project SP>VXR

KOPLJARR ... DNA

New member
Znaci ovako. naletio sam na ovu masinu http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=15486.0 i palo mi je na pamet da bi se to dalo staviti na dna, al javio se 1 problem dna je 2t a on mi nemoze dat elektroniku pa vas pitam dali netko mozda ima viska da mi proda.A odma da cujem vasa misljenja o tome, ima li uopce smisla raditi tak nesto? Tehnicki i puno drugih takvih stvari
 
vec smo ti rekli sve u teh. pitanjima...kad se posteno izje... da sve slozis,onda ces dok naletis na prvog murjaka koji ima nesto u glavi izgubit cjeli motor...


ja sam htio na runnera 50 stavljat masinu od sp180 pa sam sve to odje... a jos su 2t oba dva...
 
onda bi ovo nafriziro znaci neki kit slabi neznam nesto od topa ili tak nesto radilica moze isto top ili rms fergazer imam 17.5 delurdo a spuh sam mislio mhr replica ili tak nesto
 
malaguti said:
vec smo ti rekli sve u teh. pitanjima...kad se posteno izje... da sve slozis,onda ces dok naletis na prvog murjaka koji ima nesto u glavi izgubit cjeli motor...


ja sam htio na runnera 50 stavljat masinu od sp180 pa sam sve to odje... a jos su 2t oba dva...

a opet je nekako swap makina postao popularan u zadnje vrijeme...
 
125 je bila 4t znam dosta o tom motoru u zadnjih 2 mjeseca sam pretrazio sve forume i ovo s masinom od 180vxr bi se dalo slozit i nebi bio problem samo nosac masine od dan 180 ili 125 i to je zato sto dna ima istu karoseriju i 50 i 125 i 180 to al je pre riskantno vozit se tako s ozirom da je murije sve vise i vise po nasim cestama .tak da nista od tog  :( al ok (y) nafrizirana 50 (70) moze ic  cak  mozda i bolje od 180
 
KOPLJARR ... DNA said:
125 je bila 4t znam dosta o tom motoru u zadnjih 2 mjeseca sam pretrazio sve forume i ovo s masinom od 180vxr bi se dalo slozit i nebi bio problem samo nosac masine od dan 180 ili 125 i to je zato sto dna ima istu karoseriju i 50 i 125 i 180 to al je pre riskantno vozit se tako s ozirom da je murije sve vise i vise po nasim cestama .tak da nista od tog  :( al ok (y) nafrizirana 50 (70) moze ic  cak  mozda i bolje od 180

Da ali koliko to košta,troškovi održavanja i pozdanost,potrošnja...
 
To je vec druga prica zato sam i mislio uzet 180vxr motor bi iso jebeno manje bi trosio odrzavanja gotovo da i nema ako uspoređujes s 70 koi je nafriziran toci i vozi znam ja sve to, al eto za sad cemo tak a kasnije mozda neki skuter koi je zapravo skuter a ne ovo iako sam ja i s ovim pre zdaovoljan sto se tice motora jedino mu fali snage malo
 
trebalo mi je da se naviknem s runnera na njega al sad mi se cini da mi na zavojima svakog runnera iste snage dobio
 
:?
Znakovi interpunkcije su odlicna stvar. (y)
Jedva sam se snasao u predzadnjem postu.

Kako Malaguti kaze, a i meni se cini, mislim da smo vec pricali o ovome.
Istina, serijala 180ccm 4T i nije nesto zahtjevna za odrzavanje, trosi vrlo malo i ne treba gotovo nista sarafiti.
70ccm je potpuna suprotnost, ali sigurno ju je zadovoljstvo voziti.
70ccm se moze progurati kod policije i na tehnickom (blokade), dok bi za ovu drugu opciju to bila gotovo nemoguca misija.

Pozdrav. (y)
 
biker4life said:
:?
Znakovi interpunkcije su odlicna stvar. (y)
Jedva sam se snasao u predzadnjem postu.

Kako Malaguti kaze, a i meni se cini, mislim da smo vec pricali o ovome.
Istina, serijala 180ccm 4T i nije nesto zahtjevna za odrzavanje, trosi vrlo malo i ne treba gotovo nista sarafiti.
70ccm je potpuna suprotnost, ali sigurno ju je zadovoljstvo voziti.
70ccm se moze progurati kod policije i na tehnickom (blokade), dok bi za ovu drugu opciju to bila gotovo nemoguca misija.

Pozdrav. (y)
slazem se...sve ima svoje prednosti...iskreno meni je veci gust sjest na mog firefoxa nego na vxr-a, jer je firefox malen a opako ide,mogu ljepo u palit gumu u voznji,cimnut ga na zadnji takorec na gas,visoki 2t okretaji,ali takav skuter puno trazi jbt meni su na firefoxu ostali samo blokovi serijski...i to je rupa bez dna....uvijek daj nesto...evo ja sam pred malo kupio jaci auspuh i karb jer mi ono vise nije biilo dovoljno  :mrgreen: ....ali oko takvog skutera treba znat i radit jer ako ce se svako malo na servis vozit za svaku sitnicu onda se bolje ubit.......ja svog firefoxa necu NIKAD prodat,ali mi isto vise nije ni na kraj pameti da opet kupim neki 50icu i sredujem ju jer znam sta je to,koliko para i zivaca treba.......jbg. vxr-a upalim i napravim dir od 400km bez
brige......evo jedan primjer:kad sam sredio firefoxa onda sam kupio malaguti warriora125 za manje novca nego sam platio i ulozio u firefoxa,a warrior je trosio 4l i isao bolje (mozda malo start slabiji ali nista posebno) i mogao sam bez brige ic gdje zelim.....firefox mi je najdrazi skuter od svih koje sam imao ali kazem kako je........

---ako treba kakav savjet za tunning 2t posaljem svoj msn na pm... (y)

---da ne duljim :lolcry: zakljucak je: najbolji tunning je kupit jaci skuter  (y)
 
Evo da ne otvaram novu temu poceo sam rastavljati skuter  :mrgreen: .pa trebam malo savjeta blokove sam skino i ocistio sad ih trebam rastaviti kako bi izvadio radilicu kako ?  :misli: i jeli ima ko kakvu racing radilicu u za prodat?