Nije bitno sa čega silaziš već na što se penješ [emoji1]R3nchi said:vjezbam kolega vjezbam, pa s kilama dobijes i poprilicnu guzicu koja smanjuje konfor na skuteru.. :021:
NE zelim izgledat ko onaj debeli drot na skuteru u policijskoj akademiji.. olice:
A skuter ipak nebi slabiji od 350cc..Ipak silazim s versysa..
a po meni i izvan grada isto takoWittmann said:Ja sam 192, bez problema vozio prvo 250 pa 350 i sad 'plivam' koliko mjesta ima na c650. Sjeo sam na Versys, R nine T i GS-a, po meni se ne mogu mjeriti s komforom i praktičnošću koje maxi skuter pruža, pogotovo po gradu.
Pa i po meni također, ali nisam htio dodatno provocirati ekipu s manje udobnim strojevima.liberty said:a po meni i izvan grada isto tako
Mislim da je to vezano uz dječje bolesti prvih modela jer su naknadno, mislim od 2016., napravili popriličan redizajn u dosta stvari, pogotovo kod sportskog modela 650-tice. A glede love, ako ti je Tmax nedostupan, onda ni Bmw C 650 Sport/GT nije opcija jer imaju sličnu cijenu.R3nchi said:Za korisnika @witman. Zanimljiv mi je i taj bmw al me strah odrzavanja a i cito sam da su imali nekih mana/problema da se jedan raspo na nekom testu??
Wittmann said:Mislim da je to vezano uz dječje bolesti prvih modela jer su naknadno, mislim od 2016., napravili popriličan redizajn u dosta stvari, pogotovo kod sportskog modela 650-tice. A glede love, ako ti je Tmax nedostupan, onda ni Bmw C 650 Sport/GT nije opcija jer imaju sličnu cijenu.
Što se tiče ovih ostalih modela, ja bi tu svakako dodao i Beva 350, s kojim se bez problema vozika udvoje na neke kraće relacije tipa 200-250 km, snage ne nedostaje i na zahtjevnijim dionicama, a u gradu je po meni najbolji izbor. To govorim iz vlastitog iskustva jer sam ga nedavno prodao nakon 2.5 god. uživancije.
R3nchi said:Probat cu tu ovako sad odg. Svima koji su pisali iznad,jer tipkam na mb i bas se ne snalazim u quotanju po forumima a ne zelim trpati forum mojim postovima..
Krenit cu od dole nadam se da ce budjet uz prodanog Versysa bit ukupno 4k eura, iznad toga ne zelim da idem.. Tako da sad neki modeli novi i jaci ispadaju.. Sto duze gledam cijene i stanja kmyco mi se cini sve privlacnijim..
E sad krenimo na prave muke,kako je krenilo ispast ce da cu ja ostat na versysu.. Bio danas u yamahinom salonu i sjedio na novom xmaxu 400 i ono ne Znan nisam uopce odusevljen pozicijom sjedenja, nakon toga potego do Jankomira u Damir centar i tamo sjeo na xmax250, isto tako moze proc al nije mi to to..Sjeo na bergmana 400 isto tako kontam da je udoban za putovanja al ne znam bas za grad kolko je okretan o to, jos mi se nekako nisko sjedi, tj cjeli motor mi neki nizak,Ko camac..
Pokazo mi covjek i beverlya 300 i za Divno cudo taj mi se jos najvise svidio, nekako mi motorskiji nacin sjedanja.Popodne idem u krsko u onaj neki saloon sa njuskala vidit ove starije modele xmaxa i taj kawasaki j300.. Samo sve vise gubim nadu da ce mi se ista svidit.. Sto se tice honde forze ili kako se vec zove tu me odbija lanac, meni je tlaka to odrzavat mazat/sprejat i drk se s tim , da je drukcije rjesen projenos,il da je ko kod tmaxa sutra bi lovu iskemio ako treba i preko budjeta.. Sorry ako sam vam dosadan i sebi vec idem na k... :angry: :embarrassed:
Ps: Vodio zenu..Kraljica gledala sta ona moze vozit!
A ne da se dvoje tu i tamo vozamo.. :0648: Zaljubila se u xmaxa 250.. :021:
Moram pohvalit i Decke u Yamahi i Gazdu Damir Centra izuzetno prijatni i susretljivi ljudi..
P S: opako kombiniram i opciju iznajmljivanja kombija i pravac DE po neki polovni.Moze se nac vec za 3000e zanimljivih primjeraka.Samo moram cjenu puta dobro izracunat ako uopce nadjem sta mi pase . :undecided:
DA-IM said:u jednom postu pišeš iden i iša bi na +400
u drugom postu žena bi vozila xmaxa 250
u trećem spominješ da ti paše položaj na beverlyu 350
u četvrtom spominješ cifru od 3000e
e bogami ovde ti ni profesor baltazar nebi pomoga
R3nchi said:Ok .Kuzim ja da si ti Dalmos i da ti je Hrvatski jezik maltene nepoznanica al da ponovim za sve dislekticne znaci Htio sam.prodat Versysa da kupim neki maxi scooter, po mogucnosti 400+ cc al da nikad nisam ni na jednom sjedio a kamoli vozio te sam danas tek prvi put sjeo na sve nabrojano..I RAZOCARAN SAM S SVIME, ocito sam pre dugo (8g) bio "bajker".. Od svega danas isprobanog ispada da mi se jos najvise svidja polozaj sjedenja na Beverliju..A to sto si ti prika tako lijepo izmjeso kronologiju mojih postova u svojim natuknicama samo pokazuje kolicinu zlobe koju nosis u sebi..
Geomaris said:Poštovani, etiketirati nekoga nazivom "Dalmoš" samo po sebi nije uvredljivo; no aludirati na isto zbog korištenja narječja nije korektno ukoliko se i i Vi izražavate na isti način - primjera u Vašim napisima ima napretek.
Također, ne vidim da je prozvani "Dalmoš" igdje iznio ikakvu kronologiju; naveo je samo niz nelogičnosti u Vašim napisima koji su priznati ćete poduži, pa biste morali biti zahvalni navedenom što je iste uopće i pročitao a kamoli da isti posjeduje izvjesnu količinu zlobe prema Vama osobno.
Vašem pravopisu se pak može prigovoriti poprilično toga; naime, "Hrvatski jezik", tj. posvojni pridjev "hrvatski" piše se malim početnim slovom osim ako isti nije dio naziva (školski predmet, institucija) npr. u slučaju naziva "Hrvatska vojska". Shvaćate?
Također, ne možete miješati nazive / stilove pisanja koji se koriste u hrvatskom jeziku i engleskom jeziku; stoga riječ "scooter" prikladnije je pisati riječju "skuter" a slovo "x" (osim poštujući strani izvornik poput npr. "X-Max") u našoj abecedi jednostavno ne postoji, kao što ne postoje ni interpunkcijski znakovi ".." već "..." no i oni imaju svoju primjenu.
Rečenice ne mogu počinjati veznicima, nepravilno korištenje velikih slova se smatra vikanjem što nije pristojno, niste sjeli danas citiram "na sve nabrojano" nego na sve nabrojane itd., dok sama kontrukcija vaših rečenica teško može biti opravdana korištenjem mobitela za objavu istih.
Dozvolite i moj mali osvrt na Vaš upit. Čudi me da odrasla osoba ne može sama doći do nekih zaključaka sve da iole površno poznaje tržište i ponudu na dva kotača. Onaj tko sa kvalitetnog motora kao što je "Versys" bilo koje generacije želi preći na maksi-skuter teško da ičim može biti zadovoljan u potpunosti, osim sa onom cjenovnom klasom koja sami postupak čini besmislenim u odnosu na vrijednost vozila koje se već posjeduje. Motiv može biti zamjena uz određeni financijski dobitak (što koliko sam shvatio ovde nije slučaj) ili stvar čisto praktične naravi; nitko ne dvoji da su usporedivi skuteri praktičniji i često udobniji od motora te da imaju svoju širu namjenu, no svi smo svjesni da je moto-industrija već dugo počela brisati jasnu granicu između čistog skutera i motora, pri čemu nije samo primjer famozna Yamahina perjanica već i mnogi drugi. Trend koji se mnogima ne sviđa i očito vrijeđa njihove "bajkerske" porive uzrokovan je nečim daleko starijim od motora sa unutarnjim sagorijevanjem - čistom ekonomijom i ničim drugim.
Ukoliko pak ja osobno jesam krivo shvatio Vaše napise te oni zaista jesu ozbiljan, mada nevješto sklepan upit onda mi dozvolite da i ja kao "Dalmoš" dam svoj skroman doprinos Vašim dilemama; ostanite pri/na Versysu.