Sama konstrukcija, performanse i pouzdanost same masine mislim da i nije upitna, pogotovo ako se normalno koristi (znaci, km nebi trebali biti problem), međutim, kao i na svakom talijanu starijeg godista sa vise kilometara, pretpostavljam da struja obicno pocne zezati (instalacije, ACU+spojevi, elektropokretac i njegovi dijelovi...), i pocinju odlaziti raznorazni lezajevi (kotaca, masine, i sl.), a vrlo cesto i koji osigurac pregori? Pretpostaljam da sam vise - manje u pravu glede ovog primjerka za kojeg pitas... :misli:

Uglavnom, nema tu nekog lijeka nego - garazirati ga zimi i ne ga drzati po bespotrebno na kisi/snijegu danima dok ga nitko ne vozi, a i svako malo prekontrolirati izlozene dijelove instalacija. Također, bilo bi dobro promjeniti vecinu potrosnog materijala, pa vidjeti na cemu si. :neznam:

Liberty ce sigurno znati vise kad se javi, ja i nisam expert za ovu klasu... :misli:
 
on se vozi cijelu godinu. grad, more, austria, putovanja, okolo... skuter ne stoji tjedan dana u komadu, nikad  (y). ja mu velim da ne sere, al ipak je u frci.  :mrgreen:
 
Ali... u cemu je tocno problem sa tim skuterom? :misli:

Jer ako je problem u tome da se tu i tamo nesto rasklima ili potrosi, to je uglavnom tako na Piaggio vozilima s malo vise km. Evo, moj SP recimo - koliko god ga pazim, malo malo pa nesto zeza. Sve su to sitnice koje se relativno brzo rijese, ali da zivcira, zivcira. Ali opet, ima i to svojim čari. 8) Osim kad se to desi Bogu iza nogu... :LOL:

A ovo "malo vise km" opet treba uzeti s rezervom, jer, pricaju mi kolege forumasi koji prate i strane maxi-skuter forume da tamo i nije rijetkost imati i po 50 tkm na skuteru (neznam kojem i koja masina), ali onda covjek pomisli da ipak oni (Piaggio) mogu i puno puno vise nego sta mi mislimo... :) :misli:

Nisu ti skuteri losi, dapace, vrlo su dobri, samo sto, kao i sva vozila, nekad imaju svoje musice, ali nije to nesto zabrinjavajuce... (y)

Pozz... (y)
 
ako se ne varam i liberty je menjajo nešto oko mašine, nosače ili tako nešto :misli:
čuj ima neki amer šta sa mp3250 napravio 60k milja bez problema
neka promijeni servisera prvo, pa ako i drugi pa onda i treći kaže da ne valja nek mjenja skut :mrgreen:
a i ovo šta biker kaže, ta mašina se koristi u vxr a zna se da vxr voze svakakvi ljudi pa ako se njima ne kvari mislim da nebi trebala ni ovom čovjeku koji se ipak
a opet 27tkm u 5 godina i nije baš jako puno
 
pa servisira kod ovlaštenog. rekli mu da je to sad granična kilometraža koja bu stalno nekaj tražila..?!? i da zato u servisnoj knjižici nema više polja za ispunjavat.... :misli:... jer skuter postaje skroz upitan  :shock:
 
a čuj ovlašteni ni ovlašteni nisu uvjek onakvi kakvi bi trebali biti
a i možda nema mjesta jer piaggio hr ima glupu sistem servsiranja svakih 3000km pa onda ako ti svaki put lupe pečat ima duplo manje mjesta :misli:
 
mislim da to kod njega nije slučaj.

sva sreća da je zasniježilo. lol . popizdio bi jer, kao, pri toj kilometraži nije baš više pouzdan za dulja putovanja.... :LOL:
 
wingman said:
pa servisira kod ovlaštenog. rekli mu da je to sad granična kilometraža koja bu stalno nekaj tražila..?!? i da zato u servisnoj knjižici nema više polja za ispunjavat.... :misli:... jer skuter postaje skroz upitan  :shock:

:shock: Granicna? :LOL: Pa mislim, iskreno neznam sta da napisem. Zaista. Pa nismo u 17. stoljecu, ljudi danas rade i mnogo vece kilometraze, ne vidim u cemu je problem ako se pravilno servisira. Moje SP ima malo manje od 30 tkm, u ovlastenom servisu su mi zadnji put rekli samo pali-vozi, zamijenjeno je ono sto je bilo potrebno (Napomena: Termo grupa oriđiđi, broji iste km kao i skuter), i doslovno nikakve brige, pa nije od papira...!? E sad, ako za 180ccm 2T sa toliko km kazu da je sve u super stanju i da nema mjesta za brigu, kako se moze desiti da netko kaze ovako nesto, pogotovo uz pretpostavku da je ovo maxi skuter, a i da kilometraza bas i nije zabrinjavajuca i (pre)velika...!? :misli:

Mislim da treba napraviti veci/veliki servis, zamijeniti ono sta treba i mozda par sitnica koje su skoro pri kraju, ostale dijelove prekontrolirati, i pali-vozi...

:misli:
 
ne znam ni ja kaj bi reko... :misli: takvih gluposti nisam baš čuo od servisera  :mrgreen: pogotovo kaj je full servisiran u ovl. servisu i oni su mu mijenjali sve potrebne dijelove i ulje. svaki put.

jbg, otišo je u trgovinu i ovi iz piaggia, kad su vidili kilometražu, rekoše, nema šanse da bu to neko kupil, a njima ne pada na pamet da ga uzmu pod račun.
 
wingman said:
ne znam ni ja kaj bi reko... :misli: takvih gluposti nisam baš čuo od servisera  :mrgreen: pogotovo kaj je full servisiran u ovl. servisu i oni su mu mijenjali sve potrebne dijelove i ulje. svaki put.

jbg, otišo je u trgovinu i ovi iz piaggia, kad su vidili kilometražu, rekoše, nema šanse da bu to neko kupil, a njima ne pada na pamet da ga uzmu pod račun.

1. Nevjerovatno. Pa cak i kod nas vecina servisera/trgovaca zna prepoznati svog stalnog kupca, i nastoje sto je vise moguce izaci u susret (vecina, ne svi).

2. Zaista cudno, jer ako je vozilo redovito odrzavano, jos kod njih, i ako je uredno (papiri, i generalno stanje vozila), ne vidim zasto se tako groze tog skutera, i zasto se u skuter nebi ulozilo cca. 2-3 tkn (veci servis = potrosni materijal + preventivno neki dijelovi za koje se zna da odlaze na tom modelu), promjenili se kriticniji/istroseni djelovi, eventualno se zamjenila koja dotrajala/izblijedjela hrapava plastika, i uzeo se pod racun staro za novo...!? Nakon ovog tretmana skuter bi vise manje bio gotovo kao novi, jer 3 tkn potrosnog materijala i novih dijelova zaista nije malo, mislim da bi opet bio pouzdan skoro kao i novi (posto sama masina i ovako nije problem), izgledao bi vrlo dobro (ako se hrapave plastike zamjene novima, a ove lakirane su valjda OK nakon samo 4 godine), i ne vidim zasto nebi brzo nasao novog vlasnika kojeg bi dobro sluzio jos bar toliko kilometara. Normalno, ovlastenom serviseru bi ga bilo visestruko lakse dalje prodati nego privatnoj osobi, a i sustav staro-za-novo je bolji za onog koji uzima novo vozilo (ako starog realno procjene) jer brze dolazi do novog i lakse se rijesi starog, a i kupcu rabljenog je uglavnom (ne uvijek) bolji jer ipak netko (ovlasteni servis) stoji iza tog skutera.
 
nije to puno km
prvih 50 tkm ne bi trebalo biti većih prblema

ovo selen itd - na piaggiu to odlazi, nije neki trošak
meni je otišao iglični ležaj nosača mašine - riješeno u garanciji, nije skup popravak )ušla je bila voda u njega jer nije da vozim skuter samo po suhom)

selen -popravak što se tiče materijala je od 500 do 700 kn

nije to velika kilometraža

ja u svoj skuter s 24 tkm imam povjerenja i mislim da tih 50 tkm neće biti ozbiljnijih problema zbog kojih bi mislio da će svako malo stati

teško je reći koliko mašina može izdržati - konstrukcijski vijek je 50 tkm, neki pređu više

čujte ni neki motocikli na hard testovima ne pređu više (npr. er6f u Motoreviji)
trea biti realan

mislim da je u piaggia mehanika izdržljivija od elektrike

činjenica je da mi i mali skuter ima oko 24 tkm
i da u njega imam povjerenja da će još puno prijeći ez ulaganja

onda mi je jasno da će 4T prijeći još mnogo više


doći će vrijeme kad ću prodavati X9
naravno da će tada imati puno km
ali će izgledati kao i 1. dana jer nikad nije bio izvan garaže osim ako nisam bio u điru
ko ga bude htio kupit - kupit će ga, a ja ću mu sniziti cijenu arem 20% manje od najpovoljnije u oglasniku za to godište

i sam sam doživio par većih grešaka servisa koji je navodno dobar -ali hebiga, dok ide-ide
 
liberty said:
nije to puno km
prvih 50 tkm ne bi trebalo biti većih prblema

ovo selen itd - na piaggiu to odlazi, nije neki trošak
meni je otišao iglični ležaj nosača mašine - riješeno u garanciji, nije skup popravak )ušla je bila voda u njega jer nije da vozim skuter samo po suhom)

selen -popravak što se tiče materijala je od 500 do 700 kn

nije to velika kilometraža

ja u svoj skuter s 24 tkm imam povjerenja i mislim da tih 50 tkm neće biti ozbiljnijih problema zbog kojih bi mislio da će svako malo stati

teško je reći koliko mašina može izdržati - konstrukcijski vijek je 50 tkm, neki pređu više

čujte ni neki motocikli na hard testovima ne pređu više (npr. er6f u Motoreviji)
trea biti realan

mislim da je u piaggia mehanika izdržljivija od elektrike

činjenica je da mi i mali skuter ima oko 24 tkm
i da u njega imam povjerenja da će još puno prijeći ez ulaganja

onda mi je jasno da će 4T prijeći još mnogo više

Potpis.
Također, slazem se za ovo - "seleni, lezaji, nosaci, podlosci itd..." - naime, u Piaggia to zaista i nije veliki trosak...
Pozdrav...
 
jedan član foruma je s x8 (istina 250 ccm) prešao u 1,5 godina oko 28 tkm
nikakvih problema nije imao
prodao ga je brzo i nitko se nije čudio kilometraži
bio je svugdje s njime - Toscana i tako to

malo je češće mijenjao stražnju gumu jer je ista 12 cola pa brže ode od prednje
 
ma i ja velim da su pederi isplašili čovjeka bez veze. 50 ijada bi trebo ić da ga ebeš.
 
wingman said:
ma i ja velim da su pederi isplašili čovjeka bez veze. 50 ijada bi trebo ić da ga ebeš.

pa evo, na proljeće mislim da idemo do ST
u 2 dana 1000 km
da ne vjerujem u svoj skuter - ne bi išao

ako crkne - doći će kombi po njega

ne treba u svemu slušati servisere
možda je ponekad bolje promijeniti servis ako za to postoji mogućnost

ovo o ćemu oni pričaju - o kilometraži na kojoj se javljaju problemi
to mislim da se odnosi na kilometražu koja je predviđena kao konstrukcijski vijek mašine

kad ti frend bude napravio 50 tkm
pa ako mu tada rikne mašina
nek izkešira šta-ja-znam oko 1000 EUR, stavi gore novu mašinu i obrne još 50 tkm :)

glavno da je on zadovoljan skuterom

pa Englezi u mnogo gorim vremenskim uvjetima s x8 ili x9 prelaze mnogo više km
istina psihički se bolje osječaju jer ralunaju sve u miljama :mrgreen:
tako da njima kupit skuter koji ima 20.000 milja i nije nešto čega se treba bojati
pa šta je to, nema 50.000 milja :wink:
 
ma ja sam mu i pričao za tebe i tvoja iskustva s x9, al imamo i jednog koji ima zadnju seriju x9-250, pa je i taj nekaj srao o svom... al taj je teška cjepidlaka...

mahh, uostalom... 4 godine vozi x8...i vrijeme mu je da promijeni... :mrgreen:
 
wingman said:
ma ja sam mu i pričao za tebe i tvoja iskustva s x9, al imamo i jednog koji ima zadnju seriju x9-250, pa je i taj nekaj srao o svom... al taj je teška cjepidlaka...

nemam pojma
da ti pravo kažem - sve sam napisao u toj temi o x9 - ako je što i bilo, sve tamo piše

iskreno - ja sam sve manja i manja cjepidlaka
inaće bi vam pisao kako mi auspuh ima veliku tendenciju hrđanja (ne na libertyu, on ima tek 7,5 godina i auspuh mu je gotovo kao prvog dana a nije naknadno farban), već na x9
koga briga za to  :)
 
znam da si zadovoljan i da te skuter bezbrišno nosi. taj frend ima 80 kila, pa bi ga trebo i više nosit. :mrgreen:

jbg, ni ja ne bi foresighta mijenjao da me kinezi nisu na semaforima pitali "di sam kupio hondine naljepnice...?!?"  :LOL:
 
wingman said:
znam da si zadovoljan i da te skuter bezbrišno nosi. taj frend ima 80 kila, pa bi ga trebo i više nosit. :mrgreen:

jbg, ni ja ne bi foresighta mijenjao da me kinezi nisu na semaforima pitali "di sam kupio hondine naljepnice...?!?"  :LOL:

da, sjećam se da si to pisao
115 kg - sigurno je ležaj zbog toga otišao :)

čuj - otvori ti temu za forzu, napiši malo o njoj
      dosta o tebi, ajmo malo o tvom batmobilu :wink: