saga Beverly se nastavlja - nova mašina 300

liberty

Well-known member
i Beverly dobiva mašinu 300
ja mislio da će bar biti i redizajn, jer je već u godinama - no i dalje se dobro prodaje, pa su promjene zahvatile samo mašinu:

http://www.motorbox.com/Moto/Magazine/Anteprima/PiaggioBeverly300ie_anteprima.html
 
Meni su te mašine 300 čisti promašaj.... jača od 250 za 34 ccm, skoro nikakva razlika u vožnji, sam te deru na skupljoj registraciji...!!!!
A ni ovaj redizajnirani beverly sa okruglom lampom napred mi baš ne sjeda...puno ljepši mi je stari!!!
 
ima razlike a to je u boljem startu a to je dost,
i da razlika je u tehničkom, registraciji,i osiguranju, 300 ulazi u klasu toga sa 500ccm zato pripremite lovu.
 
biker4life said:
Ako se dobro sjecam, netko je tu na forumu napisao da u Italiji, a i u vecini EU zemalja 250ccm i ta od "300"ccm kod njih spadaju u isti kategoriju...? :misli:

točno
u ITA je do 400 ccm "ista pašta" pto se tiće osiguranja
 
da to je u italiji ali tu kod nas ti je granica 250 tj. kad imaš verziju 250 to ti je 244 a kad imaš verziju 300 ti tij je 278 i za tih par konja se ne isplati plačati kao da imaš 500 ccm.
 
500 je raketa i za 250 i za 300
ipak je to 40 ks

ako se i ne skuži u gradu, na otvorenom se i te kako skuži, a u vožnji u 2 da i ne pričamo

uglavnom - mašina 300, 400 i 500 se nameću svaka kao svoja kategorija dok 250 polako ali sigurno u dvorišta piaggia izumire
 
da što je sramota jer bu velika rupa između 150 i 300 ccm.
meni je logičnije ostaviti 250 a ukinuti 200 te ukinuti 300 ostaviti 400 pa ukinuti 500 i dodati 550 ili čak 600ccm makinu

a za niže ukinuo bih 125 ostavio 150 ili čak ukinuo 150 i ostavio 180 sa time da uvedu makinu 100 kao prijelaz iz 50 u višu kategoriju.


dakle 50/100/150 ili180/250/400/550 ili 600 mašine da ostanu ali da ih se i dalje poboljšava kao u automobila.

ukinuo bih 125/150 ?/200/300/500
 
mrcina said:
da što je sramota jer bu velika rupa između 150 i 300 ccm.
meni je logičnije ostaviti 250 a ukinuti 200 te ukinuti 300 ostaviti 400 pa ukinuti 500 i dodati 550 ili čak 600ccm makinu

a za niže ukinuo bih 125 ostavio 150 ili čak ukinuo 150 i ostavio 180 sa time da uvedu makinu 100 kao prijelaz iz 50 u višu kategoriju.


dakle 50/100/150 ili180/250/400/550 ili 600 mašine da ostanu ali da ih se i dalje poboljšava kao u automobila.

ukinuo bih 125/150 ?/200/300/500

dobro aj, svako ima pravo na svoje mišljenje
ali 125 bi ukinuo? znači po tebi ko j**e one od 16-18  :palacdolje:
i btw. 125 ccm u EU voziš sa B kat.
dakle od tvoga razmišljanja jedino mi ovo nikako ne paše...
 
mrcina said:
da što je sramota jer bu velika rupa između 150 i 300 ccm.
meni je logičnije ostaviti 250 a ukinuti 200 te ukinuti 300 ostaviti 400 pa ukinuti 500 i dodati 550 ili čak 600ccm makinu

a za niže ukinuo bih 125 ostavio 150 ili čak ukinuo 150 i ostavio 180 sa time da uvedu makinu 100 kao prijelaz iz 50 u višu kategoriju.


dakle 50/100/150 ili180/250/400/550 ili 600 mašine da ostanu ali da ih se i dalje poboljšava kao u automobila.

ukinuo bih 125/150 ?/200/300/500

e to bi ja V2 i 60ks e to bi bilo veselje :mrgreen:
i vilica sa dva trokuta :mrgreen: