Suzuki "uljara"

s takvom naljepnicom ljudi se i ne žele utrkivati s njim ...  :jesus:
 
Što bi ja volio prodati krawasaki i TO kupiti...Straš spremi naljepnicu čim snjegovi okopne i krawac ode iz kuće, dovozim ti "grbavog"! - još da mi gpz oće zamjenu za one frgove... Da i ja jednom vozim uberZuki! :)
 
Vakiiiii!
 
confusedbikefan said:
:eek:pakoljut:  Vozis jedan od rijetkih motora koji moze izaci na kraj u utrci ubrzanja sa tom "starom kantom"...  A ako je malo nasviran i tvoja 12-tica mu gleda ispuh na 400m...  :wink:

nije mi namjera bila da nekog uvrijedim :?..uostalom i moj motor je stara kanta i ja to priznajem,.,jes da jos ide al nema to veze..kanturina pa hajd :mrgreen:
 
Uljaroljubci, trebam savjet. Imam GSX750F iz 99. i prilikom paljenja kada stisnem kvačilo motor neče svaki put da upali. Nekad upali iz prve a nekad moram po tri-četri a i više puta stiskati kvačilo, skužio sam kada ga stisnem malo prema gore onda uhvati (sastavi) ako imam sreče...  :mrgreen: Mislim da je problem u onom mehanizmu na kvačilu. Sad kad snjeg okopni pogledao bi u čemu je problem pa ako mi tko od vas znalaca može ukazati na što bi trebao obratiti pozornost, jeli se itko susreo sa takvim problemom?!  :misli: Veliki je neugodnjak kad na parkiralištu svi kresnu svoje pile a ja još uvijek pumpam podlakticu stiskajući kvačilo... :mrgreen:  :LOL: naravno onda još krenu zajedljive dosjetke na račun Suzukia...  :mrgreen:
 
paranoid said:
Uljaroljubci, trebam savjet. Imam GSX750F iz 99. i prilikom paljenja kada stisnem kvačilo motor neče svaki put da upali. Nekad upali iz prve a nekad moram po tri-četri a i više puta stiskati kvačilo, skužio sam kada ga stisnem malo prema gore onda uhvati (sastavi) ako imam sreče...  :mrgreen: Mislim da je problem u onom mehanizmu na kvačilu. Sad kad snjeg okopni pogledao bi u čemu je problem pa ako mi tko od vas znalaca može ukazati na što bi trebao obratiti pozornost, jeli se itko susreo sa takvim problemom?!  :misli: Veliki je neugodnjak kad na parkiralištu svi kresnu svoje pile a ja još uvijek pumpam podlakticu stiskajući kvačilo... :mrgreen:  :LOL: naravno onda još krenu zajedljive dosjetke na račun Suzukia...  :mrgreen:
To je toliko jednostavan sistem da se jednostavno ne može pokvarit.
Mislim da ti je problem u jednoj od stopica na žicama, skini ih s kontakta prekidača, vidi da nije žica oštećena/korodirana i po potrebi stisni stopice klištima da bolje drže one kontakt pločice (ne previše) i natakni nazad.
 
jota said:
Taki je malo skuplji

Bolje dodat za motor nego za Linića...:)
 
paranoid said:
Uljaroljubci, trebam savjet. Imam GSX750F iz 99. i prilikom paljenja kada stisnem kvačilo motor neče svaki put da upali. Nekad upali iz prve a nekad moram po tri-četri a i više puta stiskati kvačilo, skužio sam kada ga stisnem malo prema gore onda uhvati (sastavi) ako imam sreče...  :mrgreen: Mislim da je problem u onom mehanizmu na kvačilu. Sad kad snjeg okopni pogledao bi u čemu je problem pa ako mi tko od vas znalaca može ukazati na što bi trebao obratiti pozornost, jeli se itko susreo sa takvim problemom?!  :misli: Veliki je neugodnjak kad na parkiralištu svi kresnu svoje pile a ja još uvijek pumpam podlakticu stiskajući kvačilo... :mrgreen:  :LOL: naravno onda još krenu zajedljive dosjetke na račun Suzukia...  :mrgreen:

Problem može biti i u zamjenskoj ručici kvačila, može biti da ne dohvati onaj dio na prekidaču što se izvlači. Ili ti taj dio malo šteka, probaj ga stisnuti pa našpricaj wd unutra
 
gastajbarter said:
nije mi namjera bila da nekog uvrijedim :?..uostalom i moj motor je stara kanta i ja to priznajem,.,jes da jos ide al nema to veze..kanturina pa hajd :mrgreen:

Ma zajebavam se...  :mrgreen: Dasta je nego kanta i to kanta za ulje... I ruku na srce jedan od najruznijih sportskih motora ikad....    :hehehe:
 
paranoid said:
Uljaroljubci, trebam savjet. Imam GSX750F iz 99. i prilikom paljenja kada stisnem kvačilo motor neče svaki put da upali. Nekad upali iz prve a nekad moram po tri-četri a i više puta stiskati kvačilo, skužio sam kada ga stisnem malo prema gore onda uhvati (sastavi) ako imam sreče...  :mrgreen: Mislim da je problem u onom mehanizmu na kvačilu. Sad kad snjeg okopni pogledao bi u čemu je problem pa ako mi tko od vas znalaca može ukazati na što bi trebao obratiti pozornost, jeli se itko susreo sa takvim problemom?!  :misli: Veliki je neugodnjak kad na parkiralištu svi kresnu svoje pile a ja još uvijek pumpam podlakticu stiskajući kvačilo... :mrgreen:  :LOL: naravno onda još krenu zajedljive dosjetke na račun Suzukia...  :mrgreen:

Iscupaj stopice iz prekidaca,i spoji ih međusobno,ili ostavi odspojene,ovisi jeli prekidac na rucici NO ili NC.  :mrgreen:
 
Shepa said:
To je toliko jednostavan sistem da se jednostavno ne može pokvarit.
Mislim da ti je problem u jednoj od stopica na žicama, skini ih s kontakta prekidača, vidi da nije žica oštećena/korodirana i po potrebi stisni stopice klištima da bolje drže one kontakt pločice (ne previše) i natakni nazad.
hvala!  (y)

boRRis929 said:
Problem može biti i u zamjenskoj ručici kvačila, može biti da ne dohvati onaj dio na prekidaču što se izvlači. Ili ti taj dio malo šteka, probaj ga stisnuti pa našpricaj wd unutra
nije zamjenska, ručica je oriđiđi.... palio je bez greške sve do prije par mjeseci onda je počeo zaje... :mrgreen:

elektricar86 said:
Iscupaj stopice iz prekidaca,i spoji ih međusobno,ili ostavi odspojene,ovisi jeli prekidac na rucici NO ili NC.  :mrgreen:
nakon takvog zahvata više ne moram stiskati kvačilo?!  :misli: draže mi je da je sve u "normalnom" stanju...  (y)
 
paranoid said:
nakon takvog zahvata više ne moram stiskati kvačilo?!  :misli: draže mi je da je sve u "normalnom" stanju...  (y)

Da,eliminiras taj sigurnosni prekidac,ali ipak,kao sta kazes,bolje da je u funkciji.  (y)

kao sta je vec receno,pogledaj spojeve na stopicama,sistem kako rucica aktivira prekidac(ako je s time sve ok),a i trebalo bi sa instrumentom ispitati prekidac.  (y)
 
EXD9M said:
Što bi ja volio prodati krawasaki i TO kupiti...Straš spremi naljepnicu čim snjegovi okopne i krawac ode iz kuće, dovozim ti "grbavog"! - još da mi gpz oće zamjenu za one frgove... Da i ja jednom vozim uberZuki! :)

naljepnica spremna...  :mrgreen:

šaljem i poštom ... :lolcry:
 
elektricar86 said:
pogledaj sistem kako rucica aktivira prekidac
Aktivira ga tako da kad stisne rucicu onaj mali plasticni dio u koji rucica upire kad nije stisnuta, potisnut federom izadje van.
Obicno malo WD-a u prekidac rjesava problem. (y)
 
Gato said:
Aktivira ga tako da kad stisne rucicu onaj mali plasticni dio u koji rucica upire kad nije stisnuta, potisnut federom izadje van.
Obicno malo WD-a u prekidac rjesava problem. (y)

Ako ti kazes  (y) ,nisam nikad bas gledao.  :mrgreen:
 
Gato said:
Aktivira ga tako da kad stisne rucicu onaj mali plasticni dio u koji rucica upire kad nije stisnuta, potisnut federom izadje van.
Obicno malo WD-a u prekidac rjesava problem. (y)
krečem od jednostavnijih zahvata prema kompliciranijim.... :mrgreen: prvo šrpicanje WD-a zatim ostali zahvati.... (y)
 
Forumasi....kupo kolega uljaru 750 1990 godiste,  (y)  motor pred kraj sezone ugasen normalno i parkiran, to je bilo prije cca 3 mjeseca, sad nece da upali, vergla ali ne javlja se, puca iz auspuha i osjeti se misris benzina?

  Ne znam puno o tim motorima pa mi recite sta bi moglo biti?
  Zanima me ima li ovaj motor pumpu za gorivo ili se nekako na drugi nacin napaja benzinim.? Koje NGK svjecice idu na tu masinu i koji kljuc ih hvata?


  Hvala puno....