SV650S

pozdrav svima.eto me nazad,koss mozemo na kavu.neregistriran sam pa mozda da naletis u staru mokosicu kad stignes,ne mogu u voznju.
 
Kak odzraciti hladnjak na sv-u?
Jel da samo napun hladnjak i posudu upalim i po potrebi dolijevam ili ima neka metoda s obzirom da je rijec o v2 :misli:
 
Sam se odzrači. Doli do čepa hladnjaka i nek ti bude u posudici tekučine.
Ako što povuče iz posude kasnje nadoli do oznake.
 
Pozdrav. Na sv-u postoje prednje lijeve i desne disk pločice ili su jednakog oblika?
 
Hvala. Onda je kod mene čeljust mjenjana. :?
 
Sorry.
Ima lijeva i desna strana.
Ja sam mijenjao kočiona kliješta pa sam zaboravio.
Zbunio si me ovo s oblikom.  :)
 
Aha. Jel znaš kako je sa ostalim modelima motora? Pajdo u trgovini kaže da ne postoje lijeve i desne pločice, već da na svim motorima postoje samo jedne prednje pločice...ja reko valjda čovjek zna, prodao ih je hrpu.
 
Nema taj pojma ko i ja.
Pogledaj na slikama, a i drugi su brojevi za lijevu i desnu.

 
Sv ima samo dva klipa s jedne strane kliješta pa odatle i razlika.
Četveroklipna (dva klipa s jedne i druge strane kilješta) imaju iste pločice.
 
Aha. Tu je ta razlika. Hvala!
Važno je istaknuti da moja čeljust(koja je original) ne valja, a da trgovac sve zna.  :mrgreen:
 
Niksa tzr said:
Aha. Jel znaš kako je sa ostalim modelima motora? Pajdo u trgovini kaže da ne postoje lijeve i desne pločice, već da na svim motorima postoje samo jedne prednje pločice...ja reko valjda čovjek zna, prodao ih je hrpu.

postoje, na ZRu su isto lijeve i desne, s tim da jedne (ne znma lijeve ili desne) su iste kao straznja
 
Na njemu su čeljusti isto s 2 klipa i klizačima kao na Sv-u?
 
Evo da  ostane za sljedeće naraštaje.
Stavio sam u trkači motori, ali su tamo neozbiljni.  :mrgreen:
U temi sam popratio dugi put od šatoRRaškog do "tRRkačeg" motora, pa je ovo rezime.

Suzuki SV 650s 2005 godina.

Prednji kraj Gsxr 600 K7 taman za moju težinu
Kočiona kliješta Gsxr 1000 K9 monoblok lakša 0,5kg od K7 đaba zdebljo se 2kg
Radialna pumpa Gsxr 1000 K9
Opletena kočiona crijeva Goodridge opleo ih dabogda
Krača ručica gasa od Yamahe R6
Amortizer volana pic-pic samo za šminku
K&N filter otvoren airbox nije za po kiši potrebna priprema ko za amfibiju
Proširena tijela ajnšprica s 38 na 42 turpija
Zamijenjene ispušne bregaste s usisnim prve generacije SV-a. Koji k ako ove usisavaju al neka.
Počupani neki senzori, žice i crijeva ne znam ni sam oko povrata nečega.
Powercommander III
Bateria 0.9kg made by Aurellie
Zadnji amortizer ZX10 07 malo mekan ali drži.
Micron full otvorene grane
Titan auspuh Ladybird
Zadnja felga Cbr 600 pc31 5 cola teže za porubiti
Obrnuti mjenjač zbog rekorda
Zlatni lanac i zubi
Oklopi OEM Suzuki
MRA racing vizir napuko
Woodcraft nogare
Lap timer sektorski zbog što boljih prolaznih vremena
I još neke sitne điđe miđe.

Zadnji put mjereno, ali ne štelano 79ks na roti.



 
koss said:
Evo da  ostane za sljedeće naraštaje.
Stavio sam u trkači motori, ali su tamo neozbiljni.  :mrgreen:
U temi sam popratio dugi put od šatoRRaškog do "tRRkačeg" motora, pa je ovo rezime.

Suzuki SV 650s 2005 godina.

Prednji kraj Gsxr 600 K7 taman za moju težinu
Kočiona kliješta Gsxr 1000 K9 monoblok lakša 0,5kg od K7 đaba zdebljo se 2kg
Radialna pumpa Gsxr 1000 K9
Opletena kočiona crijeva Goodridge opleo ih dabogda
Krača ručica gasa od Yamahe R6
Amortizer volana pic-pic samo za šminku
K&N filter otvoren airbox nije za po kiši potrebna priprema ko za amfibiju
Proširena tijela ajnšprica s 38 na 42 turpija
Zamijenjene ispušne bregaste s usisnim prve generacije SV-a. Koji k ako ove usisavaju al neka.
Počupani neki senzori, žice i crijeva ne znam ni sam oko povrata nečega.
Powercommander III
Bateria 0.9kg made by Aurellie
Zadnji amortizer ZX10 07 malo mekan ali drži.
Micron full otvorene grane
Titan auspuh Ladybird
Zadnja felga Cbr 600 pc31 5 cola teže za porubiti
Obrnuti mjenjač zbog rekorda
Zlatni lanac i zubi
Oklopi OEM Suzuki
MRA racing vizir napuko
Woodcraft nogare
Lap timer sektorski zbog što boljih prolaznih vremena
I još neke sitne điđe miđe.

Zadnji put mjereno, ali ne štelano 79ks na roti.
Kolko je to € po skidanju sek. kruga :mrgreen:
 
Malo ima ovdje eura. Sve majka ebay.
Na prodaji oem prednjeg kraja sam duplo zaradio nego što sam kompletirao ovaj od GSXR-a preko ebay-a.
90% su rabljeni djelovi.
 
Neki dan okrenul jubilarnu na svojem K8, sad ga bum još lakše prodal :LOL: :LOL:
A prema ovoj gospođi na K6 sam sitna riba (151000 km) http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=117470&page=5