tehnicki pregled

evo proša..jel' sve original, je majkemi..i auspuh, auspuh je već upisan, oo super..
 
pitam za upisat' dodatnu dimenziju zadnje gume, kaže nema u sustavu, napiši mail zastupniku i proslijedi nama i mi besplatno upišemo..
ko će mi to dat'..
 
da, tako sam za auto prije par godina, dok nisu imali na tehničkom u sustavu više dimenzija isto mi kaže pošalji mail zastupniku i teta mi odgovori, za vaše vozilo po broju šasije je ta jedna dimenzija.. več nagodinu su na tehničkom imali u sustavu da mogu upisati desetak dimenzija..skoRRo rip..
 
Meni kazu u Puli nema sanse upisati drugu dimenziju.
U mom slucaju \55 gumu.
Treba nekog u Cvh zvati ali opet koga jer i tamo ima filozofa teskih.
 
2 opcije:
Potvrda proizvođača za vozilo kod zastupnika (npr. Ruting Honda, Novema Suzuki) cca. 200-400 kn. + dogovor oko detalja u potvrdi.
Ili svaki tehnički 100-200 kn da ne drame oko dimenzije u hali sa pregled.
(npr. Auto s 3 različite vrste guma prošao)
Iskreno, serijska dimenzija +-1 gore-dolje visina/širina (ne col) nije uopće problem.
 
2 opcije:
Potvrda proizvođača za vozilo kod zastupnika (npr. Ruting Honda, Novema Suzuki) cca. 200-400 kn. + dogovor oko detalja u potvrdi.
Ili svaki tehnički 100-200 kn da ne drame oko dimenzije u hali sa pregled.
(npr. Auto s 3 različite vrste guma prošao)
Iskreno, serijska dimenzija +-1 gore-dolje visina/širina (ne col) nije uopće problem.

bla, bla bla pričaš bez veze..može proći samo ona dimenzija koja je upisana u prometnu, za auto se sad može bez problema upisati sve dimenzije koje imaju u sustavu za taj auto...
za motor obično ima samo jedna dimenzija, talijani imaju više..
 
bla, bla bla pričaš bez veze..može proći samo ona dimenzija koja je upisana u prometnu, za auto se sad može bez problema upisati sve dimenzije koje imaju u sustavu za taj auto...
za motor obično ima samo jedna dimenzija, talijani imaju više..


Novijih auta nema u sustavu idu gume iz potvrde pri prvoj reg ili potvrde proizvođača kasnije.

Malo stariji auti 4-5god plus ima u sustavu. Ako ne se moze za 275kn napravit atest. Npr seat ibiza s 195/55r15 i sad bi isao na 195/50 r15 jer su 30% jeftinije gume...
 
Diesel znas li mozda umjesto zadnje 190/50 jel postoji mogucnost da upisem i 55 na fz1?
 
Zovem ja tako CHV da bi na auto stavio drugu dimenziju i kako to ide?
Covijek me pita br tablice i ja mu dam.
A on meni je vi to mene zezate?????
Sto???
Pa vama su upisane 4 dimenzije guma, da i ta za koju pitate, pa pogledajte prometnu.
o_O
 
Ti legalisti će nas uništit. :mrgreen: Bez obzira na njih, tehnički će biti sve veći problem za sve što nije originalno. Auspuhe i nosače tablica gledaju kao da su neurokirurzi.:)
 
  • Like
Reactions: exfreerider
Zato sam ja upiso zmigavce i nosac tablice i prst u uho.


Alfa ti si kriv😡
 
Evo decko je na bmw 5 iz 1996 atestirao 300kn gume i felge od bmw 8
Nesto tipa 17\245 tako nesto.
 
2 opcije:
Potvrda proizvođača za vozilo kod zastupnika (npr. Ruting Honda, Novema Suzuki) cca. 200-400 kn. + dogovor oko detalja u potvrdi.
Ili svaki tehnički 100-200 kn da ne drame oko dimenzije u hali sa pregled.
(npr. Auto s 3 različite vrste guma prošao)
Iskreno, serijska dimenzija +-1 gore-dolje visina/širina (ne col) nije uopće problem.
Jel to vec tako netko uradio ili bacas bombe?
Tko uopce moze dati takvu potrvrdu za kawasaki kod nas jer nema sluzbenog uvoznika?
 
Jel to vec tako netko uradio ili bacas bombe?
Tko uopce moze dati takvu potrvrdu za kawasaki kod nas jer nema sluzbenog uvoznika?

Sve napisano su moja iskustva.
Kawasaki KMS Karlovac, Viktor Motosport Zagreb, Pro-bike.hr (MV Motori Čakovec) ili DKS Slovenija.

Kupio sam motor Hondu od bivšeg policajca koji po zakonu nije smio biti regan u HR jer nije imao apsolutno ništa potrebno za regu.
Kao da MX homologiraš za cestu.
Tražio sam potvrdu kod Rutinga za 21" i 18" kotače, (17" je imao upisano).
Imao prometnu i knjižicu vozila koju su kasnije uzeli kod ukidanja.
Za auto je bivši vlasnik prilikom prodaje smuvao nekoliko različitih guma koje sam standardizirao kasnije.
Sad su zimske original veličine a ljetne broj manje.
 
CVH, privatna firma koja se jako ukorijenila u politici,...
Zato je to tako.
U D imaju definirano sve. Pricao sam sa poznanikom Nijemcem.
Imao je neke led sitne zmigavce na motoru, pa sam pitao kako je u njih to regulirano.
Imaju tocno definirane mjere i isod toga se nesmije.
A znamo mi da ima tu Nijemaca.
Mogli bi nas malo uputit kako to, kako to,... u Nijemaca. Usporedbe radi.
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Ja svake godine prije registracije dovedem u tvornicko stanje, pa poslije opet po svom. I tako iz godine u godinu
 
Ja mislim da je u svemu ovome najbitnije zaobici CVH, mislim da druge firme malo manje jedu govna.
inače jesam legalist i da je sve po P.S.-u, al ako me jebeju za stvari koje su mi legalne, e onda odjeb od njih.
 
CVH je kujac prema njemačkim uhljebima kaj rade tehnički i odobravaju kajmoš imat a kaj ne.

Stanice za tehnički se razlikuju od sela do sela, svaki kreten u plavoj kuti tumači propis kak mu se digne.

Zadnja “ideja” koju imaju je da će debil u plavoj kuti trebat sjest na tvoj motor i ”istestirat” da li je neka guma dobra za tvoj motor. Pa si ti sad zamišljaj kaj bu debil u plavoj kuti tipa Škaro radio da to ”utvrdi”

Dakle, ne se ugledat u nemačku, tamoje debilizam poprimio jednu novu dimenziju



Srki