zokx said:Stvarno, jedan od najružnijih uradaka renomiranog Akrapoviča. Ima doduše i gorih primjeraka iz iste firme, ali to ne opravdava ovo dizajniranje radi dizajniranja.
Koliko mogu procijeniti paše ovaj sa starog GSa, što znači da će GSA u prodaju sa origigi spuhom.
Netko je napisao da je ovo HP model, što bi se dalo zaključiti iz naljepnice na njemu. Ima li nekih saznanja o običnom modelu, ili još (meni) zanimljivije, kad će ADV?
crni konjanik said:da je Tomić "normalan" kao što su dealeri vani te da uzima po normalnim cijenam staro za novo prodao bi sto komada u prvoj godini bez greške. U Njemačkoj mjenjaju skoro svake godine za novije godište ili svake druge.
Poslužit će još godinu- dvije stara kravica dok novo tele ne odraste...
tomo3 said:Ne branim Tomić, ali njegova prodaja motocikala je u rangu prodaje salona u nekom njemačkom manjem selu. A što se tražene cijene polovnih GS-ova kod nas tiče, ispada jeftinije kupiti novi.
To se meni dogodilo.tomo3 said:Ne branim Tomić, ali njegova prodaja motocikala je u rangu prodaje salona u nekom njemačkom manjem selu. A što se tražene cijene polovnih GS-ova kod nas tiče, ispada jeftinije kupiti novi.
To nije novi model, samo upgrade. Novi model je F850GS i sada godinu kasnije F850GS Adventure.Barabones said:što nije da ADV dolazi godinu dana nakon običnog modela ?
motolover said:To nije novi model, samo upgrade. Novi model je F850GS i sada godinu kasnije F850GS Adventure.
ko samui said:Kako nije novi ADV model pa masina je 1250 taj motor nema bas veze s starim motorom 1200 LC sto po snazi sto po razvijanju snage a o getribi necu ni pricat ne stanu vise u istu recenicu getriba npr 2015 i ova iz 1250
ko samui said:a o getribi necu ni pricat ne stanu vise u istu recenicu getriba npr 2015 i ova iz 1250