Tehnicka pitanja o DL/KLV motorima

Ja sam mislio da V-Strom (i svi ostali koji za topcase ne trebaju nosače, nego samo ploču, tj. kod kojih za kofer već postoji namijenjeno mjesto) ima ipak nešto višu toleranciju, za razliku od mojih dodatno ugrađenih nosača. Nekak mi se čini da na stroma (u kofer) možeš staviti i 35kg, dok mi moji nosači izgledaju dosta slabije, tj. za kojih 15ak kilograma..
 
darkovsky said:
Ja sam mislio da V-Strom (i svi ostali koji za topcase ne trebaju nosače, nego samo ploču, tj. kod kojih za kofer već postoji namijenjeno mjesto) ima ipak nešto višu toleranciju, za razliku od mojih dodatno ugrađenih nosača. Nekak mi se čini da na stroma (u kofer) možeš staviti i 35kg, dok mi moji nosači izgledaju dosta slabije, tj. za kojih 15ak kilograma..
,,a eto,,tak piše,,i mislim da nebi trebalo previše odstupati,,tj pretjerivati od onog što je proizvođač naveo i upozorio  (y)
 
darkovsky said:
Ja sam mislio da V-Strom (i svi ostali koji za topcase ne trebaju nosače, nego samo ploču, tj. kod kojih za kofer već postoji namijenjeno mjesto) ima ipak nešto višu toleranciju, za razliku od mojih dodatno ugrađenih nosača. Nekak mi se čini da na stroma (u kofer) možeš staviti i 35kg, dok mi moji nosači izgledaju dosta slabije, tj. za kojih 15ak kilograma..
35 kg  :shock: pa to je više od pola vreće cementa.... Šta ti voziš u koferima  :misli:

15 ak kilograma tereta u koferu je i više nego dovoljo za sve i više nego što ti treba kad se voziš na motoru... nije to transportno vozilo  :mrgreen:
 
Sto se nosaca tice, tocno je da pise 10 i 5 kg, ali ako sam ja 2004 uspio natovariti zenu od 170 cm i puna tri kofera za 15 dana putovanja po Norveskoj i motor je sve to lakocom izdrzao, izdrzali bi i vasi. Garant sam imao top case koji je bio tezak preko 20 kg i znao sam tjerati motor do 200 km/h i nikad nikakvih problema.

Mislim da je tih 10 kg vise zbog ciklistike nego zbog ogranicenja na tezinu koju nosac moze izdrzati. Pa valjda znate da je na Stromu nosac vrlo solidan komad metala  (y)
 
darkovsky said:
Nekak mi se čini da na stroma (u kofer) možeš staviti i 35kg, dok mi moji nosači izgledaju dosta slabije, tj. za kojih 15ak kilograma..

Tako je.
 
Zorro said:
,,,i pozdrav doturu ib-u ,,nema dana da ga se ne sitim,,naročito kad vozim po gradu ispod 3.000 okretaja i beljim se okolo  :jesus:  :mrgreen:

Zako je to. Ja se uvijek i iznova veselim kad kruzam i vrtim izmedju 2.000 i 4.000 okretaja. Dodicus je gledao filmice s Korzike i tvrdio da se TDM gusi na niskim okretajima dok je moj Strom bez ikakvih stucanja ili gusenja lijepo povlacio vec od 2.000 okretaja ;)
 
ib said:
....Garant sam imao top case koji je bio tezak preko 20 kg i znao sam tjerati motor do 200 km/h i nikad nikakvih problema....

ib said:

Tenks na odgovorima.. Sve gledam kak ću ove godine na more, cura i ja, kofer 15kg i još na koferu vreća od 5kg=20kg, pa sam se sjetio da je možda bolji izbor mogao biti Strom 650, pa zato pitam-malo se žderem. A valjda bu zduralo. Pozdrav
 
Spremam se drugi tjedan na more nekih 700 km pa me zanima trebam li posebno stelati ovjes s obzirom da budemo motor opteretili do jaja?? O tim stvarima neznam puno, a cul sam da je to dosta bitno za komfor na putu. Isto tak me zanima kak stelati kad se vozimo u paru bez tereta :misli:
 
Robert S said:
Spremam se drugi tjedan na more nekih 700 km pa me zanima trebam li posebno stelati ovjes s obzirom da budemo motor opteretili do jaja?? O tim stvarima neznam puno, a cul sam da je to dosta bitno za komfor na putu. Isto tak me zanima kak stelati kad se vozimo u paru bez tereta :misli:

Zavrni onaj gumb na desnoj strani motora ispod sica do maksimuma - time ces napraviti maximalni preload zadnjeg amortizera. Ja ga tako stalno vozim. Vise mi pase tvrdji zadnji kraj.

Isto tako, mozes povecati preload prednjih vilica. Sve ti pise u uputama koje si morao dobiti s motorom.
 
Isto tako na zadnjem amortizeru na dnu sa desne strane imaš jedan mali šerafić!Piše ti S slijeva i H zdesna!E sa zakretanjem tog šerafa buš promjenio povrat!Stavi na dvije trećine u korist H ukoliko si natovaren,a cesta nije u banani(rupe)!Za Alpe i pistu ga je najbolje staviti što bliže H!Ovaj kotač o kojem piše ib skoro da i nema nikakvog efekta!Ukoliko se puno putuje u dvoje i većinom sa tri kofera najbolje kaj se može napraviti je promjeniti kompletan ovjes,ali to je skupo,stoga je ugradnja progresivnih federa HP naprijed i straga plus kraći linkovi koji dižu rit motora idealno rješenje!Ne preveć love,a super efekt!
 
ib said:
Zavrni onaj gumb na desnoj strani motora ispod sica do maksimuma - time ces napraviti maximalni preload zadnjeg amortizera. Ja ga tako stalno vozim. Vise mi pase tvrdji zadnji kraj.

Isto tako, mozes povecati preload prednjih vilica. Sve ti pise u uputama koje si morao dobiti s motorom.

Hvala!  Ako sam dobro shvatil: navinem kotaca na HIGH i tak se vozim i pod opterecenjem i bez njega!
Dolazis mozda u ZG ovaj vikend? Ako dolazis ja se preporucam za malo ljecenje niskih okretaja!
 
dr.chala said:
Isto tako na zadnjem amortizeru na dnu sa desne strane imaš jedan mali šerafić!Piše ti S slijeva i H zdesna!E sa zakretanjem tog šerafa buš promjenio povrat!Stavi na dvije trećine u korist H ukoliko si natovaren,a cesta nije u banani(rupe)!Za Alpe i pistu ga je najbolje staviti što bliže H!Ovaj kotač o kojem piše ib skoro da i nema nikakvog efekta!Ukoliko se puno putuje u dvoje i većinom sa tri kofera najbolje kaj se može napraviti je promjeniti kompletan ovjes,ali to je skupo,stoga je ugradnja progresivnih federa HP naprijed i straga plus kraći linkovi koji dižu rit motora idealno rješenje!Ne preveć love,a super efekt!

Tomee mi je prical da si ful zadovoljan sa ovjesom i novim gumama. Svaki savjet mi je dobro dosel. Hvala!
 
Robert S said:
Tomee mi je prical da si ful zadovoljan sa ovjesom i novim gumama. Svaki savjet mi je dobro dosel. Hvala!

I linkovi i federi su mi došli u otprilike isto vrijeme i namjerno sam ih ugrađivao sa razmakom od tjedan dana!U međuvremenu sam napravio koju tisućicu u isprobavanju!Dojmovi su više nego pozitivni!Jedna i druga izmjena su dovele do toga da ne grebem više fuzićima!Udobnost u vožnji u dvoje se još više poboljšala!Sada mi nije preload zadnjeg amortizera više potrebno stezati do kraja u vožnji solo ili u dvoje bez prtljage!Otpustio sam i prednji preload i sad mi je na trećoj crti!Povrat sam isto tako smanjio na negdje oko polovice!Nisam još napuštao naše krajeve i mislim da mi ovaj set up izvrsno odgovara za naše ceste!Naravno da bi za pistu ili Alpe sve to trebalo dotegnuti,ali ...Isto tako smanjivanjem propadanja prednjeg kraja prilikom kočenja i ono se uvelike promjenilo,a još i montažom Michelin Pilot Road guma i ciklistika se popravila i gledajući sve to skupa - ZNATNO! Gume?Mislim da dovoljno govori to da sam stražnju gumu uspio počistiti do ruba u gradskoj vožnji!O njima samo hvalospjevi,mada mi je ponekad žao što sam se njihovom montažom odrekao silaska s ceste,ali ionako ću ih brzo potrošiti,pa onda dobro razmisliti o izboru slijedećih!
 
HELP!!!
Kupujem polovnog DL-a 650 K4, gledao sam ga danas i napravio đir i to je to. Jedino šta me malo muči je što nešto lagano šuška iz mašine (kao da se lanac razvoda malo čuje), ne znam jel to normalno ili ne. Malo me brine i ispušna grana, jel normalno da ona izgleda kao na sliki tamno kao da je spaljena.
Ajde pomagajte, sutra bi trebo odnest papire u banku da sredim kredu ako je to sve u redu :? 
 
Čox said:
HELP!!!
Kupujem polovnog DL-a 650 K4, gledao sam ga danas i napravio đir i to je to. Jedino šta me malo muči je što nešto lagano šuška iz mašine (kao da se lanac razvoda malo čuje), ne znam jel to normalno ili ne. Malo me brine i ispušna grana, jel normalno da ona izgleda kao na sliki tamno kao da je spaljena.
Ajde pomagajte, sutra bi trebo odnest papire u banku da sredim kredu ako je to sve u redu :? 
,,ovo s "granom" je normalno,,a to šuškanje hm :misli: trebao  bi povesti nekoga sa sobom tko već ima takav motor,,ovak,,teško je reč,,iak i ja kod svog ponekad imam sličan osjećaj,,i nikak se nemrem sjetiti jeli tak bilo tek kad sam ga kupio  :D
 
Šuškanje? Ako govoriš o zvuku na ler gasu, jedino što bi se moglo čuti je zvuk pumpe za gorivo. No, ona više zuji nego šuška i taj je zvuk OK. Uz ovaj wings, sumnjam da bi se bilo kakvi drugi zvukovi i mogli čuti.
Ova boja grane ne bi trebala biti alarmantna. Doduše, na mojem je stock ispuh pa se zadnji dio cijevi do topa niti ne vidi.
Jel taj motor iz uvoza? Koliko znam, u HR 2004. godine nije prodano više nego 2 - 3 DL 650. Prvi pravi kontingent koji je stigao u HR bio je već model K5.
 
Zorro said:
,,ovo s "granom" je normalno,,a to šuškanje hm :misli: trebao  bi povesti nekoga sa sobom tko već ima takav motor,,ovak,,teško je reč,,iak i ja kod svog ponekad imam sličan osjećaj,,i nikak se nemrem sjetiti jeli tak bilo tek kad sam ga kupio  :D

Dobro si rekao, grane su OK. Straznja cijev (koja izlazi iz straznjeg cilindra) je plava, prednja je vise ruzinasta obzirom da na nju pada voda s prednjeg kotaca. Sve je to normalno.

Daj jos malo opisi to "suskanje". Dal se cuje konstantno ili kad prilikom stiskanja rucice spojke. Sto si vozio prije, odnosno, imas li iskustva s V2 strojevima? Dobro ti je napisao Zorro, trebao bi povesti nekoga tko vozi isti motor...
 
Nemam pojma jel iz uvoza. Krapinska tablica je na njemu i navodno je regan godinu dana.
Slično šuškanje mi se čulo i na venoxu, a on je svašta jadan prošao :yoman:
Čuje se na leru dok je motor hladan, nisam siguran dal se čuje kad se zgrije
 
dr.chala said:
linkovi
Dojmovi su više nego pozitivni!Jedna i druga izmjena su dovele do toga da ne grebem više fuzićima!
@ što su linkovi  :misli:
,,jebate pa kak se vi to vozite kad grebete fuzićima,,mislim ono,,ja se (bar tak vele i drugi) sasvim solidno vozim,,al nisam nikad bio baš blizu struganja,,je da mi hanuma 50 kg,,imam samo zadnji kofer koji nije nikad teži od 5-6 kg
,,kad pogledam gumu,,vidim da je vozila nekih,,, u vr glave do 1 cm od samog ruba :?
 
Zorro said:
@ što su linkovi  :misli:
,,jebate pa kak se vi to vozite kad grebete fuzićima,,mislim ono,,ja se (bar tak vele i drugi) sasvim solidno vozim,,al nisam nikad bio baš blizu struganja,,je da mi hanuma 50 kg,,imam samo zadnji kofer koji nije nikad teži od 5-6 kg
,,kad pogledam gumu,,vidim da je vozila nekih,,, u vr glave do 1 cm od samog ruba :?

Stari, digo sam svoj motor, kad stojim ne mogu petama s obadvije noge na pod a visok sam 180 cm. Jesi vidio onaj filmic corse02.avi ? U prvih par minuta imas grebanje fuzicem a bio sam sam na motoru bez kofera i s maksimalnim preloadom ;) Inace, ovo ti je moja guma prosle snimljena prosle godine u Alpama: