avinko38 said:Je,baš je uteg
Po mojoj procjeni,od ruke,Kucelj ima nekih 3-3,5 kg,puno je kraći.....
ha čuj,na kraju ipak ti moraš odlučit....bullitt said:Što vi kažete,jel se isplati stavljati Akrapoviča,meni je nekako izgledom,dizajnom,zvukom a i performansama naj,ili uzet nešto tipa Kucelj kao što si ti uzeo :misli:..,dosta je to love.,mislim za Akrapa :?..
Što se buke,tehničkog pregleda i normi tiče Akrap ima db kiler,ali nije homologiran za cestu pa je što se toga tiče valjda tretiran isto kao Kuceljev ispuh.,a ovaj košta 1000-1500kn a Akrap 3500kn.
http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/suzuki/model/sv-650-2005-2006/slip-on-4c3bfecb0f/
avinko38 said:Da,još jedna stvar me piknula u oko,kod ovog Akrapovičevog mjerenja snage na kotaču,sa serijskim auspuhom ima 70 KS,po tome gubi samo 2 konja u prijenosu,meni nekak malo :misli:
avinko38 said:ha čuj,na kraju ipak ti moraš odlučit....
Moje mišljenje,3 i pol glave za top mi je previše,ak tebi nije lova tolki problem uzimaj.
Akrapović mu dobro stoji,dobiješ čak i na snazi,kod Kucelja to je upitno,no i Kucelj ti može DB killer napravit,da ne govorim da ti top napravi po tvojim željama,znači dužina,oval,trioval,okrugli,polirani,nepolirani,promjer izlazne rupe,jačinu zvuka....bla bla,za nekog može bit i ljepši nek Akrapović(to i sam mislim),za skoro dva put manje love.
S druge strane kolko je pametno u današnje vrijeme kupovat nehomologiran auspuh,prebučan itd.,ko zna kaj nas sve čeka na cestama....
Možda uzet nešto rabljenog,sa papirima,za pristojniju cijenu nek Akrapovič :misli:
Tražim po mojim papirima,netu,i svugdje se navodi da je to snaga motora,nigdje nisam naišel na taj podatak da je to snaga mjerena na kotaču.Mislim da se u 90 % slučajeva navodi snaga motora u tehničkim podacima kod motocikala :misli:koss said:Pa i ovih 72 što je dala tvornica je na kotaču :misli:
Razlika je vjerovatno u drugim uvjetima mjerenja, pa od tuda 2ks manje.
i mene ti predivni zvuci dva velika cilindra oduševljavaju,no našeg odaje manja kubikaža tak da se hiljadarke posebno sa dva auspuha "bolje" čuju,puno dublje.Prvi komentar kad nekam dojdem s motorom je uuuuuu kak se čujeebullitt said:Da to što kažeš i sam mislim.,uzet možda rabljeni za početak ili kako razmišljam,dugoročnije skupljat novac pa kupit ono što mi se ipak najviše sviđa-Akrapa,to mi ionako nije neka teška potreba.,jedino me kopa čut taj njegov oslobođeni zvuk,gledam na jubitu filmove,SV-a,VTR-a,Mileta,TLR-a i ostalih dvocilindraša pa sam već pomalo lud![]()
![]()
Znači to je mjerena snaga na kotaču?To je mjereno na tvojem motoru?Stock,znači sve komplet origigi?koss said:Ovo su mjerenja na dino stolu, na roti.
![]()
Evo ga.jako dobra solucijaMarko said:@Bullit,
Slične dvojbe sam imao. Odlucio sam se na kraju za LeoVince.
Nisam fan tog proizvođača ali je cijena bila dobar argument, po meni.
Došlo me 1650kn na kućnu adresu. Redovna cijena u Ri moto ducanima je bila 2300-2400 kn.
Sa topom se dobije i priljucna cijev od djela di se reze original. Isto stoji na motoru kao top na Akrapovičevim stranicama.
Jedini minus za top je da ne prati liniju repa skroz (moje misljenje subjektivno)...
Zvukom zadovoljan,to sam htio.
Uzeo od uvoznika u HR iz ZG.
Dodatni argument je bila homologacija. Kad idemo u Slo - stavim db killer i homologacijski list u prometnu.
Ako se budemo nasli svi najbolje ce ti bit pogledat i cut Sebringa,Kucelja,Lea,...
Pozdrav,
M
Marko said:@Bullit,
Slične dvojbe sam imao. Odlucio sam se na kraju za LeoVince.
Nisam fan tog proizvođača ali je cijena bila dobar argument, po meni.
Došlo me 1650kn na kućnu adresu. Redovna cijena u Ri moto ducanima je bila 2300-2400 kn.
Sa topom se dobije i priljucna cijev od djela di se reze original. Isto stoji na motoru kao top na Akrapovičevim stranicama.
Jedini minus za top je da ne prati liniju repa skroz (moje misljenje subjektivno)...
Zvukom zadovoljan,to sam htio.
Uzeo od uvoznika u HR iz ZG.
Dodatni argument je bila homologacija. Kad idemo u Slo - stavim db killer i homologacijski list u prometnu.
Ako se budemo nasli svi najbolje ce ti bit pogledat i cut Sebringa,Kucelja,Lea,...
Pozdrav,
M
avinko38 said:Evo ga.jako dobra solucija
a onda zajednička simfonija.....![]()
koss said:Auspuh OEM 5.60kg - Remus carbon 2.30kg
grane 2.34kg - Jardin 1kg
zadnji sic i rukohvat 1.70kg - poklopac 0.55kg
nogare suvozača l. i d. 0.66kg
Na ovim djelovima je ušteda 6.45 kg