Evo da se ubacim u temu, muči me slično piatanje a ne želim otvarati novu temu. Malo je vece izlaganje, ne zamjerite
Dakle prelazim s mog prvog skutera/motora (vidim da su neki osjetljivi na nazivanje skutera motorima pa ono...
) na višu stepenicu.
Do sada sam vozio (i još vozim dok ga ne prodam) Liberty 200. Sad bih prešao na nešto iz 250/500 društva.
Prodajem ga jer sam navikao voziti skuter cijelu godinu, a to zimi zna bit malo negodno jer na libertyu nema bas zastite od vjetra za noge - tijelo nije problem jer imam pravu jaketu. Nemojte sad s pitanjima zasto vozim zimi - stvar je uzitka i prakticnosti, inace imam i auto, ali ako nije kisa ne ulazim u njega (zbog cega me moja draga obozava). Osim toga povremeno mi nedostaje i prtljaznog prostora za aktovku (posao) ili ruksak (izlet) i snage motora kod izlaska na otvorenu cestu. Sa mnom i dragom na njemu (cca 150kg), ide bez problema 80-90 ali pri tom nema nikakvu rezervu snage za preticanja i vece uzbrdice.
Nakon što sam se stvarno načitao svakakvih testova i mišljenja izvor sam suzio na Apriliu Scarabeo 250, X-Max/City 250, Gileru Nexus i eventualno Kymco Xciting 250/500.
Aprilia mi se svidja dizajnom (znam da je mnogima ruzna, ali se meni bas zbog svoje 'ruznoce' svidja), polozaj na motoru je najslicniji onome na sto sam navikao kod liberty-a, a koliko sam saznao ima i poprilicno solidnu opremu (alarm, integralne kocnice, solidan prtljaznik).
X-Max i X-City imaju (cini mi se, ono sto sam uspio u testnoj voznji vidjeti) bolju zastitu od vjetra od Aprilie, mada mi je polozaj u voznji malo neobican - vise je 'fotelja' u odnosu na liberty-a i scarabea. Koliko cujem/citam imaju ok podrsku u Splitu,a predpostavljam kako bi kao japanacu kvaliteta trebala biti na visoj razini od talijanskih rjesenja, jedino me dizajn doticnih ne baca bas u ekstazu :bored:, ali to nije presudno.
Kymco mi se cini jako dobrim omjerom placenog i dobivenog (za cijenu aprilie ili x-citya mogu uzet xcitinga od 500 kubika), izgledom mi je ok, ima integralne kocnice, cuo sam iz prve ruke jako pohvalnih stvari o kvaliteti njihovih agregata u odnosu na talijane tako da mi je isti inicijalno bio prvi izbor. Medjutim, koliko sam vidio, u Splitu nemaju normalnog prodajnog predstavnika pa me malo brine pitanje kasnijeg odrzavanja. Isao sam do onog Crnog macka, dosao do vrata - prostor katastrofalan izgledom i potpuno zapusten, zatvoren u radnom vremenu (subota oko 10.30) i pise "pozvoniti na kucno zvono"
- samo sam se okrenuo i otisao. Drugo mjesto navedeno na stranicama kymco.hr prodaje motorne pile (?) ili sam ja pogrijesio u trazenju... Takav pristup poslu mi ne ulijeva povjerenje. Kako skuter koji sada kupim izgledno necu tako brzo prodavati, nije mi toliko vazno to sto ce kymco brze gubiti vrijednost, osim toga koliko vidjeh po domacim i stranim testovima, stvarno je dobar skuter, ali odrzavanje... to me brine...
Gilera mi je jako privlacna zbog izgleda - stvarno je predivan skuter, ljepsi od yamahe i kymca, navodno odlicnih voznih osobina, dobre servisne podrske ali procitah na vise mjesta da joj zavrsna obrada nije bas nesto a i da ima nekih problema s agregatima, pa ispada da je tipicni talijanski proizvod.
Zanimaju me vasa iskustva sa ovim motorima prvenstveno po pitanju zastite od vjetra u voznji, udobnosti/ugodnosti na malo ozbiljnijim izletima (150-200km), okretnosti u gradu i troskovima odrzavanja. Zna li tko ima li jos koji (kvalitetniji) zastupnik Kymca u Splitu i kakva je opcenito servisna podrska za te motore na ovom podrucju? Kolika je razlika u trosku registracije skutera do 250 i 500cc?
Osim toga, vidio sam oglas za jednu rabljenu Gileru Nexus 500. Nisam zvao covjeka, ali prodaje motor iz 2004. s 14k km za 30k kuna. Meni se to cini malo skupim, varam li se? Da li je istina da su ti agregati imali velikih problema s mijesanjem ulja? :misli:
Eto, zahvaljujem na svim odgovorima, pa jos ako i pomognete u premisljanju :naklon: