Royal Enfield

RE Croatia said:
Enfield, iako slabašan (22) konja, ima jako iskoristiv moment u niskim okretajima. Tako da je s njim moguće bez problema popeglat puno snažnije motore, pa čak i sportske niže kubikaže (na primjer 600 kubika).

to je točno jer ima oko 40nm momenta koji se razvija na niskim okretajima...a fz600 recimo ima 60nm momenta koji se razvijaju na 10 ili 12k okretaja....što znači od semafora do semafora,ako onaj na frezi nije odlučio razvrtiti prvu do crvenog imaš jako lijepe šanse da stigneš prije njega :).....+ako sam dobro skužio enfield ima kratke brzine


inače čuo sam enfielda 500 ccm bez prigušivača i zvuk je fenomenalan...

 
pak said:
to je točno jer ima oko 40nm momenta koji se razvija na niskim okretajima...a fz600 recimo ima 60nm momenta koji se razvijaju na 10 ili 12k okretaja....što znači od semafora do semafora,ako onaj na frezi nije odlučio razvrtiti prvu do crvenog imaš jako lijepe šanse da stigneš prije njega

Ne vidim kako je to moguće, jer ja sam sa Tenerkom bez problema
obilazio taj Einfeld, a ne pada mi na pamet reći da me fz 600 ne
može stići unatoč mojih 65 Nm.  :mrgreen:
 
alpine said:
RE Cro.. gledam slike sa voznje... Ko to od vas ima Davida kacigu??
Ja je mislin uzet, proba san je, super izgled i udobna, ali vidim da je fudra od koze, ne znam kako se to cisti ili pere, nema rupa za ventilaciju... pa me zanimaju iskustva, pogotovo ljetna

evo ovaj model i boju mislin uzet:
http://www.imagehoarder.com/pic/109f6TfK/20649.jpg

alternativno ovaj:
http://www.imagehoarder.com/pic/109f6TfK/20658.jpg

Svi imamo po dvije ili više kaciga. Valjda je jasno da motore nismo kupili zbog novca. Među Royalistima ima motorista kojima je to drugi ili treći motor, a ima jedan kojemu je četvrti. Tako je i s opremom, jaknama i kacigama. Ja imam 3 kacige. Jednu racing iz vremena dok sam vozio jurilicu, jednu jet i popularni "šljem".
 
AnteK said:
Ne vidim kako je to moguće, jer ja sam sa Tenerkom bez problema
obilazio taj Einfeld, a ne pada mi na pamet reći da me fz 600 ne
može stići unatoč mojih 65 Nm.  :mrgreen:

pa sve je relativno....ko ne stišče frzu u crveno u prvoj brzini taj i nema neka ubitačna ubrzanja,pa onda i ti ako se potrudiš s 65nm opereš frezu....prvih par sto metara....kod brzine preko 100 freza sigurno vodi...al to je sve nebitno....htio sam reć da re 500 ima respektabilan ubrzanja za svoju konjaži tj kubikažu....iaoko se to iz papira na prvi pogled ne bi dalo vidjeti....



 
cRuNk said:
Nemora biti pista moze i po soderu ako hoces  :LOL:

I nije sve u konjima, kazes da ima toliko momenta u niskim okretajima pa bi se mogao popratiti sa sportivama... e to bi htjeo vidjeti  :wink:

Znaći radi se o iskusnom trkaću. Pa onda znaš da se usporedbe mogu raditi samo u istoj klasi. Potrkati se mogu i dva bilokakva motora ako se parametri dovedu u granicu tolerancije. Na primjer, četverocilindraš i jednocilindraš nemaju nikakve dodirne točke. I u nijednom se segmentu ne mogu uspoređivati. Ali točno je to da ako na primjer cbr-ku voziš do 4600 okretaja do kojih Enfield ide i iako je cbr-ka 600-ca sa 125 konja ipak nema realne šanse sa Enfieldom. Takva usporedba biu bila koliko toliko poštena iako nema nikakve dodirne tačke ta 2 motora. Enfield je bezvremena ljepota a cbr-ka konfekcija koja traje koju godinu do novog modela.
 
RE Croatia said:
Znaći radi se o iskusnom trkaću. Pa onda znaš da se usporedbe mogu raditi samo u istoj klasi. Potrkati se mogu i dva bilokakva motora ako se parametri dovedu u granicu tolerancije. Na primjer, četverocilindraš i jednocilindraš nemaju nikakve dodirne točke. I u nijednom se segmentu ne mogu uspoređivati. Ali točno je to da ako na primjer cbr-ku voziš do 4600 okretaja do kojih Enfield ide i iako je cbr-ka 600-ca sa 125 konja ipak nema realne šanse sa Enfieldom. Takva usporedba biu bila koliko toliko poštena iako nema nikakve dodirne tačke ta 2 motora. Enfield je bezvremena ljepota a cbr-ka konfekcija koja traje koju godinu do novog modela.

Pa bas zbog toga sam i napisao, ne moze se jednostavno usporedjivati jer nisu ni priblizno isti motori... Ipak znas o cemu pricas pa mi glupa da usporedba u prvom planu, na to sam mislio, nikako nije namjera bila napadati i vrijedjati   :whistle:
 
pak said:
pa sve je relativno....ko ne stišče frzu u crveno u prvoj brzini taj i nema neka ubitačna ubrzanja,pa onda i ti ako se potrudiš s 65nm opereš frezu....

Mene da opere freza ne treba joj crveno ni blizu, a za einfeld još manje  :mrgreen:
Budimo realni, ne pričajmo bajke.
 
alpine said:
lol, veli vozac syziky veryxsa ili kako se vec zove..  :LOL: :jesus: :mrgreen:

Znaš ti dobro kako se zove! Nemoj se ljutiti ali ljudi si dopuštaju da nove motore nazivaju ružnima, rugobama, smećem i slično. Pogledaj pod "novi Z1000" kako ga sve karakteriziraju. Možda je "ratovi zvjezda" ali je i poseban. Neko dan pričaju dvojica o banditu-"kako je samo ružan, kaže jedan", "odvratan je, kaže drugi". A BTW - ovaj novi sa ABS-om je jedan od boljih motora koje sam vozio.

I onda se razvrti tema o motoru starom 50 godina i taj je odjednom najbolji i najljepši. U stvari i ne mislim točno ono šta sam napisao, ali eto malo za zabavu da vidim reakcije.
 
RE Croatia said:
Taj Enfield? Koji taj? Preciziraj.

Stock, naravno. Znaš na što mislim. Uostalom, meni je taj
motor sympa, kužim ljude koji vole stare motore, ima i u
tome neke čari.
 
:misli: Eo moj malo slići na ovog.

http://www.youtube.com/watch?v=XzSeqzGS6wE

Po zvuku, naravno. Djelomično izgledu mašine.
 
Predlažem da se svi koji nemamo veze s ovim indijskim topicom maknemo van i pustimo ih/ga da pišu što god hoće. Ovako im samo nepotrebno dajemo na važnosti, njima i TATA-i na dva kotača koja je brža i od F1. :mrgreen:
 
AnteK said:
Stock, naravno. Znaš na što mislim. Uostalom, meni je taj
motor sympa, kužim ljude koji vole stare motore, ima i u
tome neke čari.

Možda sam trebao napisati nešto o svom ukusu. Dugo sam lutao u potrazi motora kojeg ja hoču. Hascinira me dobar zvuk i vibracije. Kao na primjer Harley-ji kraja 70.-ih  Onda sam spoznao ljepotu zvuka jednocilindraša i ljubav je ostala. Tenere je oke motor. Ali ima 2 osovine za poništavanje vibre, 4 ventila, gumeno ovješenu mašinu. Moj Enfield nema ništa od tog. Mašina je fixno zavidana na okvir. U sjedalu imaš filing kao da sjediš na goloj mašini. Ja to volim.
 
RE Croatia said:
Možda sam trebao napisati nešto o svom ukusu. Dugo sam lutao u potrazi motora kojeg ja hoču. Hascinira me dobar zvuk i vibracije. Kao na primjer Harley-ji kraja 70.-ih  Onda sam spoznao ljepotu zvuka jednocilindraša i ljubav je ostala. Tenere je oke motor. Ali ima 2 osovine za poništavanje vibre, 4 ventila, gumeno ovješenu mašinu. Moj Enfield nema ništa od tog. Mašina je fixno zavidana na okvir. U sjedalu imaš filing kao da sjediš na goloj mašini. Ja to volim.

5 ventila. Čuj, svatko nešto voli, ja najviše volim vožnju po svježe posijanoj
pšenici.  :mrgreen:
 
alpine said:
RE Cro.. gledam slike sa voznje... Ko to od vas ima Davida kacigu??
Ja je mislin uzet, proba san je, super izgled i udobna, ali vidim da je fudra od koze, ne znam kako se to cisti ili pere, nema rupa za ventilaciju... pa me zanimaju iskustva, pogotovo ljetna

poznanik prodaje davida speedster narancastu, mislim M velicinu.
ima dvije pa mu jedna visak.
ako si zainteresiran javi na PP da ti dam kontakt
 
ma bolje je nek je tema prebačena u tehnička pitanja jer nema smisla da stoji u glavnom forumu.
budući očekujemo detalje tvoje prerade, a i još informacija o zadnjem klasiku kojeg nazalost ubise ove godine sa EFI konceptom
 
Kaj ste vi tu nadrobili....???

Enfield je prekrasan motor, kužim ljude koji se pale na to, čak bi možda volio imati jednog.....ali budimo realni, taj motor nema šanse protiv modernih monocilindrika....niti u jednom pogledu.....kakve CBR-ke....

To što ima momenta nisko ne znači niš....apsolutno niš.