stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,117 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,355
Rocky, jesi li rekao novom gazdi da mi se obrati za onaj tvoj origigi plexi za Africu, da ne skuplja dovijeka prasinu po garazi :mrgreen:?
Inace, sto se tice autobusa-zgodno...nije moj đir, ali moram priznat da je ocuvana, a i komfora ne manjka (y).
Sad mozes s Rudikom i z Orahovice na turneju, treba ga malo potaći da izvuče onog matorog Voyagera iz štaglja. :LOL:
 
ma neka plexija u garaži, kada naiđe novi gazda reći ću mu. moja africa je otišla u prave ruke- bit će joj  (y) (y)

goldwing  :misli:, pa nije ni moj đir, ali svakoga dana se sve bolje snalazim.htio sam stari motor iz 80-ih, ovaj je vrhunski i to je to..
udobno je,brzo, i svakim kilometrom guštam sve više..  nekome zvuči čudno,ali ugodno je iznenađenje .

kod Rudike sam bio prošli ponedjeljak po neki prekidač, voyager je pokriven u garaži- šteta jer
motor je mrak  :0648:
on bi mi sad bio taman kompa za điranje.  :wink:
 
Pozdrav svima,

zanima me vaše mišljenje o jednom oglasu za MZ 125ccm3 motor koji sam danas našao na Njuškalu.
Naime,tražio sam MZ 125 ETZ motor za kupiti do 2700kn i naišao na ovaj oglas:
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-mz-125-es-125-cm3-oglas-23025890
Iako je na oglasu napisano da je to model ES meni više liči na  ETZ,jer prednje svjetlo nije ni približno slično.
Kao što možete vidjeti,cijena je ''niska'',i piše da je motor u super stanju,te da samo treba zamjeniti platine,međutim,nisam siguran da li je uistinu u dobrom stanju.
Kada bi ga i kupio,morao bi to napraviti na neviđeno jer sam ja u Zagrebu,a prodavač u Virovitici (ukoliko ga pošalje poštom).
Danas sam se dogovorio sa mlađim bratom od prodavača da ću se čuti sutra oko detalja.

Zanima me da li vam se oglas čini kao pošten i iskren?
PS
ako netko ima MZ ETZ 125ccm2 u odličnom stanju,nalazi se u Zagrebu (ili okolici) i spreman ga je prodati za do 2700kn,neka mi ovdje napiše.
Lijep pozdrav
 
Na fotkama je ETZ bez sumnje,a zašto mu ne piše puna oznaka,to je diskutabilno!
 
mcrmirko said:
Na fotkama je ETZ bez sumnje,a zašto mu ne piše puna oznaka,to je diskutabilno!

Da,i mislio sam si...
Možeš li mi reći da li je MZ uopće dobar ili loš brand?
Čitao sam da neki govore da su odlični i pouzdani,a neki da su smeće i da se lako kvare.
 
ETZ bez greške. U principu s MZima nije baš bilo problema. Više su ljude zezale Jawe. Sa svoja 2 MZa (TS pa ETZ oba 250) nisam imao problema. Tu i tamo poneka sitnica, tako da po mojim osobnim iskustvima i iskustvima prijatelja sa kojima sam se vozio, a također su imali MZ, mogu reći da su dosta pouzdani motori. Poneku mušicu mogu imati, ali to su sitnice. Ako se dobro složi ne bi smjelo biti problema. Sjećam se članka iz Motorrada u kojem su švabe napisali da bi MZ bio savršen kad bi mu stavili Bosch elektriku i SKF lagere. Toliko o MZu što se tiće mog iskustava sa njima (vozio sam ih 6 godina i napravio sa njima dosta kilometara).

Ako se odlučiš i kupiš ga želim ti puno sretnih kilometara.
 
Pinta 001 JA said:
ETZ bez greške. U principu s MZima nije baš bilo problema. Više su ljude zezale Jawe. Sa svoja 2 MZa (TS pa ETZ oba 250) nisam imao problema. Tu i tamo poneka sitnica, tako da po mojim osobnim iskustvima i iskustvima prijatelja sa kojima sam se vozio, a također su imali MZ, mogu reći da su dosta pouzdani motori. Poneku mušicu mogu imati, ali to su sitnice. Ako se dobro složi ne bi smjelo biti problema. Sjećam se članka iz Motorrada u kojem su švabe napisali da bi MZ bio savršen kad bi mu stavili Bosch elektriku i SKF lagere. Toliko o MZu što se tiće mog iskustava sa njima (vozio sam ih 6 godina i napravio sa njima dosta kilometara).

Ako se odlučiš i kupiš ga želim ti puno sretnih kilometara.

Hvala na odgovoru.
Razmišljao sam o dva ETZ-a s tim da jedan košta 3000kn i niju u baš dobrom stanju,treba promjeniti dosta toga.
Međutim zapeo mi je za oko ovaj:
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-mz-125-es-125-cm3-oglas-23025890
Kao što sam rekao,piše da je ES,a meni izgleda kao ETZ,što mi je kolega i potvrdio-zašto je stavio ES kad je ETZ,to mi je malo čudno.
Brine me najviše,to što ne znam u kakvom je točno stanju,jer se ne razumijem u njih,pa ne znam što trebam pitati kad nazovem prodavača.
Drugo,nema kilometar sata,što mi po mom mišljenju govori da nije baš očuvan,a i prodavač kaže da treba promijeniti platine.
Felge mi se čine malo zahrđale,pa me i to brine.
Ali ono što mi se sviđa je cijena koja je prilično niska,s obzirom na ostale MZ-ove na Njuškalu.
Izgleda koliko para toliko muzike.
Reci,što ti misliš,što trebam pitati i da li je po tvome mišljenju oglas dobar?
Lijep pozdrav
 
Pinta 001 JA said:
ETZ bez greške. U principu s MZima nije baš bilo problema. Više su ljude zezale Jawe. Sa svoja 2 MZa (TS pa ETZ oba 250) nisam imao problema. Tu i tamo poneka sitnica, tako da po mojim osobnim iskustvima i iskustvima prijatelja sa kojima sam se vozio, a također su imali MZ, mogu reći da su dosta pouzdani motori. Poneku mušicu mogu imati, ali to su sitnice. Ako se dobro složi ne bi smjelo biti problema. Sjećam se članka iz Motorrada u kojem su švabe napisali da bi MZ bio savršen kad bi mu stavili Bosch elektriku i SKF lagere. Toliko o MZu što se tiće mog iskustava sa njima (vozio sam ih 6 godina i napravio sa njima dosta kilometara).

Ako se odlučiš i kupiš ga želim ti puno sretnih kilometara.

Potpisujem od riječi do riječi, iz osobnog iskustva, od prije cca... 35 godina :mrgreen:.
Tada je MZ bio pila na cesti, (naravno, za nas, obične smrtnike :wink:).
 
Kolega teško mi je to reći. Prvo nisam od onih koji prate oglase pa nemam pojma kako se kreću cijene, drugo teško je to reći ovako jer mi motor na slikama ne izgleda baš ko da je previše mažen i pažen, što može biti dvosjekli mač. Naime postoje ljudi kojima motor šljaka i oni se dosta voze i koriste ga, ali nisu baš od pranja i lickanja (u toj sam grupi i ja) no motori su ipak održavani i servisirani kako treba, a postoje i oni koji ih zapuste i onda se problemi samo gomilaju. Meni ovaj motor iz oglasa samo na osnovu ove 3 sličice ostavlja pomalo zapušten dojam. Možda se varam, možda je i dobar, ali samo na osnovu fotki teško je to reći. A i zašto ne promjeni te platine, to nije neka investicija??? :misli: Pa da se onda vidi kako pali i radi, ovak on veli platine, a može biti i frgić, bobina, kablovi, lulica ili nekaj drugo.

Sorry, znam da nisam baš puno pomogao ovim odgovorom, al kad si već postavio direktno pitanje, red je da ti odgovorim.
 
Pinta 001 JA said:
Kolega teško mi je to reći. Prvo nisam od onih koji prate oglase pa nemam pojma kako se kreću cijene, drugo teško je to reći ovako jer mi motor na slikama ne izgleda baš ko da je previše mažen i pažen, što može biti dvosjekli mač. Naime postoje ljudi kojima motor šljaka i oni se dosta voze i koriste ga, ali nisu baš od pranja i lickanja (u toj sam grupi i ja) no motori su ipak održavani i servisirani kako treba, a postoje i oni koji ih zapuste i onda se problemi samo gomilaju. Meni ovaj motor iz oglasa samo na osnovu ove 3 sličice ostavlja pomalo zapušten dojam. Možda se varam, možda je i dobar, ali samo na osnovu fotki teško je to reći. A i zašto ne promjeni te platine, to nije neka investicija??? :misli: Pa da se onda vidi kako pali i radi, ovak on veli platine, a može biti i frgić, bobina, kablovi, lulica ili nekaj drugo.

Sorry, znam da nisam baš puno pomogao ovim odgovorom, al kad si već postavio direktno pitanje, red je da ti odgovorim.

Puno hvala,bolje bilokakav odgovor nego da sam u potpunom ne znanju,a odgovor je odličan (y)
 
najbolje fore iz oglasa su "pukla sajla kvacila ili pukla sajla od gasa". i sad ti mislis ajd to je lako i jeftino promjeniti,naravno kad dodjes po motor ne mozes ga ni probati jer naravno pukla je bas ta sjala od gasa ili kvacila.i kad lijepo kupis motoric i dovezes ga nekako prikolicom kuci,vidis da trebas novi klip i sta sve ne. bez probe motorica i ne kupovati,koliko god da on jeftin bio
 
T-Rex said:
Hvala na odgovoru.
Razmišljao sam o dva ETZ-a s tim da jedan košta 3000kn i niju u baš dobrom stanju,treba promjeniti dosta toga.
Međutim zapeo mi je za oko ovaj:
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/mz-mz-125-es-125-cm3-oglas-23025890
Kao što sam rekao,piše da je ES,a meni izgleda kao ETZ,što mi je kolega i potvrdio-zašto je stavio ES kad je ETZ,to mi je malo čudno.
Brine me najviše,to što ne znam u kakvom je točno stanju,jer se ne razumijem u njih,pa ne znam što trebam pitati kad nazovem prodavača.
Drugo,nema kilometar sata,što mi po mom mišljenju govori da nije baš očuvan,a i prodavač kaže da treba promijeniti platine.
Felge mi se čine malo zahrđale,pa me i to brine.
Ali ono što mi se sviđa je cijena koja je prilično niska,s obzirom na ostale MZ-ove na Njuškalu.
Izgleda koliko para toliko muzike.
Reci,što ti misliš,što trebam pitati i da li je po tvome mišljenju oglas dobar?
Lijep pozdrav
Evo da se i ja kao stariji "konj" malo uključim... Iako je tu Mirko vjerojatno najstariji...

Na slici je definitivno motor MZ, a model ETZ, ako je u pitanju kao što je u oglasu navedeno da je zapremina 125ccm, onda je najverojatnije porijeklom "Mađar" uvezen iz Mađarske, kod nas ih nije bilo... Bilo je 150, ali 125 ne... Stoga su ovi od 125 značajno rjeđi kod nas...
Sličice nisu najbolje pa se malo toga vidi...
Ali nešto se ipak vidi...
Gotovo sam siguran da je bojan, jer ako su deklovi od samog agregata crni, i znak na rezervoaru bi trebao biti crni, te naravno obrnuto ako je srebrna boja u pitanju...
Ako je agregat crne boje onda je to noviji model i bilo ih je i s elektronskim paljenjem (znači nema platine)...
Stariji modeli su imali okrugle žmigavce, a noviji četvrtaste...Jednako tako je i sa stražnjom lampom...
Nedostaju mu i žmigavci...
Nedostaje mu i kilometar sat i mjerač broja okretaja, te mu je oštećen nosač istih...
Kada se padne obično to prvo strada, po ovoj teoriji ovaj je pao barem jednom na svaku stranu...
Boja crvena vjerojatno nije original...
Sjedalo je presvučeno zamjenskom navlakom...
Eto to je ono što se vidi ovako na oko s ovih sličica...

Da bi se sve dovelo u red da izgleda i radi poput novoga s novim bojanjem, znači jedan ozbiljan generalni remont teško da to može izići ispod 1000Euro...

A, inače solidan motorić, imam jednoga s pređenih 70000km, bez remonta... Promjenjeno, kvačilo i paljenje...

Prilikom kupnje obratiti pažnju:
-na stanje zadnjih nosača motora, zna se vrlo često desiti da motor povuče u desnu stranu, i to nije toliki problem jer nisu skupi nosači motora, ali ako je dugo tako vožen, onda strada blok motora i to je gotovo nepopravljivo...
-na nosače centralnog nogara, hoće istrunuti i saviti se...
-na savijen ram, treba skinuti rezervoar i ispod njega se odmah vidi...
-prednje vile, stanje kroma i imali zračnosti u donjim čahurama...
Evo tako nekako bi to trebalo biti...
Cijena, kako se uzme, i kakav čovjek motor želi imati...
 
olivox said:
Evo da se i ja kao stariji "konj" malo uključim... Iako je tu Mirko vjerojatno najstariji...

Na slici je definitivno motor MZ, a model ETZ, ako je u pitanju kao što je u oglasu navedeno da je zapremina 125ccm, onda je najverojatnije porijeklom "Mađar" uvezen iz Mađarske, kod nas ih nije bilo... Bilo je 150, ali 125 ne... Stoga su ovi od 125 značajno rjeđi kod nas...
Sličice nisu najbolje pa se malo toga vidi...
Ali nešto se ipak vidi...
Gotovo sam siguran da je bojan, jer ako su deklovi od samog agregata crni, i znak na rezervoaru bi trebao biti crni, te naravno obrnuto ako je srebrna boja u pitanju...
Ako je agregat crne boje onda je to noviji model i bilo ih je i s elektronskim paljenjem (znači nema platine)...
Stariji modeli su imali okrugle žmigavce, a noviji četvrtaste...Jednako tako je i sa stražnjom lampom...
Nedostaju mu i žmigavci...
Nedostaje mu i kilometar sat i mjerač broja okretaja, te mu je oštećen nosač istih...
Kada se padne obično to prvo strada, po ovoj teoriji ovaj je pao barem jednom na svaku stranu...
Boja crvena vjerojatno nije original...
Sjedalo je presvučeno zamjenskom navlakom...
Eto to je ono što se vidi ovako na oko s ovih sličica...

Da bi se sve dovelo u red da izgleda i radi poput novoga s novim bojanjem, znači jedan ozbiljan generalni remont teško da to može izići ispod 1000Euro...

A, inače solidan motorić, imam jednoga s pređenih 70000km, bez remonta... Promjenjeno, kvačilo i paljenje...

Prilikom kupnje obratiti pažnju:
-na stanje zadnjih nosača motora, zna se vrlo često desiti da motor povuče u desnu stranu, i to nije toliki problem jer nisu skupi nosači motora, ali ako je dugo tako vožen, onda strada blok motora i to je gotovo nepopravljivo...
-na nosače centralnog nogara, hoće istrunuti i saviti se...
-na savijen ram, treba skinuti rezervoar i ispod njega se odmah vidi...
-prednje vile, stanje kroma i imali zračnosti u donjim čahurama...
Evo tako nekako bi to trebalo biti...
Cijena, kako se uzme, i kakav čovjek motor želi imati...

Puno hvala kolega.
Ovo kako si opisao motor s oglasa je kao da si po zanimanju detektiv,mislim ono,zbilja imaš znanje o motorima u malom prstu.(to vrijedi i za ostale) (y)
Izgleda da ipak je koliko para toliko muzike.
Ovo što si napisao ću kopirati i sačuvati,za slučaj da zaboravim,kad ga budem kupovao.
Mislim da ću još malo pričekati dok na Njuškalo ne dođe neki koji će biti u dobrom stanju i dobrom cijenom.
 
olivox said:
Evo da se i ja kao stariji "konj" malo uključim... Iako je tu Mirko vjerojatno najstariji...

Vrlo kvalitetno i detaljno uključivanje. (y)

T-Rex said:
Mislim da ću još malo pričekati dok na Njuškalo ne dođe neki koji će biti u dobrom stanju i dobrom cijenom.

Sudeći po viđenom u oglasu, ovo ti je najpametnije uraditi za sada.  :mrgreen:
 
Je, lepo je kad se u raspravu ukljuce "skolovani" ljudi sa argumentima.  :mrgreen:
A tu skolu vidim da smo prosli vise-manje svi  :wink:
 
mz je bio dobar za vožnju prije 20 i više godina ,sad može služiti samo za ukras u garaži
 
grafit said:
mz je bio dobar za vožnju prije 20 i više godina ,sad može služiti samo za ukras u garaži

U odnosu na vecinu danasnjih motora je tehnicki zaostao, ali ne bih se slozio s tim da je samo za ukras u garazi, posebno ako vozač nije prezahtjevan. Sahranit ce on jos uvijek veliku vecinu Kineza koji su preplavili tržište u toj cjenovnoj kategoriji :wink:.
Osobno poznam nekoliko ljudi koji i dalje ETZ-om dugi niz godina redovito rade solidan broj kilometara i gotovo svaki vikend su na nekim duzim voznjama i po moto susretima. (y)
 
Sa starim MZ 250 TS iz 1978.godine , 5 brzina sam prešao 70 000 km bez kvarova izuzev treće brzine što im je bila boljka . Motor izuzetno jednostavan za održavanje. Nakon mene su se klinci još dugo iživljavali na tom motoru . Nevjerovatno izdržljiva bedevija :) Imao sam i ETZ-a no samo 2 godine, Što Gato kaže , još uvijek pouzdan i upravljiv motor . Normalno , tehnološki kasni 25-30 godina . Prije svega moraš znati što voziš, ali bez problema bih otišao na put s njim .
 

Attachments

  • 001.jpg
    001.jpg
    1.6 MB · Views: 170
hondamoto said:
Sa starim MZ 250 TS iz 1978.godine , 5 brzina sam prešao 70 000 km bez kvarova izuzev treće brzine što im je bila boljka . Motor izuzetno jednostavan za održavanje. Nakon mene su se klinci još dugo iživljavali na tom motoru . Nevjerovatno izdržljiva bedevija :) Imao sam i ETZ-a no samo 2 godine, Što Gato kaže , još uvijek pouzdan i upravljiv motor . Normalno , tehnološki kasni 25-30 godina . Prije svega moraš znati što voziš, ali bez problema bih otišao na put s njim .

Moj matori kolega  :LOL:, a sve živa istina (y).
Evo i mene i mog TS-a 250 (`79. godište) prije cca 35 god. :wink:
 

Attachments

  • DSC06033.JPG
    DSC06033.JPG
    1.8 MB · Views: 211