stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,117 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,355
:D Hehehe..... I moj prvi je bio 78g. Bez treče sam se vozio godinu dana, a između ostalog do Rijeke i Krka...Nikad stao.. (y)
 
Samo nemojte opet protiv CZ i Jawe  :jesus:
 
Papillon said:
Samo nemojte opet protiv CZ i Jawe  :jesus:
(y) (y) (y) moja TS TWIN SPORT 350 LUCKY STRIKE je tukla sve mize bez frke, živi svijedoci su tu a ima i nekih koji nisu više alive... :huh:
 
meni se čini da su ovi MZ-jaši na slikama narasli zadnjih godina  :mrgreen: -ili su nekadašnji fotoaparati "izduživali" ljude  :LOL:

btw. - sutra je OT susret u čakovcu, pa ako netko ide ranom zorom sa istoka možda se i susretnemo.. :wink:
 
težimo savršenstvu sa godinama , okruglo je savršeno :)  :jesus:
 
Gato said:
Moj matori kolega  :LOL:, a sve živa istina (y).
Evo i mene i mog TS-a 250 (`79. godište) prije cca 35 god. :wink:
Bitna je nalja MSM-a  (y) i tomaseli
 
hondamoto said:
Bitna je nalja MSM-a  (y) i tomaseli

Ko je tu nalju imao na motoru bio je za stepenicu više u ekipi. :LOL:
Usput, preskocio si MF auspuh i far od Elektronke.  :mrgreen:
 
Samo da pitam,koja je razlika između MZ ETZ 250 i 251,osim što 251 ima kraći sic,i viši spremnik za gorivo?
Ima li kakve razlike u mašini,i koji bi preporučili?
 
T-Rex said:
Samo da pitam,koja je razlika između MZ ETZ 250 i 251,osim što 251 ima kraći sic,i viši spremnik za gorivo?
Ima li kakve razlike u mašini,i koji bi preporučili?
Stariji model je 250, proizvodio se je na početku s prednjom doboš kočnicom, kasnije je uveden disk...
251, noviji model, rezervoar manji i drugačiji, ram drugačiji, sjedalo drugačije, ukupno kraći, kotači 18/16, drugačije opruge u prednjim vilama, nosač kilometar sata i mjerača okretaja je zakošen u odnosu na 250, zadnji primjerci s elektronskim paljenjem... Agregat jednak...
 
Nisam imao 251. Onda su ga svi hvalili. Sigurno bolji koncepcijski. Ali za duze ture bi ipak uzeo 250. Bio mi je super za te voznje. Obisao sam Slo (jos je bila juga), pola nase obale, nesto Austrije
 
U ovoj temi sve sami penzići ! :mrgreen:  (btw, respect )

P.S. Ovaj Mz što se prodaje ionako je za nekog koji voli šarafiti, ako nisi za to, onda nemoj gledati uopće stare motore jerbo ćeš bankrotirati .
 
Može samo savjet da li je ovo dobar MZ?
Cijena je 4500kn,(bila je 4750kn ali je prodavač spustio)i dobio sam slike emailom danas,pa ako možete pogledati pa reći da li je motor u redu i da li ga se isplati uzeti?
Kao što je kolega na forumu rekao,čep je srebrni,a mašina crna-znači li to da je mašina prebojana?
Prodavač ima oko 5-6 MZ-ova na prodaju i ovaj mu je bio pod ''hitno'' te je zato spustio cijenu.
Pošto su slike pre velike,pogledajte na ovim linkovima:
https://ibb.co/h0uSPv
https://ibb.co/gQVdWa
https://ibb.co/dEfOxF
https://ibb.co/nMpYxF

Svaka pomoć je dobro došla
 
Jebemti Mz.
No ja sam sa svojih sadašnjih 36 g..balavac u odnosu na ostale starije Mz vozace, koji su prošli pola bivše juge sa MZ I Javom I stvarno respekt do poda , ali bio je to moj prvi veliki motor;-)
Kupil sam ga na badnjak, veseo ko majmun kad dobije banane.. bilo mi je tek 15g.
Znam da je otac popizdil, ušparal sam neku lovu radeči kod privatnika.. Stari mi sral u p.m.pa mogel si neku curu negde odvest za te novce, pa mogel si ovo, ono pa u p.m.a ja ponoči spaval u garaži pored MZ ejke;-)
Uglavnom iako je bil Mz u vrhunskom stanju,sve original, radil ko singerica rasturil sam ga u roku 6mjeseci ko bugarsku skupštinu, nije mi baš ostal u sjecanju kao izdržljiv motor,raspalo se sve..od getribe, struje, vilica, ovjesa, lanca,itd..;-)
 
T-Rex

E to je već motor koji vrijedi pogledati. Kolega Sladjan ti je napisao neka uputstva za upotrebu, a nakon vizualnog pregleda treba ga i upaliti, poslušati i napraviti mali đir da se vidi kako sve radi, da li trokira, guši se i kako koči, ide li ravno itd, isl. Nažalost cjenu nemrem komentirati jer kako sam prije napisao nisam od onih koji prate oglase pa pojma nemam kako se kreću cjene bilo čega. BTW ETZ 250 meni je najljepši MZ iz dvotaktne ere.
 
e39 said:
Jebemti Mz.
No ja sam sa svojih sadašnjih 36 g..balavac u odnosu na ostale starije Mz vozace, koji su prošli pola bivše juge sa MZ I Javom I stvarno respekt do poda , ali bio je to moj prvi veliki motor;-)
Kupil sam ga na badnjak, veseo ko majmun kad dobije banane.. bilo mi je tek 15g.
Znam da je otac popizdil, ušparal sam neku lovu radeči kod privatnika.. Stari mi sral u p.m.pa mogel si neku curu negde odvest za te novce, pa mogel si ovo, ono pa u p.m.a ja ponoči spaval u garaži pored MZ ejke;-)
Uglavnom iako je bil Mz u vrhunskom stanju,sve original, radil ko singerica rasturil sam ga u roku 6mjeseci ko bugarsku skupštinu, nije mi baš ostal u sjecanju kao izdržljiv motor,raspalo se sve..od getribe, struje, vilica, ovjesa, lanca,itd..;-)

mene su i TS i ETZ jako dobro služili.

James1100 said:
Ti si jebeno divljal. Meni su dva ETZ-a radila dobro.  Prvi je radio 2 soma tjedno.

Da zgleda da ih baš nije pazio i štedio :D
 
Bilo je svega samo ljepe vožnje ne,jebiga mladost ludost... Najviše mi je žao GPZ a 900r kojeg sam kupil sa 19g.bil je komplet u originalnome stanju,porazbijal sam ga u godinu dana,nema gdje nije ležal.. E sad bi imal I Mz I GPZ u dnevnoj I glancal ,tada nisam to znal cjenit
 
T-Rex said:
Može samo savjet da li je ovo dobar MZ?
Cijena je 4500kn,(bila je 4750kn ali je prodavač spustio)i dobio sam slike emailom danas,pa ako možete pogledati pa reći da li je motor u redu i da li ga se isplati uzeti?
Kao što je kolega na forumu rekao,čep je srebrni,a mašina crna-znači li to da je mašina prebojana?
Prodavač ima oko 5-6 MZ-ova na prodaju i ovaj mu je bio pod ''hitno'' te je zato spustio cijenu.
Pošto su slike pre velike,pogledajte na ovim linkovima:
https://ibb.co/h0uSPv
https://ibb.co/gQVdWa
https://ibb.co/dEfOxF
https://ibb.co/nMpYxF

Svaka pomoć je dobro došla

Zelis bas Mz,...koliko se razumijes okolo mehanike..?
jos jedna stvar,a to se tice rezernih dijelova...(oni su uvijek bili problem-njihova kvaliteta)...zadnji put ,prije dvije godine sam (smo-buraz i ja)  radili remont na nasa dva,kupovali u madji dijelove,tada mi je i sam prodavac u Pecuhu rekao,da je vec teze doc do dijelova.i ako ih ima, upitne su kvalitete..E  sada, u Njem je to malo drukcije,tamo se moze doc do kvalitetnih dijelova,vjerojatno popraceni i visom cijenom...to sa dijelovima moras uzet u obzir,prilikom kupovine Mz-a.
taj na slici je isti kao moj,ako u leru lupka u masini,kad stisnes kvacilo prestane,to ti je normalno(lupka 'luft' izmedju zupcanika na radilici i mjenjaca)....(recimo da sam ih se nasarafao :mrgreen:)....sjedalo mu je malo usko,neudobniji je dosta od 125/150/251 modela.
ne vidim koji karburator ima.ima ih slabijih i jacih...