Sturm said:Pa otvori rezervoar ulja, tj. tam di ga tocis nutra i proviri ako ima sta ili je prazno, tak ces znat. meni se i tam vidi dok je na rezervi.
Sturm said:Ha jeboga ti sad zaglabas u one vec teze mehanicke probleme.. kako da se to na pamet moze reci, ako ti skuter ide znaci da dobiva, ako rikne znat ce.. i kraj price. Vec se pocelo filozofirat sad-.
Iwo SR Tuono said:bokte koja rasprava oko faking brušenja cilindra na specijalu i stavljanja novog klipa
klip za 1. specijalu se nabavi vrlo lako, ili preko stranih webshopova ili preko ekipe koja iz trsta dovlači stvari, a možda i poneki servis ima taj klip
cilindar se buši na širinu klipa + 3 stote tolerancije i bok
tgb čini mi se da je jako slična mašina kao na sr2000 pa će ti možda pasati klip sa tog agregata, a što se uljne pumpe tiče stavi prozirno crijevo od nje do karburatora, ili usisa, ovisi di je spojena, zamješaj 2% mješavine i nalij u rezervoar i vozi se, ako primjetiš da uljna ne gura ulje kroz crijevo onda je krepala, ako gura potroši tu mješavinu i nastavi dalje sipat čisit benzina i ulje u posudu i doviđenja
šta ti treba sad inženjer za sklopit dvotaktnu 50tku
edit: neznam dal tgb ima pogonjenu uljnu preko pužnog navoja ko na minarelliju ili preko mikroremena ko piaggio, tako da se neću mješat, al šanse da sama uljna krepa na serijali su 1: 40 000 pređenih kilometara
e da, jedna litra ulja bi u prosjeku na karburatorskom modelu trebala biti oko 800ak kilometara
Iskreno, ja ga nebi vozija ni da troši litru na 12 000kmigor.sb said:iwo vozi diteca kojem litra ulja traje 3000 km
nije točno....Iwo SR Tuono said:bokte koja rasprava oko faking brušenja cilindra na specijalu i stavljanja novog klipa
klip za 1. specijalu se nabavi vrlo lako, ili preko stranih webshopova ili preko ekipe koja iz trsta dovlači stvari, a možda i poneki servis ima taj klip
cilindar se buši na širinu klipa + 3 stote tolerancije i bok
tgb čini mi se da je jako slična mašina kao na sr2000 pa će ti možda pasati klip sa tog agregata, a što se uljne pumpe tiče stavi prozirno crijevo od nje do karburatora, ili usisa, ovisi di je spojena, zamješaj 2% mješavine i nalij u rezervoar i vozi se, ako primjetiš da uljna ne gura ulje kroz crijevo onda je krepala, ako gura potroši tu mješavinu i nastavi dalje sipat čisit benzina i ulje u posudu i doviđenja
šta ti treba sad inženjer za sklopit dvotaktnu 50tku
edit: neznam dal tgb ima pogonjenu uljnu preko pužnog navoja ko na minarelliju ili preko mikroremena ko piaggio, tako da se neću mješat, al šanse da sama uljna krepa na serijali su 1: 40 000 pređenih kilometara
e da, jedna litra ulja bi u prosjeku na karburatorskom modelu trebala biti oko 800ak kilometara
blago tebi......i tvome znanju...ovakvim stavom mozes se slobodno vratiti na MS forum.... alacdolje:Iwo SR Tuono said:bokte koja rasprava oko faking brušenja cilindra na specijalu i stavljanja novog klipa
klip za 1. specijalu se nabavi vrlo lako, ili preko stranih webshopova ili preko ekipe koja iz trsta dovlači stvari, a možda i poneki servis ima taj klip
cilindar se buši na širinu klipa + 3 stote tolerancije i bok
tgb čini mi se da je jako slična mašina kao na sr2000 pa će ti možda pasati klip sa tog agregata, a što se uljne pumpe tiče stavi prozirno crijevo od nje do karburatora, ili usisa, ovisi di je spojena, zamješaj 2% mješavine i nalij u rezervoar i vozi se, ako primjetiš da uljna ne gura ulje kroz crijevo onda je krepala, ako gura potroši tu mješavinu i nastavi dalje sipat čisit benzina i ulje u posudu i doviđenja
šta ti treba sad inženjer za sklopit dvotaktnu 50tku
edit: neznam dal tgb ima pogonjenu uljnu preko pužnog navoja ko na minarelliju ili preko mikroremena ko piaggio, tako da se neću mješat, al šanse da sama uljna krepa na serijali su 1: 40 000 pređenih kilometara
e da, jedna litra ulja bi u prosjeku na karburatorskom modelu trebala biti oko 800ak kilometara
u krivu si za sve, na moju žalost, nemam oca koji to sve financira,od 2005 se bavim sa skuterima, nije puno vremena al naučio sam više nego neki koji u 10 godina nisu sami zamjenili roline a da o drugim stvarima i ne pričamPhobocaster said:1. tema je tu da se raspravlja
2. tvoje podcjenjivanje "tako jednostavne stvari" meni nije od nikakve koristi
3. što onda je staviš linkove gdje nabaviti klipove za 1. specijalu
4. tu si nešto opisao ovo/ono...
5. tvoja procjena šanse da uljna krepa me ni najmanje ne utješuje...
ovu temu sam otvorio jer mi je jako važno da si što kvalitetnije osposobim skuter jer mi je neophodan za posao...auto koji imam ne samo da mi troši 2,4 X više goriva nego treba i drugima u kući...tako da pokušavam eliminirati sve moguće probleme u startu, a ne slušajući neke pametnjakoviće kojima su mama i tata kupili skuter i kad im krepa, da im tata za novoga... (neznam jesi spadaš li u tu grupu ali po tvojem razmišljanju mi se čini da spadaš)
da si sam plačaš kredit za motor, fax, skuter, sve registracije i račune...onda bi te pitao...ja nemam vremena sve greške otkrivati sam za razliku od nekih...
NHF anybody...