Pinta 001 JA
Well-known member
stane said:Afriku zamjenio goldwing-om :shock: :neznam: ?
Hihi pa Honda za Hondu, to jest, krila za zlatna krila
stane said:Afriku zamjenio goldwing-om :shock: :neznam: ?
mcrmirko said:Na fotkama je ETZ bez sumnje,a zašto mu ne piše puna oznaka,to je diskutabilno!
Pinta 001 JA said:ETZ bez greške. U principu s MZima nije baš bilo problema. Više su ljude zezale Jawe. Sa svoja 2 MZa (TS pa ETZ oba 250) nisam imao problema. Tu i tamo poneka sitnica, tako da po mojim osobnim iskustvima i iskustvima prijatelja sa kojima sam se vozio, a također su imali MZ, mogu reći da su dosta pouzdani motori. Poneku mušicu mogu imati, ali to su sitnice. Ako se dobro složi ne bi smjelo biti problema. Sjećam se članka iz Motorrada u kojem su švabe napisali da bi MZ bio savršen kad bi mu stavili Bosch elektriku i SKF lagere. Toliko o MZu što se tiće mog iskustava sa njima (vozio sam ih 6 godina i napravio sa njima dosta kilometara).
Ako se odlučiš i kupiš ga želim ti puno sretnih kilometara.
Pinta 001 JA said:ETZ bez greške. U principu s MZima nije baš bilo problema. Više su ljude zezale Jawe. Sa svoja 2 MZa (TS pa ETZ oba 250) nisam imao problema. Tu i tamo poneka sitnica, tako da po mojim osobnim iskustvima i iskustvima prijatelja sa kojima sam se vozio, a također su imali MZ, mogu reći da su dosta pouzdani motori. Poneku mušicu mogu imati, ali to su sitnice. Ako se dobro složi ne bi smjelo biti problema. Sjećam se članka iz Motorrada u kojem su švabe napisali da bi MZ bio savršen kad bi mu stavili Bosch elektriku i SKF lagere. Toliko o MZu što se tiće mog iskustava sa njima (vozio sam ih 6 godina i napravio sa njima dosta kilometara).
Ako se odlučiš i kupiš ga želim ti puno sretnih kilometara.
Pinta 001 JA said:Kolega teško mi je to reći. Prvo nisam od onih koji prate oglase pa nemam pojma kako se kreću cijene, drugo teško je to reći ovako jer mi motor na slikama ne izgleda baš ko da je previše mažen i pažen, što može biti dvosjekli mač. Naime postoje ljudi kojima motor šljaka i oni se dosta voze i koriste ga, ali nisu baš od pranja i lickanja (u toj sam grupi i ja) no motori su ipak održavani i servisirani kako treba, a postoje i oni koji ih zapuste i onda se problemi samo gomilaju. Meni ovaj motor iz oglasa samo na osnovu ove 3 sličice ostavlja pomalo zapušten dojam. Možda se varam, možda je i dobar, ali samo na osnovu fotki teško je to reći. A i zašto ne promjeni te platine, to nije neka investicija??? :misli: Pa da se onda vidi kako pali i radi, ovak on veli platine, a može biti i frgić, bobina, kablovi, lulica ili nekaj drugo.
Sorry, znam da nisam baš puno pomogao ovim odgovorom, al kad si već postavio direktno pitanje, red je da ti odgovorim.
Evo da se i ja kao stariji "konj" malo uključim... Iako je tu Mirko vjerojatno najstariji...T-Rex said:Hvala na odgovoru.
Razmišljao sam o dva ETZ-a s tim da jedan košta 3000kn i niju u baš dobrom stanju,treba promjeniti dosta toga.
Međutim zapeo mi je za oko ovaj:
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-mz-125-es-125-cm3-oglas-23025890
Kao što sam rekao,piše da je ES,a meni izgleda kao ETZ,što mi je kolega i potvrdio-zašto je stavio ES kad je ETZ,to mi je malo čudno.
Brine me najviše,to što ne znam u kakvom je točno stanju,jer se ne razumijem u njih,pa ne znam što trebam pitati kad nazovem prodavača.
Drugo,nema kilometar sata,što mi po mom mišljenju govori da nije baš očuvan,a i prodavač kaže da treba promijeniti platine.
Felge mi se čine malo zahrđale,pa me i to brine.
Ali ono što mi se sviđa je cijena koja je prilično niska,s obzirom na ostale MZ-ove na Njuškalu.
Izgleda koliko para toliko muzike.
Reci,što ti misliš,što trebam pitati i da li je po tvome mišljenju oglas dobar?
Lijep pozdrav
olivox said:Evo da se i ja kao stariji "konj" malo uključim... Iako je tu Mirko vjerojatno najstariji...
Na slici je definitivno motor MZ, a model ETZ, ako je u pitanju kao što je u oglasu navedeno da je zapremina 125ccm, onda je najverojatnije porijeklom "Mađar" uvezen iz Mađarske, kod nas ih nije bilo... Bilo je 150, ali 125 ne... Stoga su ovi od 125 značajno rjeđi kod nas...
Sličice nisu najbolje pa se malo toga vidi...
Ali nešto se ipak vidi...
Gotovo sam siguran da je bojan, jer ako su deklovi od samog agregata crni, i znak na rezervoaru bi trebao biti crni, te naravno obrnuto ako je srebrna boja u pitanju...
Ako je agregat crne boje onda je to noviji model i bilo ih je i s elektronskim paljenjem (znači nema platine)...
Stariji modeli su imali okrugle žmigavce, a noviji četvrtaste...Jednako tako je i sa stražnjom lampom...
Nedostaju mu i žmigavci...
Nedostaje mu i kilometar sat i mjerač broja okretaja, te mu je oštećen nosač istih...
Kada se padne obično to prvo strada, po ovoj teoriji ovaj je pao barem jednom na svaku stranu...
Boja crvena vjerojatno nije original...
Sjedalo je presvučeno zamjenskom navlakom...
Eto to je ono što se vidi ovako na oko s ovih sličica...
Da bi se sve dovelo u red da izgleda i radi poput novoga s novim bojanjem, znači jedan ozbiljan generalni remont teško da to može izići ispod 1000Euro...
A, inače solidan motorić, imam jednoga s pređenih 70000km, bez remonta... Promjenjeno, kvačilo i paljenje...
Prilikom kupnje obratiti pažnju:
-na stanje zadnjih nosača motora, zna se vrlo često desiti da motor povuče u desnu stranu, i to nije toliki problem jer nisu skupi nosači motora, ali ako je dugo tako vožen, onda strada blok motora i to je gotovo nepopravljivo...
-na nosače centralnog nogara, hoće istrunuti i saviti se...
-na savijen ram, treba skinuti rezervoar i ispod njega se odmah vidi...
-prednje vile, stanje kroma i imali zračnosti u donjim čahurama...
Evo tako nekako bi to trebalo biti...
Cijena, kako se uzme, i kakav čovjek motor želi imati...
olivox said:Evo da se i ja kao stariji "konj" malo uključim... Iako je tu Mirko vjerojatno najstariji...
T-Rex said:Mislim da ću još malo pričekati dok na Njuškalo ne dođe neki koji će biti u dobrom stanju i dobrom cijenom.
grafit said:mz je bio dobar za vožnju prije 20 i više godina ,sad može služiti samo za ukras u garaži
hondamoto said:Sa starim MZ 250 TS iz 1978.godine , 5 brzina sam prešao 70 000 km bez kvarova izuzev treće brzine što im je bila boljka . Motor izuzetno jednostavan za održavanje. Nakon mene su se klinci još dugo iživljavali na tom motoru . Nevjerovatno izdržljiva bedevija Imao sam i ETZ-a no samo 2 godine, Što Gato kaže , još uvijek pouzdan i upravljiv motor . Normalno , tehnološki kasni 25-30 godina . Prije svega moraš znati što voziš, ali bez problema bih otišao na put s njim .