Rally Albanija 2016 - ajd' da ne možeš

lb said:
@Clox, vadi onu rebrastu žicu osmicu, idemo zavarivati.

[/b]

:0648:

Važno je da je elastično, zajebi krutost i čvrstoću.  (y)
 
clox said:
:0648:

Važno je da je elastično, zajebi krutost i čvrstoću.  (y)
Zato postoje selen-blok, a cockpit od Al, ja sam si napravio samo za GPS, tvoj bi trebal bit mučo veči....npr

media


 
cosmic said:
Nego,zašto baš 1.60 sprida? Zar se nije i Dakar vozija na 1.85??

Sve "najjače" varijante prednjih kotača koriste 1.60 obruč naprijed, npr:

http://www.ktmtwins.com/rad-manufacturing-ktm-950-super-enduro-front-wheel pa vidi koja je "strongest" opcija.

ili

http://www.woodyswheelworks.com/KTM950990UltimateNewWheels.html pa vidi koja je "best" opcija.

Uža felga je zaštićenija i općenito čvršća, pa bi sveukupno to trebao biti izdržljiviji kotač.
Druga stvar, guma bi na užoj felgi trebala bolje pratiti neravnine na terenu.

Igrala bi i 1.85 felga bez problema, ali ako već budem kupovao, kupiti ću pravu stvar, jer mi ponašanje na cesti nije bitno(za to će mi ostati felga koju sad imam). Uglavnom sve je bolje od serijske 2.15, ali sve to skupa neće biti show stopper.  Bude li dosta love - super. Ne bude li - idem s čim imam, držim jači tlak u gumama i jebaji ga...
 
Sjenilo nije nuzno, svi uredjaji imaju dovoljan kontrast
 
lb said:
Sjenilo nije nuzno, svi uredjaji imaju dovoljan kontrast
Ok, ali ovo od Touratecha je pretjerano skupo, a i univerzalno. Napravi si sam sablonu od kartona sto trebas i bilo koji bravar ti to zreze, zbusi i skanta kok hoces!
 
Pucaj sve što ti padne napamet, zima je, pravo vrijeme za ovakva petljanja  :0648:
[/quote]

Iz vica o Muji...."sjeti se Mujo sjeti se Mujo"...sve što si zamisliš....nacrtaš na običan karton i upišeš dimenzije (ne trebaš čak ni vektorizirati, oni će)...izrežu ti laserom iz aluminija ili nekog drugog materijala a u debljini koju želiš.
"Kovač čelik", na Žitnjaku su i ako nisi ili ne znaš...imaju jako fer cijene. Ono što ne znam, je tko to može kvalitetno povariti (pospajati aluminij).
Sretno.
 
Branimir Presečki said:
Pucaj sve što ti padne napamet, zima je, pravo vrijeme za ovakva petljanja  :0648:


Iz vica o Muji...."sjeti se Mujo sjeti se Mujo"...sve što si zamisliš....nacrtaš na običan karton i upišeš dimenzije (ne trebaš čak ni vektorizirati, oni će)...izrežu ti laserom iz aluminija ili nekog drugog materijala a u debljini koju želiš.
"Kovač čelik", na Žitnjaku su i ako nisi ili ne znaš...imaju jako fer cijene. Ono što ne znam, je tko to može kvalitetno povariti (pospajati aluminij).
Sretno.
Dojdi k meni, bedem ti kvalitetno povario.
 
Jedno pitanje čisto iz znatiželje... čemu taj roadbook?

danas je sve izvedivo nav uređajem/mobom tj organizator ti da track i gas, čak preko moba može te pratiti online na karti tako da
ne vidim neku ulogu roadbook-a? ili je to pravilnikom određeno da mora biti na motoru?
 
To sam i misliJo... baš gledam koliko na dakar rallyu puta zakaže vozačima, blokira, proguta/kida papirnatu kartu... ne znam čemu forsiranje tih tehnologija iz 70-tih? :? danas je to sve izvedivo i preko najjadnijeg smartphonea od 300kn.
 
Frane said:
To sam i misliJo... baš gledam koliko na dakar rallyu puta zakaže vozačima, blokira, proguta/kida papirnatu kartu... ne znam čemu forsiranje tih tehnologija iz 70-tih? :? danas je to sve izvedivo i preko najjadnijeg smartphonea od 300kn.

Slažem se. Isto tako, gledam onu atletiku... trče maraton tri sata  :shock:. Danas to motorom pređeš za pol ure.
 
davor_77 said:
Slažem se. Isto tako, gledam onu atletiku... trče maraton tri sata  :shock:. Danas to motorom pređeš za pol ure.
Da se voze s motorima iz 70 godina :mrgreen:, razumio bi ali ovako.

Možda smo previše moderni :D
 
lb said:
Evo jedne slike iz koje se vidi koliko je što veliko,s tim da su trip kompjutori manji od gejfona i kutije cigara (oni su cca 9,5 x cca 4,5 cm i cca 4 cm duboki):

navigacija_orijentacijska_velicina.jpg




Prešao si na Marlboro???  :shock: :shock: :shock:
 
Frane said:
To sam i misliJo... baš gledam koliko na dakar rallyu puta zakaže vozačima, blokira, proguta/kida papirnatu kartu... ne znam čemu forsiranje tih tehnologija iz 70-tih? :? danas je to sve izvedivo i preko najjadnijeg smartphonea od 300kn.

Pa i nije izvedivo na jednak način.  :mrgreen:
 
Ja i dalje ne vidim kako se ta ploca kaci na motor? Opet ti treba  toranj. Ako pravis ili kupujes toranj ploca bi ti trebala biti zadnja stvar koju ces kupiti, ako ces je kupiti uopce.
Kupujes samo obruce nove ili cijele kotace? Bitno je da znamo razmisljati o drugim stvarima...
 
Frane said:
To sam i misliJo... baš gledam koliko na dakar rallyu puta zakaže vozačima, blokira, proguta/kida papirnatu kartu... ne znam čemu forsiranje tih tehnologija iz 70-tih? :? danas je to sve izvedivo i preko najjadnijeg smartphonea od 300kn.

Zato kaj je ta starija tehnologija pouzdanija koliko got to vama mlađima baš nije jasno, kartu smočiš, podrapaš, onda je posušiš i zaljepiš i peglaj dalje, smartfon kada umre, a postoji sijest načina kak umiru onda na njemu umre sve i imaš qurac.  :mrgreen: Nije da ćeš baš na ovakvom događanju sušit ili krpat, umetneš drugu rolicu sa podacima koja teži par grama i peglaj.  :wink:
 
lb said:
Sve "najjače" varijante prednjih kotača koriste 1.60 obruč naprijed, npr:

http://www.ktmtwins.com/rad-manufacturing-ktm-950-super-enduro-front-wheel pa vidi koja je "strongest" opcija.

ili

http://www.woodyswheelworks.com/KTM950990UltimateNewWheels.html pa vidi koja je "best" opcija.

Uža felga je zaštićenija i općenito čvršća, pa bi sveukupno to trebao biti izdržljiviji kotač.
Druga stvar, guma bi na užoj felgi trebala bolje pratiti neravnine na terenu.

Igrala bi i 1.85 felga bez problema, ali ako već budem kupovao, kupiti ću pravu stvar, jer mi ponašanje na cesti nije bitno(za to će mi ostati felga koju sad imam). Uglavnom sve je bolje od serijske 2.15, ali sve to skupa neće biti show stopper.  Bude li dosta love - super. Ne bude li - idem s čim imam, držim jači tlak u gumama i jebaji ga...
Jasno ka dan.
Baš gledam ovaj "tublis". Ima bit da i ne fercera sa širom od 1.60. :misli: