Rally Albanija 2016 - ajd' da ne možeš

Frane said:
Jedno pitanje čisto iz znatiželje... čemu taj roadbook?

danas je sve izvedivo nav uređajem/mobom tj organizator ti da track i gas, čak preko moba može te pratiti online na karti tako da
ne vidim neku ulogu roadbook-a? ili je to pravilnikom određeno da mora biti na motoru?

Vidim da su ti davor_77, AnteK i neki drugi vec rekli, ali Justin Case (prva točka je najbitnija):

1. Navigacija je dio natjecanja i izazova, ako bi vozači samo pratili track - to mijenja cijelu filozofiju ovakvih relija
2. Postoje informacije na roadbook-u koje nisu dostupne na GPS track-u kao takvom nego bi iste zahtjevale puno specifičnih waypoint-a, a što donosi problem sa preglednosti
3. Organizator nema problem sa kompatibilnošću između pojedinih podatkovnih formata, GPS softvera i karata.
4. Lakše je na licu mjesta, pola sata pred start, infomirati učesnike da je došlo do nužne promjene trase, koji si to onda samo zabilježe u roadbook, a organizator im ne treba pripremati i distribuirati nove track-ove
5. Ako sa roadbook-om i doživiš problem, možeš dalje, rolajući ga makar ručno. Ako smartphone krepa - krepao je.
6. Nevezano, ali spomenuo si:  praćenje vozača online putem mobitela je nepouzdano.
7. Postoje mjesta (kanjoni, gusta šuma) gdje GPS na smartphone-ima nije dovoljno precizan

Nego, čitajući kako razmišljaš - sad je meni drugi problem pao napamet - čemu uopće vožnja po makadamima, to je tehnologija još starija od 70-ih, a sad imamo puno modernih asfaltiranih cesAta...
 
lb said:
Nego, čitajući kako razmišljaš - sad je meni drugi problem pao napamet - čemu uopće vožnja po makadamima, to je tehnologija još starija od 70-ih, a sad imamo puno modernih asfaltiranih cesAta... [/b]

Ovo je lako, znam ja odgovor. To ti je sport za budale, isto kao i npr. jedrenje. Neugodno s beskorisnim. Vrlo skup način da jako neudobno, jako skupo i poprilično sporo, putuješ do nikamo. Čisti mazohizam.
  :0648:
 
lb said:
Vidim da su ti davor_77, AnteK i neki drugi vec rekli, ali Justin Case (prva točka je najbitnija):

1. Navigacija je dio natjecanja i izazova, ako bi vozači samo pratili track - to mijenja cijelu filozofiju ovakvih relija
2. Postoje informacije na roadbook-u koje nisu dostupne na GPS track-u kao takvom nego bi iste zahtjevale puno specifičnih waypoint-a, a što donosi problem sa preglednosti
3. Organizator nema problem sa kompatibilnošću između pojedinih podatkovnih formata, GPS softvera i karata.
4. Lakše je na licu mjesta, pola sata pred start, infomirati učesnike da je došlo do nužne promjene trase, koji si to onda samo zabilježe u roadbook, a organizator im ne treba pripremati i distribuirati nove track-ove
5. Ako sa roadbook-om i doživiš problem, možeš dalje, rolajući ga makar ručno. Ako smartphone krepa - krepao je.
6. Nevezano, ali spomenuo si:  praćenje vozača online putem mobitela je nepouzdano.
7. Postoje mjesta (kanjoni, gusta šuma) gdje GPS na smartphone-ima nije dovoljno precizan


I + što nije slučajno taj roadboook tako glomazan, pa moraš nešto vidjeti kad gledaš u njega i voziš, štogod da
napraviš na smartphonu to je sitno za pregled i odvlači pažnju što i nije najzgodnije dok se voziš...
 
Ubit cu se o cem mi pricamo?!  :budo:
Nego kako kacimo plocu na motor? I da li kupujes drugi kotac ili samo obruc?

I nije ovo stara tehnologija. Ovo su brojaci na struju. Prije su bili mehanicki.
 
neugodno mi je da mi je ova tema promakla....evo Luka...vise od toga ne mogu..ali imas svu moju podrsku! Pratim sa veeeeeeeeelikim zanimanjem.
 
z3c said:
Prešao si na Marlboro???  :shock: :shock: :shock:

I to bili...zna se koja boja je boja

Lb, imam simpatican nosac za gejfon, a mozes ga  koristit za cigare i zippo.
Proslijedim ti ga ak ti je od koristi.
 
Gotovo je. Što ste drljali drljali ste.  8)

Ploča se kači na toranj koji se radi od aluminijske prečke 10x10mm.
Ploča je najmanji problem.
Ploča ne može biti od alu lima debljine od 1 do 3 mm.
Prihvatljivo je od 3 do 5 mm.

950Adv ima snažnu konstrukciju prednjeg kraja gdje će se naći način da se prečka i eventualno potporanj mehanički (šarafima) uhvati.

Spoj tornja i ploče mora biti mehanički sa mogućnošću podešavanja nagiba.

Ploča mora biti dovoljno velika da prihvati sve ranije nabrojane komponente.

Slika 1 - zasad najjednostavniji način koji sam našao za izradu tornja. Pozitivno je da je jednostavan, a negativno da zaklanja original instrumente gotovo u cijelosti.

Prema Lukinim željama pokušat ćemo olakšat prednji kraj motora, to ćemo izvesti na način da akumulator premjestimo ispod sica, podignemo pumpu giriva više, kao i regler. Vilice ćemo malo spustit u trokutima, a uštedu na težini ćemo dobiti i drugim kotačem napred - ako dođe do izmjene kotača.

Druga najveća pojedinačna ušteda na težini biti će 2 u 1 auspuh gdje se nadamo skinuti 5 kg.

Od drugih priprema motora planira se opširni servis, izmjena prijenosa, svježe gume, provjera cijele instalacije struje, antifriza i ostale uobičajene stvari.

Privitak 2 - način oživljavanja jedne mrtve pumpe goriva koju se nadam da Luka ima i da ćemo je revitalizirati i ponjeti za rezervu.

Od ostalih zanimljivih stvari mogu navesti jači i pouzdaniji donji cilindar kvačila, kratke poluge kočnice i kvačila, podignut prednji blatobran i bez obzira dođe li do izmjene kotača - preradu lajtunga prednje kočnice.


A ako nam to sve propadne, onda ćemo kupiti ovo iz privitaka od 3 do 5....
 
U realizaciji ovog projekta trebati ćemo pomoć, prije svega za varenje aluminija i za slaganje struje.

@danijel.....jesli li u mogućnosti uzeti aparaturu i doći do lokacije izvedbe ili isključivo radiš u svojem prostoru?

@clox.......ma niš, sve ti je jasno......
 
Alera Dugi said:
Nego kako kacimo plocu na motor? I da li kupujes drugi kotac ili samo obruc?

Službeni odgovor vezan uz ploču je dao ovlašteni priprematelj i nabuđivatelj te novi član foruma EnduroLab.

Što se kotača tiče - to još nije ziher. Na što si ciljao, zašto je bitno mijenjam li samo obruč ili cijeli kotač?
 
lb said:
Što se kotača tiče - to još nije ziher. Na što si ciljao, zašto je bitno mijenjam li samo obruč ili cijeli kotač?

Zato jer sam već podijelio zadatke, clox smišlja kako složit struju, alera radi naljke i razmišlja kako utefterit dva čitača za ICO.
Flendrix ne radi ništa.
 
EnduroLab said:
Zato jer sam već podijelio zadatke, clox smišlja kako složit struju, alera radi naljke i razmišlja kako utefterit dva čitača za ICO.
Flendrix ne radi ništa.

1. Sad smo najebali.  :mrgreen:                  :jesus:

2. Jel mogu ja, osim što treniram vozit konbi s roštiljon i pivama, pomoć Flendriksu?
 
lb said:
Službeni odgovor vezan uz ploču je dao ovlašteni priprematelj i nabuđivatelj te novi član foruma EnduroLab.

Što se kotača tiče - to još nije ziher. Na što si ciljao, zašto je bitno mijenjam li samo obruč ili cijeli kotač?
Poznato mi zvuci ovaj djelatnik Endurolab-a  :mrgreen: Svaka cast na volji i znanju, pratim i nemojte zaboraviti staviti maglenke i ADV naljepnicu.
 
Evo ja naručio dvajspet metara PGPa
i 50 komada luster klema
ili da uzmem odmah 100?  :misli:
 
clox said:
Evo ja naručio dvajspet metara PGPa
i 50 komada luster klema
ili da uzmem odmah 100?  :misli:

Ma jok.

Ne znam što je PGP ali sam kupio brdo onih skupih Deutch konektora, sa izolacijom na obje strane, dva prihvata žice i kajjaznamkajjošne.....

To mi sad sve lijepo stoji i čeka da dođeš i da mi objasniš čemu to služi.  :mrgreen:

 
tomo3 said:
Poznato mi zvuci ovaj djelatnik Endurolab-a  :mrgreen: Svaka cast na volji i znanju, pratim i nemojte zaboraviti staviti maglenke i ADV naljepnicu.

Skužaj, ali nije to nikakav djelatnik. To je founder, chief executive officer i chief operations officer glavom i bradom.
Davor_77 je djelatnik.
Flendriks je namještenik a.k.a. mali od kužine. On ide po burek i jorgut kad treba.
Ja sam crash dummy.

Sve drugo outsource-amo.



 
lb said:

Skužaj, ali nije to nikakav djelatnik. To je founder, chief executive officer i chief operations officer glavom i bradom.
Davor_77 je djelatnik.
Flendriks je namještenik a.k.a. mali od kužine. On ide po burek i jorgut kad treba.
Ja sam crash dummy.

Sve drugo outsource-amo.

Daj reci ovom novom, EnduroLabavom, da piše boldano. Tako da ljudi znaju tko su kauboji, a tko groupies.  :mrgreen: