Tehnicka pitanja

ista stvar sa dijagnostikom....od modela 06 pa nadalje...sto nema logike...posto jos ima modela 04 i 05...a nema mogucnosti vrsiti dijagnostiku na istima....:(
 
Nije bitno za kaj je ulje. Bitna je specifikacija.
Provjeri specifikacije i ak odgovaraju onima za tvoj motor, moze biti i za svemirsku stanicu.
 
Pozdrav, na svom VXRu sam stavio novo kvačilo (+novo zvono) i dao majstoru da reparira mašinu. Zamjenio je osnovno, no kaže da ima relativno dosta lufta na radilici...

E sad, mene je najviše mučilo kvačilo, kretanje..i proklizavanje remena kojeg se nikako nisam mogao rješiti. Sad s novim kvačilom nema proklizavanja, ali zato pri kretanju se jave neke neugodne vibracije. Dosta su osjetne, pogotovo ako smo dvojica na motoru ....pojave se taman na onom broju okretaja gdje bi me dočekalo proklizavanje remena.

Znači, par trenutaka nakon što skuter lagano krene, dolazilo je do klizanja remena a sad vibracija. Prilično sam siguran da je to jako blizak moment. 
...nakon što se motor strese, dalje sve radi normalno..

Što mi je preostalo? Koliko je vjerovatno da je tome uzrok variomat koji ima iza sebe 60tkm? Mislim, šta preostaje osim variomata? ...nije valjda da luft radilice može biti uzrok ovako nečega osjetnog?
 
Vibracije su gotovo sigurno od sklopa kuplung/zvono.
Malo posmirglat pakne kuplunga i dio zvona koje one dodiruju pa vidi

ako si SKROZ SIGURAN da je kuplung cvrsto spojen sa zvonom kad dolazi do vibracija - onda se ne radi o tome.



To sto je kuplung i zvono novo ne mora nista znacit. Pogotovo ako se zamastilo prstima kod montaze. Zvono u takvom slucaju ili smirglom malo preci ili brake cleanerom (boblje smirglom pa onda brake cleanerom ako ga imas - ako nemas, nije problem), a pakne kuplunga smirglom tek toliko da se skine povrsinski sloj
 
može biti luft među zupčanicima ,piksnam ležajevima u kućištu "getribe"što nije rijetkost na starim skuterima
 
Ma sjetio sam se da dok sam skroz nedavno stavljao neko novo-staro kvacilo , drugo rabljeno znaci, da je kretanje bilo 100% ugladjeno. No to kvacilo se jako jako brzo razgajbalo...da je remen klizao ko na onom prije kvacilu. Tak da neznam sto je uzrok tome bio...
Ali svakako su tad svo ostali elementi pokazali da ne stvaraju vibracije. Jer to sve je bilo unutar zadnjih 2000 km
 
Nego jedno dodatno pitanjce,
za zatezanje ležajeva volana, što treba sve ići dolje.
Tj. dali imam pristup nakon što skinem prednje maske?
 
Pozdrav, dakle rijec o Runneru 200ST, cca 9tkm, mazena i pazena, uvijek zagrijavana, vozena max 60/km/h dok se ne zagrije, redovno mjenjano ulje...dakle odrzavana kako treba (valjda).
I sad sam vidio da mi curi ulje, prvo sam mislio da pusta ili na filteru ili na onoj vidi za ispustanje ulja.
Nakon sto sam ju oprao perolinom (ivasolom), cini mi se da pusta ulje iz one rupe izmedju filtera ulja i gumene cijevcie (nekakav odusak), evo slike:

img0448.jpg


Jel netko zna o cemu je rijec, sto je otislo i koliko je hitan popravak, dali ju smijem jos vozit ili da odma picim u servis i ako kojim slucajem znate cijenu popravka?
Eh da, dolio sam kakvih 1dcl ulja jutros, a ulje je mjenjano pred kakvih 500-600km.
Hvala.
 
Zog said:
Prsteni.

using Tapatalk

Karike? Ili je to nes drugo?
Ako su karike, pa nemogu vjerovat da su osle nakon samo 9tkm...
Gilera, super kvaliteta :(

Moze li mi netko molim vas malo opsirnije objasnit.

Hvala!

EDIT: Ma nemogu bit karike, pa valjda bi dimila, imala slabiju kompresiju, teze bi palila, vec bi se nekako vidilo.
 
Izgleda da je lazna uzbuna :D
Jutros nakon djira, vidim da ipak pusta na cepu za ispustanje ulja, sad cu to cekirat par dana, idem danas vjerovatno po novi filter, ulje i brtvu ;)
 
Pozdrav dali netko zna na koliko se stelaju ventili na skuteru sanli devil 2009 godina,motor je dimio prije jako cim sam ga upalio i nije isao vise 30-35,skinuo sam cilindar i klip je bio los,kupio sam danas novi i rekao mi je majstor da ventile nastelam na 0.10 i tako sam stavio i motor kad je hladan pali dobro,ugasim ga i onda nece i nece,ostavim ga ni pola minute i onda upali.Napravim pola kilometra sa njim i ugasim ga i vise nece upalit da mu boga das,iskru ima,ostavim ga ni pola minute i onda upali  :misli: tako je slicno i prije radio.Vidim da netko pise da stela ventile na 0.05,netko usis na 0.05 a ispuh na 0.10 i sad neznam sta bi bilo najbolje.Sad povuce nekih 35-40 neznam jel to opce brze i moze ic  :?
 
pozz...gledam polovnog vxr-a 180 2001.g. i sve vise manje stima, tek ga trebam ici viditi, ali prodavac kaze da mu je krajnja brzina trenutno 90-95 km.
to mi je nekako premalo...navodno je mijenjano, do sada, sve sta je trebalo osim kvacila...ima oko 25000 km...
da li moze zbog toga biti ovakva krajnja ili je tu nesto drugo u pitanju?
Koliki bi trosak bio ako je kvacilo?
 
djuk@ said:
pozz...gledam polovnog vxr-a 180 2001.g. i sve vise manje stima, tek ga trebam ici viditi, ali prodavac kaze da mu je krajnja brzina trenutno 90-95 km.
to mi je nekako premalo...navodno je mijenjano, do sada, sve sta je trebalo osim kvacila...ima oko 25000 km...
da li moze zbog toga biti ovakva krajnja ili je tu nesto drugo u pitanju?
Koliki bi trosak bio ako je kvacilo?

Ako te smijem pitati, koliko misliš para dati za to godište skutera? Čisto me zanima, pošto ja za svoga iz 2005-te nisam mogao dobiti ni siću. Sad nakon što sam uložio u reparaciju 4000kn+ kvačilo 1300kn, više mi se nikako ne isplati niti prodavati :).

Inače, recimo kod mene je znala pasti jako max brzina zbog poroznosti mebrane karburatora. Nakon što bi to promjenio, skuter bi jako živnuo. (Trošak 400kn).
 
Jel se to radi o sivon vxr 180, tu iz st zupanije
Nije to nesto puno kilometara za motor koji se cuva i redovito servisira, ali ako je klan na ladno to je vec zajebano za masinu pohabala se, price su da se na 24 iljade stelaju ventili price za dicu, najvjerojatnije da ima slabu krajnju jer nije dugo servisiran, remen, kugle itd, zna ispucat prirubnica i nije lose pogledat membranu i triba bi bar po satu ic 120
 
e hvala na odgovorima...ma na par oglasa mi se dogodilo da se spominje nesto niza krajnja a svi imaju drugacija objasnjenja zasto je to tako pa me zanima sta sve moze biti da se znam pripremiti ako kupim neki od tih skutera...

koliko bi dao ne znam ni sam...prva zelja mi je bila dna ali ih ima jako malo, uglavnom su u losem stanju i manje-vise puno traze...bar u odnosu na runnera...
jos se mislim sta cu...