SV650S

Trebale su već biti, zajebo meštar.
Odlučio sam ih sam montirati samo čekam pravi momenat :mrgreen:
Upravo sam riješio nosivu gredu o koju ću objesiti motor.
 
Najpametnije ti je sam montirat makar nećeš mestru naručiti ništa pa ne uzet jer si na drugom mjestu naši bolje (čitaj isto) a skuplje  :mrgreen:
 
Mislim da ću ipak montirati naručiti meštru bolje ništa jeftinje a na drugom mjestu uzeti skuplje :mrgreen:
 
Lijepo je vidit da se bar netko vozi  :mrgreen:
Lijepe fotke.

Trenutno na terenu ( tu samo ralice voze ujutro  :wink: ovih dana ).

Pozdrav SV-ovcima,

M
 
koss said:
Trebao je pasti jutros đir sa ekipom u 10, ali je padala kiša.
Nije mi dao vrag mira pa sam u 14 kada je prestala kiša krenuo laganini do Slanoga.
Evo par slika. Sorry, ništa od puce kao Vinko :)

5727c978.jpg

f8d0121d.jpg


U Slanom naletio na još jednog raubera, pa smo popili kavu (y)

77a9457d.jpg


Na povratku me oprala kiša neđe na po puta, ali gorotex nije propustio.


Sljedeca nedjelja isto vrijeme i mjesto.
 
Da napomenem da mi je par kilometara prije  kuće počeo trokirati odnosno
raditi na jedan cilindar.Predpostavio sam da je uzrok kiša iako mi se to prije nije događalo, a vozio sam
satima po kiši i pljusku.

Dijagnoza je jutros postavljena. :mrgreen: Na lulici prednjeg cilindra ima kapica koja onemogučava ulaz vode do svječice i dihtuje s poklopcom ventila.Očito usljed vibracija ili slabijeg montiranja nakon izmjene svječica došlo je do ulaska vode jer nije dobro dihtala.
Osušeno i pošpricano WD-om. Radi ko urica :)

Za pristupiti svječici prednjeg cilindra treba odviti donju desnu vidu od kilera, a gornju desnu olabaviti.Na ljevoj strani je kiler samo ovješen.
Kiler se onda može donjim djelom pomaknuti prema naprijed što omogučuje dovoljno mjesta za kontrolu i izmjenu sviječice. S ljeve strane je lakši pristup skidanja lulice i svječice.
Za izmjenu zadnje svječice dovoljno je samo podignuti rezervar.
 
Da nebi bili da se samo Koss vozi evo i ja došel iz đira,doduše sunca ima ali ceste banana,zima....

koss said:
Da napomenem da mi je par kilometara prije  kuće počeo trokirati odnosno
raditi na jedan cilindar.Predpostavio sam da je uzrok kiša iako mi se to prije nije događalo, a vozio sam
satima po kiši i pljusku.

Dijagnoza je jutros postavljena. :mrgreen: Na lulici prednjeg cilindra ima kapica koja onemogučava ulaz vode do svječice i dihtuje s poklopcom ventila.Očito usljed vibracija ili slabijeg montiranja nakon izmjene svječica došlo je do ulaska vode jer nije dobro dihtala.
Osušeno i pošpricano WD-om. Radi ko urica :)

Za pristupiti svječici prednjeg cilindra treba odviti donju desnu vidu od kilera, a gornju desnu olabaviti.Na ljevoj strani je kiler samo ovješen.

Kiler se onda može donjim djelom pomaknuti prema naprijed što omogučuje dovoljno mjesta za kontrolu i izmjenu sviječice. S ljeve strane je lakši pristup skidanja lulice i svječice.
Za izmjenu zadnje svječice dovoljno je samo podignuti rezervar.
Ima i rupica (mali kanal) na pr.cilindru od unutrašnjeg dijela glave cilindra (di je svjećica) do vanjskog dijela cilindra koja treba bit čista i prohodna.
Koss (y)
 
Znači to je ako uđe voda da može izaći.
To si vidio kad si skidao poklopac?
Pođem poslje pročačkati (y)
 
koss said:
Znači to je ako uđe voda da može izaći.
To si vidio kad si skidao poklopac?
Pođem poslje pročačkati (y)
Da,za izlaz vode u slučaju da uđe u prostor svjećice.
Ne,vidi se na desnoj strani motora,na sredini glave omah di se spajaju cilindar i glava cilindra (y)
 
Nema ništa u mene, morat će bormašina raditi  :)
Tvoja je fensi mašina s dvije svjećice po cilindru pa su ubacili odvodni kanal.
Znaš ti koliko je to vode ee.. :mrgreen:
 
http://www.1000ps.at/wallpapers/bilder/Suzuki/Streetmachines/SV650S.jpg
Klikni na sliku (povećaj),prati crijevo od pumpe vode do kilera,točno na sredini tog crijeva ispod na glavi cilindra je rupica?Moral bi i to tvoj imat jer su imale sve linije to (y)
 
avinko38 said:
Klikni na sliku (povećaj),prati crijevo od pumpe vode do kilera,točno na sredini tog crijeva ispod na glavi cilindra je rupica?Moral bi i to tvoj imat jer su imale sve linije to (y)
Imaš prav, rupčaga, izgleda da sam ovlaš pogledo :mrgreen:
Propuhao (y)
Evo još nešto stiglo preko jebaj-a za sitnu lovu.

1e434f87.jpg


83883379.jpg
 
koss said:
Imaš prav, rupčaga, izgleda da sam ovlaš pogledo :mrgreen:
Propuhao (y)
Evo još nešto stiglo preko jebaj-a za sitnu lovu.

1e434f87.jpg


83883379.jpg
Uuhuu!
Sviđa mi se ova jedinstvena prerada sa dodatnim parom bregastih na sicu :mrgreen:
Što prije stim gore (y)
 
Ubrzo će kontrola ventila na 24000km, pa će mo jednim udarcem dvije muhe :)
 
koss said:
Ubrzo će kontrola ventila na 24000km, pa će mo jednim udarcem dvije muhe :)

To i mene za 4500km čeka,koliko sam vidio avinko se kuži u to,ja to nikad nisam radio i za prvi put nisam baš samouvjeren to odraditi na svom motoru,Koss ti to kužiš.? Ajde uvježbaj to na svom pa ja doletim do Dubrovnika da provjeriš ventile na mojoj SeVki :mrgreen:
 
bullitt said:
To i mene za 4500km čeka,koliko sam vidio avinko se kuži u to,ja to nikad nisam radio i za prvi put nisam baš samouvjeren to odraditi na svom motoru,Koss ti to kužiš.? Ajde uvježbaj to na svom pa ja doletim do Dubrovnika da provjeriš ventile na mojoj SeVki :mrgreen:
Oba dva ste pozvani kmeni pa bumo zajedno šerafili a poslje zajedničkim snagama udri po roštilju :mrgreen:
 
Nije problem prekontrolirati ventile. Uz manual i savjete Vinka išlo
bi to bez problema.
Pošto ću ja mjenjati i bregaste ipak bi to prepustio meštru jer nisam nikad radio, a ni gledao.
 
avinko38 said:
Oba dva ste pozvani kmeni pa bumo zajedno šerafili a poslje zajedničkim snagama udri po roštilju :mrgreen:
A da svratiš na jedan sv miting do Grobnika pa da nam budeš dole mehaniko :)