Royal Enfield

  2 tomore,

nemoj se opterećivat prijatelju na provokatore, nerazumiju oni bit motora jedina uporabna vrijednost motora po njima je uhvatit motorom pi__u!

A najsretniji bi bili kad bi kupili motor od preko 100 000kn koji bi imao samo 125kg!

125kg čega ste vi dobili pitam ja vas? Željeza bogami ne! A ni magnezija.  :jesus:
 
z-1000mk said:
   2 tomore,

nemoj se opterećivat prijatelju na provokatore, nerazumiju oni bit motora jedina uporabna vrijednost motora po njima je uhvatit motorom pi__u!

A najsretniji bi bili kad bi kupili motor od preko 100 000kn koji bi imao samo 125kg!

125kg čega ste vi dobili pitam ja vas? Željeza bogami ne! A ni magnezija.  :jesus:

kaj kaj

moj ima više željeza od tvog

i veći je od tvog

čak je i suseda rekla kak je lepi

non stop ga dira




srki
 
z-1000mk said:
  2 tomore,

nemoj se opterećivat prijatelju na provokatore, nerazumiju oni bit motora jedina uporabna vrijednost motora po njima je uhvatit motorom pi__u!

A najsretniji bi bili kad bi kupili motor od preko 100 000kn koji bi imao samo 125kg!

125kg čega ste vi dobili pitam ja vas? Željeza bogami ne! A ni magnezija.  :jesus:

nema opterećivanja, volim ja provokatore. :)
i to kaj veliš, bit je važna, a sva sreća da ima dovoljno ljudi koji to kuže. (y)
 
U hali do i Mercedese sklapaju!  :D
Kao što rekoste, onaj kome se sviđa je super. Kao i svi ostali motori. Sve ima svoga kupca. Što se mene tiće,  (y)
 
Da li je neki od modela RE testiran u nekom od naših moto časopisa u zadnjih godinu - dvije?
Ima li tko starije testove istih iz stranih časopisa možda? :misli:
 
tomore said:
Da li je neki od modela RE testiran u nekom od naših moto časopisa u zadnjih godinu - dvije?
Ima li tko starije testove istih iz stranih časopisa možda? :misli:

Imam jedan sken iz Ridera (9.mj. 2006) ali ne znam koliki je limit na velichinu slike na forumu.
Zna li tko?

//Marin
 
Niram69 said:
Imam jedan sken iz Ridera (9.mj. 2006) ali ne znam koliki je limit na velichinu slike na forumu.
Zna li tko?

//Marin

600 kb
 
Evo, ako nekog zanima...

Slike su djelomično smanjene, ako ih tko želi u full rezoluciji, nek javi.

//Marin
 
Hvala Marin. (y)
Očekivao sam neki test i u nekoj od emisija i časopisa domaćih u zadnjih godinu dana, od kad je počeo uvoz RE u Hrvatsku,ali očito da nema interesa u novinara.... :palacdolje:
 
tomore said:
Hvala Marin. (y)
Očekivao sam neki test i u nekoj od emisija i časopisa domaćih u zadnjih godinu dana, od kad je počeo uvoz RE u Hrvatsku,ali očito da nema interesa u novinara.... :palacdolje:
Nažalost, uvoznik ne "sponzorira" textove. Mislim da je to i bolje, ovak nekaj takvo imaju samo oni koji znaju da to i hoće, nebu postala "moda"
 
tomore said:
Hvala Marin. (y)
Očekivao sam neki test i u nekoj od emisija i časopisa domaćih u zadnjih godinu dana, od kad je počeo uvoz RE u Hrvatsku,ali očito da nema interesa u novinara.... :palacdolje:

Test?  :D
Dovoljno je pogledati bilo koji od kvazi uradaka auto-moto TV novinarstva u 'rvata pa da se shvati niškorisnost takvog poduhvata.
Dio testova na forumu odradjen od strane entuzijasata je svjetlosnim godinama ispred bilo čega sa dalekovidnice.
Ne pratim tiskana izdanja, nadam se da je u njima situacija bolja.

//Marin
 
Jasno mi je da se testovi razlikuju, od testova do "testova", svejedno bi volio da ih ima više, ma kakvi bili.
U sjećanju mi je ostao test RE u Motorradu iz neke 1983, baš me se dojmio stroj, od tada ga i priželjkujem...i eto 20-tak godina kasnije tu je. :)
 
Svaka čast!
Ja ga ugledao u bespućima i jadima Kalkute.
Nikad prije sjeo na motor a diler indijac nudi probnu vožnju. Nemam riječi kojima bi se opisao promet u Indiji, to je jednostavno neopisivo. U takvu džunglu on bi meni početniku dao bajk sa mjenjačem na desnoj strani.  :D
Mislim da bi mi očekivano vrijeme preživljavanja bilo kraće nego tenkistima u akciji u drugom sv. ratu.

Ali zato, vrlo sam lako mogao zamisliti motorić na zavojitim zagorskim cestama.  :)

//Marin
 
Zanimljivo iskustvo, fakat treba hrabrosti za prvo sjedanje na motor u kaosu kakav je vjerojatno na indiijskim cestama.
Ima puno RE u prometu tamo?
Koliko si bio u Indiji i koliko si od toga proveo vozeći se na motoru?
 
tomore said:
Zanimljivo iskustvo, fakat treba hrabrosti za prvo sjedanje na motor u kaosu kakav je vjerojatno na indiijskim cestama.
Ima puno RE u prometu tamo?
Koliko si bio u Indiji i koliko si od toga proveo vozeći se na motoru?

Nema ih koliko bi netko ochekivao. Tamo vechini predstavljaju visoku klasu motorizacije :) . Nije jeftin (za prosjechnog indijca) no Indija grabi velikim koracima naprijed. Financijski boljestojechi ne zhele RE, trazhe moderne japanske replike. Jednostavno, zhele pobjechi od zastarjelog dizajna (za razliku od zapadnjaka koji upravo pucaju na tu kartu). Uglavnom, nisam siguran kako che tvornica prezhivjeti ovu tranziciju. Nude diskove, doradjuju motor ali sve je to slabo. Ljudi sa svih strana svijeta traze da naprave twin motor (zamisli RE od 1 L), ali mislim da nemaju tehnichkih i financijskih moguchnosti za takvo shto. ( http://www.challengerservices.com/images/RoyalEnfield.jpg ili recimo http://www.burtonbikebits.net/Indian.jpg  )

U Indiji sam proveo nekih 3 mjeseca. Na motoru - ravno nula metara! Treba imat petlju i ne imat mozga za tamo izach na cestu!  :D  Motor je u rangu pjeshaka, dakle na prometno evolucijskoj skali ne mozhe biti nizhe. U prvih pola sata boravka u Indiji, taksist je 2 puta opalio drugi auto, jednom bio opaljen, jednom smo pjeshaku preshli preko noge!!  :shock: ... da ne nabrajam dalje.

//Marin
 
Hm, jesam ja dobro zapamtio da je postojao Interceptor, dva cilindra, ne znam koliko ccm, jel to u pitanju, reinkarnacija neka? :) 
 
tomore said:
Hm, jesam ja dobro zapamtio da je postojao Interceptor, dva cilindra, ne znam koliko ccm, jel to u pitanju, reinkarnacija neka? :) 

Da, tako je. Interceptor, 64.g, 773 ccm, 53KS.
Uf, to bi bio pravi stroj za cestu!

//Marin

P.S. Ipak, pravi je dragulj iz Constellation iz 59.g. http://www.motocyklskuter.pl/images/9/suzuki_gs_500/royal_enfield_constellation.jpg  (y)
 
Niram69 said:
Da, tako je. Interceptor, 64.g, 773 ccm, 53KS.
Uf, to bi bio pravi stroj za cestu!

//Marin

P.S. Ipak, pravi je dragulj iz Constellation iz 59.g. http://www.motocyklskuter.pl/images/9/suzuki_gs_500/royal_enfield_constellation.jpg  (y)

Sve jedan bolji od drugog. :)
I, bude kaj od reinkarnacije? Kažeš lova je u pitanju, hm, da se udružimo pa da fino kupimo tvornicu.... a, onda :mrgreen: