bmw m 5 said:sta ti je turpija provirila kroz kanal ?
aurellie said:što mislite kakav bi ovo efekt trebalo imat na performanse motora? Ja se nadam pozitivne u suprotom sam najebal
potrebno: die grinder, plastelin, svijeća, dvokomponentno gvožđe
prve dvije slike - stanje prije
yatasaki said:ja se nebi igrao s tekucim metalom ...stavimo da si upalio motor i svjeza smjesa hladi tvoj tekuci metal, a ispod ga grije temp.masine.onda si stao i ugasio motor i povrsinu sto se hladila sad ce se zagrijat na cca 80 stupnjeva..tekuci metal nije za mjesta s promjenjivom temperaturom, neka pise na kutiji da je za do 120 stupnjeva, svi znamo da se aluminij najvise i skuplja siri od metala (dobro ajde ima i jos nekih)..
dobit ces na niskim i mozda nesto na srednjim okretajima i dobit ces komad tekuceg metala u cilindru, tj cilindre
ubrzati protok smjese(bolje punjenje cilindra) moze postici ako usisne kanale modificira pod sto vecim kutom(sto strmije u odnosu na klip)...Ovdje na slici se vidi pola kanala zatvorenog...prevelika je to povrsina da bi se tekucim metalom to rijesilo. Tu jedino dolazi u obzir varenje...i onda obrada po zelji....nece to drzati..SRAD said:Vjerovatno želi ubrzati protok smjese, ima to smisla ali jedino ako se može uređajem testirati protok tokom modifikacije glave, jer sastavljanje motora bez provjere bi moglo biti gubljenje vremena.
Icek said:e to mene muči, šta nisi mogo istokarit nešto pa ubacit unutra