Čupko46
New member
Pozdrav svima!
Unaprijed se ispričavam adminima, moderatorima i svim članovima foruma ako po 100-ti put otvaram temu s ovim topicom i tražim odgovor na već postavljeno pitanje. Nažalost lovim zadnji vlak i velika je sila, pa ne stižem searchat forum. Ako je tema u krivom boardu, slobodno premjestite. Ako je već negdje raspravljeno, možete bacit link i locak temu, kako god odlučili bit će super.
Još jednom se ispričavam, molim vas nemojte zamjeriti :wink:
Situacija je ovakva:
Razmišljam o konaćnom prelasku na jači motor. Međutim izbor u A2 kateogirji je trenutno dosta slab, za nove modele naravno nema se para a za one iz 90-ih sam malo skeptičan. Naletio sam na jednu Kawu ER6n 2008 u oglasniku, cijena je prihvatljiva ( na knap ) i motor mi se dosta sviđa, čitao sam dosta i vidim da ga uglavnom hvale kao pouzdanog i sasvim solidnog. U svim papirima je registriran na 25 kw ( sa blokadom ). Međutim blokada je naravno skinuta i vozi se sa 57 kw. Mislim da je po definiciji A2 kategorije legalan, s obzirom da otvoren nema preko 70 kw, znaći blokiran može uči u A2, zar ne?? Ali naravno, mora i ostat blokiran da bi bio 100% legalan za vozit sa A2
Zanima me koliko policija na to obraća pozornost pri prometnim kontrolama, koliko se lako to može utvrditi ( da motor ima više od 35 kw ), i koje su posljedice ako me pri tom uhvate?
Znam neke dečke koji su sa 20 već vozili somiće i rekli da nikada do sad nisu imali problema, tj da policija ćim vidi A2 relativno pušta, sad dali jer ne kuže koja je koja kat ili jednostavno progledaju kroz prste, ne znam :misli:
Mislim, osim ako se ne kuže, ne vidim razloga da posumnjaju kad su papiri svi "čisti" tj sa 25 kw i sve po PS-u. Motor je sa 25 naručen, tako da nigdje nema tragova da je snaga smanjena, već je u svim dokumentima na 25. Problem može biti jedino ako me šalju na izvanredni teh zbog auspuha
E sad, čujem da po ZG-u sad imaju i u kombiju test, dignu zadnje kolo i mjere ( a to me malo brine ), pa ako netko ima iskustva s time :misli:
Postam ovako brzinski jer lovim zadnji vlak. Sad sam se čuo sa AŠ i kaže instruktor da ako želim A2 prije 10 mjeseca moram se sutra nacrtat sa rješenim lječničkim, parama i onda vožnja po 3 sata dnevno ako želim stići na ispit koji je za par dana a poslje toga pauza 2 mjeseca.
Praktički bi sve te ceremonije radio radi ovog motora, za neke druge kojih ima dosta po oglasima bih ipak sačekao pa se pripremio za drugu sezonu jer ako sad idem u kupnju, nemam plana kako preživit do kraja sezone s obzirom da bi skupljao zadnju lipu za motor. Mislim da one R6-ice, GSXR, Z750 i slićni koji su trenutno sa blokadom u oglasu ne bi baš prošlo, niti su za A2 legalni, ne bi ga mogao registrirat na sebe, a vjerojatno ne bi ni kod policije prolazilo. S ovim mislim da ipak nije tako strašno i da bi prošlo :misli:
Eto, idem krenut s papirima, vidit šta se stigne, nadam se kojim savjetima do sutra kada mora pasti odluka
Ako netko ima volje bolje proučiti motor, evo linka:
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er6n-2008-vrhunsko-stanje-blokada-25kw-oglas-8633118
Usput može pasti i koji savjet vozaća ER6-ice ili poznanika motora
Još jednom isprike za moguće krivo postanje i spam.
PUNO HVALA SVIMA!
Unaprijed se ispričavam adminima, moderatorima i svim članovima foruma ako po 100-ti put otvaram temu s ovim topicom i tražim odgovor na već postavljeno pitanje. Nažalost lovim zadnji vlak i velika je sila, pa ne stižem searchat forum. Ako je tema u krivom boardu, slobodno premjestite. Ako je već negdje raspravljeno, možete bacit link i locak temu, kako god odlučili bit će super.
Još jednom se ispričavam, molim vas nemojte zamjeriti :wink:
Situacija je ovakva:
Razmišljam o konaćnom prelasku na jači motor. Međutim izbor u A2 kateogirji je trenutno dosta slab, za nove modele naravno nema se para a za one iz 90-ih sam malo skeptičan. Naletio sam na jednu Kawu ER6n 2008 u oglasniku, cijena je prihvatljiva ( na knap ) i motor mi se dosta sviđa, čitao sam dosta i vidim da ga uglavnom hvale kao pouzdanog i sasvim solidnog. U svim papirima je registriran na 25 kw ( sa blokadom ). Međutim blokada je naravno skinuta i vozi se sa 57 kw. Mislim da je po definiciji A2 kategorije legalan, s obzirom da otvoren nema preko 70 kw, znaći blokiran može uči u A2, zar ne?? Ali naravno, mora i ostat blokiran da bi bio 100% legalan za vozit sa A2
Zanima me koliko policija na to obraća pozornost pri prometnim kontrolama, koliko se lako to može utvrditi ( da motor ima više od 35 kw ), i koje su posljedice ako me pri tom uhvate?
Znam neke dečke koji su sa 20 već vozili somiće i rekli da nikada do sad nisu imali problema, tj da policija ćim vidi A2 relativno pušta, sad dali jer ne kuže koja je koja kat ili jednostavno progledaju kroz prste, ne znam :misli:
Mislim, osim ako se ne kuže, ne vidim razloga da posumnjaju kad su papiri svi "čisti" tj sa 25 kw i sve po PS-u. Motor je sa 25 naručen, tako da nigdje nema tragova da je snaga smanjena, već je u svim dokumentima na 25. Problem može biti jedino ako me šalju na izvanredni teh zbog auspuha
E sad, čujem da po ZG-u sad imaju i u kombiju test, dignu zadnje kolo i mjere ( a to me malo brine ), pa ako netko ima iskustva s time :misli:
Postam ovako brzinski jer lovim zadnji vlak. Sad sam se čuo sa AŠ i kaže instruktor da ako želim A2 prije 10 mjeseca moram se sutra nacrtat sa rješenim lječničkim, parama i onda vožnja po 3 sata dnevno ako želim stići na ispit koji je za par dana a poslje toga pauza 2 mjeseca.
Praktički bi sve te ceremonije radio radi ovog motora, za neke druge kojih ima dosta po oglasima bih ipak sačekao pa se pripremio za drugu sezonu jer ako sad idem u kupnju, nemam plana kako preživit do kraja sezone s obzirom da bi skupljao zadnju lipu za motor. Mislim da one R6-ice, GSXR, Z750 i slićni koji su trenutno sa blokadom u oglasu ne bi baš prošlo, niti su za A2 legalni, ne bi ga mogao registrirat na sebe, a vjerojatno ne bi ni kod policije prolazilo. S ovim mislim da ipak nije tako strašno i da bi prošlo :misli:
Eto, idem krenut s papirima, vidit šta se stigne, nadam se kojim savjetima do sutra kada mora pasti odluka
Ako netko ima volje bolje proučiti motor, evo linka:
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er6n-2008-vrhunsko-stanje-blokada-25kw-oglas-8633118
Usput može pasti i koji savjet vozaća ER6-ice ili poznanika motora
Još jednom isprike za moguće krivo postanje i spam.
PUNO HVALA SVIMA!