Budimo jednostavni!
Ne znam kakve vi to imate rezervoare, ali recimo da su stajali. Imao sam pčele na zastavi 615, 1971 godina, pocinčani rezervoar, majka. Kamion Torpedo iz sedamdesetih, naftaš. Nisu vozili redovito, nije bilo problema. Jugić, no problem.
Jedini tank s problemom bio mi je na skuteru Sanli, Kinezu. Očistio sam lancom, i dodao
do 1 % ulja u gorivo za malog četverotaktaša. Takav naprstak ulja sam dolijevao
svakih nekoliko tankova, jer je rezervoar najobičnije gvožđe. Čep koji propušta vodu na bravici Sanlija poklopio sam skraćenim poklopcom spreja.
Na YBR 125 i KLE 500 tankovi su ko špigl. Ako se vozilo koristi, treba ga filati do vrha, a najbolji je zaštitni premaz
naprstak dvotaktola pri tankiranju, ako je baš toliko loš materijal rezervoara. Motor voziti ili koji puta protresti motor. Svakako, ne protresti ako je tank prazan.
A onaj fini soc za kavu koji se nakuplja u karburatoru, (hvala bogu, sve ga je manje,) potječe od distributera. Kod mene na HŽ-u dizel se prevozi u željeznim cisternama bez premaza. Dizel mastan, ok. Ali i benzin se prevozi u cisternama bez premaza. Evo samo jednog mjesta gdje se stvara velika količine "soca." Današnje kamionske cisterne za benzin su od inoksa. Soc se generira i u lošim podzemnim spremištima itd... Vozila veće snage to popapaju da niti ne znamo za problem.
Naprstak dvotaktola je najbolji xkomponentni premaz rezervoara.