Naravno da si Ducatista !
Jos ako posjedujes kombi ili prikolicu (da mozes pokupiti motor kada se pokvari
), onda si uber Ducatista.😛
Salu na stranu, RR umjesto XR mi je malo radikalno poredjenje kod biranja sta kupiti od BMW, jer se ipak radi o 2 razlicita svijeta. Dijele (skoro) istu masinu, ali RR je ipak primarno sportsko-trkaci motor, dok je XR motor koji je u korist sireg raspona upotrebljivosti u svakodnevnici zrtvovao malo tog trkaceg gena i performansi svog velikog brata. Na stazi ce biti (malo) sporiji od RR-a, ali ti zauzvrat daje mogucnost da se vozis udobno i uspravno, spakujes kofere i bolju polovicu te povremeno odradis i kakvu duzu turu. Sa RR tesko da to mozes, osim ako si mazohista.
Ko kupuje motor koji planira stalno voziti na koljenu, solo, guliti po stazama, primarno su mu trkace performanse i vrijeme kruga na umu - taj kupuje RR motor. Nebitno je li to BMW ili neki drugi brend. Kome je dosadilo ili ne moze vise da krivi ledja, lomi zglobove ruku, zeli malo da putuje, provoza zenu, curu, momka
ali nece u potpunosti da se odrekne tog RR karaktera, za njega je motor poput XR ili Ducati MS, KTM GT, Kawe Versys itd.
Da sam guzonjin sin, u garazi bi imao 2 motora koje bi vozao u rezimima za koje su i napravljeni. Jedan RR za lokalne sportske voznje i povremene skokove do staze, te jednog GS za udobna putovanja sa boljom polovicom. Ali posto nisam, onda je opcija 2 u 1 poput XR-a lijepo rjesenje
P.S. Smijem pare staviti da ces kupiti MS V4 !