Prvi skuter novi ili polovni?

Mare27

New member
Bilo je slicnih tema, ali neke su stare par godina :) Kako u tijeku radnog vremena nekoliko puta sjedam u auto i vozim se samo po 3-4 km uzbrdo i nizbrdo, skuzila sam da bi mi bilo puno zgodnije to raditi s skuterom. Dakle kupila bih skuter do 50ccm i da me sve ukupno s kacigom i papirima dođe oko 7000-8000, eventualno 10 000. Mislila sam kupiti nesto polovno, ali vidim da ima i nekih novih za te novce (Sym Mio mi je presladak, Orbit, Pugeot V-clic, Keeway F-act, Kymco vitality,agility,like) samo neznam sto je za mene 2T ili 4T?. Bitno mi je da je podnica ravna, da ima vise mjesta za stvari, sjedalo za dvoje, da nije bas ono totalno «muški» i da ima servis u Zadru ili eventualno Šibeniku. Ajde decki pomazite,moram se osposobiti za voznju do ljeta :))   
 
Piaggio zip 50 2t Ravna je podnica ima mjesta ispod sica i novi je oko 9000 kn .Moja preporuka je rabljeni liberty. Peugeot zaboravi preskupi rezervni djelovi i upitno je fo kad ce postojat uvoznik .Od ovih drugih sto si nabrojala jedino Kymco koji ina kvalitetu i uvoznik je stabilan
 
treca godina evo ide... tankaj sjedi vozi... http://www.svijetskutera.com/index.php?f=17&a=614
(y) (y)


da... speglal sam ga na karticu po 700 kuna na 10 rata... servis i djelovi osigurani. (y)
 
Moj ti je savjet da se ostaviš ideja o kupovini kineza i sličnih. Kupiš Piaggio ili Derby sa zračnim hlađenjemi mirna si godinama..Imaš ih za 10-ak tisuća...Nije bitno da li se proizvode u Kini ili u Italiji. Typhoon-11.000 kn, Boulevard 9.000 kn,Fly 9.000 kn cca. itd...
 
Bob Rock said:
Moj ti je savjet da se ostaviš ideja o kupovini kineza i sličnih. Kupiš Piaggio ili Derby sa zračnim hlađenjemi mirna si godinama..Imaš ih za 10-ak tisuća...Nije bitno da li se proizvode u Kini ili u Italiji.

A zasto bas Derby a ne Gileru ili Apriliu  :misli: I bitno je di se proizvode  :jesus:
 
vickodu said:
A zasto bas Derby a ne Gileru ili Apriliu  :misli: I bitno je di se proizvode  :jesus:




Zato šta je rekla da bi išla do cijene od 10.000 kn. To o zemlji proizvodnje sam napisao, zato jer sam znao da če se netko javiti i reči da se rade u Kini. Da , ali po Piaggiovim standardima. :jesus:
 
Jeli bas morate curi upropastit temu a tek je dosla na forum  :misli: :misli:
 
cobRRa said:
bice da si onda prvi u hr koji ih je pocel vozit. :misli:  :mrgreen:   :jesus:



Pa skoro da i jesam :LOL:...Mislim da sam Piaggio Spheru imao 93. god...Zatim Skippera 125,Apriliu amico 50, Stalkera, Vespu et2, sad Vespu Lx 50- sve 2t i zračno hlađenje...Ovo su oni koje smo doma stvarno vozili, bez usputnih za preprodaju :mrgreen:...Znači, iskustvo iz mene progovara 8)...
 
Hvala decki na vasim misljenjima, ali nemorate stati ako ima jos savjeta slobodno dajte! Najradije bi novoga recimo Zip-a s obzirom na cijenu, ali bojim se da mi se ne svidi voziti se motorom i onda prodam nakon par mjeseci. Mozda mi je onda ipak za početak bolje neki polovni, a za manje pare. E sto mislite o polovnom Aprilia Mojito, Kymco like i Piaggio ET 50 :love10:?
 
Et50 bih izabrao na prvom mjestu...Vozači koji ih kupuju večinom nisu mlade i nadobudne kamikaze...Kod tog skutera šta vidiš -dobiješ...Ako je motor ok, ako nije izrazbijan, teško da ima nekih skrivenih kvarova ispod plastika-jer plastika nema :wink:...Samo ti problem može biti veča cijena u odnosu na druge polovne, a i teže ih je naći u ponudi polovnih..Gilera Stalker je dobar kao polovni ,također...ako se nađe dobar primjerak..
 
..mislim da su se kolege malo zaletili i trekeljaju bez veze....prva stvar koju bi trebala reči su tvoja visina i težina jer na nekim od ovih možda nebi imala niti mjesta za koljena a na nekim s malim kotačima nebi bila sigurna..gledaj što veče kotače i što više opreme npr...da dobiš kovčeg gratis itd...za cure je bitna i recimo bočna nogara i zvučni pok.smjera..obavezno da ti je dvotaktni i da imaš bilo kakvu garanciju..i glupost je onaj napisao kinez al piaggiov standard..99 % danas novih ti je kina ato neznači da nevaljaju..moj savjet a i iz iskustva za curu , ima i ludih boja scarabeo 50 ili kymco agility city , ako imaš 10000 imaš još i tisuču pa imaš pravi skuter... (y)
 
Curu pitati za kilažu?! :yikes: haha al ajd ok ako je bas neophodno, imam 170 i 58 kg  :chick:
 
bocna nogara je svakako preporucljiva(za cure :mrgreen:), mada se uvijek moze dat ugradit i to za sicu.

velki kotaci svakako. (y)
 
Mare27 said:
Bilo je slicnih tema, ali neke su stare par godina :) Kako u tijeku radnog vremena nekoliko puta sjedam u auto i vozim se samo po 3-4 km uzbrdo i nizbrdo, skuzila sam da bi mi bilo puno zgodnije to raditi s skuterom. Dakle kupila bih skuter do 50ccm i da me sve ukupno s kacigom i papirima dođe oko 7000-8000, eventualno 10 000. Mislila sam kupiti nesto polovno, ali vidim da ima i nekih novih za te novce (Sym Mio mi je presladak, Orbit, Pugeot V-clic, Keeway F-act, Kymco vitality,agility,like) samo neznam sto je za mene 2T ili 4T?. Bitno mi je da je podnica ravna, da ima vise mjesta za stvari, sjedalo za dvoje, da nije bas ono totalno «muški» i da ima servis u Zadru ili eventualno Šibeniku. Ajde decki pomazite,moram se osposobiti za voznju do ljeta :))     
strpi se do sutra kad dolazi "bog prodaje" koji prodaje đamahu  :LOL: :LOL: :LOL:
on će već nać najbolje rješenje za tvoje probleme  :mrgreen:
 
retriver said:
..mislim da su se kolege malo zaletili i trekeljaju bez veze....prva stvar koju bi trebala reči su tvoja visina i težina jer na nekim od ovih možda nebi imala niti mjesta za koljena a na nekim s malim kotačima nebi bila sigurna..gledaj što veče kotače i što više opreme npr...da dobiš kovčeg gratis itd...za cure je bitna i recimo bočna nogara i zvučni pok.smjera..obavezno da ti je dvotaktni i da imaš bilo kakvu garanciju..i glupost je onaj napisao kinez al piaggiov standard..99 % danas novih ti je kina ato neznači da nevaljaju..moj savjet a i iz iskustva za curu , ima i ludih boja scarabeo 50 ili kymco agility city , ako imaš 10000 imaš još i tisuču pa imaš pravi skuter... (y)



1. Nitko nije trkeljao bezveze, osim tebe
2.Nabrojani su skuteri raznih gabarita pa se cura može i sama snaći
3.Misliš da je Vespa et2 ili Lx 50 nesigurna zbog 10" kotača?
4.Koji je to kineski skuter usporediv s talijanskim?
5.Kad se kupuje motor, gleda se motor, a ne oprema...Hebeš kufere i bočne nogarice...Gleda se ono šta je važno...

Nemoj se ti ljutiti, ali nekako si žestok, pa da te malo smirim :wink:...
 
..cura je ljepo pitala za savjet . a ona sam nek odluči koji savjet joj je dobrodošao.
.što se tiće vespe DA mislim da je jako nestabilna i da su joj največa mana mali kotači i  jako,jako skupa dodatna oprema , u startu nova je jako skupa kolko znam a onda brzo gubi na cijeni ili se varam....što se tiće usporedbe kineskih i talijanskih skutera vidi se da tu nema smisla raspravljat.reci ti meni jedan talijanski skuter na kojem su dijelovi made in EU . od dijelova agregata,variomata,pločica ,kotača , ručicaitd,itd......otiđi u jedan servis pa zamolil nekoga da ti poskida plastike....neznam kako kome al mislim da jedodatna oprema jako bitna,npr.ak je cura sitna lakše joj spustit skuter na bočnu nego svaki put dizat na centralnu nogaru...pogotovu kad su oni dani u mjesecu...aprilia sportcity,piaggio tayphon,kymco agility city, yamaha neos ,super 8 , piaggio fly , zip sve kinezi a dobri skuteri ili se varam  :misli:i nema ljutne frende...tko se ljuti uvali mu k....i (y)
 
khmm.....

Vespa je savršenstvo.  (y)

                          the end.



a sad, ovdje  dajte praktičan savjet mladoj dami, a medjusobno uvjeravanje ostavite za PP
 8)