Pomoć oko kupnje gilere runner

rider-r

New member
Bok,želim kupiti gileru runner.Za oko mi je zapeo model 180sp.Kolika je cijena polovnog 2000-2004g.Pošto je dvotaktan zanima me potrošnja i trajnost.Da li mi možda preporučate neki drugi model npr.vrx180 ili 200?Unaprijed hvala na odgovorima :)
 
Mislim da ti se cijene za sp kreću od nekih 8-9 tkn za one u lošijem stanju pa do nekih 13 tkn novije i u boljem stanju! Uostalom imaš net pa lijepo pogledaj u PLAVOM OGLASNIKU!!!
Sp ti je pogodan za tuning,al kad kreneš nema kraja tome!!!
A što se tiče vxr ili ti 200 ccm,ok skuter,toči benzin i vozi,nemaš brige!
Isto možeš hebat po njemu,al za to je bolji sp!!
 
rider-r said:
Hvala na odgovorima.Zanima me samo još kolika je max-brzina te 180vrx i potrošnja?
max ti je po satu nekih 120-125
ja bi na tvom mjestu radije SP180, agresivniji je, bolji za tuning i CVAJO je!!!!
istina da vise trosi (i ulja i goriva), al sve se to vrati u voznji...
VXR mi je malo trom u usporedbi sa SP180
 
Ja bi radije uzeo 180sp,ali se bojim da ću trebat stalno nešto šafarit oko njega.U dilemi sam pomozite :misli:
 
uzmi VXR 200, ako oces i 209 ako nadjes jednom kada ga sredis to traje vjecno :)
 
Mislim da ti se bolje isplati uzeti vxr al od 200 ccm! Gore samo stavis multivar malossi(daje bolje ubrzanje) i samo gasss! Potrošnja od 4-5l jako teško da više od toga!
Sp su ti rijetki i teže ga je naći lijepo očuvanog!
 
Ja sam sa svojim SP-om 180 napravio 10 tkm prosle sezone. Godiste '03. Potrosnja je dosta velika, ukoliko si tezak na gasu ocekuj nekih cca 11l/100km za serijalu. Masina dosta pouzdana s njom nije bilo nikakvih problema, medjutim pred zimu sam mjenjao komplet paljenje i akumulator, a koliko cujem nije to bas rijetki kvar jer je jos nekoliko mojih poznanika imalo problema s istim. Start i ubrzanje odlicni, bez daljnjeg među najbržima u usporedbi sa 4t 250. Ide bolje od serijale 180 vxr i 200 vxr. Iznenadila me izdrzljivost same masine s kojom je jedan moj prijatelj napravio cca 40 tkm bez generalke (a stvarno ga je gazio). Sto se tuninga tice, jedina stvar koju sam mjenjao su bile polini rolice (13.2 g) umjesto serijskih 15.2. Osjeti se malo na ubrzanju, krajnja vise-manje ista. Inace smatram da je pri kupnji rabljenog dosta vazno da je skuter bio garaziran zbog musica sa elektronikom i prekidacima koji bas ne vole vlagu. Cetverotaktni vxr pak mora na servise svakih 3000 km sto je ukoliko se imas namjeru dosta voziti ipak mozda malo precesto. Ja sam na svom u tih 10 tkm mijenjao: 2x pakne i jednom zadnji disk, ulje u kocnicama, 2x remen 2x rolice i jos neke sitnice. Cijena remena je cca 270 km a rolice i pakne su oko 110. Disk je 220 kn. Zadnja stvar koja je meni ujedno i najvaznija, dozivljaj voznje (subjektnivno) je meni puno puno bolji na 2t, ali to je vrlo subjektnivno, tako da to sam moras vidjeti sta ti vise pase. Jos da napomenem da pri kupnji SP-a moras dobro paziti od koga i kakvog ga kupujes, a oni ocuvani, sa servisnom i original plastikama su vrlo vrlo rijetki i kostaju oko 14 t kn. Nedavno se prodavao jedan narancasti na auti.hr, sa servisnom, drugi vlasnik, 14 500 kn, pa idi vidjeti, mozda se jos prodaje. Ne poznam momka, ali motor je na slikama izgledao OK. (y)
 
drž se ti vxr-a 200 jer kako benga leti u zrak može se desit da ti brzo dosadi SP180  :mrgreen:
vxr-u ti je potrošnja kad ga ganjaš 5-6L osobno mi nije prešao 5 L/100km
mana vxr-a je da se dost često mora mjenjat ulje ak se hoćeš duugo vozit ,
svakih 3000 ulje, a svakih 6000 filter ulja
ali kako SP dosta troši benge znaći da će isto tako trošit i ulje za mješavinu
na tebi je da odlučiš

vxr 200 '02 kojeg sam prodao imao je gotovo 30000km i nije pokazivao nikakve znakove trošenja
promjenjen 3x remen ,1x rolice,1xklizaći variomata,ulje i filter ulja svakih 3000 km
kuplung je mjenjan u garanciji nakon par tisuća jer je jako cupkao motor pri kretanju
 
Ovo za ulje nije točno i da ide na servis svakih 3000 km nemojte drobiti gluposti!!!
SVAKIH 3000 km se ulje provjerava i po potrebi dotače,a svakih 6000 km se MJENJA zajedno s filterom!!!!

 
Netko je spomenuo ulje za SP-a. Istina da je potrosnja istog dosta velika, a s obzirom da ako imas namjeru dosta voziti prije generalke svakako se preporuca full sintetik. Osobno tocim Agip full sintetic koje je original islo u njega, a boca od 0.75 ako se ne varam (moguce da je od litre) dodje 85 kn u servisu u Puli, sto nije malo + benzin = 2t skup hobi.

Moze on i na semi sintetic ukoliko nema druge, ali nije bas zdravo za njega a tek kako dimi.......

Ukratko i FXR(starija godista) i SP i VXR su prilicno brzi u okvirima klase, s tim da je ocuvanih 2t sve manje, a vxr-a ima dosta. Uz to 2t se puno vise kradu (vrlo lako ih je upaliti na zice) tako da ti je garaza vrlo vrlo dobra stvar.

Mozda ti ovo pomogne u kupnji: ja imoj best frend vozimo runnere - ja '03 SP, on '04 VXR, sve u svemu, racunajuci benz, ulje, servise itd, on se osjetno jeftinije vozi ali ja se ipak nebi mjenjao (a on me cesto steka djir :))  Ako ikako mozes, probaj oba dva pa onda odluci  (y)
 
Gle najbolje ti je da ne slusas druge,jedni govore kupi ovo drugi govore kupi ono....
Malo pogledaj tu po forumu imas o tim skuterima dosta tema i možeš saznati stvarno puno toga,malo razmisli i sam donesi odluku kaj češ kupiti,oba skutera su ok i nečeš pogriješiti ako kupiš sp ali niti vxr!!!
 
biker4life said:
ukoliko si tezak na gasu ocekuj nekih cca 11l/100km za serijalu.

nasi skuteri sa tom masinom.... big bore 2t piaggio.. trose 4-5-6 litara a imaju uglavnom malossi 172 + multivar... 

 
+marek+ said:
Ovo za ulje nije točno i da ide na servis svakih 3000 km nemojte drobiti gluposti!!!
SVAKIH 3000 km se ulje provjerava i po potrebi dotače,a svakih 6000 km se MJENJA zajedno s filterom!!!!

dva mi frenda delaju u piaggio serevisu i oba kazu drukcije...

i oba ne vjeruju koliko reklamacija dobivaju od 4t piaggio modela  od 200 do 500...
 
Gle,vezano za vxr govorim iz vlastitog iskustva,pošto ga posjedujem i svaki dan vozim reko sam čovjeku ono što mislim. Skuter mi ima 25 t km i jedino što sam radio na njemu su bili redoviti servisi i izmjene guma,nikakvih drugih problema nije bilo,tak da......!!!
 
rednyaW said:
nasi skuteri sa tom masinom.... big bore 2t piaggio.. trose 4-5-6 litara a imaju uglavnom malossi 172 + multivar... 


Ja sam svjestan da moj pije pune vise nego sto bi trebao i da dobar mehanicar moze ustimati piaggio big bore da trosi razumnih 4-5-6 litara. A uz to i izvuci jos snage. Medjutim, vecina prosjecnih vozaca ne posjeduje to znanje i iskustvo, a dobrog i postenog mehanicara je tesko naci, tako da...  (y)
 
+marek+ said:
Ovo za ulje nije točno i da ide na servis svakih 3000 km nemojte drobiti gluposti!!!
SVAKIH 3000 km se ulje provjerava i po potrebi dotače,a svakih 6000 km se MJENJA zajedno s filterom!!!!

to pise po papirima tj u manulau al ako oce dobro svoj masini mijenjaj svake 3000ulje i svaki 6000filter jer za 4t masinu je ulje svetinja i nikad ga nestiskat dok je hladan a ti kako oces (y)
 
+marek+ said:
Gle,vezano za vxr govorim iz vlastitog iskustva,pošto ga posjedujem i svaki dan vozim reko sam čovjeku ono što mislim. Skuter mi ima 25 t km i jedino što sam radio na njemu su bili redoviti servisi i izmjene guma,nikakvih drugih problema nije bilo,tak da......!!!

super.. i to iz iskustva jednog velis.. a ja gavorim u ime ljudi koji ih na dan 25 sloze... tak da ono...