stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,117 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,355
nije tako jednostavno, o tome bi se moglo dvije stranice.. - osnovna razlika je u zadnjoj vilici i hrpi detalja jer su rađeni na istu foru u dvije različite tvornice.

za tebe bitno slijedeće : Dnjepar je  iz ukrajine ,a Ural iz rusije tj. navijamo za Dnjepar  :wink:

evo čak i link sa tim pitanjem tj.odgovorom http://www.russianiron.com/forums/index.php?showtopic=9565
 
rocky6 said:
nije tako jednostavno, o tome bi se moglo dvije stranice.. - osnovna razlika je u zadnjoj vilici i hrpi detalja jer su rađeni na istu foru u dvije različite tvornice.

za tebe bitno slijedeće : Dnjepar je  iz ukrajine ,a Ural iz rusije tj. navijamo za Dnjepar  :wink:

evo čak i link sa tim pitanjem tj.odgovorom http://www.russianiron.com/forums/index.php?showtopic=9565

    2 rocky: to je to  (y)
 
thanks,  (y)

moj favorit je 3WD model sa vitlom- ima čak i filmić gdje je i vitlo u igri  :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=ZTYQVzvZPw4&feature=player_embedded
 
enduro said:
Ural i dnjepr su motori nastali kao kopija BMW-a (sporazum Hitler- Staljin, prije 2 svjetskog rata)....

da vidiš za taj dogovor nisam znao  :misli:

ali nevezano tim dogovorom, Rusi (a i Emglezići i mnogi drugi) su po završetku WWII odmontirali cijela postrojenja i trake tvornica motora/auta i vlakom otpeljali putevima revolucije :)
 
Čak je Harley Davidson pravio kopiju DKW 125 a u verziji BSA zvao se Bantam(sitna ukrasna kokoška)

https://en.wikipedia.org/wiki/Harley-Davidson_Hummer
 
pa DKW RT 125 je najkopiraniji motor svih vremena. nema tko ga nije proizvodio uz ovu ili onu preinaku

Mirko, Bantam je bila kopija od BSA, HD-ova kopija se zvala Hummer (sorry, sad vidim da si dobro napisao)

evo mali pregled kopija DKWa RT 125:

Minsk / Sovjetski Savez
Mockba (Moskva) / Sovjetski Savez
Yamaha YA-1 (1956) / Japan
BSA Bantam / Velika Britanija
Harley Davidson (Hummer) / SAD
SHL M04 (1948-1952) / Poljska
Sokol 125 (1947-1950) / Poljska
WSK M06 / Poljska
Royal Enfield RE (the flying Flea) / Velika Britanija
Moto Morini 125 turismo (1946-1953) / Italija
Csepel (1947-1954) / Madjarska
Rajdoot Escord / India


naravno i direktni nasljednik MZ RT 125

A na osnovu tog 125 je proizvedena još hrpa 175-tica
 
mcrmirko said:
Čak je Harley Davidson pravio kopiju DKW 125 a u verziji BSA zvao se Bantam(sitna ukrasna kokoška)

https://en.wikipedia.org/wiki/Harley-Davidson_Hummer
DKW RT125 je imao Toma i ja sam na njemu ko klinac predvodio povorku otvaranja dana piva 86te il 87me  :misli: ....imam negdje i slika, okačiću ako ih nađem  :smiley:
 
Kad sam si u ono vrijeme brijal da bi možda kupio Ural, mislio sam da bi uzeo solo motor bez prikolice. No kako se da zaključiti od Urala nikad ni U :mrgreen:

Hmmmmm.  . . . ko zna kako bi moj motoristički put i staž izgledao da sam se tada dokopao jednog  :misli:
 
mcrmirko said:
Čak je Harley Davidson pravio kopiju DKW 125 a u verziji BSA zvao se Bantam(sitna ukrasna kokoška)

https://en.wikipedia.org/wiki/Harley-Davidson_Hummer

Radili su oni i kopiju bmw/zundapa
 
James1100 said:
Radili su oni i kopiju bmw/zundapa

ofkors, harley boxer -model XA

a jedan renomirani talijanski proizvođač sa pticom u znaku (  :mrgreen:) je radio kasnije kopiju Indiana 841 -popularno nazvan u narodu "kamatar" zbog dodatne opreme..

... idemo dalje... :LOL:
 
Kaj nisu jedni i drugi kopirali Victoriu?  :misli:

Iako... nekak sumnjam da je Guzzi kaj kopirao jer agregat nije ni projektiran u startu za motocikl.
Kasnije se poklopilo...
 
Pajcek, ES, Greda, Televizor......a
E sad, od kuda Pajcek. U njemackoj se za ES-ove u zargonu kaze Eisenschwein sto znaci Željezna svinja.
Dakle, nije još puna garaža taman ima mjesta za okrenut se oko sebe, a i ukazala se odlična prilika da udomim jednog oldtimera. :misli:
Žal mi je bilo da dođe u ruke nekom mulcu koji bu ga rastepel i poništil, a obzirom da kruha ne traži, mjesta ima i voila...........dopelal sam doma MZ ES 150/1 iz 1976 godine sa 7000 i nešto kilometara stvarnih.
Kupljen je od frenda, pa sam znal više - manje sve, ali je dugo stajal pod strehom i malo ga je vrijeme načelo.
Nije palil, falile su neke lampice, fergazer je bil zaštopan, u rezervoaru su bili ostaci nekih predpovijesnih dijelova flore i faune..... :tuzan:
Malo vode, šampona, malo ključevi, šarafciger, gedore.... i pali makina k'o mina.
Ono kaj je najfascinantnije na ovim modelima, ne nije to da lampa svjetli ravno dok ideš u zavoj, mada su po tome najpoznatiji jer su ih zvali Televizor, Greda....a danas 90% motora ima far neovisan o volanu, nego kaj sam htel reći....
kod kočenja prednjom kočnicom motocikl ne ponire nego se propinje, tako da je u vožnji osjećaj kao da si na lađi  (y)

Struja je 6V, kočnice 2xdoboš, žmigavci 1u2 iz volana, 4 brzine, 143ccm, 12ks, frgazer 24, dizna 95, 3% mješavina....
Uglavnom, već dugo mi je bila želja dopelat ES-a u garažu, ali svatko od nas je osobit na neki svoj način i potrebu za unutarnjim mirom tražimo u raznim stvarima koje nas zadovoljavaju.



Nakon godine i pol rada konačno u puno svjetlu/sjaju.
Puno stavri je plastificirano, cinčano, polirano, pjeskareno, staklareno, zamjenjeno gotovo sve.......
MZ ES 150/1, 1976g, 0km, 2 vlasnik.



Sljedeće je MZ ETZ 250 cafe :misli:
 
Bem ti sunce kakav krasni pajcek to nisu istine. Ja se nadam da bum i ja uskoro duomil nekaj sličnoga, baš sam se napali na stare emzeje u bilo kojem obliku. Daj reci, zanima me čisto okvirna cifra kolko si ulupal u ovoga žutoga?
 
500-600e,puno sam radio sam ili frendovi, a slobodno vrijeme ne računam.
Košta pjeskarenje, cincanje, plastificirana.....
Svi lezaji, semerinzi, novi klip,bušenje....
Sve je novo ili obnovljeno, tak da košta, ali gušt je gušt.
Veći je problem kaj nemrem dobiti za njega ni ono kaj sam uložio, a gdje sve ostalo.
1500e vrijedi da hebe jež čaplju, a nitko nebu dal ni 2000kn kad bu regano.
Zato slažem sebi za gušt.
 
Pa to je jasno, to recimo niti nije tak puno, je da je to 4-5 soma kuna ali je zato motor na mjestu. S obzirom da jen bolji servis novijeg auta košta približno mislim da ovo nije pno. Kad se otegne na godinu dana čak ni žena ne kvoca jer ne primjeti tajni odljev primanja :mrgreen:
 
exile said:
Kad se otegne na godinu dana čak ni žena ne kvoca jer ne primjeti tajni odljev primanja :mrgreen:

he, he, a sta mislis koliki je njihov "odljev"??
 
Prerada MZ-a u SKREMBLERA 1982. god.
 
alpine said:
he, he, a sta mislis koliki je njihov "odljev"??

A znam kolega samo to ne znači da vrag bapski nebu kokodakal kad kupiš dio za "stari kramp kojega niti cigani nečeju". Još nedaj bog da je skuplji od 150 kuna, jaoooo..  :police:
 
Točno tak