To je pretpostavljam masina LEADER 200 (LC). :misli:
Iako se, kazu ljudi,
ponekad javlja problem s uljem, osobno, nikada nisam prisustvovao tako necemu na toj masini. Po mojim dojmovima, masina se pokazala kao vrlo izdrazljiva u Runneru VXR, odnosno, podnese i stuntanje i ne bas laganu voznju bez nekih vecih kvarova. Performanse konstantne kroz cca. 22 tkm takve upotrebe. Mozda i kasnije, neznam, nisam vise u tom điru. Po oglasnicima znaju naici i VXR-i sa 30 - 40 pa i vise t km.
Sama konstrukcija, performanse i pouzdanost same masine mislim da i nije upitna, pogotovo ako se normalno koristi (znaci, km nebi trebali biti problem), međutim, kao i na svakom talijanu starijeg godista sa vise kilometara, pretpostavljam da struja obicno pocne zezati (instalacije, ACU+spojevi, elektropokretac i njegovi dijelovi...), i pocinju odlaziti raznorazni lezajevi (kotaca, masine, i sl.), a vrlo cesto i koji osigurac pregori? Pretpostaljam da sam vise - manje u pravu glede ovog primjerka za kojeg pitas... :misli:
Uglavnom, nema tu nekog lijeka nego - garazirati ga zimi i ne ga drzati po bespotrebno na kisi/snijegu danima dok ga nitko ne vozi, a i svako malo prekontrolirati izlozene dijelove instalacija. Također, bilo bi dobro promjeniti vecinu potrosnog materijala, pa vidjeti na cemu si. :neznam:
Liberty ce sigurno znati vise kad se javi, ja i nisam expert za ovu klasu... :misli: