Pomoć oko kupnje 125-ice ?!?

bev

New member
Molio bih vas za pomoć oko kupnje skutera. Treba mi za vožnju do posla (dakle grad-Zgb) pa sam ipak mislio uzeti nekih 125 ili ako bi se našlo kunića 150.
Prvo me sam gledao Beverly i to bi svakako bio moj izbor, ali koliko vidim najslabiji je 250, a za to nemam love.
Dakle dilema (ili više njih) je sljedeća:
- Honda SH 125 ili 150
- Carnaby 125
- Liberty  125
ili Sportcity 125

Ako ima ko da napiše svoje mišljenje - pro -contra i tak...
Fala najljepša unaprijed!
 
od ta 4 ja glasam za SH. vjerojatno je među njima najskuplji, al vjeruj da će cjenovna razlika se isplatit kroz korištenje.  (y) još kad bi uzeo 150ccm...  :wink:
 
SH bio bio najkvalitetniji, ali mi je ruznjikav ko kakvo indijsko vozilo.
Ak moram birati izmedju ovih, bio bi to Sportcity (ako moze 200, ak ne ne..).
 
Uzmi i u obzir derbi rambla,mada je to ustvari sportcity,lijepše su boje.
Ak već kupuješ skuter uzmi 200 ili 250 neće ti biti žao.
 
Hvala svima na odgovorima,  (y)! Eh sad ovako - pokušavam spojiti ne spojivo - kupiti skuter sa limitiranim sredstvima, a da izaberem najbolje u toj kategoriji.
Za 250 fakat nemam love i 200 je preko granice - dakle dolazi u obzir 125 ili ako se jako rastegnem 150,  :?.

Da suzim izbor na carnaby 125 ili liberty 125 šta kažete?? Koji se bolje isplati?

+marek+
Nisam uspio puno naći o Rambli - koje je tvoje mišljenje?
 
Carnaby je novi model, ljepsi. mislim da liberty ima AC masinu (zracno hladjenje).
 
kao što ti je marek rekao, rambla je ustvari sportcity, u drugim bojama pod drugim imenom!

moja preporuka ja 125 cc, vodeno hlađenje. Zračno hlađanje bih izbjegao, prvenstveno radi snage, dosta su slabiji od vodeno hlađenih...
 
Da rambla ti je ustvari sportcity koji se prodaje pod derbi cijena ti je oko 23 i pol tkn.
Btw misliš kupiti novi skuter ili?
Ima u mp oglasniku carnaby 200 (1000 km,reg,garancija+kofer) za 21000 kn a npr novi 125 ti je 23 i nekaj sitnio,pa razmisli malo.
 
+marek+ said:
Da rambla ti je ustvari sportcity koji se prodaje pod derbi cijena ti je oko 23 i pol tkn.
Btw misliš kupiti novi skuter ili?
Ima u mp oglasniku carnaby 200 (1000 km,reg,garancija+kofer) za 21000 kn a npr novi 125 ti je 23 i nekaj sitnio,pa razmisli malo.
Nije bitno da je novi - glavno da su kotači. Problem je kaj ja tu nisam baš doma pa bi me neko mogel lako preveslat. Tako da se suzdržavam od takvih kupnji, :(. Jedino da idem s nekim frendom. Ovo što si napisao je stvarno dosta povoljno.
Hvala ekipi na odgovorima,  (y), ako ima još prijedloga, dapače - još se nisam odlučio!
 
Pa definitivno bolje se isplati kupiti skuter star 1 god,nego novi,dobiš skoro pa novi skuter za puno manje novce!
Plavi oglasnik i traži!  (y)
 
pomoglo bi full kad bi rekao koliko imaš novaca na raspologanju
inače mislim da ti se možda najviše isplati uzet recimo polovni 1-2god stari skuter onda možeš ciljat na 200 možda 250ccm
 
Osobno preporucam da ako ikako mozes uzmes barem 200ccm. Sigurno neces zazaliti. Razlika u odnosu na 125 je dosta velika, s 200 ili 250 se da i otputovati malo dalje. Nemojte krivo shvatiti, moze se lijepo putovati i sa 125, ali 200/250 ima osjetno bolja međuubrzanja, a na duže ture se masina osjetno manje muci, a sukladno tome, put je ugodniji, a potrosnja je vjerovatno manja (ima tu iskusnijih od mene da to potvrde/opovrgnu). Razlika u potrosnji pri svakodnevnoj voznji 125/250 nije velika, max. 1-1,5l (govorim o masinama piaggio grupacije, s ostalima nemam prevelikog iskustva). Godinu do dvije skuter je skoro nov, pogotovo ako ga je vlasnik cuvao, vozio samo ljeti, a cijene su puno niže nego novi modeli. Uzmi si u obzir i Piaggio Beverly 200/250 ili Gileru Runner VXR 200, kojih na nasem tržištu ima masu, pa su sukladno cijene pristupacnije.

P.S. Nemojte misliti da mi je cilj nagovarati ljude na kupnju talijana, ali cinjenica je da su oni u ovom segmentu daleko najzastupljeniji i dosta pristupacni. Moj SP mi je zadao puno muka kad je otkazalo paljenje, a uz to stalne su bile musice s elektronikom. Kasnije kad je doslo vrijeme za prvi motor, to je ipak bio Japanac (Yamaha), prvenstveno zbog pouzdanosti. No, također smatram da su piaggio masine leader 200 i quasar 250 unapredjene i vrlo pouzdane i u klasi 4t 250 su sigurno best buy. Moj SP je ipak prilicno vremesan. Da sam opet u poziciji kupnje neceg u klasi 250 to bi 99% bio neki Piaggio - zbog dostupnosti servisa, dijelova...itd.  (y)
 
Hvala svima na odgovorima. Kako sam u ovom svijetu relativno nov, puno znači svaki savjet.
Što se tiče love mislim da bi se mogao rastegnuti - onak na jako - do 23-24 tisućice.
Jedini razlog zašto zazirem od kupovanja polovnjaka je što nisam dovoljno stručan primjetiti koji je dobar, a koji nije.

Možda može netko reći na što bi valjalo obratiti pažnju kod kupovine 1-2 godine starog skutera?

@biker
Nisam te krivo shvatio već kao dobronamjerni savjet za koji vjerujem da je i bio. I ja kod izbora nekako naginjem talijanima tako da se kužimo,   (y).
 
Slažem se da je kupovinja polovnjaka macak u vreči. Bilo bi odlicno kada bis sa sobom u kupovinu poveo nekog iskusnijeg vozaca ili mehanicara, ukoliko je to moguce.

Obrati pozornost na oglase na www.auti.hr/motocikli/skuteri/ - za 23-24 tkn se može naći vrhunsko učuvani Beverly 250 i jos bi ostalo novca za nesto opreme. Runneri (4t, 200ccm) 1. generacije kostaju max. 15-16tkn, ali pri kupnji Runnera treba biti posebno oprezan. Procitaj postove u temi "Pomoc pri kupnji gilere runner". Osobno ti ipak preporucam nesto tipa Beverly - veci kotaci, manja opasnost krađe, a i kupuju ih uglavnom nesto stariji vlasnici kojima nije bas do dizanja na zadnji/prednji i takvih stvari, tako da je lakse naci ocuvani primjerak, dok je vecina Runnera bar jednom bila na boku... Uz to, za te novce se moze naci i malo stariji (cc. 2004 godiste) Bev 500.

Dalje, pogledaj po salonima u svojoj blizini ako uz nova vozila prodaju i ona par godina stara, to bi ti onda bilo  (y) jer cisto sumnjam da bi neki ovlasteni uzeo neku kantu u salon. A uz to, dobijes i garanciju.

Pri kupnji rabljenog: - prvo obrati pozornost na plastike, vazno je da je original lak, bez nekih tuning dodataka i naljepnica koji skrijavu potencijalni pad. Drugo, probaj kratki đir. Da li mozda vuce u stranu? Cudni zvukovi pri kretanju? Koci li dobro? Je li volan ravan (ovo se posebno odnosi na runnere)? Svi prekidaci rade OK? Ti za te novce mozes i trebas naci vrhunski ocuvan bev 250, koji nebi trebao imati nikakve nedostatke! Uz to, ukoliko kupis god do dvije star bev250, obavezno ciljaj na one sa servisnom knjizicom ovjerenom u ovlastenom! Sretno u kupovini...  (y)
 
@ biker4life

Hvala na detaljnom odgovoru. Poslušat ću tvoj savjet pa malo proškicat po salonima i vidjet što se nudi.
Thnx -  (y)
 
Još jedan savjet pri kupnji polovnog, naime pri odabiru stavi sve na papir, ako moraš još recimo gume promjeniti, napraviti servis, registrirati...
Povedi računa o tome, da te nebi financijski pokopalo...

Ja san se recimo interesira za beverlya 250 i.e. starog 2 godine, očuvan, ma ki novi, cijena 23000 kn, međutim trebalo je poslije kupnje napraviti servis (remen, filter, ulje, kuglice...) koji bi došao oko 1200 kn, promijeniti gume, također 1200 kn, te za mjesec dana ističe registracija, a i to je 1000kn...

A i prepis, plačanje poreza i ostalo te izađe 400-500 kn...

Moraš o svemu povesti računa  (y)
 
Za 23 iljade kuna nebi razmišljao ni trena, Bev 250 od prvog vlasnika sa par tisuca kilometara dobis bez beda.
 
gusta said:
Za 23 iljade kuna nebi razmišljao ni trena, Bev 250 od prvog vlasnika sa par tisuca kilometara dobis bez beda.

ali kažem ako ga još moraš registrirat, prominiti gume, full servis, onda te izađe 27 tkn, a za te novce skoro pa kupiš novi na novogodišnjem popustu, a novo je ipak novo...
 
trebaš 125icu za po gradu?

evo ti je http://www.kymco.hr/modeli_info.asp?id=19

trebaš 200icu za po gradu?

evo ti je http://www.kymco.hr/modeli_info.asp?id=23

dobiš novi motor i još ti ostane hrpa love.

kaj ste svi zapeli za te skupe europljane kojima se već može i na dulji put odvalit, a čovjek samo traži motorić za po gradu.

uostalom, rekao si da ti motor treba za do posla, ovo je nešto što ne možeš nadmašiti:

http://www.kymco.hr/modeli_info.asp?id=18

125 kubika, lagan, okretan! ja sam ozbiljno razmišljao zamijeniti svoju 50icu sa time, ali pošto 50ica ide i radi bez problema, razum mi kaže da ne bacam lovu na ono što mi ne treba.

prespavaj malo na tim stvarima i dobro razmisli šta ti stvarno treba, a što ne.

p.s. ne, nemam nikakve veze sa kymcom već imam frenda sa B&W 250 sa 20kkm s kojom je padao, trgao, ganjao, rasturao, a to čudo još ide :)
 
po meni je sve vodeno hlađeno od i preko 200 ccm već i za dulje vožnje
za po gradu nepotrebno
treba zaista razlučiti za što skuter treba i ne uludo bacati novce

veći skuter - najčešće i veći trošak ne samo po pitanju nabavne cijene već i gume, servisi, plastike i sl.

po meni za grad je dovoljno 125-200 4T zrakom hlađeno i to se sve da nači ispod 20.000 kn novo, ovisno o preferencijama

obzirom je u pitanju bio i jači liberty- može se komotno razmisliti i o kymcu people 200 S (163 ccm ili koliko) koji ima i par prednosti u odnosu na liberty, a i na akciji je 19.000 kn