Stize pila - BMW R1200S

Hvala svima na dobrim željama  (y)
Uzeo sam ga u Tomića, 1. registracija 2008, prešao nešto manje od 3000.
 
makazica said:
Zamolio bih jednu te jednu uslugicu ako je moguće....često vozim takav od frenda ali mislim da na njegovom nešto ne štima s elektronikom...ili ja nemam pojma.

Naime, kad naglo oduzmeš gas, npr. kad daješ međugas ili kad naglo hoćeš stat čini mi se da gas pada sa zadrškom. Najbolje se osjeti kad naglo hoćeš stati iz druge, oduzmeš gas, ubaciš u ler i jako kočiš. Na ovom od frenda već stojiš u mjestu a čuješ kak još gas pada.

Ajde kad vidiš da li je i na tvojem tako javi pa ako nije, lijepo mi daš materijala za podjebavanje frenda kako mu njegov bavarac ne valja i da mu je najbolje stavit frge i počupat elektroniku.....

BTW. Pila je strašna!!

Vozio sam ga čitav dan ali nisam primjetio nikakvu zadršku kod oduzimanja gasa. Sa davanjem je druga priča jer mu komanda gasa nije linearna nego eksponencijalna. To je vjerojatno napravljeno zbog lakše vožnje na nižim okretajima i meni je bilo ok. Uglavnom javim ti kad ga malo više provozam.

 
CyBeRpUnK said:
čestitam na novom motoru i odabiru (y)
nikakvo farbanje, ostavi ga ovakvog "silver bullet"  (y)

Tak je, "Silberpfeil" rullt...  :D :D :D

Želim Ti puuuuno hepi kilometrof... jer za njega znam da može i bude...  :wink:
 
makazica said:
Zamolio bih jednu te jednu uslugicu ako je moguće....često vozim takav od frenda ali mislim da na njegovom nešto ne štima s elektronikom...ili ja nemam pojma.

Odi kod Borisa Fakina u njegovu radionu u Svetoj Klari na dijagnostiku...  (y) (y)
 
Sledgehammer said:
Odi kod Borisa Fakina u njegovu radionu u Svetoj Klari na dijagnostiku...  (y) (y)

Poznam Fakina, ali to je motor od frenda i ja mu mogu samo sugerirati što da radi, odluka je njegova.
Kako on zapravo nema pojma o motorima, samo ih vozi...nema pojma kad nešto ne štima, a meni se to čini malo čudno...opet, nemam iskustva s motorima koji imaju toliko elektronike pa eto...pitam....
 
jbudimire, čekamo slike trenutka preuzimanja pile (y) (y)
 
Nemoj ti slikat, povedi nekoga sa sobom da slika a ti uuužžžiivvajjjj (y)
 
jbudimir said:
U biti nije pila jer nema lanac  :wink:
Potpisano, placeno, preuzimanje u ponedjeljak. Bit ce ovo dug vikend.
Uglavnom, nakon dulje potrage odlucio sam se za BMW R1200S, koji mi je bio stara zelja. Malo sam se premisljao, bili su u igri Tenere, Versys, F800GS, a cak sam nakon jedne seanse sa bunikom htio kupit i Hrvojevog Tuona  :mrgreen: Na kraju se zena izjasnila da se ne misli bas pretjerano puno vozit sa mnom, tako da sam kupio motor za vlastiti gust. Planiram jos dobit tvornicke kufere za sljedeci rodjendan i to bi bilo to.


Čestitam!  :mrgreen:

Ja sam na svojem napravio dosad 25K km i ne bi ga mijenjao ni za jedan drugi. Eventualno novi S, ako ga ikad više bude.
 
Fenring said:
Čestitam!  :mrgreen:

Ja sam na svojem napravio dosad 25K km i ne bi ga mijenjao ni za jedan drugi. Eventualno novi S, ako ga ikad više bude.

Hvala kolega.
Javim ti se nekad kad krenem do Samobora da odemo na pivu  (y)
 
Uhuhuhuh...što ste se zapjenili....

Što se tiče r1200s, jeben motor, udoban, brz, stabilan, dobro koči i čuje se kao gospodski motor...za razliku od japanskog smeće.
Onaj koji uspoređuje taj motor s japancima je promašio ceo fudbal...ifjunouvotajmin.....

Rekao sam da ću frenda prcati da je kupio smeće...i hoću...i to bi radio da kupi najbolji motor na svijetu...samo zato jer ga on ima, a ja nemam  :mrgreen:

Vicko...a jebiga, mislio sam da smo temu o tome koji je najbolji motor već prošli u prošlosti, a prošli smo i zašto neki ljudi misle da je to BMW.
Meni je BMW najbolji motor na svijetu zato jer točno odgovara mojoj filozofiji motociklizma, voziti boxera nije lako i nije za svakog, osobno, za mene K serija ni ne postoji. Sad će pristaše K serije reći da sam budala i da je K bolji od R...e pa nije niti će bilo koji K dostići uspjeh jednog GS-a koji je proizveden u pola milijuna primjeraka :mrgreen: :jesus:

BMW-ovi BOXER MOTORI SU ZAKON I NE POSTOJI NITI JEDAN MOTOR KOJI JE BOLJI......NITI ĆE POSTOJATI...ali to sam samo ja. :jesus:

Sledge..ti se isto daš navući po stotisućitiput...odi kupit boxera... :mrgreen:

Pozdrav svima koji voze boxere i uživaju u nečemu što niti jedan drugi proizvođač motocikala nema!!
M.
 
makazica said:
Meni je BMW najbolji motor na svijetu zato jer točno odgovara mojoj filozofiji motociklizma, voziti boxera nije lako i nije za svakog, osobno, za mene K serija ni ne postoji. Sad će pristaše K serije reći da sam budala i da je K bolji od R...e pa nije niti će bilo koji K dostići uspjeh jednog GS-a koji je proizveden u pola milijuna primjeraka

Glede filozofije motocikla, i meni je BMW jedinična mjera. Ne bih bio isključiv na tvoj način pa rekao da K-serija ne postoji. Stvar je u tome što je jako pogrešno uopće i uspoređivati ta dva osnovna koncepta - dvocilindrični bokser i redni četverocilindraš nemaju ama baš ništa zajedničko, nisu namijenjeni istoj namjeni i istom profilu vozača, razlikuju se u toliko mnogo stvari da je to upravo fantastično...

Neću sada o razlikama - zna se gdje se koriste bokseri, zna se gdje se koristi K... niti bi R bio dobar u jednom LT-u, niti bi K briljirao u GS-u... reći da K-serija ne valja može samo netko tko o njoj ne zna ništa, ili zna puno premalo da bi mogao sagledavati cijelu priču.

BTW, da mi nije uletio ovaj K, imao sam "merak" na GS-a, koji je moja stara ljubav (vozio sam i 1100, i 1150, i 1200), a i danas stojim iza izjave da bih uvijek kupio GS-a - ne toliko zbog boksera, već više zbog svega drugoga... izvanredna praktičnost, jedna posebna ljepota, mnoštvo opreme, univerzalnost u svakom pogledu... ne znam sa kojim motociklom se jednako skladno može doći i na plažu i pred kazalište, i da je uvijek odličan?

Ja neću reći da je K-serija bolji od R-serije, jer bi to značilo uspoređivati neusporedivo. Na kraju krajeva, postoje i osobne sklonosti i ona ljepota u oku promatrača, po kojoj nije lijepo kuditi tuđi ukus! K-serija je u mnogim stvarima bolja, prvenstveno zato jer je drugačije koncipirana i ima puno više mogućnosti razvoja od boksera, koji su već došli do svojeg maksimuma, i njihov razvoj je maltene zaustavljen. Postoje mnogobrojni tuneri koji znaju istisnuti pokoju konjsku snagu ili newtonmeter iz ta dva cilindra, no u principu su dvocilindrični bokseri ispričana priča. No to ne znači da oni ne mogu pružiti jako puno; mogu, i to vrlo uspješno i rade! Njihove top-performanse su daleko iznad namjena motocikala u koje su ugrađeni (govorim o GS-seriji i RT/RS-seriji), tako da kome npr. nije 208 km/h dovoljno na maksi-enduru, taj stvarno kenja kvake bezveze...

Leteća kutija je bila i ostala tehnološki novitet, specifikum BMW-a baš kao i bokseri, samo što potonji imaju puno dužu tradiciju. No to ne znači da K-serija vrijede manje. Gotovo svi modeli K-serije su se isto jako dobro prodavali!

makazica said:
Pozdrav svima koji voze boxere i uživaju u nečemu što !!

Pozdrav i tebi iz svijeta K-serije! Uz potpitanje - a što to "niti jedan drugi proizvođač motocikala nema"??  :misli:
 
vickodu said:
Ne zelis valjda rec da ja nesto vozim  :shock:
Cega me treba bit sram posteno zaradio posteno platio gotovinom ko i sve do sad  8)
Vozim Yamahu a dolazi i Honda  :wink:

Koju Yamahu frende?



Sledgehammer said:
Neću sada o razlikama - zna se gdje se koriste bokseri, zna se gdje se koristi K... niti bi R bio dobar u jednom LT-u, niti bi K briljirao u GS-u... reći da K-serija ne valja može samo netko tko o njoj ne zna ništa, ili zna puno premalo da bi mogao sagledavati cijelu priču.

Potpuno bi se složio s ovim.

K serija je u trenutku kada sam ja kupovao motor jedina zadovoljila par osnovnih kriterija kojima sam se rukovodio pri kupnji
1. Da je motor dovoljno velik da ne izgledam smiješno na njemu,
2. Da je čim bliži R motoru (da idee), a da se sa njime može voziti i normalno po gradu,
3. Da mogu sjest suvozača kad poželim i s njome otići na neki izlet,
4. Da mogu montirat kofere u koji stane kaciga, a daju se zaključat (preferiram bočne)
5. Preferiram da nije kompletno oklopljen (poluoklop mi je idealan u vizualnom smislu)
6. Kardan ako je moguće (nije bio uvjet)
7. Da je BMW (joke)  :mrgreen:

Naravno da je i vizualno K serija zadovoljila sve estetske zahtjeve. Bilo je još kombinacija ali sam se odlučio za ovu i nisam požalio ni sekunde.. Sve je kompromis u životu, a da nema gore nabrojanih kompromisa čovjek bi se puuno lakše odlučio, ali bi financije morale izdržati više uže specijaliziranih motora.
 
Žao mi je nisam stigao ništa slikati danas  :mrgreen:
Uglavnom, uspio sam odvozit nekih 100 km oko Zagreba i motor kao da je napravljen po mjeri za mene (194 cm, 94 kg). Ergonomija je savršena, razvoj snage odličan, zaštita od vjetra vrlo dobra, kočenje odlično, da ne nabrajam. Žena je odradila nekih 30 km, i nije baš pretjerano oduševljena, ali podnošljivo je. Što se tiče "bling" efekta i vizualnog dojma nije baš po svačijem ukusu. Uglavnom se sviđa ljudima koji se meni sviđaju :jesus: Meni je dizajn odličan, bezvremenski i mislim da će postat klasik. Evo par slika sa neta dok ja ne poslikam svog.
 
jbudimir said:
Žao mi je nisam stigao ništa slikati danas  :mrgreen:
Uglavnom, uspio sam odvozit nekih 100 km oko Zagreba i motor kao da je napravljen po mjeri za mene (194 cm, 94 kg). Ergonomija je savršena, razvoj snage odličan, zaštita od vjetra vrlo dobra, kočenje odlično, da ne nabrajam. Žena je odradila nekih 30 km, i nije baš pretjerano oduševljena, ali podnošljivo je. Što se tiče "bling" efekta i vizualnog dojma nije baš po svačijem ukusu. Uglavnom se sviđa ljudima koji se meni sviđaju :jesus: Meni je dizajn odličan, bezvremenski i mislim da će postat klasik. Evo par slika sa neta dok ja ne poslikam svog.

Ako je za vjerovat forumima, dosta vlasnika R1200S tvrdi da je suvozačko sjedalo u banani. Motor je više zamišljen kao jednosjed. Može se od BMW-a kupiti i plastični poklopac, umjesto sica.

Mogu ti preporučit tank torbu za S-a. Prilično je skupa, košta oko 2000kn, ali ja sam veoma zadovoljan s njom, jer je ogromna, a uopće ne smeta u vožnji, osim ako se želiš sakriti iza šajbe na iznad 180 km/h. Skida se i stavlja u roku 5 sekundi i provjereno je vodonepropusna.

Kakve gume imaš gore? Moj je stock došao sa Metzeler M-1. Te su bile ok, ali sam ih zamjenio sa Metzeler M3, koje ne samo da bolje drže, nego i dulje traju. Neki preporučaju i Michelin PP. Na Ninji su mi bile dobre, ali nisam ih stavljao na S-a, pa zapravo ne znam kako bi se ponašale.

Evo ti usput i link na R1200S forum: BMW R1100S / R1200S Tech Forum
Ako te nešto zanima, tamo ima brdo informacija, često popraćeno sa slikama, jer su neki članovi dosta pedantni.
 
zokx said:
K serija je u trenutku kada sam ja kupovao motor jedina zadovoljila par osnovnih kriterija kojima sam se rukovodio pri kupnji
1. Da je motor dovoljno velik da ne izgledam smiješno na njemu,
2. Da je čim bliži R motoru (da idee), a da se sa njime može voziti i normalno po gradu,
3. Da mogu sjest suvozača kad poželim i s njome otići na neki izlet,
4. Da mogu montirat kofere u koji stane kaciga, a daju se zaključat (preferiram bočne)
5. Preferiram da nije kompletno oklopljen (poluoklop mi je idealan u vizualnom smislu)
6. Kardan ako je moguće (nije bio uvjet)
7. Da je BMW (joke)  :mrgreen:

Naravno da je i vizualno K serija zadovoljila sve estetske zahtjeve. Bilo je još kombinacija ali sam se odlučio za ovu i nisam požalio ni sekunde..

(y) (y) (y) (y) (y)

http://www.eurokclub.com/index.php?sid=b4561375609e5f0592df21891c485bbf
 
jbudimir said:
Žao mi je nisam stigao ništa slikati danas  :mrgreen:
Uglavnom, uspio sam odvozit nekih 100 km oko Zagreba i motor kao da je napravljen po mjeri za mene (194 cm, 94 kg). Ergonomija je savršena, razvoj snage odličan, zaštita od vjetra vrlo dobra, kočenje odlično, da ne nabrajam. Žena je odradila nekih 30 km, i nije baš pretjerano oduševljena, ali podnošljivo je. Što se tiče "bling" efekta i vizualnog dojma nije baš po svačijem ukusu. Uglavnom se sviđa ljudima koji se meni sviđaju :jesus: Meni je dizajn odličan, bezvremenski i mislim da će postat klasik. Evo par slika sa neta dok ja ne poslikam svog.

Mislim da sam te vidio jucer oko 4 kod Kennedyevog trga... Ne znam da li imas ovaj poklopac zadnjeg sica ali s tim poklopcem puno bolje izgleda...  (y)
 
Sledgehammer said:
(y) (y) (y) (y) (y)

http://www.eurokclub.com/index.php?sid=b4561375609e5f0592df21891c485bbf

Odličan link! Tnx.  (y)


vickodu said:
Uopce ne usporedivam Fazera ili bilo koju Yamahu sa BMW k serija odakle ti ta ideja  :misli: Imo sam prilike vozit veci broj BMW ali mi jednostavno ne pase a od r 850c imam kljuce i mogu ga uzet kad mi padne napamet .Bmw je motor koji ili volis ili ne volis meni ne pase .Bio sam razmisljao i o gs ali na kraju je ipak izbor pao na Varadero ali ih momentalno nema u Hr

Nekako mi se to učinilo iz prethodne konverzacije, ali nema veze. Varadero je i meni bio pila pred pet-šest godina, i kada sam ga tada pokušao kupiti i u Rutingu i u Topmotu ga nisu imali i nije se mogao naručiti, a kasnije sam se ohladio.  :mrgreen:

jbudimir said:
Žao mi je nisam stigao ništa slikati danas  :mrgreen:
Uglavnom, uspio sam odvozit nekih 100 km oko Zagreba i motor kao da je napravljen po mjeri za mene (194 cm, 94 kg). Ergonomija je savršena, razvoj snage odličan, zaštita od vjetra vrlo dobra, kočenje odlično, da ne nabrajam. Žena je odradila nekih 30 km, i nije baš pretjerano oduševljena, ali podnošljivo je. Što se tiče "bling" efekta i vizualnog dojma nije baš po svačijem ukusu. Uglavnom se sviđa ljudima koji se meni sviđaju :jesus: Meni je dizajn odličan, bezvremenski i mislim da će postat klasik. Evo par slika sa neta dok ja ne poslikam svog.

To je znači i za moju ergonomiju OK 194cm/110kg  :mrgreen: Kako neko reče; to je motor za vozača, a suvozač ako moraš.