S1000XR

FUMFO5 said:
Ako gledas motor kao bmw, dosta motora za ok novce.

Ako gledas siru sliku, moraju se nalo vise potruditi

Pa ima nekoliko problema s tim. To nije klasičan slučaj gdje brend uloži u vlastitu tvornicu na području s niskim nadnicama, zadrži kompletno svoj proces i standarde, štanca low range agregate za prihvatljivu lovu. ovdje je riječ o komplentnom outsourcingu proizvodnje agregata nekom budget proizvođaču, što je posebno cinično buduci da je riječ o amo rec, premium brendu. Obzirom da osim, pretpostavljam, boschovih abs/tc modula i softwera na tom motoru vrlo vjerovatno nema ništa njemačko, cijena je prevelika. U principu, kineski motor, sklopljen u EU. Što je ok, ali ne za 12000E.


 
gvo said:
Pa ima nekoliko problema s tim. To nije klasičan slučaj gdje brend uloži u vlastitu tvornicu na području s niskim nadnicama, zadrži kompletno svoj proces i standarde, štanca low range agregate za prihvatljivu lovu. ovdje je riječ o komplentnom outsourcingu proizvodnje agregata nekom budget proizvođaču, što je posebno cinično buduci da je riječ o amo rec, premium brendu. Obzirom da osim, pretpostavljam, boschovih abs/tc modula i softwera na tom motoru vrlo vjerovatno nema ništa njemačko, cijena je prevelika. U principu, kineski motor, sklopljen u EU. Što je ok, ali ne za 12000E.

a koja bi cijena po tebi bila OK - naravno ta cijena ukljucuje svu elektronicku opremu.
 
Odbij premiju za brend i reci koliko bi dao za istovjetan proizvod kojem na tanku piše CFMOTO, LONCHIN ili ZONGSHEN. Eto, toliko bi trebao koštat.
 
gvo said:
Odbij premiju za brend i reci koliko bi dao za istovjetan proizvod kojem na tanku piše CFMOTO, LONCHIN ili ZONGSHEN. Eto, toliko bi trebao koštat.

Konstrukcijski rad?
Marketinski proces?
Razvojni proces?
Servisna podrska?
Period garancije?
Boschov elektronicki set i software?
Ovjes koji nema veze sa kinskim proizvodima?

Da ne nabrajam dalje.

Sve je to isto kao i kod kineskih proizvodzaca?!?

Ne bih rekao da si razmislio i o tim detaljima!

No vjerujem da ces na pomoci oko cijene jednog IPhone / IPad isto tako?



 
kronik said:
Konstrukcijski rad?

Za bezlični 2cil agregat koji je u baznoj izvedbi na tržištu još od 2006?

kronik said:
Konstrukcijski rad?
Marketinski proces?
Razvojni proces?
Servisna podrska?
Period garancije?
Boschov elektronicki set i software?
Ovjes koji nema veze sa kinskim proizvodima?

Da ne nabrajam dalje.

Sve je to isto kao i kod kineskih proizvodzaca?!?

Ne bih rekao da si razmislio i o tim detaljima!

No vjerujem da ces na pomoci oko cijene jednog IPhone / IPad isto tako?

Servis, marketing, garancije. itd imaju i ostali brendovi. Uz to uspiju dizajnirat i proizvest vlastitim resursima agregat od 0 (Tracer npr), platiti EU takse i carine koje BMW ne mora,
te opet uspiju biti jeftiniji od kineskog motora (tracer je ovdje jeftiniji cca 1500E).
O tome pričam.


kronik said:
No vjerujem da ces na pomoci oko cijene jednog IPhone / IPad isto tako?

Srce iphonea, ono što ga čini iphoneom i diferencira od ostalih mobitela je software, otprilike kao što je srce motora, te ono što mu daje karakter - agregat.
Sam software je ujedno i razvojno najskuplji dio smartphonea, baš kao što je razvoj i proizvodnja agregata, najskuplji dio motora.
Software inžinjeri su u prosjeku puno bolje plaćeni od hardware inžinjera, posljedica ponude i potražnje na tržištu rada (Apple, Google, itd, imaju dosta veću prosječnu plaću nego npr. Intel).
Software je rađen isključivo u US, i to mahom u najskupljem dijelu - SF bay area. Početna godišnja plaća
Appleovog software inžinjera, freško s faksa, je 100 000USD+ bez bonusa, opcija i ostalih benefita. Samih software inžinjera je barem 10000+. Čisto za ilustraciju troškova.
Osim toga ni druga ključna komponenta, procesor, nije rađen u Kini. A da ne govorimo o činjenici da se sama proizvodnja čipova i hardwarea puno bolje da automatizirati i daleko je manje podložna ljudskim pogreškama od proizvodnje agregata i mehaničkih komponenti.

Primjer je zapravo dijametralno suprotan od onog što ti želiš ilustrirati, kao da se BMW agregat i ključne komponente proizvode u njemačkoj, a završni proizvod sklapa u kini i šalje u njemačku...
 
vidim da si skroz u toku!

Stvarno nema smisla dalje komunicirat i trositi vrijeme.
Ipak si strucnjak za razvojni dio auto i moto industrije.....
O samim procesima proizvodnje takodjer ne moramo razgovorati - jer i tu sve znas.

Ma ukratko ja bih tebe za preCjednika!
Ti bi nam zasigurno osigurao BeeMWeJe za sitnu lovu ! 

Ii za bezlicni 2 cilindras ( a ono kao da si ga vozio par dana pa sve znas ) je potreban razvojni proces od oko 2-3 godine.
Cak i kod poznatih agregata - bez obzira na njihovu velicinu -  ali kod promjene sasije vozila je proces konstruiranja i testiranja jako dug.

No tebi to ne treba govoriti - ti si vjerujem usred razvoja neke ljute pile trenutno....





 
kronik said:
Stvarno nema smisla dalje komunicirat i trositi vrijeme.

Slažem se.

kronik said:
Ipak si strucnjak za razvojni dio auto i moto industrije.....
O samim procesima proizvodnje takodjer ne moramo razgovorati - jer i tu sve znas.

Dovoljno je pročitat specifikacije i usporedit sa sličnim proizvodima u široj klasi, ako za
tebe to predstavlja neki enormni misao napor, žao mi je, ali ja ti tu ne mogu pomoći.

kronik said:
Ma ukratko ja bih tebe za preCjednika!
Ti bi nam zasigurno osigurao BeeMWeJe za sitnu lovu ! 

Naprotiv, apsolutno podržavam BMW u nakani da naivne malograđane, slabije platežne moći, razdvoji od teško zarađene love, ili još bolje, optereti kreditom. Sudeći po ovdje
pročitanom, to im i neće i biti osobiti problem. Oni bolje potkovani ionako ne kupuju low end BMW.

kronik said:
Ii za bezlicni 2 cilindras ( a ono kao da si ga vozio par dana pa sve znas ) je potreban razvojni proces od oko 2-3 godine.

Da, bezlični. Vozio sam čist dovoljno 800GT da znam da agregat niti smrdi, niti miriše.
 
gvo said:
Slažem se.

Dovoljno je pročitat specifikacije i usporedit sa sličnim proizvodima u široj klasi, ako za
tebe to predstavlja neki enormni misao napor, žao mi je, ali ja ti tu ne mogu pomoći.

Naprotiv, apsolutno podržavam BMW u nakani da naivne malograđane, slabije platežne moći, razdvoji od teško zarađene love, ili još bolje, optereti kreditom. Sudeći po ovdje
pročitanom, to im i neće i biti osobiti problem. Oni bolje potkovani ionako ne kupuju low end BMW.

Da, bezlični. Vozio sam čist dovoljno 800GT da znam da agregat niti smrdi, niti miriše.

Da sam drukciji rekao bih ti koja budala!
Ovako cu to zadrzati za sebe!
 
Čitajući ova lakoumna proglašavanja budalama samo iz razloga što drugi imaju drugačije mišljenje te uspoređujući iste iz teme Zg ekipa shvatim da je istina ono što su mi davno rekli... Rijetki tu naprave više 3.000 km godišnje motorom. Ostalo naprave za tipkovnicom.

Da ostanemo u temi, novi Xr mi se čini odličan motor. Nadam se da će starom pasti cijena kako bi prodao Gs-a i kupio Versysa 2020 i Xr-a, 2018. U Gs-u sam se razočarao po pitanju komfora i mjesta za ženu a u Versysu po pitanju karaktera.

Ajmo.. navalite. ....

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 
Neobično. Meni je GSA najudobniji i za krakate najpogođeniji motor. Ali, ako gospođa kaže da nije dobar, onda nije. 👍 Mislim da će te XR stalno navlačiti na nabijanje po gasu. Ni to gospođa neće voljeti.
 
Obelyx said:
Čitajući ova lakoumna proglašavanja budalama samo iz razloga što drugi imaju drugačije mišljenje te uspoređujući iste iz teme Zg ekipa shvatim da je istina ono što su mi davno rekli... Rijetki tu naprave više 3.000 km godišnje motorom. Ostalo naprave za tipkovnicom.

Da ostanemo u temi, novi Xr mi se čini odličan motor. Nadam se da će starom pasti cijena kako bi prodao Gs-a i kupio Versysa 2020 i Xr-a, 2018. U Gs-u sam se razočarao po pitanju komfora i mjesta za ženu a u Versysu po pitanju karaktera.

Ajmo.. navalite. ....

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

Kada netko ispaljuje lakoumne pretpostavke na osnovi manjka iskustva i pretvara ih u cinjenice kako takve drukcije nazvati?!? 

I da - ocito je da isti jedva odrade par tisuca km godisnje! U protivnom ne bi prosipali gluposti po forumu.
 
Obelyx said:
Čitajući ova lakoumna proglašavanja budalama samo iz razloga što drugi imaju drugačije mišljenje te uspoređujući iste iz teme Zg ekipa shvatim da je istina ono što su mi davno rekli... Rijetki tu naprave više 3.000 km godišnje motorom. Ostalo naprave za tipkovnicom.

Da ostanemo u temi, novi Xr mi se čini odličan motor. Nadam se da će starom pasti cijena kako bi prodao Gs-a i kupio Versysa 2020 i Xr-a, 2018. U Gs-u sam se razočarao po pitanju komfora i mjesta za ženu a u Versysu po pitanju karaktera.

Ajmo.. navalite. ....

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

ako ti GS nije bio komforan, XR će još manje
 
tomo3 said:
Mislim da će te XR stalno navlačiti na nabijanje po gasu. Ni to gospođa neće voljeti.

Zavisi i od karaktera gospođe  :wink: Npr moja je glasala u korist XR-a upravo zato što (kao i ja) voli to navlačenje na gasu i zvuk četverocilidraša u visokim obrtajima.
Sa druge strane, ništa ne može zamijeniti tenkovski moment boxera u niskim obrtajima, ali i to zavisi od karaktera vozača. Meni lično veći smiješak izvuče gore navedeno, mada se ne bi bunio kada bi bilo hrpa momenta i u podrumu. Ali što stara narodna kaže: "ne može i jare i pare"  :mrgreen:

jopasb said:
ako ti GS nije bio komforan, XR će još manje

Stvarno čudno da mu žena nije zadovoljna komforom GS-a  :misli: A mislim da bi ovaj novi XR trebao biti udobniji za putnika, ima deblje i šire sjedište. Jedino su noge možda savijenije, ali to se da riješiti adapterima za spuštanje oslonaca

P.S. Zamolio bih ove što se prepucavaju da pređu na privatne poruke li neku drugu offtopic temu. Da se ne spama tema bezveze  (y)

 
Za krakate ne postoji udobniji motor od GSA. Točka.
 
Moj duboki naklon i isprika! Previše alkohola uz poraz rukometaša. Naime, gospođa se žali na količinu mjesta na sicu za nju, na udobnost nema primjedbi. Uz navedeno ja sam kriv jer smo prije kupnje probali 1200 GsA sa original malim koferom iza i onim malim naslonom. Mjesta za suvozača na GS i GSA ima isto. I onda sam uzeo GS i zadnji Shad kofer koji sa onim naslonom uzima 10 ak cm od sica. Bilo neki dan u Veroni i gledao na Givi štandu njihov zadnji , onaj trax il kako se već zove te je i on montiran do sica i tako da naslon prelazi sic i više nego na Shadu. Riješenje mi je da sam izbušim rupe na držaču kofera i pomaknem ga nazad. E sada kako će to utjecati na ramu ne znam.

Obzirom da je izašao novi Xr sada kada mu padne cijena nadam se uzeti ga samo i isključivo kao moju igračku, i to model bez zadnjeg sica. [emoji28][emoji28]

Svako dobro, mir i veselje.

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 
Evo izletio neki video vozikanja novog S1000XR na tom press-u u Spaniji, ali nema nikakvog osvrta... Kako "Tanjug" javlja  :mrgreen: definitivno se radi o "BMW embargu" na informacije, jer je novinarima koji su bili na testiranju u Spaniji zabranjeno da ista pisu i objavljuju dok prvi motori ne stignu u prodajne salone, a to se ocekuje u toku marta...

https://www.youtube.com/watch?v=qnZj6-6_McI
 
Zabranili im pisat da ne bi izgadili motor!!! :misli: :D
Ima prednja svitla ka XMax, a nije mi jasno zašto su im upaljeni zadnji žmigavci??? :shock: :?
 
Sinna said:
Zabranili im pisat da ne bi izgadili motor!!! :misli: :D
Ima prednja svitla ka XMax, a nije mi jasno zašto su im upaljeni zadnji žmigavci??? :shock: :?

Vjerovatno ! :mrgreen: Poraspadali se na testu i BMW naredio tisinu !  :LOL:
A zadnji zmigavci sada imaju i funkciju stop svjetla, zato svijetle. Ljepse bi bilo da su ostavili stop svjetlo u repu, ali sta je tu je...

Cuj ko XMax  :LOL: :LOL:

Evo konacno jedan review, ali ga nista ne razumijem  :LOL:
Ali dobro se cuje i otima :)

https://www.youtube.com/watch?v=mshiwqjScXc
 
Tako mali blatobran a hladnjaci bez zastite?
Sta bi neko umro da uloze 20 maraka za neku zastitu?