Stize pila - BMW R1200S

bravo
cestitam.

izgledom je poseban ko i drugi bmw-i ,a normalno je da se ne svidja svima.
puno ga izvodite u setnju.
slike ne zaboravit


e i zaboravi ja.
gosp.Fenring je reka za tank torbu. ako imate mogucnosti ja bi Vam isto pridlozila da si ju uzmete s ostalin koferima.

jos jednom cestitam
 
Dajte mi molim vas recite kako je stanje sa probnim voznjama kod Tomica?  Npr. ako bi htio probat GS-a kakva je procedura i i dal se uopce moze birat sta bi probo il to sam daju ovo sto imaju polovno!?
 
Evo da se nadovežem na prethodno pitanje, ima ko kakav info jel uzimaju staro za novo (naravno mislim na BMW motore). Prije par godina nije išlo, ali sada je kriza...  :wink:
 
Pudla said:
Evo da se nadovežem na prethodno pitanje, ima ko kakav info jel uzimaju staro za novo (naravno mislim na BMW motore). Prije par godina nije išlo, ali sada je kriza...  :wink:

bio sam na servisu prošli tjedan, i pitao. još ništa, niti u najavi. too bad
 
Pudla said:
A da, debilana, kompić iz Celja to uredno kod Selmara riješi svakih par godina.

I tata bi sine.  :mrgreen:

To bi im, vjerujem bila odlična ideja. Ipak svi znamo (oni pogotovo) kakvo je trenutno stanje tržišta rabljenih (naravno i novih) vozila. Kad sam ih zadnji put pitao o takvoj ideji, jedan od direktora mi je rekao da im je uopće neugodno započet sa takvim nekakvim postupkom, jer kad kažu stranki koliko nude za njegovo rabljeno vozilo da se neki čak i uvrijede, a da oni ta rabljena vozila trenutno ne mogu nikako prodati.
Općenito smo zemlja napuhanih cijena, i dok ne bude približno ista cijena (ili sa razlikom da se to ne isplati) kao prosječno u EU, do tada ti sistemi zamjene neće funkcionirati.  :(
 
aceranic said:
rekli su mi u Tomića nekidan da daju 10%popusta na sve motore :D

Nije im problem, obzirom da su inače skuplji za 40 %!  :mrgreen:
 
Evo dojmova nakon 1500 km:
Najprije nešto neopipljivo.
Ovo je definitivno klasa za sebe. Moram reći da sam totalno zaljubljen ovaj motor. Što se mene tiče ovo je savršen spoj minimalizma i dobro promišljenih funkcionalnih detalja. Mislim da su dobro pogodili mjeru između nakeda i potpunog oklopa, tako da se vidi čitava mašina a izbjegnuto je pretjerano udaranje vjetra. Što se izgleda tiče, dobio sam dosta komentara, najčešće da je zanimljiv  8), a ljudima se najviše sviđa jednostruka vilica.

- Motor
Ako mogu napraviti usporedbu sa autima onda je ovo BMW 530 D. Mislim da na stazi ne bi imao nikakve šanse protiv japanskih tisućica. Ja ionako nisam kupovao motor za stazu nego za cestu, tako da mi je ovo nebitno. Vrti se od niskih okretaja, bez problema vuče ravnomjerno od nule pa sve negdje do 5000 gdje ima rupu, a onda od 5500 do 8000 ima turbo pogon. Malo me smetala ta rupa, ali sam ga naučio držat u pravim okretajima tako da to skoro više niti ne primjećujem. Potrošnja mi se kreće oko 5-6 litara bez obzira na način vožnje. Rezerva se pali na nekih 180 km, i onda počinje odbrojavanje nekih 70 km do nule, što bi dalo radijus kretanja od oko 250 km. Veličina tanka je 17 litara. Vibracije su osjetne kod rada na leru i negdje oko 5000 okretaja, ali su drugačije nego kod Horneta i uopće mi ne smetaju već daju neki poseban štih. Pojeo je oko 0,5 lit ulja, i nadam se da će mu to bit jedina mana. Uglavnom, jako dobra i kultivirana mašina, dosta različita od svega što sam do sad vozio.

Mjenjač i kardan
Naslušao sam se dosta priča o tvrdim BMW mjenjačima tako da je ovo za mene bilo iznenađenje. Moram reći da mi je nakon Horneta ovaj mjenjač pravo olakšanje. Šalta se jako lagano, brzine se nalaze bez problema, jednostavno nemam zamjerke. Prva brzina je dosta duga i tamo gdje sam sa Hornetom bio u 4. ovdje sam možda u 2. Što se tiče kardana, potrebno je neko vrijeme navikavanja. Posebno se odnosi na vožnju u dvoje jer se dosta osjeti cupkanje kod davanja i oduzimanja gasa. Isto tako kod kočenja motorom treba bit oprezan jer guza dosta pleše. Dobra strana je da nema praktično nikakvog održavanja ni mazanja. Bojim se da ću se ulijenit sa ovim motorom.

Vožnja i ovjes
Paralever i telelever su isto stvar za navikavanje. Čudno je to nepropadanje kod kočenja, mada sve manje primjećujem. Nisam se još ništa igrao sa uštimavanjem ovjesa tako da vozim stalno na tvorničkim postavkama. U biti ni ne znam puno o tome, tako da ću morat potražit savjet od nekoga ko se kuži. Ali ni sa tvorničkim postavkama nemam nikakvih problema. Malo sam se bio zabrinuo kad mi je počeo lelujati u zavoju kod oštrije vožnje ali sam naknadno skužio da je tlak u gumama bio loš, tako da sad opet savršeno leži. Mislim da je ovo dobar kompromis između udobnosti i sporta, a ni ne znam koliko bi bilo razlike da imam tvornički Ohlins ovjes. Opet u usporedbi sa Hornetom imam puno više povjerenja u motor, lakše nalazim dobar položaj i jednom kad se spusti u zavoj korekcije nisu potrebne. Sa hornetom je uvijek bilo nekog mješanja i namještanja što je vjerojatno posljedica kraćeg međuosovinskog razmaka i lošijeg ovjesa.
Ergonomija je savršena kako sam već rekao, sve je na svom mjestu. Čak mi se sviđaju ovi BMW prekidači za žmigavce koji su mi lakši za hendlanje od onih "normalnih". Zaštita od vjetra je dovoljna, vjetar me pogađa negdje u visini ramena ali to nisu turbulencije nego usmjerena struja zraka, pa mi čak odgovara. Vjerojatno ću ipak kupiti Puig zamjenski vizir pošto sam vidio dosta dobrih komentara.
U paru smo odvozili nešto gradske vožnje i put do Ljubljane, ukupno nekih 500 km. Gradska vožnja je poprilično naporna jer žena nema baš neki dobar oslonac osim mene, a na otvorenoj cesti je sasvim ok. Sjedala su za divno čudo jako udobna bez obzira što su debljine rizle, tako da je za sjedenje jednako udobno kao na Hornetu. Ipak sam naručio protukliznu navlaku za sic suvozača http://www.triboseat.com/ pa ću naknadno napisat dojmove o tome. Možda bi još došlo u obzir spuštanje oslonaca za noge suvozača ali to ću još vidjeti.

Sve u svemu, prvi put da sam baš potpuno zadovoljan motorom. Mislim da će ovo bit zadnji benzinski motor koji vozim, idući će bit električni.
 
jbudimir said:
Potrošnja mi se kreće oko 5-6 litara bez obzira na način vožnje. Rezerva se pali na nekih 180 km, i onda počinje odbrojavanje nekih 70 km do nule, što bi dalo radijus kretanja od oko 250 km. Veličina tanka je 17 litara.

Isto tako kod kočenja motorom treba bit oprezan jer guza dosta pleše. Dobra strana je da nema praktično nikakvog održavanja ni mazanja. Bojim se da ću se ulijenit sa ovim motorom.

Ne kontam tako malu autonomiju!  :misli: Trebalo bi biti puno više...vidi moj primjer, doduše u ekstremnim uvjetima vožnje (oče reč šesta po kiši bez nekog gasa), ali ipak razlika ogromna...
30472207.jpg



A vidim na slici da ti fali ABS...hebi ga, da ga imaš kad proradi integral nema plesanja guze...
 
alien said:
Ne kontam tako malu autonomiju!  :misli: Trebalo bi biti puno više...vidi moj primjer, doduše u ekstremnim uvjetima vožnje (oče reč šesta po kiši bez nekog gasa), ali ipak razlika ogromna...

A vidim na slici da ti fali ABS...hebi ga, da ga imaš kad proradi integral nema plesanja guze...

Ne znam koja je veličina tanka na tvom motoru, mislim da je 18 litara, a nisam siguran ni da je u to uključena rezerva? Kod mene je 17 litara od čega je 4 rezerva. Po tome bi uz potrošnju od nekih 5,5 lit teoretski mogao preći 309 kilometara. Valjda bi se moglo uštedit nešto laganijom vožnjom kako kažeš. Testirat ću ga na sljedećih par tankanja pa ću ti javit rezultat. Možda mi kompjuter malo pesimistično pokazuje rezervu.

ABS nisam ni htio, jer sam čitao dosta o problemima na F800 seriji, a ni ovaj na R12S nisu baš nahvalili. Na testu u Motopulsu ABS mu je bila jedna od rijetkih mana.
 
ABS na BMW-u mana?  :misli:
Pa oni su ga izmislili!!?  :shock:
Ako je na njima mana kako se onda zove na drugim markama: prijetnja smrću?  :shock: :mrgreen:
 
jbudimir said:
Kod mene je 17 litara od čega je 4 rezerva. Po tome bi uz potrošnju od nekih 5,5 lit teoretski mogao preći 309 kilometara.

Mislim da nemaš nekakvih razloga za brigu, jer Tvoj je oznake - "S", što će reći - "Sport", a u skladu sa tom namjenom mnoge stvari su i drugačije, direktnije i otvorenije natrimane, bez previše obaziranja na roadsterske postavke (koje su umjerenije i samim time štedljivije).
 
Autonomija ti je OK. Moram priznati da me čudi tih 0,5 L ulja.

ABS na bmw-u može biti mana jedino ekipi Motopulsa. Pogotovo ako ga je moguće isključiti. Mislim da si pogriješio da ga nisi uzeo.
Također, kad si započeo temu postavio sam ti pitanje vezano za elektronsku kontrolu gasa, da oduzima gas sa zadrškom....jesi li primijetio nešto slično?

Što se tiče kardana i plesanja zadnjeg kraja.....da, ako voziš agresivno to je česta pojava.....moraš dobro skužiti motor da bi mogao pri agresivnoj vožnji zašaltat nižu ili dvije....iako taj motor to oprašta....zaplesat će on.....bez posljedica. Odličan je osjećaj kad ga jednom skužiš....i vidjet ćeš da si na njemu dosta brži nego na npr. Hornetu.....iako nećeš imati taj osjećaj dok si negdje ne izmjeriš neka vremena (npr. do mora).

Priče o tvrdim BMW mjenjačima držale su vodu do negdje 1998-2000 g. Nakon toga je BMW karakteristike mjenjača znatno približio japancima.
BMW mjenjači su još uvijek grublji ali daleko je to od nekadašnjih.....trebao bi probati npr. neki model iz 90-ih da vidiš kak lupa....

Telelever/paralever je odlična stvar.....kad odeš opet na neki put koji si prije išao s Hornetom, vidjet ćeš koliko manje energije je potrebno, sići ćeš s motora svjež ko jutarnja rosa.....

Pozdrav i uživaj u pili.......koja nije za svakog i nema je svatko.