lb
Active member
Frane said:Jedno pitanje čisto iz znatiželje... čemu taj roadbook?
danas je sve izvedivo nav uređajem/mobom tj organizator ti da track i gas, čak preko moba može te pratiti online na karti tako da
ne vidim neku ulogu roadbook-a? ili je to pravilnikom određeno da mora biti na motoru?
Vidim da su ti davor_77, AnteK i neki drugi vec rekli, ali Justin Case (prva točka je najbitnija):
1. Navigacija je dio natjecanja i izazova, ako bi vozači samo pratili track - to mijenja cijelu filozofiju ovakvih relija
2. Postoje informacije na roadbook-u koje nisu dostupne na GPS track-u kao takvom nego bi iste zahtjevale puno specifičnih waypoint-a, a što donosi problem sa preglednosti
3. Organizator nema problem sa kompatibilnošću između pojedinih podatkovnih formata, GPS softvera i karata.
4. Lakše je na licu mjesta, pola sata pred start, infomirati učesnike da je došlo do nužne promjene trase, koji si to onda samo zabilježe u roadbook, a organizator im ne treba pripremati i distribuirati nove track-ove
5. Ako sa roadbook-om i doživiš problem, možeš dalje, rolajući ga makar ručno. Ako smartphone krepa - krepao je.
6. Nevezano, ali spomenuo si: praćenje vozača online putem mobitela je nepouzdano.
7. Postoje mjesta (kanjoni, gusta šuma) gdje GPS na smartphone-ima nije dovoljno precizan
Nego, čitajući kako razmišljaš - sad je meni drugi problem pao napamet - čemu uopće vožnja po makadamima, to je tehnologija još starija od 70-ih, a sad imamo puno modernih asfaltiranih cesAta...