z@c - daj napisi svoje iskustvo sa XTX. Ful mi se svidja taj model al sam citao prilicno oprecna iskustva i misljenja pa da cujem jos jedno i z prve ruke 😉
Kaj da ti kažem, ja sam bio zaljubljen u XTEjku, dok još nije postojala X verzija sjećam se da sam vidio nekog custom složenog XTRa sa cestovnim gumama i znao sam da želim takav motor... onda se tvronički pojavio XTX i to je bila ljubav na prvu
doduše prešao sam samo 11K s njom kad sam ju prodao.
Kupio sam ju ni godinu staru sa manje od 2K km od prvog vlasnika. Napisat ću ti samo loša iskustva... sva ostala su dobra
Dakle, išlo mi je užasno na živce kaj se motor voli zgasit prilikom kretanja, u biti doslovno već kreneš i on se zgasi.
To se ponekad znalo dešavat i pri nižim brzinama u drugoj kad skrećeš polako u neku ulicu.
Problem navodno rješava Powercommander koji sam kupio i prvo pokušao sam sa svim dostupnim mapama kaj sam našao na netu.
Kako to nije baš pomoglo dao sam fino poštelat kod nekog lika koji gore slaže mape taj servis je bio u Sv. Nedelji... mislim da više nije tam (bilo je to 2008 ili 2009).
I to se činilo kao super... delalo je par mjeseci. Onda sam zapalio na more i jedan, baš vrući, dan smo išli od Primoštena do Splita. Bilo je još ekipe na motorima... u biti ja na nasporijem (2xCBR 600 i Hornet). Naravno da sam ga terao ko vrag grešnu dušu... došli do hotela Lav jer je cura morala nekaj zbavit i nakon toga motor više nije htio upalit... crko komp! Dal zbog powercommandera, extremne vrućine, vožnje... tvorničke greške... pitaj boga. Uglavnom to ljeto sam ostao bez motora, jer se komp čekao vječnost, a i nisam htio platit preko 10K kn za popravak. na kraju sam sve riješio rabljeno za 500€ prek ebaya.
Druga stvar je općenita, a vezana za žbičane nontubeless felge... jebeš to, kad zbušiš gumu nema krpanja na licu mjesta. A fala bogu zbušio sam ju bar 3x kolko se sjećam... i to jednom na povratku iz Crikve u subotu na večer usred Gorskog kotara... cura i ja solo u mraku usred jenbenoničeg! Probaj gurat taj motor sa praznom gumom... probao sam ga gurat zapaljenog pa lagano na kuplung, ali taj jedan cilindar radi po principu ide/nejde nema tu sad nekih laganih pimplanja, znači borba s motorom od 180kg uz breg, niz breg... mrak, auti prolaze, a ti moliš boga da se ukaže neko ugibalište prije nego te stepe neki kamionđija
Nema neke brze vožnje na njemu, na 150 je borba s vjetrom i brzo se umoriš. Ali tak je sa svim takvim motorima tak da je to opet općenito.
To je u biti to, sve ostalo mi je bilo super, baš sam volio taj motor.