Štovatelji Honde Transalp

Motor je odrzavan u ovlastenom honda servisu i za sve servise i delove ima fakture.. Ipak covek ga vozi na max, italija, francija, grcka, turcija..

Malo je lose i sutradan za prodati.. Retko ko ce da kupi motor sa 90/100.000km..
 
Naravno da je lipse..ja sam prodao prije 2 god V stroma 650 sa nekih 30 000km na satu, motor sam kupio novi, tako da ima i motora sa tako malom kilometrazom
e jebiga... kad se ne čita što napišem... dakle zadnji put...radije bi uzeo motor sa 80 tkm uredne servisne povijesti, vlasništva i dokazive kilometraže, nego motor sa 35 tkm neurednog servisa, vlasništva i sumnjivih kilometara... da tvoj motor nema urednu povijest, radije uzmem stroma sa 2 puta više km i urednog servisa....ima motora sa malo kilometražom, ima i auta isto...pa svako nekoliko čuješ kmečanje....isto tako uredno održavan motor i košta, i mora bit malo veća cijena takvih vozila u odnosu na one "neuredne", al jelenima je draže vidit manje kilometara i hvalit se kako su dobro prošli. i naravno, za svoje novce radi tko što želi.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nino777
Naravno da je lipse..ja sam prodao prije 2 god V stroma 650 sa nekih 30 000km na satu, motor sam kupio novi, tako da ima i motora sa tako malom kilometrazom
Ma, Strom može imati i 300.000 km - to se ne kvari, ne pada se s njega... :ROFLMAO:
 
Imam i ja TDMa 2004 godiste sa 50xxx km,doduse sa prvim sam napuca KM,iman jos par motora i svi imaju malo KM,isto ka i auta moja a razlog je jednostavan jer sam pomorac i nekad kad doden doma niti ne sidem na motor iz razno raznih situacija i problema.Tako da je glupo razmisljanje da se ne moze nac motor ili auto sa malo km.
 
Ekipa, odakle mi ove "alge" odjednom na motoru? Bilo je sad malo više kiše, motor je vani, ali natkriven, ne kisne... Prije se nije pojavljivalo i nema na drugim mjestima na motoru.
IMG_20230523_092555.jpg
IMG_20230523_092622.jpg
Kako ovo skinuti? Ne ide samo s vodom...
 
Meni je tako al puno manje na jednom dilu oko brave... Par centi...

Iša sam danas skinut onu plastiku od prednjeg zupcanika, malo ga vidit u kakvom je stanju, odvida manicu mjenjaca i onu vidu povise i nece vanka, ka da jos ima negdi neka vida ili negdi nekako zakacena....
Ovdi na video oko 0:40 samo te 2 vide se vidi kako se skida...

 
opet mi se javija problem sa opalenjem... kad u kratko vrime motor dođe do temeprature oko 100, stanem 2-3 minute, idem palit neće da kresne... krenuo po gradskoj gužvi i obično se desi na pumpi :) , tipa zadnju godinu 2-3 puta mi se to desilo... upalim ga na guranje i onda sve normalno, odvozio u 2 dana 600km sa par stajanja, bez greške...pali vruć, hladan, ide sve normano... svako jutro pali bez problema, možda negdi neki senzor ga jebe, termostat..., tribat ću nać meštra za to... neki kažu stand switch zeza, al ne znam što on ima veze... i
 
neki kažu stand switch zeza, al ne znam što on ima veze... i

... neki kažu stand switch zeza, al ne znam što on ima veze... i
Bar to lako riješiš na licu mjesta, prespojiš ga i eliminiraš kao potrncijalni problem.