SV650S

ok ,hvala. ovaj moj ima promjer vilice 41mm

koss ,jesi li ti možda mjenjao vilice pa ostala koja viška ? :mrgreen:


već sam rahlo dosadan, ali zanima me koliko prednji diskovi smiju imati lufta naprijed-natrag i lijevo-desno pošto su plivajući?
 
Vilice komplet prodane.
Ne znam da li tube od druge generacije pašu u trokute od prve.
Disk ti se ne smije mrdati pod rukom.
 
bob the biker said:
ok ,hvala. ovaj moj ima promjer vilice 41mm
Evo isa sam do motora provjerit, moj je isto 41mm, nesto sam ja pomjesa.
Svejedno ne znam hoce li ti pasat, navodno iznutra nisu isti
http://forum.svrider.com/showpost.php?p=1829097&postcount=2

 
ok hvala  (y)
gledam po ebayu ,ima dosta vilica za SV-a  ,jučer su jedne otišle za 25$ (jedna ispravna, druga savijena) ,ali shipping iz USA ubija u pojam...(100$)  :?
tako da ću vjerojatno uzimat u UK i poslati si u SLO ,makar je shipping isti ,ali nema dolaze za par dana...

nego , dali možda netko zna nekoga tko se bavi "reparacijom" ovih plivajučih diskova ,naime našao sam jednu temu od prije godinu-dvije ,gdje je čovjek imao isti problem na SV650S i rekao da je riješio za 250 kn ,ali nije poslije ništa napisao gdje...
pa ako možda netko zna ,nek da prijedlog , hvala  (y)

uglavnom pravim štender da mogu polako početi raditi na motoru preko zime... 
avinko imam osjećaj da ću imati dosta pitanja oko štelanja ventila ... :mrgreen:
 
Evo nakon ajnšprica došle su na red i bregaste.
Snimke su sa prednjeg cilindra jer su se sa zadnjeg skidale čekičem i nije lijepo za vidjeti. :mrgreen:

Prvo sam ih malo senjo od oka.



Onda se sve to lijepo skinulo. Mora se skinuti prvo natezač lanca. Vjerujte mi bez toga ne ide.  :mrgreen:



Usput smo, pošto sam ekološki u rcu, zamjenili ovaj šuplji pin s punim.
On vam uzrokuje ono pucanje u auspuhu.  :mrgreen:
Tu se počupalo još cijevi, kabela i senzora. Sutra poslikam višak materijala.



Sve sam to lijepo poklopio. Avinko38 je to lijepo poslikao.
Vratio tank, prolio nešto benzine, dao kontakt i pomolio se.

Nastavak sutra nakon probne vožnje. :)

p.s. Ovo ne stavljam iz edukativnih razloga, nego da to ne bi pokušavali sami kod kuće.  :spank:

 
kaj, taj motor još uvijek pali.... :?
:mrgreen:
Vinko mi još ventile naštelal nije... :mrgreen:
 
Lovro Vz said:
kaj, taj motor još uvijek pali.... :?
:mrgreen:
Vinko mi još ventile naštelal nije... :mrgreen:
Nema se tu što štelati iako tvornica traži provjeru.Sve je u toleranciji. Možda na 50tk.
BTW i ja sam čekao Vinka, ali nikako da dođe . :mrgreen:
bob the biker said:
uh, jel se to meni čini ili treba skidati bregaste za štelanje ventila ??  :misli:
to me sad čeka nakon vilice i diskova  :mrgreen:
Za pregled zazora ne treba, a ako ćeš ih štelovati s podlošcima onda treba.
 
Evo pao je malo žešči đir do Slanog. Ako niste znali Slano je poznato mjesto po preradama motora.  (y)
Motor dobro radi i vuće. Vidit će mo što će biti na stolu.
Para da su se zvukovi malo promjenili, ali i meni su uši postale ko u betmena. :mrgreen:
Sutra mjenjam auspuh, mapu paljenja iz kolekcije P.C.-a i nešto prčkam oko struje da zavaram F1.
Onda će mo u jedan đir do Čilipa, inače poznato mjesto po bajkerima. (y)

Ajnšprici su bušeni sa 38 na 42 i skinuti su sekundarni leptiri.Moglo se s ajnšprica sve poskidati samo bi onda sve senzore trebalo zavarati da ne prikazuju grešku.Ne da mi se oko toga zajebavati.
Skinut je samo jedan senzor.



Nešto se zamjenilo, a nešt počupalo.
Malo, ali veseli.  :D



 
Koss, hoće li biti kakve razlike od tog "redovitog održavanja" ? :misli: Koliko ta tvoja beba uopće ima kilometara ?
.........i nema te za vidjeti nigdje na putu, zar si se povukao u garažu i samo nešto "kemijaš" ? :mrgreen:
 
Ti si samo na krosu, zato šuti. :)
Mislim da sam motor navuko na jedno 60ks, pa će to meštri na stolu posložiti. :mrgreen:
Km jedno 30tk. Znaš da sa skuterom putujem.
Natrag u garažu. Svrati na pivu popodne u Dvije,tri rote. (y)
 
koss said:
Ti si samo na krosu, zato šuti. :)
Mislim da sam motor navuko na jedno 60ks, pa će to meštri na stolu posložiti. :mrgreen:
Km jedno 30tk. Znaš da sa skuterom putujem.
Natrag u garažu. Svrati na pivu popodne u Dvije,tri rote. (y)

Nisam na crossu, ima neko vrijeme, malo sam "presložio" zadnji ovjes, pa ne crossiram više ! :sad: :palacdolje: :LOL: Ali popravit ću to ovaj mjesec ! :misli:
Sada otkrivam malo brdskih staza sa quadom, i otkada ga imam otkrio sam dosta zanimljivih staza za quad. Mana : jedini quad u Dubrovniku, pa se nemam s kim "quadrirati" ! :palacdolje:
 
Bio do Dvije rote. Sve zatvoreno, nigdje nikog. :(
Motor čupa volan iz ruku.  :mrgreen:
 
koss, fino ti nabuđuješ  :mrgreen: svoju pilu ...  (y)

ovaj moj K1 model nema te ekologije ?

nego ,jel ja to dobro vidim ili moj ima TPS ??? kaj če mu to na fergićima ?

uglavnom ,danas probah yamahu tundercat 600, i u usporedbi s SV-om ,razlika je noć i dan, SV vuče od nule praktički ,a ovome se ne događa ništa posebno do 6000 okretaja ,poslije normalno da ode kad ima nekih 30ks viška ...
 
Ima taj senzor.
Oni koji rade ožičenje za stazu skinu ga.
Funkcionira tako da ti karb ili ajnšpric u datom momentu ubaci malo više goriva.
Ako je loše naštiman imaš karakteristično trzanje na malim okretajima kad dodaješ gas.
Nezgodno je za gratsku vožnju gdje obično voziš "navrh gasa".
Ima na sv forumu kako se šteluje za ajnšpric u kučnoj radinosti bez aparature. :mrgreen:
Za carb bi trebalo malo prelistati.
 
hmm zanimljivo... zasad koliko sam primjetio motor ništa ne trža i fluidno vuče...

nego sad malo googlam dyno grafove i primjetih da je svima max snaga gore oko 9000 okretaja  :misli: :shock: , do tamo ga još nisam ni sprobao  :LOL: kad vuče već od podruma ,mislio sam da je max snaga nešto niže...