enduro said:Cvitalo@ Pogledaj malo bolje, na staklima zmigavca bi morao biti broj. Bas gledam zmigavce od suzuki DR-a iz proslog stoljeca, ima homologacijski broj na staklu zmigavca.
Grangers said:Kako stoji stvar sa unosom-uvozom motora koji se već nalazi u RH a ima švicarske papire?
Motor je već par mjeseci u garaži u RH
Postoji li opcija da to prođe bezbolno?
Nisi jedini. Prijatelj je uvozio tripla, John bloor-a, imao izuzeće od homo-ali imao isti problem sa žmigavcima. Stavio je druge i prošao tehnički,iako su gore bili originalni bez oznaka, a piše Triumph na njima. :wink:Cvitalo said:Evo problema, pa ako ko može pomoć.
Unesoh Triumph Street Twin iz Italije. Platija carinu, prošlo homologaciju i onda kolege na istom tehničkom napravili problem oko retrovizora i žmigavaca koji su zapravo dio Triumphove kolekcije ukrasnih/zamjenskih/customiziranih dijelova u svrhu same personalizacije vlastitog motora.
Problem im je šta ti dijelovi nemaju nikakav homologacijski broj na sebi iako sam 99,99% siguran da su origigi jer izgledaju isto kao i oni na ofišl Triumphovoj stranici.
Znalci na tehničkom mi rekli da vratim original dijelove (koje srićom imam) pa će proć (sve skidat, spajat struju ovo ono a i ružnije će izgledat).
I sve sam ja to sad namjerava napravit al sam onda iša pogledat brojeve na originalnim dijelovima i ni oni nemaju nikakav broj!?
Je li moguće da su u krivu i da ne mora svaki dio motora imat neki ugravirani broj na sebi?
Pisa sam sad svim Triumphima po svitu i sutra ću zvat novemu al bi pomoglo ako neko već ima iskustva s ovim.
Lastane pomozi
enduro said:Naravno da se moze uvesti. Taj motor se uvozi kao starodobno povijesno vozilo (oldtimer), to znaci da se prilikom unosa iz druge zemlje EU placa 2000 kn PPMV, za koje u roku tri godine mozes zatraziti povrat ako prilozis dokument iz Oldtimer kluba hrvatske.
Tu imas informacije: http://www.hros.hr/vrednovanje/Jurko said:Kako se zatrazi takav povrat? Znas li slucajno vise o tome?
I usput, je li za oldtimer status kod motocikla, sto se tice godina, isto sto i kod automobila? 30 godina plus?
Kako oni znaju kad si prešao granicu s njim, mislim mora postojati neki datum ili se gleda datum na ugovoru?enduro said:Tako sto na granici unutar EU policija samo provjerava osobne isprave osoba, roba najnormalnije cirkulira. To znaci da me na granici uopce nisu pitali za motor, moja je obaveza bila da ga u roku od 15 dana od prelaska nase granice prijavim carini za odredjivanje PPMV-a.
Obicno ljudi dovezu motor u RH odmah kada ga kupe, tako da bi datum na ugovoru mogao biti pokazatelj, ali on je samo dokaz kada je motor kupljen. Mozes motor kupiti, pa da je npr kod tvog prijatelja u garazi u D, a dovezes ga u RH par mjeseci kasnije, tada bi bilo dobro da imas zig u putovnici sa granice, ili napises izjavu da je motor tog datuma presao granicu RH (jer ga ti fizicki ne moras dovesti, to moze odraditi neka druga osoba), napises kojim vozilom, kojeg datuma i na kojem granicnom prijelazu je motor usao u RH.geronimo43 said:Kako oni znaju kad si prešao granicu s njim, mislim mora postojati neki datum ili se gleda datum na ugovoru?
geronimo43 said:Postoji li ikakva dobna granica za uvoz motora i skutera iz zemalja eu i ima li itko iskustva sa R moto iz slovenije,dali se pregovarati o cijenama ili je to to sta piše u oglasniku?
enduro said:Nema dobne granice za vozila, ona starija od 30 godina se unose kao starodobna vozila, za ostale bitne stavke za davanja (PPMV) su Euro norma, volumen cilindara i godine starosti. Cijene se daju korigirati.