Pitanje za A2 kategoriju

http://www.moto-oprema.hr/rezervni-dijelovi/atimpex/uredaj-za-ogranicenje-snage-na-35-kW
Tu sve piše u opisu, i provjereno je, ima 70kw, 2001. godište
 
I ako ti uspije jer koliko vidim ima 71.5 kw, raspitaj se ko ti to može ugraditi, stvar je u tome da ti CVH mora stavit plombu na blokadu da se ne može skinuti samo tako, svojevrdtan a"atest", nazovi njih pa se raspitaj.. sretno  8)
 
od 2000-2002 hornet mislim da ima ravnih 70kw,ne znam od kud ti ovih još 1.5kw ili ima za različita tržišta drugačiji modeli :misli:.makar na nekim stranicama vidim da piše 71.5kw,a na drugim 70kw
 
Napisao sam ti gore, kontaktiraj "centar za vozila hrvatske" i pitaj dal ti može to bilo tko ugrafiti pa kod njih dolaziš samo na stavljanje te plombe i provjeru dal je zbilja motor na 35 kw.. i mali savjet.. pitaj koliko bi te to koštalo, ja sam to htio napravit prošle godine sa kawasakijem er6n, blokada, homologacija, nova knjižica i tehnički bi trebalo.. mislim da je bila cifra oko 5 soma kuna.. pa ti vidi  (y)
 
Nazovi u Motori Grigić i pitaj, meni prije par mj. on sve objasnil, moze na Horneta i novijeg, ugradivali su na FZ6 (72kw), XJ6, Hornete i jos mi je motora nabrojal, al za ove sam siguran jer su meni bili interesantni....sva skupa dodje oko 2500-3000kn, oni ugrade, dodju ovi iz CVH-a, stave plombu i rijese papire...
 
Samo malo, znači može se i dok motor ima više od 70kw? Jer koliko sam isčitao iz zakona da snaga motora na kojem bi se snaga spuštala nebi smjela prelaziti 70kw
 
nikpraskaton said:
Samo malo, znači može se i dok motor ima više od 70kw? Jer koliko sam isčitao iz zakona da snaga motora na kojem bi se snaga spuštala nebi smjela prelaziti 70kw
Ovo vise nema smisla, mislim da nije korektno od tebe ako netko odvoji svoje vrijeme da ti da konstruktivan odgovor a ti ga konstantno odbijaš prihvatiti, u ovom slučaju riješiti svoj problem jednim *ebenim pozivom u CVH I dobiti odgovor na sve što te zanima..
 
Zvao sam u CVH nedavno i rekli su mi da iz priloga na njihovoj stranici mogu vidjeti na koje motore se to može ugraditi(kojima snaga ne prelazi 70kw) i čovjek mi veli da je stavljano i na jači motor od toga pa me zanima, a pošto je subota navečer ne mogu ih zvati do sljedećeg tjedna pa zato pitam, ispričavam se ako sam naporan
 
Sve u redu, u pravilu imaš na izbor staviti blokadu na motor koji ima vise od 70kw, sam si rekao da u zakon piše jasno da je gornja granica za stavljanje blockade 70kw. Možeš se nadati da te nitko neće zahebavati zbog tih par kw viška ili jednostavno biti po zakonu I voziti se bezbrižno. Ja sam vozio prejak motor I nisam se jednostavno mogao opustiti, cijelo vrijeme gledat di je policija, da li će ti netko izletit, dal ćeš sam past pa se kasnije natezat sa osiguranjem.. po meni pametnije riješenje je bit po zakonu, sretno s odlukom  (y)
 
Pranja said:
Isprike što nije direktno vezano za temu, no kolega i ja imamo raspravu vezano za upis i polaganje A kategorije.

S obzirom da se (prema HAK-u) može upisati sa navršene 23 godine i 6 mjeseci, ja tvrdim da se može polagati, no da se unos kategorije u vozačku ne može obaviti sve dok se ne navrši 24 dok kolega tvrdi da ni polaganje nije moguće dok se navrši 24-tko je u pravu?

I još jedno pitanje-kada bi se istovremeno upisalo A i B kategoriju-kako bi tekla obuka i polaganje? Jedni propisi i pravila pa onda paralelno dvije vožnje? Kolega tvrdi da to nije moguće-da se mora najprije odraditi vožnja i ispit za jednu kategoriju pa onda za drugu.
tečaj propisa radis sve skupa, ali moras pisat dva ispita jedan kao za b jedan za a iako mi nije jasno jer je 95% testa isto, a teoriju slusas sa onima za b, a voznju mozes isto vremeno samo ces imat dvije knjizice kandidata za vozaca, a vozacki se moze upisat pola godine prije rodendana ali jedino moras imat navšen broj godina za završni ispit vožnje
 
cadjo said:
Mislin da moraš opet ić polagat,nakon 24-te nema više ograničenja,skines taj kit i voziiiii

Naš dragi zakon se pobrinio da nam uzme što više novaca , tako za bilo koju kategoriju dobivas samo mogučnost polaganja sa navršenim godinama, sve se mora naknadno polagati !
Govorim o tome da imas recimo A2 kategoriju , navršiš sa 19 i po god. imas mogučnost polagati A kategoriju. ( Jer si posjedovao A2 2 godine ). U biti nema više navršio sam i pobrao iskustvo u vožnji i ajmo vozit  :palacdolje:
 
zi.vespa97 said:
tečaj propisa radis sve skupa, ali moras pisat dva ispita jedan kao za b jedan za a iako mi nije jasno jer je 95% testa isto, a teoriju slusas sa onima za b, a voznju mozes isto vremeno samo ces imat dvije knjizice kandidata za vozaca, a vozacki se moze upisat pola godine prije rodendana ali jedino moras imat navšen broj godina za završni ispit vožnje

tko ti je dao ovu informaciju?
 
Evo znam na kakvim sam mukama da dodjem do informacija bio pri kupnji veceg motora zbog prigusenja snage na 35kW, pa budem tu napisal kratko proces i cijene, a moze i PP ako nekom nkj nije jasno.

1. nakon dugo raspitivanja oko smanjenja snage i svega kupil motor FZ6SA (znaci 600ccm, 72kW, 2006.g)
2. odvezel ga kod Grigica, on narucil i montiral blokadu, zove ove iz CVH da stave blombu i daju atest (on rjesava sve s njima) cijena oko 2700kn
3. cekal da mi iz CVH posalju atest
4. dosel na tehnicki da mi naprave novu prometnu, tablicu i upisu promjenu snage cca 250kn
5. isel na policuju vratit staru tablicu i potvrdit novu prometnu 35kn biljega
6. opet nazat na tehnicki po novu tablicu i to je to
7. poslje tog puknul 280km da probam, ja zadovoljan  :021:

Zakljucak, ono da motor ne smije biti vise 70kw u osnovi pada u vodu, a i ta snaga u (kod mene 72kW) nije navedena nigdje u papirima vise
 
Jbt ta blokada dođe kao  polaganje A kategorije :shock:
Ja im nedam ni lipe ni za jedno ni za drugo...
Kad sam imao quada morao sam polagat A2 kategoriju, pa se promjenio zakon da se može i s B. Sad kad sam na pragu  24god ukinuli na autima 80Kw zakon.
Jos da idem polagat A pa da promjene to koji mjesec poslje :chainsaw:
 
Ako moze netko hitno odgovorit
Znaci imam A1 kategoriju i idem sad na A2, moram li polagat teorijiski ispit ili samo voznju?
4 autoskole, 1 rekla da moram, druga da ne moramo da je samo 0+10, a ostale 2 su rekle da nisu sigurni te da provjerim sutra u HAK-a

 
aceion said:
Ako moze netko hitno odgovorit
Znaci imam A1 kategoriju i idem sad na A2, moram li polagat teorijiski ispit ili samo voznju?
4 autoskole, 1 rekla da moram, druga da ne moramo da je samo 0+10, a ostale 2 su rekle da nisu sigurni te da provjerim sutra u HAK-a

Imaš obaveznih 10 sati iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom, a autoškola bi temeljem procjene tvoga predznanja trebala isplanirati i odrediti potreban broj sati nastave u ovisnosti za koju kategoriju se osposobljavaš (A2 ili A). Prve pomoći nemaš. To te košta minimalno 1725 kuna.
 
Hvala ali to sve znam, ali autoskole ne znaju tocno rec, niti tocno pise na hakovim stranicama moram li pisat ispit iz pravila (teorija), nigdje ne pise da ne moram, niti da moram, samo to sto si ti napisao ili ono da sam osloboden nastave te da iman samo 10 sati voznje napravit ( i polozit voznju naravno )
 
Evo sa HAK-ove stranice, za A2 kategoriju
"Međutim, kandidat za vozača koji posjeduje vozačku dozvolu B, BE, C1, C, C1E, CE, D1, D1E, D, DE ili H nije dužan  polagati ispit iz nastavnog predmeta Prometnih propisa i sigurnosnih pravila."

Posto ja imam A1, po ovome bi trebao polagati ispit, ali zasto to autoskole ne znaju, a i svi su mi govorili da necu morat, nego samo voznja