pitanje piaggio x8 125 na 250

emma

New member
pitanje  dali se može jednostavno ugraditi jači motor na x8 . naime radi se o 125 iz 2005 koji je ispravan ali je malo spor na autocesti koju  svakodnevno koristim. zato me zanima dali su potrtebne neke velike preinake . ima tih mašina od 250ccm do 500ccm  u oglasniku pa bi malo dragog zaposlila .

 
emma said:
pitanje  dali se može jednostavno ugraditi jači motor na x8 . naime radi se o 125 iz 2005 koji je ispravan ali je malo spor na autocesti koju  svakodnevno koristim. zato me zanima dali su potrtebne neke velike preinake . ima tih mašina od 250ccm do 500ccm  u oglasniku pa bi malo dragog zaposlila .
ako je bio piaggio gore , i ako stavljas piaggio gore netreba nista kemijat , novi nosac i instalacija ( mozda nosac bude isti pa ga nebude trebalo mijenjat)
 
@stage6: mislim da nije to bas samo tako kao sto kazes

125 lc je leader, a 250 quasar
vrlo vjerovatno blok prijenosa nije istih dimenzija, samim time pitanje dali bi stao/pasao zadnji kotac a i od cega
plus javlja se problem sa amortizerima

mislim, sve se moze
jandro je na vx-a stavio master 500

ali pitanje koliko je to isplativo i koliko truda, zivaca i novca ce to uzeti
jandro je to iz srca slagao pa ga razumijem i podrzavam, a koliko uspjevam skuziti ovo iznad bi se slagalo iz potrebe i za every-day

iskren savjet - kupiti x8 250 ili jos bolje 400 i biti na miru :wink:
 
biker4life said:
@stage6: mislim da nije to bas samo tako kao sto kazes

125 lc je leader, a 250 quasar
vrlo vjerovatno blok prijenosa nije istih dimenzija, samim time pitanje dali bi stao/pasao zadnji kotac a i od cega
plus javlja se problem sa amortizerima

mislim, sve se moze
jandro je na vx-a stavio master 500

ali pitanje koliko je to isplativo i koliko truda, zivaca i novca ce to uzeti
jandro je to iz srca slagao pa ga razumijem i podrzavam, a koliko uspjevam skuziti ovo iznad bi se slagalo iz potrebe i za every-day

iskren savjet - kupiti x8 250 ili jos bolje 400 i biti na miru :wink:
vidis da sam naveo eventualno nosac masine sta x8 nema 2 mortizera?koliko su coli felge na x8 ? i eventualno veci kiler
 
poanta je da po meni zamjena leadera sa quasarom ili masterom nije samo plug&play, ali kako ces

@autorici teme - najjednostavnija varijanta je staviti gore leader 200 lc, to jest (skoro) plug&play, performanse su dosta bolje, odrzavanje isto kao i za 125ccm

sve ostalo je po meni ili preskupo ili prekomplicirano za swapati

ali i dalje stojim kod onoga da je najjeftinije uzeti drugi skuter (y)
 
biker4life said:
poanta je da po meni zamjena leadera sa quasarom ili masterom nije samo plug&play, ali kako ces

@autorici teme - najjednostavnija varijanta je staviti gore leader 200 lc, to jest (skoro) plug&play, performanse su dosta bolje, odrzavanje isto kao i za 125ccm

sve ostalo je po meni ili preskupo ili prekomplicirano za swapati

ali i dalje stojim kod onoga da je najjeftinije uzeti drugi skuter (y)
a velike razlike  izmedu leadera i quasara  sve isto, isti nosaci ,2 motrizera ,stavit drugu instalaciju i kiler i pali :skuter: ,  održavanja na svim skuterima 4 t ista ,ja nevidim razloga vec kada se ide na jace masine zasto ne okacit 250lc
 
hvala . izgleda da je ipak prekomplicirano . ima u oglasniku mašina 400ccm  sa amortizerima i zadnjim kotačem dosta povoljno. ali ništa ako treba kopat po instalaciji i kileru neisplativo.

ipak thx...
 
nije nikakav problem na x8 125 staviti masinu od x8 250,oba imaju istu duzinu bloka(kratki blok) nosaci su isti,treba samo struja od 250,to je plug&play,ista stvar kao kad se na runnera 125 stavlja masina 250


emma said:
hvala . izgleda da je ipak prekomplicirano . ima u oglasniku mašina 400ccm  sa amortizerima i zadnjim kotačem dosta povoljno. ali ništa ako treba kopat po instalaciji i kileru neisplativo.

ipak thx...
masina 400/500ccm je skroz druga prica,nosaci nisu ni slicni,leader/quasar ima nosace dole a master 400/500 gore,trebaju kompletni nosaci od 400/500 i jos sve to treba navariti na ramu od 125,sta bas i nije jednostavno...
 
malaga said:
nije nikakav problem na x8 125 staviti masinu od x8 250,oba imaju istu duzinu bloka(kratki blok) nosaci su isti,treba samo struja od 250,to je plug&play,ista stvar kao kad se na runnera 125 stavlja masina 250

masina 400/500ccm je skroz druga prica,nosaci nisu ni slicni,leader/quasar ima nosace dole a master 400/500 gore,trebaju kompletni nosaci od 400/500 i jos sve to treba navariti na ramu od 125,sta bas i nije jednostavno...
aj neka je i mene neko podrzo , ja sam na runner 50 stavio 200
 
emma said:
hvala . izgleda da je ipak prekomplicirano . ima u oglasniku mašina 400ccm  sa amortizerima i zadnjim kotačem dosta povoljno. ali ništa ako treba kopat po instalaciji i kileru neisplativo.

ipak thx...
samo malo : promijenit kiler i instalaciju zamijenit dje ide sve džek u džek tabi to komplicirano , ako ti je to komplicirano nemoj nista dirat oko motora , ja sam citavu masinu sastavio i okacio sve znaci sve za 2 h  :LOL:
 
nije komplicirano ako voliš prčkat :misli:i...ja sam u 2 sata na malog baotiana ugradio mašinu od honde lead 100 (y)....a nešto me pere ideja kako bi bilo da maloj na ninju 250 ubacim mašinu od er-6 :misli:
 
molio bih clana emmu da mi odgovori u inbox , slao sam 3 bezuspjesne poruke no nema odgovora  :neznam:
 
emma said:
thx na odgovoru. možda ima neko takvu mašinu 250 za prodati .
gledaj.....treba ti onda i drugi CDI....druga instalacija jer je drugaciji konekor na statoru...treba i drugacija dizna karburatora....a i pitanje koji su finalni prijenosi u reduktoru(zavisi sa cega je skinuta masina).....i jos sto sranja.... :wink:
 
Sorry na dizanju teme iz naftaline, ali baš ste me zaintrigirali s ovom temom. Naime ja sam mislio ubacit na svoju X8 200 mašinu od 250 i sad sam u nedoumici dali da je stavim ili ne, jer netko govori da ne treba ništa mijenjat osim mašine ali uvjet da se nabavi mašina s karburatorom, jer da je to skoro pa identična mašina i sad više nisam pametan što napraviti  :misli: , upuštati se u to ili ne. Znam da nije neka razlika u snazi ali ipak...
 
Edimar said:
Sorry na dizanju teme iz naftaline, ali baš ste me zaintrigirali s ovom temom. Naime ja sam mislio ubacit na svoju X8 200 mašinu od 250 i sad sam u nedoumici dali da je stavim ili ne, jer netko govori da ne treba ništa mijenjat osim mašine ali uvjet da se nabavi mašina s karburatorom, jer da je to skoro pa identična mašina i sad više nisam pametan što napraviti  :misli: , upuštati se u to ili ne. Znam da nije neka razlika u snazi ali ipak...

Leader 200 i Quasar 250 nisu ni slični, a kamoli "skoro pa isti". (y)

U ostatak posla nebih ulazio sada, ali moj savjet - prodati i kupiti jače (ako je razlog ugradnje druge mašine manjak snage).

A zašto? Zato jer je jeftinije, jednostanije, i pojede mnogo manje živaca.
 
Edimar said:
Sorry na dizanju teme iz naftaline, ali baš ste me zaintrigirali s ovom temom. Naime ja sam mislio ubacit na svoju X8 200 mašinu od 250 i sad sam u nedoumici dali da je stavim ili ne, jer netko govori da ne treba ništa mijenjat osim mašine ali uvjet da se nabavi mašina s karburatorom, jer da je to skoro pa identična mašina i sad više nisam pametan što napraviti  :misli: , upuštati se u to ili ne. Znam da nije neka razlika u snazi ali ipak...
ta masina od 250ccm ide na vidu na taj tvoj skuter,nosaci su isti,sto se tice toga iste su,ali uz tu masinu moras nabavit i struju

btw. na x8 imas kratki blok,tako da moras trazit tu masinu sa kratkim blokom(beverly,sportcity......imaju duzi blok),a stavljanjem masine sa duzim blokom,produzujes meduosovinski razmak,sta ja osobno nebi radio,znaci obavezno masina kratki blok,kao sta ima x8,x9....
 
biker4life said:
Leader 200 i Quasar 250 nisu ni slični, a kamoli "skoro pa isti". (y)

U ostatak posla nebih ulazio sada, ali moj savjet - prodati i kupiti jače (ako je razlog ugradnje druge mašine manjak snage).

A zašto? Zato jer je jeftinije, jednostanije, i pojede mnogo manje živaca.
Osim ako mu nije interes vozit jači skuter u nižem premijskom razredu s manjim troškovima registracije.
 
ma uzmi malosijev kit cilindar i klip i to ti je to a ostaje ti tvoja mašina i sve ostalo ;)