SV650S

Je,baš je uteg :LOL:
Po mojoj procjeni,od ruke :mrgreen:,Kucelj ima nekih 3-3,5 kg,puno je kraći.....
 
avinko38 said:
Je,baš je uteg :LOL:
Po mojoj procjeni,od ruke :mrgreen:,Kucelj ima nekih 3-3,5 kg,puno je kraći.....

Što vi kažete,jel se isplati stavljati Akrapoviča,meni je nekako izgledom,dizajnom,zvukom a i performansama naj,ili uzet nešto tipa Kucelj kao što si ti uzeo :misli:..,dosta je to love.,mislim za Akrapa :?..
Što se buke,tehničkog pregleda i normi tiče Akrap ima db kiler,ali nije homologiran za cestu pa je što se toga tiče valjda tretiran isto kao Kuceljev ispuh.,a ovaj košta 1000-1500kn a Akrap 3500kn.

http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/suzuki/model/sv-650-2005-2006/slip-on-4c3bfecb0f/
 
Auspuh OEM 5.60kg - Remus carbon 2.30kg
grane          2.34kg - Jardin 1kg
zadnji sic i rukohvat 1.70kg - poklopac 0.55kg
nogare suvozača l. i d. 0.66kg

Na ovim djelovima je ušteda 6.45 kg
 
bullitt said:
Što vi kažete,jel se isplati stavljati Akrapoviča,meni je nekako izgledom,dizajnom,zvukom a i performansama naj,ili uzet nešto tipa Kucelj kao što si ti uzeo :misli:..,dosta je to love.,mislim za Akrapa :?..
Što se buke,tehničkog pregleda i normi tiče Akrap ima db kiler,ali nije homologiran za cestu pa je što se toga tiče valjda tretiran isto kao Kuceljev ispuh.,a ovaj košta 1000-1500kn a Akrap 3500kn.

http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/suzuki/model/sv-650-2005-2006/slip-on-4c3bfecb0f/
ha čuj,na kraju ipak ti moraš odlučit....
Moje mišljenje,3 i pol glave za top mi je previše,ak tebi nije lova tolki problem uzimaj.
Akrapović mu dobro stoji,dobiješ čak i na snazi,kod Kucelja to je upitno,no i Kucelj ti može DB killer napravit,da ne govorim da ti top napravi po tvojim željama,znači dužina,oval,trioval,okrugli,polirani,nepolirani,promjer izlazne rupe,jačinu zvuka....bla bla,za nekog može bit i ljepši nek Akrapović(to i sam mislim),za skoro dva put manje love.
S druge strane kolko je pametno u današnje vrijeme kupovat nehomologiran auspuh,prebučan itd.,ko zna kaj nas sve čeka na cestama....
Možda uzet nešto rabljenog,sa papirima,za pristojniju cijenu nek Akrapovič :misli:
 
Da,još jedna stvar me piknula u oko,kod ovog Akrapovičevog mjerenja snage na kotaču,sa serijskim auspuhom ima 70 KS,po tome gubi samo 2 konja u prijenosu,meni nekak malo :misli:
 
Pa i ovih 72 što je dala tvornica je na kotaču :misli:
Razlika je vjerovatno u drugim uvjetima mjerenja, pa od tuda 2ks manje.
 
avinko38 said:
Da,još jedna stvar me piknula u oko,kod ovog Akrapovičevog mjerenja snage na kotaču,sa serijskim auspuhom ima 70 KS,po tome gubi samo 2 konja u prijenosu,meni nekak malo :misli:

Možda zato što nam motor po Motoradovim mjerenjima ima 76ks ne 72 kako navode po papirima :misli:...
 
avinko38 said:
ha čuj,na kraju ipak ti moraš odlučit....
Moje mišljenje,3 i pol glave za top mi je previše,ak tebi nije lova tolki problem uzimaj.
Akrapović mu dobro stoji,dobiješ čak i na snazi,kod Kucelja to je upitno,no i Kucelj ti može DB killer napravit,da ne govorim da ti top napravi po tvojim željama,znači dužina,oval,trioval,okrugli,polirani,nepolirani,promjer izlazne rupe,jačinu zvuka....bla bla,za nekog može bit i ljepši nek Akrapović(to i sam mislim),za skoro dva put manje love.
S druge strane kolko je pametno u današnje vrijeme kupovat nehomologiran auspuh,prebučan itd.,ko zna kaj nas sve čeka na cestama....
Možda uzet nešto rabljenog,sa papirima,za pristojniju cijenu nek Akrapovič :misli:

Da to što kažeš i sam mislim.,uzet možda rabljeni za početak ili kako razmišljam,dugoročnije skupljat novac pa kupit ono što mi se ipak najviše sviđa-Akrapa,to mi ionako nije neka teška potreba.,jedino me kopa čut taj njegov oslobođeni zvuk,gledam na jubitu filmove,SV-a,VTR-a,Mileta,TLR-a i ostalih dvocilindraša pa sam već pomalo lud :mrgreen: :LOL:
 
koss said:
Pa i ovih 72 što je dala tvornica je na kotaču :misli:
Razlika je vjerovatno u drugim uvjetima mjerenja, pa od tuda 2ks manje.
Tražim po mojim papirima,netu,i svugdje se navodi da je to snaga motora,nigdje nisam naišel na taj podatak da je to snaga mjerena na kotaču.Mislim da se u 90 % slučajeva navodi snaga motora u tehničkim podacima kod motocikala :misli:
Imaš ti koji podatak di se to izričito navodi?
 
bullitt said:
Da to što kažeš i sam mislim.,uzet možda rabljeni za početak ili kako razmišljam,dugoročnije skupljat novac pa kupit ono što mi se ipak najviše sviđa-Akrapa,to mi ionako nije neka teška potreba.,jedino me kopa čut taj njegov oslobođeni zvuk,gledam na jubitu filmove,SV-a,VTR-a,Mileta,TLR-a i ostalih dvocilindraša pa sam već pomalo lud :mrgreen: :LOL:
i mene ti predivni zvuci dva velika cilindra oduševljavaju,no našeg odaje manja kubikaža tak da se hiljadarke posebno sa dva auspuha "bolje" čuju,puno dublje.Prvi komentar kad nekam dojdem s motorom je uuuuuu kak se čujee :mrgreen: (y)
 
Ovo su mjerenja na dino stolu, na roti.

ff406162.jpg
 
koss said:
Ovo su mjerenja na dino stolu, na roti.

ff406162.jpg
Znači to je mjerena snaga na kotaču?To je mjereno na tvojem motoru?Stock,znači sve komplet origigi?
 
Nije, nego od tipa na netu.
Stock je tvornički.
Drugi je modificiran s običnim gorivom i ovaj treči sa spec. trkačim gorivom MR9
 
@Bullit,

Slične dvojbe sam imao. Odlucio sam se na kraju za LeoVince.

Nisam fan tog proizvođača ali je cijena bila dobar argument, po meni.
Došlo me 1650kn na kućnu adresu. Redovna cijena u Ri moto ducanima je bila 2300-2400 kn.
Sa topom se dobije i priljucna cijev od djela di se reze original. Isto stoji na motoru kao top na Akrapovičevim stranicama.

Jedini minus za top je da ne prati liniju repa skroz (moje misljenje subjektivno)...

Zvukom zadovoljan,to sam htio. :mrgreen:

Uzeo od uvoznika u HR iz ZG.

Dodatni argument je bila homologacija. Kad idemo u Slo - stavim db killer i homologacijski list u prometnu.


Ako se budemo nasli svi  najbolje ce ti bit pogledat i cut Sebringa,Kucelja,Lea,...

Pozdrav,

M

 
Marko said:
@Bullit,

Slične dvojbe sam imao. Odlucio sam se na kraju za LeoVince.

Nisam fan tog proizvođača ali je cijena bila dobar argument, po meni.
Došlo me 1650kn na kućnu adresu. Redovna cijena u Ri moto ducanima je bila 2300-2400 kn.
Sa topom se dobije i priljucna cijev od djela di se reze original. Isto stoji na motoru kao top na Akrapovičevim stranicama.

Jedini minus za top je da ne prati liniju repa skroz (moje misljenje subjektivno)...

Zvukom zadovoljan,to sam htio. :mrgreen:

Uzeo od uvoznika u HR iz ZG.

Dodatni argument je bila homologacija. Kad idemo u Slo - stavim db killer i homologacijski list u prometnu.


Ako se budemo nasli svi  najbolje ce ti bit pogledat i cut Sebringa,Kucelja,Lea,...

Pozdrav,

M
Evo ga.jako dobra solucija (y)
a onda zajednička simfonija..... :mrgreen:
 
Marko said:
@Bullit,

Slične dvojbe sam imao. Odlucio sam se na kraju za LeoVince.

Nisam fan tog proizvođača ali je cijena bila dobar argument, po meni.
Došlo me 1650kn na kućnu adresu. Redovna cijena u Ri moto ducanima je bila 2300-2400 kn.
Sa topom se dobije i priljucna cijev od djela di se reze original. Isto stoji na motoru kao top na Akrapovičevim stranicama.

Jedini minus za top je da ne prati liniju repa skroz (moje misljenje subjektivno)...

Zvukom zadovoljan,to sam htio. :mrgreen:

Uzeo od uvoznika u HR iz ZG.

Dodatni argument je bila homologacija. Kad idemo u Slo - stavim db killer i homologacijski list u prometnu.


Ako se budemo nasli svi  najbolje ce ti bit pogledat i cut Sebringa,Kucelja,Lea,...

Pozdrav,

M

avinko38 said:
Evo ga.jako dobra solucija (y)
a onda zajednička simfonija..... :mrgreen:

E odlična idea :idea:,svaka čast.,pogledam i poslušam kako zvuče ti leo vince,remus,kucelj,sebring,jedva čekam da zatopli pa da negdi napravimo SV susret :D (y)
 
koss said:
Auspuh OEM 5.60kg - Remus carbon 2.30kg
grane          2.34kg - Jardin 1kg
zadnji sic i rukohvat 1.70kg - poklopac 0.55kg
nogare suvozača l. i d. 0.66kg

Na ovim djelovima je ušteda 6.45 kg



:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
www.race-exhaust.com

(y) (y) (y)
covjek je prva liga....svaka mu cast...mozete ga mailom kontaktirat...naravno da vam napravi se po vasoj zelji... (y)
 
Evo nas ponovno.,forum proradio :hura:.,imam pitanje.,jel može na standardnu SeVkinu felgu stati guma 180/55 17?

Neki me uvjeravaju da može bez problema.,ako je tako imam ideju vozit u najtoplijem razdoblju godine,znači tamo od 6 mj do sredine ili kraja 8mj na Dunlop GP Racer Slick ili sličnim gumama koje ovdje nude povoljno gradski dobavljači,što vi mislite.,namjera mi je u tim najtoplijim mjesecima malo ušparati standardne sportske gume i montirati ili ovaj navedeni slick ili obični GP Racer.,stavio bi ja 160/60 ali to se teško i nikako ne može naći.Smatram da u tim najtoplijim danima nebi trebalo bit problema s gripom i držanjem van grada na magistralnim cestama gdje je asvalt grub i dobar...?