Suzuki V-Strom 650 XT

Tu sam oko 8000 e. Ma sve u redu, raspitujem se o opcijama.
Nije mi jasna racunica kako se nekome isplati uzeti motor star par godina za cca 65000kn ako je novi 72000kn.
Kako ti nije jasno da je taj isplativiji od novog, pa taj od 72.000 kn, tebe će doći 92.000 kn, dok sve pokupuješ i poslažeš ovako dobiješ jeftinije, tek razradjen motor i kompletno opremljen...ili ako oces,ajmo ovako...kupis novi,trenutno za 72.000kn,potrosis još recimo 15.000kn na opremanje...to je 87.000kn.,i za 5-6 god. prodaješ ga za 65.000 kn., a vridi i više...i onda ti neko soli pamet i kaže evo, more li 45.000kn...,
 
Bio u salonu danas vidio Stroma sjeo na njega i mislim da je to to... Neka probna vožnja drugi tjedan eventualno 😁.
Čitam na više mjesta kao kočnice nisu dobre i mislim si pa jel to stvarno tolko loše koči a vozi ga masu ljudi i sve ok. Ne kupuješ taj motor za utrke nego za put i duže vožnje.
Ako misliš na 650, imam 2012. godinu (koliko sam vidio i na zadnjoj generaciji su ista takva kliješta) i kočnice su ok, a sa stavljanjem EBC HH pločica (EBC FA229HH / EBC FA231HH) se dobije malo više "ugriza" kod kočenja na štetu jačeg trošenja diskova.

Ja sam ih sebi stavio i zadovoljan sam s razlikom (i dalje ne očekuj MotoGP performanse :mrgreen: )

Inače nakon do sada 37.000 odvoženih km u malo manje od 2 godine glavna zamjerka su mi prednje vilice koje se osjetno uvijaju kod agresivnije vožnje. Za fluidnu sport touring vožnju je ok ali čim počneš vozit slalom između auta počne mu smetat:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: thommy
Hvala svima na savjetima i iskustvima. Upravo sam prodao svog fz6 tako da krece aktivnija potraga.
 
Evo gaaaa danas sam ga preuzeo 😁 🔝
20230203_182731.jpg
20230203_182751.jpg
 
Da ne otvaram novu temu pitati ću na ovoj. Izgleda da trebam mijenjati lanac i zupčanike na Stromu 2017. godište. Treba mi neki pouzdan webshop pošto u blizini nemam baš dućana za kupovinu. Također me zanima savjet za neki malo bolji lanac jer često vozim u dvoje a znam otići i van ceste pa da izdrži malo više kilometara.
 
Haha. Dobio sam neke savjete da je EK bolji nego DID. Ima netko iskustva u vezi toga?
bitni su ti o ringovi tj tipovi na lancu ,jer sprječavaju prodor vlage u spojnice karika .To najviše i sjebe lanac tj pogobi se zaruzinaju karike i sam sebe zatiže .Što kupio da kupio na stromu će trajati tj biti ok 25000 do 30000 km.Osobno kad imam motor sa lancem čistim ga samo petrolejem i mažem sa hipenolom ,malo prljavije je ali lanac je uvjek čist i nauljen .Posebno treba paziti poslije pranja dobro ga nauljiti.
 
  • Like
Reactions: brmbo
Nedavno mijenjao set RK lanca i lančanika nakon 24.000, u principu preventivno (čak su me iz servisa bili zvali jesam li siguran da želim mijenjat).

- par karika je bilo počelo pokazivati znakove da su izgubili gibljivost (kad bih očistio i podmazao bili bi ok, ali čim se zaprlja lanac se ne bi sam "izravnao" na donjem dijelu kad vrtiš kotač na centralnoj).

Vožnja solo, jako mnogo gradske vožnje po kiši, održavanje nikakvo i sporadično :mrgreen: - godišnji prosjek mi je ~22.000, i jednostavno mi se neda zajebavat s lancem. :mrgreen: