Ghostrider-SB
New member
DakleN, obzirom je pojedinim puRRgeRRskim cigančinama žao platit kartu za bus na relaciji ZG-SB koju Čazmatrans naplaćuje okruglih 57 kn ( pedeset sedam kuna ), pa dosađuju nama besposlenim invalidima da troše svoje dragocijeno vrijeme na kojekakve krntije i bla bla bla, ovim putem objavljujem ekskluzivne snimke najpoznatijeg dRRloga u rvata, a ako ne i šire.
Znači vrijedi za sve sadašnje i buduće jelene lopatare i one koji se tako osjećaju, jelte.
Predmet spRRdnje : Đamahahahahahahaha R1 RN12
Berba : 2006.
Stanje : loše u tri pm.
Dojam : žali vraže potrošenog vremena
Razno : danas nije padala kiša pa nije pokisla
Bilo je to jednog tmurnog, sivog, subotnjeg jutra, jedne godine gospodnje, far far away u jednoj slavonskoj vukojebini reklo bi selo.
Zazvoni moBtel - Ooooooj...jel to koje to...je...ja bi dovezo...aj dovezi...!!
Nakon par min. grobnu tišinu propara zvuk leovinčiJa Wwrrroooooooooommmm..., na horizontu zamjećuje se obris japanske mašine kako savladava zahtjevnu prilaznu cestu šora...i parkira.
Mladac svojih 20ak ljeta, ponosan, spušta nogaru iz trećeg pokušaja i prelazi odma na djelo "eto, to je TO"...
Krme slavonsko protrlja i bradu i pomisli u sebi "bogtejebo koje smeće", al mudro to zadrži za sebe i pusti mladca da krene mljet ko mlin čekićar - bla bla bla bla bla bla bla...ahaaaam...pa, bla bla bla blaaaaaaa...
Uglavnom da skratim, inače bi rekao "viđo sam i bolje jebavo sam i gore", ali ovo je, hm, loše, jbga.
Sav potrošni materijal - za zamjenu
Poluge - zamjenske čajnezi
Plastike ( maska i bočne stranice ), čajnezi ultra slim
Rep - poliester
Amortizer volana - nema
Lanac i lancanici - za zamjenu
Kočnice - za zamjenu
Kvačilo - za zamjenu
Injecion - treba podešavanje i čišćenje ( loše radi, visok ler gas, crni topovi )
Povuče jako puno struje kad pali - moguće namotaji, čuje se ležaj, moguće i aku ?!
Gume - za smeće
Ležaj volana - za zamjenu
Ležaji kotača - za zamjenu
Ležaji zadnje vile - za zamjenu
Leo Vince - zamjenit vunu
Polomljene platike popravit i farbanje cijelog dRRloga pod obavezno
Ukrasne plastike oko sata i usisnika - nema
Diskovi - dosegli kritičnu točku
Ima toga još ali i ovo je dovoljno.
Motor je, hm, kako to reći jednom riječu, možda bi "potrošen" bila prava riječ.
Koliko ima km to više nitko nemože znati jer je sat vraćan nekoliko puta, zaokružimo na 100 iljada, ovako odoka, pa kolko ima da ima.
Dugo nisam provozao tako relativno mlad motor u tako lošem stanju.
Tko voli nek izvoli, that's all folk's :jesus:
Znači vrijedi za sve sadašnje i buduće jelene lopatare i one koji se tako osjećaju, jelte.
Predmet spRRdnje : Đamahahahahahahaha R1 RN12
Berba : 2006.
Stanje : loše u tri pm.
Dojam : žali vraže potrošenog vremena
Razno : danas nije padala kiša pa nije pokisla
Bilo je to jednog tmurnog, sivog, subotnjeg jutra, jedne godine gospodnje, far far away u jednoj slavonskoj vukojebini reklo bi selo.
Zazvoni moBtel - Ooooooj...jel to koje to...je...ja bi dovezo...aj dovezi...!!
Nakon par min. grobnu tišinu propara zvuk leovinčiJa Wwrrroooooooooommmm..., na horizontu zamjećuje se obris japanske mašine kako savladava zahtjevnu prilaznu cestu šora...i parkira.
Mladac svojih 20ak ljeta, ponosan, spušta nogaru iz trećeg pokušaja i prelazi odma na djelo "eto, to je TO"...
Krme slavonsko protrlja i bradu i pomisli u sebi "bogtejebo koje smeće", al mudro to zadrži za sebe i pusti mladca da krene mljet ko mlin čekićar - bla bla bla bla bla bla bla...ahaaaam...pa, bla bla bla blaaaaaaa...
Uglavnom da skratim, inače bi rekao "viđo sam i bolje jebavo sam i gore", ali ovo je, hm, loše, jbga.
Sav potrošni materijal - za zamjenu
Poluge - zamjenske čajnezi
Plastike ( maska i bočne stranice ), čajnezi ultra slim
Rep - poliester
Amortizer volana - nema
Lanac i lancanici - za zamjenu
Kočnice - za zamjenu
Kvačilo - za zamjenu
Injecion - treba podešavanje i čišćenje ( loše radi, visok ler gas, crni topovi )
Povuče jako puno struje kad pali - moguće namotaji, čuje se ležaj, moguće i aku ?!
Gume - za smeće
Ležaj volana - za zamjenu
Ležaji kotača - za zamjenu
Ležaji zadnje vile - za zamjenu
Leo Vince - zamjenit vunu
Polomljene platike popravit i farbanje cijelog dRRloga pod obavezno
Ukrasne plastike oko sata i usisnika - nema
Diskovi - dosegli kritičnu točku
Ima toga još ali i ovo je dovoljno.
Motor je, hm, kako to reći jednom riječu, možda bi "potrošen" bila prava riječ.
Koliko ima km to više nitko nemože znati jer je sat vraćan nekoliko puta, zaokružimo na 100 iljada, ovako odoka, pa kolko ima da ima.
Dugo nisam provozao tako relativno mlad motor u tako lošem stanju.
Tko voli nek izvoli, that's all folk's :jesus: