makazica said:Zamolio bih jednu te jednu uslugicu ako je moguće....često vozim takav od frenda ali mislim da na njegovom nešto ne štima s elektronikom...ili ja nemam pojma.
Naime, kad naglo oduzmeš gas, npr. kad daješ međugas ili kad naglo hoćeš stat čini mi se da gas pada sa zadrškom. Najbolje se osjeti kad naglo hoćeš stati iz druge, oduzmeš gas, ubaciš u ler i jako kočiš. Na ovom od frenda već stojiš u mjestu a čuješ kak još gas pada.
Ajde kad vidiš da li je i na tvojem tako javi pa ako nije, lijepo mi daš materijala za podjebavanje frenda kako mu njegov bavarac ne valja i da mu je najbolje stavit frge i počupat elektroniku.....
BTW. Pila je strašna!!
CyBeRpUnK said:čestitam na novom motoru i odabiru
nikakvo farbanje, ostavi ga ovakvog "silver bullet"
makazica said:Zamolio bih jednu te jednu uslugicu ako je moguće....često vozim takav od frenda ali mislim da na njegovom nešto ne štima s elektronikom...ili ja nemam pojma.
Sledgehammer said:Odi kod Borisa Fakina u njegovu radionu u Svetoj Klari na dijagnostiku...
Sledgehammer said:Pa sugeriraj mu... :wink:
Charlie said:jbudimire, čekamo slike trenutka preuzimanja pile
jbudimir said:U biti nije pila jer nema lanac :wink:
Potpisano, placeno, preuzimanje u ponedjeljak. Bit ce ovo dug vikend.
Uglavnom, nakon dulje potrage odlucio sam se za BMW R1200S, koji mi je bio stara zelja. Malo sam se premisljao, bili su u igri Tenere, Versys, F800GS, a cak sam nakon jedne seanse sa bunikom htio kupit i Hrvojevog Tuona Na kraju se zena izjasnila da se ne misli bas pretjerano puno vozit sa mnom, tako da sam kupio motor za vlastiti gust. Planiram jos dobit tvornicke kufere za sljedeci rodjendan i to bi bilo to.
Fenring said:Čestitam!
Ja sam na svojem napravio dosad 25K km i ne bi ga mijenjao ni za jedan drugi. Eventualno novi S, ako ga ikad više bude.
makazica said:Meni je BMW najbolji motor na svijetu zato jer točno odgovara mojoj filozofiji motociklizma, voziti boxera nije lako i nije za svakog, osobno, za mene K serija ni ne postoji. Sad će pristaše K serije reći da sam budala i da je K bolji od R...e pa nije niti će bilo koji K dostići uspjeh jednog GS-a koji je proizveden u pola milijuna primjeraka
makazica said:Pozdrav svima koji voze boxere i uživaju u nečemu što !!
vickodu said:Ne zelis valjda rec da ja nesto vozim :shock:
Cega me treba bit sram posteno zaradio posteno platio gotovinom ko i sve do sad 8)
Vozim Yamahu a dolazi i Honda :wink:
Sledgehammer said:Neću sada o razlikama - zna se gdje se koriste bokseri, zna se gdje se koristi K... niti bi R bio dobar u jednom LT-u, niti bi K briljirao u GS-u... reći da K-serija ne valja može samo netko tko o njoj ne zna ništa, ili zna puno premalo da bi mogao sagledavati cijelu priču.
jbudimir said:Žao mi je nisam stigao ništa slikati danas
Uglavnom, uspio sam odvozit nekih 100 km oko Zagreba i motor kao da je napravljen po mjeri za mene (194 cm, 94 kg). Ergonomija je savršena, razvoj snage odličan, zaštita od vjetra vrlo dobra, kočenje odlično, da ne nabrajam. Žena je odradila nekih 30 km, i nije baš pretjerano oduševljena, ali podnošljivo je. Što se tiče "bling" efekta i vizualnog dojma nije baš po svačijem ukusu. Uglavnom se sviđa ljudima koji se meni sviđaju :jesus: Meni je dizajn odličan, bezvremenski i mislim da će postat klasik. Evo par slika sa neta dok ja ne poslikam svog.
zokx said:K serija je u trenutku kada sam ja kupovao motor jedina zadovoljila par osnovnih kriterija kojima sam se rukovodio pri kupnji
1. Da je motor dovoljno velik da ne izgledam smiješno na njemu,
2. Da je čim bliži R motoru (da idee), a da se sa njime može voziti i normalno po gradu,
3. Da mogu sjest suvozača kad poželim i s njome otići na neki izlet,
4. Da mogu montirat kofere u koji stane kaciga, a daju se zaključat (preferiram bočne)
5. Preferiram da nije kompletno oklopljen (poluoklop mi je idealan u vizualnom smislu)
6. Kardan ako je moguće (nije bio uvjet)
7. Da je BMW (joke)
Naravno da je i vizualno K serija zadovoljila sve estetske zahtjeve. Bilo je još kombinacija ali sam se odlučio za ovu i nisam požalio ni sekunde..
jbudimir said:Žao mi je nisam stigao ništa slikati danas
Uglavnom, uspio sam odvozit nekih 100 km oko Zagreba i motor kao da je napravljen po mjeri za mene (194 cm, 94 kg). Ergonomija je savršena, razvoj snage odličan, zaštita od vjetra vrlo dobra, kočenje odlično, da ne nabrajam. Žena je odradila nekih 30 km, i nije baš pretjerano oduševljena, ali podnošljivo je. Što se tiče "bling" efekta i vizualnog dojma nije baš po svačijem ukusu. Uglavnom se sviđa ljudima koji se meni sviđaju :jesus: Meni je dizajn odličan, bezvremenski i mislim da će postat klasik. Evo par slika sa neta dok ja ne poslikam svog.
Sledgehammer said:
http://www.eurokclub.com/index.php?sid=b4561375609e5f0592df21891c485bbf
vickodu said:Uopce ne usporedivam Fazera ili bilo koju Yamahu sa BMW k serija odakle ti ta ideja :misli: Imo sam prilike vozit veci broj BMW ali mi jednostavno ne pase a od r 850c imam kljuce i mogu ga uzet kad mi padne napamet .Bmw je motor koji ili volis ili ne volis meni ne pase .Bio sam razmisljao i o gs ali na kraju je ipak izbor pao na Varadero ali ih momentalno nema u Hr
jbudimir said:Žao mi je nisam stigao ništa slikati danas
Uglavnom, uspio sam odvozit nekih 100 km oko Zagreba i motor kao da je napravljen po mjeri za mene (194 cm, 94 kg). Ergonomija je savršena, razvoj snage odličan, zaštita od vjetra vrlo dobra, kočenje odlično, da ne nabrajam. Žena je odradila nekih 30 km, i nije baš pretjerano oduševljena, ali podnošljivo je. Što se tiče "bling" efekta i vizualnog dojma nije baš po svačijem ukusu. Uglavnom se sviđa ljudima koji se meni sviđaju :jesus: Meni je dizajn odličan, bezvremenski i mislim da će postat klasik. Evo par slika sa neta dok ja ne poslikam svog.