Royal Enfield

RE Croatia said:
:) Alpine i Ronny imate stvarno ljepe mašine.  (y)

U početku druženja sa RE-om sam imao dosta problema sa svječicom. Standardna mi je bila pre hladna i vječito crna. Mjenjao sam je svakih 500 kilometara. Onda sam ugradio topliju i sve je bilo oke. Tako sam mnogo stvari naučio s tim motorom da to nije za vjerovati. I na koncu sam shvatio da je važan filing, sluh i srce za razumjeti što to on ima meni za reći. Pročitao sam sva moguća...

Kad je prošla razrada, krenuo sam u lagane dorade a kako je izgledao pogledajte na ovoj slici.
 
Kad sada gledam unazad bio mi je najljepši na ovoj slici i malo mi je žao da ga nisam pustio ovakvog.  :misli:
 
RE Croatia said:
Kad sada gledam unazad bio mi je najljepši na ovoj slici i malo mi je žao da ga nisam pustio ovakvog.  :misli:


zgodan motorić, onak za po gradu

paše uz šparhet




Srki
 
RE Croatia said:
Vidim da ti je ukus drugačiji. Ovako nešto?


gle, sviđa mi se i jedan i drugi, ono, fino zglancani, za gledat u garaži


al ja se ipak više volim dobro vozit :mrgreen:



Srki
 
ma svaka prerada starih engleskih motora (a enfield spada u tu skolu) je deset puta kompleksnija i esteticna od ovih novih kvazicustoma na bazi harleya.. iako su i oni lipi, nemaju toliku karizmu..
 
Enfield, iako slabašan (22) konja, ima jako iskoristiv moment u niskim okretajima. Tako da je s njim moguće bez problema popeglat puno snažnije motore, pa čak i sportske niže kubikaže (na primjer 600 kubika).
 
Postoji jako mnogo opreme koja povečava snagu Enfieldu. Pa tako postoji jako popularan kit na 612 i 624 kubika engleske produkcije koji je dostatan za 39 do 42 konja na radilici.

:D Ako se samo otvori usis i ispuh, ugradi elektronsko paljenje englezi garantiraju od 26 do 27,5 konja na radilici pri samo 4600 okretaja.
 
RE Croatia said:
Enfield, iako slabašan (22) konja, ima jako iskoristiv moment u niskim okretajima. Tako da je s njim moguće bez problema popeglat puno snažnije motore, pa čak i sportske niže kubikaže (na primjer 600 kubika).

a mene je jako izivciralo na stock enfieldu kad me opr'o fiat uno D.
:)
jedino sto mi je bilo kul perjat na sljeme  :wink:
a i poznanik se uspentro na Tibet sa 350-tkom bez problema (uz dva brzinska stelanja frgica )
 
:D Također postoji cijeli niz kitova za povečanje snage koji se koriste godinama na trkama u Americi. Interesantno je da je amerima omiljena mašina baš ova stara od Enfielda 500 za friziranje, za primjerice speedway. Tako postoji nekoliko kitova koji snagu već kod standardne kubikaže povečavaju na 35, 43, pa čak do 54 konja.
 
RE Croatia said:
Enfield, iako slabašan (22) konja, ima jako iskoristiv moment u niskim okretajima. Tako da je s njim moguće bez problema popeglat puno snažnije motore, pa čak i sportske niže kubikaže (na primjer 600 kubika).
ovo ti nije tocno,i brisi to dok nije neko vidio ko ima 636 ili r6
 
RE_bullet said:
a mene je jako izivciralo na stock enfieldu kad me opr'o fiat uno D.
:)
jedino sto mi je bilo kul perjat na sljeme  :wink:
a i poznanik se uspentro na Tibet sa 350-tkom bez problema (uz dva brzinska stelanja frgica )

Oprao te UnoD? Ja sam se upoznao s tipom s kojim sam se pojurcao, frajer vozi BMW 1200 custom, pala je nočna trkica uzbrdo. Sad smo si dobri.  :D

dane-vk said:
ovo ti nije tocno,i brisi to dok nije neko vidio ko ima 636 ili r6

Motor je samo pola uspjeha, druga polovina je vozač. r6? Smijat ču se...  :D
 
:misli: Gdje sam ono stao? Moj motor sada ima tih 27,5 konja. I nešto veći moment nego prije. Kako je Enfield konstruiran za bočnu prikolicu tako mu je standardni prenos kriminalno kratak za vožnju samog motora. Iz tog razloga je neiskoristiv na brzinama preko 120 na sat. Tu su već njegovi điri jako veliki i čuti se da se mašina mući.

:) Prenos su promjenili večina Enfield-aša u hrvatskoj i to sa serijskih 17 na 18 i 19 zubaca. Dok englezi za 500-ku preporučaju 20 zubaca a za 350 -icu 19 zubaca. Svi se slažu da motori bolje idu a i svima su počeli manje trošiti. Večina je otvorila usis i ispuh te ugradila elektroniku, tako da smo svi tu oko 26 do 27,5 konja.

Dok je moj mezimac bio na 19 zubića postigao je brzinu od 160 na sat, što je za takav tip motora dobra brzina. Naravno da ja s tim nisam zadovoljan i da je moja ideja da postignem bar 190 na sat. Što je moguće jer englezi su sa snagom od svega 39 konja postigli 198 km na sat sa Enfieldom.

:D Zato sam se odlučio na ponovno produženje prenosa i na nabavu američkog kita za povečanje snage na 43 konja.  (y)

:D Polako provodim ugradnju djelova i opreme. Pa ako netko želi mojim putem neka mi se slobodno javi. Svjeti su gratis.  :D Što god da Vas zanima, samo me pitajte. Za sada sam ugradio prenos od 21 zubić, magnetno paljenje i dinamo.
 
A sada malo povjesti. Znate li da je prvi redni četverocilindraš proizveo upravo Royal Enfield? Neznate? Zašto nisam iznenađen.  :D
 
RE Croatia said:
Enfield, iako slabašan (22) konja, ima jako iskoristiv moment u niskim okretajima. Tako da je s njim moguće bez problema popeglat puno snažnije motore, pa čak i sportske niže kubikaže (na primjer 600 kubika).
:shock: .... pa krajnje je vrijeme da i ovaj motor dobije svoje mjesto u GP-u ... ninimalno