Policija, A2 kateogrija i motor bez blokade??

Čupko46

New member
Pozdrav svima!

Unaprijed se ispričavam adminima, moderatorima i svim članovima foruma ako po 100-ti put otvaram temu s ovim topicom i tražim odgovor na već postavljeno pitanje. Nažalost lovim zadnji vlak i velika je sila, pa ne stižem searchat forum. Ako je tema u krivom boardu, slobodno premjestite. Ako je već negdje raspravljeno, možete bacit link i locak temu, kako god odlučili bit će super.

Još jednom se ispričavam, molim vas nemojte zamjeriti  :wink:


Situacija je ovakva:

Razmišljam o konaćnom prelasku na jači motor. Međutim izbor u A2 kateogirji je trenutno dosta slab, za nove modele naravno nema se para a za one iz 90-ih sam malo skeptičan. Naletio sam na jednu Kawu ER6n 2008 u oglasniku, cijena je prihvatljiva ( na knap ) i motor mi se dosta sviđa, čitao sam dosta i vidim da ga uglavnom hvale kao pouzdanog i sasvim solidnog. U svim papirima je registriran na 25 kw ( sa blokadom ). Međutim blokada je naravno skinuta i vozi se sa 57 kw. Mislim da je po definiciji A2 kategorije legalan, s obzirom da otvoren nema preko 70 kw, znaći blokiran može uči u A2, zar ne?? Ali naravno, mora i ostat blokiran da bi bio 100% legalan za vozit sa A2

Zanima me koliko policija na to obraća pozornost pri prometnim kontrolama, koliko se lako to može utvrditi ( da motor ima više od 35 kw ), i koje su posljedice ako me pri tom uhvate?

Znam neke dečke koji su sa 20 već vozili somiće i rekli da nikada do sad nisu imali problema, tj da policija ćim vidi A2 relativno pušta, sad dali jer ne kuže koja je koja kat ili jednostavno progledaju kroz prste, ne znam  :misli:
Mislim, osim ako se ne kuže, ne vidim razloga da posumnjaju kad su papiri svi "čisti" tj sa 25 kw i sve po PS-u. Motor je sa 25 naručen, tako da nigdje nema tragova da je snaga smanjena, već je u svim dokumentima na 25. Problem može biti jedino ako me šalju na izvanredni teh zbog auspuha  :mrgreen:

E sad, čujem da po ZG-u sad imaju i u kombiju test, dignu zadnje kolo i mjere ( a to me malo brine ), pa ako netko ima iskustva s time  :misli:

Postam ovako brzinski jer lovim zadnji vlak. Sad sam se čuo sa AŠ i kaže instruktor da ako želim A2 prije 10 mjeseca moram se sutra nacrtat sa rješenim lječničkim, parama i onda vožnja po 3 sata dnevno ako želim stići na ispit koji je za par dana a poslje toga pauza 2 mjeseca.

Praktički bi sve te ceremonije radio radi ovog motora, za neke druge kojih ima dosta po oglasima bih ipak sačekao pa se pripremio za drugu sezonu jer ako sad idem u kupnju, nemam plana kako preživit do kraja sezone s obzirom da bi skupljao zadnju lipu za motor. Mislim da one R6-ice, GSXR, Z750 i slićni koji su trenutno sa blokadom u oglasu ne bi baš prošlo, niti su za A2 legalni, ne bi ga mogao registrirat na sebe, a vjerojatno ne bi ni kod policije prolazilo. S ovim mislim da ipak nije tako strašno i da bi prošlo  :misli:

Eto, idem krenut s papirima, vidit šta se stigne, nadam se kojim savjetima do sutra kada mora pasti odluka  :(

Ako netko ima volje bolje proučiti motor, evo linka:

http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er6n-2008-vrhunsko-stanje-blokada-25kw-oglas-8633118

Usput može pasti i koji savjet vozaća ER6-ice ili poznanika motora  (y)

Još jednom isprike za moguće krivo postanje i spam.

PUNO HVALA SVIMA!
 
Neću ti baš nešto pomoć ali neću ni odmoć. :smiley:

Znam za GSX-R-a 750 sa mašinom 1100 koji se redovito registrira i u svim papirima vodi ko 750, tako da skoro 100% nebi skužili da je cjeli serijski ER6n bez blokade. :wink:

Za R6, GSX-R-a 600 ZX6R-a i ostale R-ove bi vjerojatno malo bolje pregledali jer većini ljudi je šestica i hiljadarka na oko ista, :D neki misle da i R125 ide 300. :misli: :mrgreen:

Mislim da one R6-ice, GSXR, Z750 i slićni koji su trenutno sa blokadom u oglasu ne bi baš prošlo, niti su za A2 legalni, ne bi ga mogao registrirat na sebe,..
Zašto nebi mogo registrirat na sebe?
 
Čupko46 said:
Naletio sam na jednu Kawu ER6n 2008 u oglasniku, cijena je prihvatljiva ( na knap ) i motor mi se dosta sviđa, čitao sam dosta i vidim da ga uglavnom hvale kao pouzdanog i sasvim solidnog. U svim papirima je registriran na 25 kw ( sa blokadom ). Međutim blokada je naravno skinuta i vozi se sa 57 kw. Mislim da je po definiciji A2 kategorije legalan, s obzirom da otvoren nema preko 70 kw, znaći blokiran može uči u A2, zar ne?? Ali naravno, mora i ostat blokiran da bi bio 100% legalan za vozit sa A2

Zanima me koliko policija na to obraća pozornost pri prometnim kontrolama, koliko se lako to može utvrditi ( da motor ima više od 35 kw ), i koje su posljedice ako me pri tom uhvate?

To ne mogu utvrditi na licu mjesta, trebali bi im "valjci" za mjerenje snage, tako da ne sekiraj se. A i ne vidim kako bi i zašto išli to raditi - zašto bi posumnjali da nešto nije u redu. :wink:

Inače, frend je 4 godine vozio ZX6R iz '09. sa papirima na 25 KW i u par kontrola sta su ga zaustavili, nikad problema.

Problem može nastati jedino da se desi neko vece sranje, pa motor završi na vještačenju, mada je i onda upitno dali bi se to uspijelo utvrditi.

Uglavnom - samo gas. :mrgreen:

I na kraju - imaš PP. :mrgreen: :paper:
 
Koliko ja znam ti valjci što oni imaju mjere brzinu (samo skuteri) da vide da li ide preko 50. Mislim da tebi teoretski ne mogu nikako provjeriti snagu, jedino ovo što kažu da ispadne neko sranje pa da ide na veštačenje.
Iskreno, mislim ni da ti sa originalom ne bi radili veliki problem ako imaš A2. Kaciga na glavu, vozi normalno i nemaš straha