Pitanje za A2 kategoriju

koliko ja znam trebaš samo odraditi vožnju...nakon što sam položio B kategoriju, išao sam polagati A2 i samo sam vožnju odradio, nikakve ispite ponovno nisam pisao niti slušao predavanja.
 
Tako je kad polažeš "nižu" kategoriju od one koju već imaš. Kad ideš sa manje na veću, ispit iz PPSP je obvezan.
 
Po ovome što je napisano, kolega nema B kategoriju tako da treba polagati propise ponovo.
 
sedogrivec said:
Tako je kad polažeš "nižu" kategoriju od one koju već imaš. Kad ideš sa manje na veću, ispit iz PPSP je obvezan.

eto, još jedna glupost kod nas, čemu slušati 2 puta propise ako je to već riješeno (bar za ove kategorije kod kojih nema nekih velikih razlika)
 
Ico92 said:
eto, još jedna glupost kod nas, čemu slušati 2 puta propise ako je to već riješeno (bar za ove kategorije kod kojih nema nekih velikih razlika)

odjebat sve skupa i kupit ktma za po sumi ili ako je a2 husu 650 za divljat po cesti:)
 
Ne moram slusat nista, al ocito cu morat ispit polagat.. majko mila.. i onda kad budem isao na B opet isto, znaci 3 puta isti ispit..
 
aceion said:
Ne moram slusat nista, al ocito cu morat ispit polagat.. majko mila.. i onda kad budem isao na B opet isto, znaci 3 puta isti ispit..

ako ideš polagat A2 znači da imaš 18...ako imaš 18 onda je logično da polažeš i B ?
Ako polažeš B onda ces pisat ispite za B kategoriju, odvozit satove vožnje i položit B kategoriju.
Nakon toga ideš na vožnju za A2 i poslije vožnje polaganje i to je to.


Ispite za A2 moraš pisat jedino u slučaju da polažeš samo A2 kategoriju što bi po meni bila čista glupost...

 
Imam A1, polaganje za A2 mi je oko 2000 kn dok je za auto dosta skuplje, imam odredenu svotu novca i zelin kupit motor i vozit ga, auto mi nije u planu ni kupovat ni polagat
Ne kuzin zasto bi bila glupost ako zelim vozit motor, a ne auto
 
aceion said:
Imam A1, polaganje za A2 mi je oko 2000 kn dok je za auto dosta skuplje, imam odredenu svotu novca i zelin kupit motor i vozit ga, auto mi nije u planu ni kupovat ni polagat
Ne kuzin zasto bi bila glupost ako zelim vozit motor, a ne auto

baš zato jer ces u tom slucaju morat dva puta polagat testove a vrlo vjerojatno ces i lijecnicki pregled morat obavljat i plačat dva puta jer ona potvrda isto ima svoj rok valjanosti.
Dakle kad sve zbrojiš dosta skuplje te izađe tako odvojeno polaganje nego da ideš sve odjednom ,a B će ti trebati kad tad.
Moj prijedlog je da otkineš dio od buđeta za motor i položiš A2 i B ali ti ipak znaš najbolje šta tebi treba.
Uglavnom odgovor na tvoje pitanje je da moraš pisat pismeni ispit ukoliko polažeš samo A2 iako imaš A1...
 
Vise puta san racuna sve to i eto, ispit je 150kn ljecnicki mi je 220, jeftinije je to puno nego da idem za auto, osin toga motor je danas kupljen vec tako da..  :D
A nista prijavit cu ispit i to je to, ako sam ga prvi put u 10min 118 bodova onda mogu valjda i sad, dobro je sto mogu voznju odma pocet tako da bi to sve trebalo brzo ic
 
U temi "pomoc pri kupovaju motora" iznad sam vec pisao o tome, ugl izbor mi ja spao na xt600 i dr650, posto je xt prodan taj isti dan ocito, ostao mi je samo dr, i danas sam ga isao pogledat i malo provozao i motor je odlican, nije registiran ali i necu ga registirat dok ne polozin ja, jer cim polozim prodajem vespu koju sad vozim i s tim novcima registriram, neznam koliko ce me tocno ispast sve to skupa (registracija i osiguranje) ali imat cu nekih 3500kn za sve to mislin da ce bit dovoljno + jos mi ostane da se mogu izvozat s njim malo
 
ja sam proucavao svaki motor posebno iz te kategorije i eto na kraju kupio, i mislim da nisan pogrijesio
A za moje potrebe je i vise nego dovoljan jer cu ga uglavom vozit po gradu, po cesti, ali s obzirom na stanje cesta u gradu a i sire sve se to moze racunat kao blagi enduro teren :D
 
Obnavljam staru temu, ali čini mi se najprikladnija za par savjeta.

Gledam motor/skuter koji se vozi na A2 kategoriju do 20ak tisuća kuna, okretan i povoljan za održavanje.

XT mi je prevelik i preglomazan, Pegaso mi se sviđa u Factory verziji ali sumnjam da se uredan može naći za taj novac, as iz rukava mi je Kawasaki Zephyr koji ima ovisno o verziji 25 do 37 kw, ali trenutno nema nijedan na oglasniku. Skutere ne volim, ali Vespa GTS mi se sviđa, ima stila i dosta mogućnosti personalizacije, održavanje je povoljno.
Nakedi tipa GS500 ili ER5 mi se ne sviđaju zbog previše rustikalnih detalja.

Znam da je tema stoput prožvakana i da ide sezona pa skaču cijene motorima, ali ako netko ima još kakav prijedlog, tu sam. (y)
 
Ako ćeš realno od toga svega što si nabrojao ja bi išao na XT-a ili Pegasa. Na početku je svaki motor težak dok ga ne upoznaš ali kasnije je bicikla.
 
MT 03,Pegaso Strada,XTX,ispod toga ne bi gledao

Poslano sa mog Coolpad F1 koristeći Tapatalk

 
KLE, ybr, cbf i Ninja otpadaju. Ne želim kupovati nešto što mi je u startu odbojno.

Xt mi je jednostavno prevelik i neupotrebljiv za većinu mog korištenja koje se sastoji od provlačenja po gradu i kojeg đira magistralom. Pegaso mi se čini upotrebljiviji u tim uvjetima, ali Factory je (uglavnom) preskup, obična Strada mi se ne sviđa.

Čini mi se da ću Vespu GTS ubosti, ali ako netko zna za urednog Zephyra 550, slobodno može ponuditi dok se ne predomislim. :mrgreen:

(y)