Pec said::misli: Koja je korist od takvog zahvata :misli:
Korist i svrha?zokx said:I koja je svrha ovoga smještaja, osim da lakše izgubiš tablicu po putu, i da te murja zajebava, a da svake godine prije tehničkog još moraš opet sve vraćat na staro?
Onda bi valjalo i prednji balatobran skinuti, no tada bi špricalo s obje strane :misli:burnout said:Optika....ilitiga lepše izgleda
Ne mješati izgled i funkcionalnost.Pec said:Onda bi valjalo i prednji balatobran skinuti, na tada bi špricalo s obje strane :misli:
Ja bi rekao i da je ovako bitno narušena funkcionalnost jer više šprica a i pri većim brzinama blago rasterećuje prednji kraj te je ionako veliko lelujanje pri većim brzinama još izražajnije.burnout said:Ne mješati izgled i funkcionalnost.
To kaj je metRRo ne mora značit da mora bit funkcionalno, jel tak Hrvoje?
LoL al ti uporno o tome da nije funkcionalno.Pec said:Ja bi rekao i da je ovako narušena funkcionalnost jer više šprica a i pri većim brzinama blago rasterećuje prednji kraj te je ionako veliko lelujanje pri većim brzinama još izražajnije.
Upravo tako!burnout said:Ne mješati izgled i funkcionalnost.
To kaj je metRRo ne mora značit da mora bit funkcionalno, jel tak Hrvoje?
Što se narušavanja funkcionalnosti zbog špricanja, mislim da o tome može suditi samo ponosni vlasnik prerade.Pec said:Ja bi rekao i da je ovako bitno narušena funkcionalnost jer više šprica a i pri većim brzinama blago rasterećuje prednji kraj te je ionako veliko lelujanje pri većim brzinama još izražajnije.
Jedina moguća korist (kako ja to vidim) je, osim blagog olakšanja, smanjenje otpora zraka koje na brzinama koje doseže ovaj motor i nije baš neko, dok to kod gsx-r-a ima smisla i to samo na stazi. I ne bi se složio da mu je tablica dobro vidljiva.Hrvoje said:Upravo tako!Što se narušavanja funkcionalnosti zbog špricanja, mislim da o tome može suditi samo ponosni vlasnik prerade.
Ej... kada je o brzinama riječ, riječ je o XT-u i njegovoj krajnjoj brzini, a ne o gsxr-u :wink:
ne spomilji negovo ime uzalud smrtni grijehstrasilo said:ko spominje gsxr-a uzalud ...
Vjeruj mi, sasvim je dobro vidljiva! Posve je po PS-u.Pec said:Jedina moguća korist (kako ja to vidim) je, osim blagog olakšanja, smanjenje otpora zraka koje na brzinama koje doseže ovaj motor i nije baš neko, dok to kod gsx-r-a ima smisla i to samo na stazi. I ne bi se složio da mu je tablica dobro vidljiva.
:rofl:limit said:Nekad davno sam i ja sa svih motora skidao taj dodatak za tablicu, što više nisam ni tablicu držao na motoru, ali
sam nekako evoluirao iz tog stanja i sad, razmišljajuči malo o tome :misli:, stvarno neznam zašto sam to radio.
Danas gledajući, u tome ne vidim ni ljepotu a ni funkcionalnost. Ljudi kupe novi motor, daju ogromne novce a onda
skidaju djelove sa njih tako da izgledaju kao da su se već razbili. Pa ljudi jel vi vidite da vam fali pola motora !!!
Šta je tu estetski lijepo? alacdolje:
tomahawk said:Jesi ti podizao zadnji kraj na XTX nekako mi izgleda previsoko :misli:
Pec said::misli: Koja je korist od takvog zahvata :misli:
Na Z-u sam imao tablicu postavljenu bez nosača i to na takav način da je savršeno odrađivala posao blatobrana.alcatraz said:Nakon pomnog razmatanja ja sam na z-u odlucio ostaviti nosac tablice jer ima kakvu-takvu ulogu blatobrana sto mi je potrebno jer me cesto zna uhvatiti kisa....
Dakle funkcionalnost prije estetike.