Upute su na spreju. Ako ima kakva specifičnost za određeni sprej, sigurno je naznačeno.
Ja osobno sam u par navrata koristio sprej marke Sonax. Ukratko - preporuka. Ako se radi o autu, najbolje je sporni kotač dignuti u zrak (dizalicom). Ako se radi o skuteru, centralna nogara dobro dođe. Ako se radi o motoru, ajde može i biti na bočnoj, ali ako je netko u blizini da malo uzdigne/rastereti zadnji kraj, nije na odmet.
Gumu/kotač okrenuti tako da ventil bude na najvišoj mogućoj točki. Dobro zavidati adapter na spreju na ventil, sprej prije toga promučkati i sprejati sistemom "dok ide". Ako se radi o velikim felgama/gumama na autima (''17, ''18 i više), vjerovatno neće biti dovoljan samo jedan sprej.
Po završetku ODMAH sjesti na/u vozilo i krenuti dalje sa vožnjom. Nastojati ne brusiti koljena i/ili ići 299 km/h (ovo napominjem jer nas ima svakakvih).
U načelu, najbolje bi bilo otići do prvog vulkanizera na krpanje ili promjenu gumu (ovisno o potrebi), međutim, znam par bisera koji su se, doduše samo po gradu i na kratke ralacije i po par mjeseci vozili sa tako zakrpanom gumom (na R-u!!!). :shock: :?
Da, ako je prevelika rupa, ili se radi o kakvom enduro ili supermoto motociklu, sa puknutom unutarnjom zračnicom, možeš zaboraviti na krpanje. Iz osobnog iskustva govorim. Pukla mi unutarnja zračnica na XTX-u. :bored: Još sam uludo bacio 1 taj sprej od tada svojih sigurno 50-60 kn. :?
Naravno da može. Sa odgovarajućim otapalom, jednom kada se guma skine sa felge, sva ta pjena ide dole u 2-3 minute. Gledao sam jednom tu radnju "uživo". Neznam što se dešava kod extremnih slučajeva, gdje je to u gumi po par mjeseci ili više, ali takvima je očito svejedno za gume, motor, a očito i njihovu osobnu sigurnost, pa nije ni bitno.