Sprej za gumi defekt

Guliermo

Member
Spremam se sa svojim skuterom ići na more, pa sam zlu ne trebalo kupio od Motula onaj sprej za krpanje guma, ako mi se slučajno probuši guma. Nemam blage kako  se koristi, i dali stvarno može spasiti gumu tj. dali se stvarno možeš dopeljati do 1. vulkića sa tim sprejom. Dali netko ima iskustva sa tim stvarima. Pliz svi savjeti su dobro došli.. :peace: 
 
zavisi kakva je i kolika rupa...u principu koristi.  Okrenes gumu da je ventil gore i krkaj sprej unutra..vozi dok ne ispuse :mrgreen:
 
Se posle toga moze spasit guma, ili ide u smece
 
Guliermo said:
Spremam se sa svojim skuterom ići na more, pa sam zlu ne trebalo kupio od Motula onaj sprej za krpanje guma, ako mi se slučajno probuši guma. Nemam blage kako  se koristi, i dali stvarno može spasiti gumu tj. dali se stvarno možeš dopeljati do 1. vulkića sa tim sprejom. Dali netko ima iskustva sa tim stvarima. Pliz svi savjeti su dobro došli.. :peace:

Upute su na spreju. Ako ima kakva specifičnost za određeni sprej, sigurno je naznačeno.

Ja osobno sam u par navrata koristio sprej marke Sonax. Ukratko - preporuka. Ako se radi o autu, najbolje je sporni kotač dignuti u zrak (dizalicom). Ako se radi o skuteru, centralna nogara dobro dođe. Ako se radi o motoru, ajde može i biti na bočnoj, ali ako je netko u blizini da malo uzdigne/rastereti zadnji kraj, nije na odmet.

Gumu/kotač okrenuti tako da ventil bude na najvišoj mogućoj točki. Dobro zavidati adapter na spreju na ventil, sprej prije toga promučkati i sprejati sistemom "dok ide". Ako se radi o velikim felgama/gumama na autima (''17, ''18 i više), vjerovatno neće biti dovoljan samo jedan sprej.

Po završetku ODMAH sjesti na/u vozilo i krenuti dalje sa vožnjom. Nastojati ne brusiti koljena i/ili ići 299 km/h (ovo napominjem jer nas ima svakakvih).

U načelu, najbolje bi bilo otići do prvog vulkanizera na krpanje ili promjenu gumu (ovisno o potrebi), međutim, znam par bisera koji su se, doduše samo po gradu i na kratke ralacije i po par mjeseci vozili sa tako zakrpanom gumom (na R-u!!!). :shock: :?
kgOmZVW.gif




gastajbarter said:
zavisi kakva je i kolika rupa...u principu koristi.  Okrenes gumu da je ventil gore i krkaj sprej unutra..vozi dok ne ispuse :mrgreen:

Da, ako je prevelika rupa, ili se radi o kakvom enduro ili supermoto motociklu, sa puknutom unutarnjom zračnicom, možeš zaboraviti na krpanje. Iz osobnog iskustva govorim. Pukla mi unutarnja zračnica na XTX-u. :bored: Još sam uludo bacio 1 taj sprej od tada svojih sigurno 50-60 kn. :?



mbalunovic said:
Se posle toga moze spasit guma, ili ide u smece

Naravno da može. Sa odgovarajućim otapalom, jednom kada se guma skine sa felge, sva ta pjena ide dole u 2-3 minute. Gledao sam jednom tu radnju "uživo". Neznam što se dešava kod extremnih slučajeva, gdje je to u gumi po par mjeseci ili više, ali takvima je očito svejedno za gume, motor, a očito i njihovu osobnu sigurnost, pa nije ni bitno.
 
Ima li sprej rok trajanja?

Mislim,ono,godinama nosim isti sprej u kuferu (ruksaku) zlu ne trebalo.
 
to bi trebalo pisat na pakiranju  :wink:

@Biker for life , hvala na ljepom objasnjenju  (y)
 
biker4life said:
Upute su na spreju. Ako ima kakva specifičnost za određeni sprej, sigurno je naznačeno.

Ja osobno sam u par navrata koristio sprej marke Sonax. Ukratko - preporuka. Ako se radi o autu, najbolje je sporni kotač dignuti u zrak (dizalicom). Ako se radi o skuteru, centralna nogara dobro dođe. Ako se radi o motoru, ajde može i biti na bočnoj, ali ako je netko u blizini da malo uzdigne/rastereti zadnji kraj, nije na odmet.

Gumu/kotač okrenuti tako da ventil bude na najvišoj mogućoj točki. Dobro zavidati adapter na spreju na ventil, sprej prije toga promučkati i sprejati sistemom "dok ide". Ako se radi o velikim felgama/gumama na autima (''17, ''18 i više), vjerovatno neće biti dovoljan samo jedan sprej.

Po završetku ODMAH sjesti na/u vozilo i krenuti dalje sa vožnjom. Nastojati ne brusiti koljena i/ili ići 299 km/h (ovo napominjem jer nas ima svakakvih).

U načelu, najbolje bi bilo otići do prvog vulkanizera na krpanje ili promjenu gumu (ovisno o potrebi), međutim, znam par bisera koji su se, doduše samo po gradu i na kratke ralacije i po par mjeseci vozili sa tako zakrpanom gumom (na R-u!!!). :shock: :?
kgOmZVW.gif




Da, ako je prevelika rupa, ili se radi o kakvom enduro ili supermoto motociklu, sa puknutom unutarnjom zračnicom, možeš zaboraviti na krpanje. Iz osobnog iskustva govorim. Pukla mi unutarnja zračnica na XTX-u. :bored: Još sam uludo bacio 1 taj sprej od tada svojih sigurno 50-60 kn. :?



Naravno da može. Sa odgovarajućim otapalom, jednom kada se guma skine sa felge, sva ta pjena ide dole u 2-3 minute. Gledao sam jednom tu radnju "uživo". Neznam što se dešava kod extremnih slučajeva, gdje je to u gumi po par mjeseci ili više, ali takvima je očito svejedno za gume, motor, a očito i njihovu osobnu sigurnost, pa nije ni bitno.

tako sam i ja na svom starom motoru koji je imao zračnicu napunio sa sprejom, pa nisam ništa napravio, samo više štete nego koristi
 
pa zar nije onda bolje kupit set za krpanje guma i miran si od vulkanizera i ostalih strahova. ja ga imam zlu ne trebalo i svaki puta kad negdje idem nosim ga sa sobom. košta malo više od spreja al bar zakrpa gumu i drži i na večim brzinama. (y)
 
nije ni to najsigurnije riješenje, bolje je, ali nije da se može koliko dugo hoćeš sa tim. Sve zavisi kolika je rupa.
 
Masni said:
pa zar nije onda bolje kupit set za krpanje guma i miran si od vulkanizera i ostalih strahova. ja ga imam zlu ne trebalo i svaki puta kad negdje idem nosim ga sa sobom. košta malo više od spreja al bar zakrpa gumu i drži i na večim brzinama. (y)
Da, ali prednost spreja je što njime i napumpaš izdušenu gumu na licu mista.

:wink:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
biker4life said:
Da, ako je prevelika rupa, ili se radi o kakvom enduro ili supermoto motociklu, sa puknutom unutarnjom zračnicom, možeš zaboraviti na krpanje. Iz osobnog iskustva govorim. Pukla mi unutarnja zračnica na XTX-u. :bored: Još sam uludo bacio 1 taj sprej od tada svojih sigurno 50-60 kn. :?
ne baš
puno puta sam uspio pokrpati sa sonaxom zračnicu ...
čak što više , sa jednom takvom zakrpom sam se vozio par vožnji i nije ništa puštalo ...
sonax je odličan ...

naravno ako je jako razderana guma/zračnica da tu nema pomoći od spreja ...
 
Koristio SONAX, guma 180/55-17, zacudio se kako je odlicno odradio posao, cak je i guma bila napumpana na 2.0 nakon 80 km voznje, poslije samo pojacao tlak i vozio dok nisam potrosio cijelu gumu  (y)

Kod njega kaze izvadi sporni predmet iz gume ( vijak, ekser, kamencic itd. ), ventil na donju zonu, istiskaj cijeli sprej u gumu ( isprva je kroz tu rupicu spricao van ), vozi 10 ak min brzinom do 50 km/h, nadopuni tlakom gumu na odgovarajuce i samo gas...

..ja nisam tako, napunio sprej u gumu, guro ga u krug dok nije prestalo spricat i gume, sjeo i gasiro kuci dok ima tlaka, medjutim kad sam dosao vidim drzi to, samo nadopumpo i vozio jos pun kurac tako, guma bt 016 bila  (y)
 
  • Like
Reactions: pistonhead
Masni said:
pa zar nije onda bolje kupit set za krpanje guma i miran si od vulkanizera i ostalih strahova. ja ga imam zlu ne trebalo i svaki puta kad negdje idem nosim ga sa sobom. košta malo više od spreja al bar zakrpa gumu i drži i na večim brzinama. (y)

najbolje je i jedno i drugo..zakrpis gumu pa onda jos i sa sprejom napumpas i same gaaaas  (y)
 
to je sve LutRRija  :palacdolje:  inače bezveze na početku sezone kolegi se probušila guma u senju ,stavio unutra to šit govno , i ništa  :palacdolje: i dalje gubilo zrak...
 
gastajbarter said:
najbolje je i jedno i drugo..zakrpis gumu pa onda jos i sa sprejom napumpas i same gaaaas  (y)

ostavi ga da unutra  i za mijesec dana možeš bacit i felgu u smeće , nagrize i uništi lak na felgi  :palacdolje:
 
MadjaRR said:
to je sve LutRRija  :palacdolje:  inače bezveze na početku sezone kolegi se probušila guma u senju ,stavio unutra to šit govno , i ništa  :palacdolje: i dalje gubilo zrak...

ovisi od spreja do spreja, jedan talijanski nije upalio al je bio onako ko mlijeko neko, a sonax je pjena i felgi nije bilo nista  (y)
 
MadjaRR said:
ostavi ga da unutra  i za mijesec dana možeš bacit i felgu u smeće , nagrize i uništi lak na felgi  :palacdolje:
:shock:


Koga briga kako felga izgleda iznutra. :mrgreen:

KING RR said:
ovisi od spreja do spreja, jedan talijanski nije upalio al je bio onako ko mlijeko neko, a sonax je pjena i felgi nije bilo nista  (y)
Sonax je majka. Krpija na dva auta i na motoru s njim, i nikad problema, samo gas dok se gume ne potroše.
 
MadjaRR said:
ostavi ga da unutra  i za mijesec dana možeš bacit i felgu u smeće , nagrize i uništi lak na felgi  :palacdolje:
Pa da i ja sam čuo da taj sprej uništava felgu iznutra, ali nema veze ipak uzeti ču ga sa sobom. Kao što kažete Sonax je naj bolji, onda ništa kupiti ču si još jedan sonax-ov pa neka se nađe. Hvala vam svima.. :021:
 
ja sam jednom jednu gumu tri puta krpao s tim sprejom (u razmacima) dok se nije potrošila.svaki put mi je čaval uletio il vijak.
felgi nije bilo nis,samo se unutra malo boja oljuštila.