Suzuki V-Strom 800DE

Teško ga može touareg potopit, nisam vozio touareg, nagađam.

Šta ga ima potopit? Pa Yamaha je barem 10 puta veći proizvođač motocikala od Aprilie ( ako ne i više ), tako da će uvijek
biti više tenera na cesti od tuarega. :LOL:
 
Mislim po elastičnosti, okretnom momentu tu gdje treba takvom motociklu. Potrošnja.
I tako to.
 
T7 vuče od lergasa, mislim da aprilija ne može.
Lijepo kao t7 čak ni strom 650 ne može se ponašat na niskim okretajima.
Osim toga touareg odvalila stomk do poda.
240 mm do poda i 240 hoda amortizera. Malo mi to sumljivo.
 
T7 vuče od lergasa, mislim da aprilija ne može.
Lijepo kao t7 čak ni strom 650 ne može se ponašat na niskim okretajima.
Osim toga touareg odvalila stomk do poda.
240 mm do poda i 240 hoda amortizera. Malo mi to sumljivo.

Sve što si napisao je krivo.
 
Gledao*
jer ne znam ni citat
ja jos nisam vidio tuareg na ulici, ali po svemu izgleda bolje od t7
puuuno bolje nego tih 1500 euro razlike u cijeni
 
Potpiš (y) - ne bi mu ni malo šira prednja maska škodila, napraviš putni motor i onda za zaštitu od vjetra staviš jebeni pleksiglas sa šaltera u Banci

2024-suzuki-v-strom-800re-review-details-price-spec_14.ashx.jpg

proizvodi-od-klirita-salter-od-klirita.jpg
 

Attachments

  • 2024-suzuki-v-strom-800re-review-details-price-spec_02.ashx.jpg
    2024-suzuki-v-strom-800re-review-details-price-spec_02.ashx.jpg
    47.6 KB · Views: 0
Last edited:
Suzuki je u wind tunelu to dizajniro. Optimalna aerodinamika i maksimalan komfor za šofera.