TGB R50X

Pa otvori rezervoar ulja, tj. tam di ga tocis nutra i proviri ako ima sta ili je prazno, tak ces znat. meni se i tam vidi dok je na rezervi.
 
Sturm said:
Pa otvori rezervoar ulja, tj. tam di ga tocis nutra i proviri ako ima sta ili je prazno, tak ces znat. meni se i tam vidi dok je na rezervi.


nije uopće stvar u rezervaru ulja...nego pitanje se odnosilo kako provjeriti rad pumpe ulja...odnosno kako znati daje li previše ili premalo ulja i što je najbolje (najoptimalnije) za skuter...moguće je da je i to dio problema...
 
Ha jeboga ti sad zaglabas u one vec teze mehanicke probleme.. kako da se to na pamet moze reci, ako ti skuter ide znaci da dobiva, ako rikne znat ce.. i kraj price. Vec se pocelo filozofirat sad-.
 
Sturm said:
Ha jeboga ti sad zaglabas u one vec teze mehanicke probleme.. kako da se to na pamet moze reci, ako ti skuter ide znaci da dobiva, ako rikne znat ce.. i kraj price. Vec se pocelo filozofirat sad-.


...meni nije u cilju sve složit, pljunut pare , vrijeme i trud...i onda "saznat"...da mi je korjen problema bio u nečemu drugom...ako je tebi to teže pitanje nemoraš odgovarat...ima ko hoće odnosno ko zna i želi pomoć  (y)


uostalom ovaj dio foruma služi baš za to...NHF  (y)
 
Neznam, u tome ti nemogu pomoć...možda neko ode i zna ali ja bi radije otiša u servis i da to rješit...jer ipak ako je takav problem to nije za zafrkavat se... ;)
 
bokte koja rasprava oko faking brušenja cilindra na specijalu i stavljanja novog klipa

klip za 1. specijalu se nabavi vrlo lako, ili preko stranih webshopova ili preko ekipe koja iz trsta dovlači stvari, a možda i poneki servis ima taj klip

cilindar se buši na širinu klipa + 3 stote tolerancije i bok

tgb čini mi se da je jako slična mašina kao na sr2000 pa će ti možda pasati klip sa tog agregata, a što se uljne pumpe tiče stavi prozirno crijevo od nje do karburatora, ili usisa, ovisi di je spojena, zamješaj 2% mješavine i nalij u rezervoar i vozi se, ako primjetiš da uljna ne gura ulje kroz crijevo onda je krepala, ako gura potroši tu mješavinu i nastavi dalje sipat čisit benzina i ulje u posudu i doviđenja

šta ti treba sad inženjer za sklopit dvotaktnu 50tku

edit: neznam dal tgb ima pogonjenu uljnu preko pužnog navoja ko na minarelliju ili preko mikroremena ko piaggio, tako da se neću mješat, al šanse da sama uljna krepa na serijali su 1: 40 000 pređenih kilometara

e da, jedna litra ulja bi u prosjeku na karburatorskom modelu trebala biti oko 800ak kilometara
 
Vidiš da ni ti nisi 100 posto siguran  ;)
Karburatorski model litra ulja nebi tribala ispod 1000km,serijski naravno  ;)
 
Iwo SR Tuono said:
bokte koja rasprava oko faking brušenja cilindra na specijalu i stavljanja novog klipa

klip za 1. specijalu se nabavi vrlo lako, ili preko stranih webshopova ili preko ekipe koja iz trsta dovlači stvari, a možda i poneki servis ima taj klip

cilindar se buši na širinu klipa + 3 stote tolerancije i bok

tgb čini mi se da je jako slična mašina kao na sr2000 pa će ti možda pasati klip sa tog agregata, a što se uljne pumpe tiče stavi prozirno crijevo od nje do karburatora, ili usisa, ovisi di je spojena, zamješaj 2% mješavine i nalij u rezervoar i vozi se, ako primjetiš da uljna ne gura ulje kroz crijevo onda je krepala, ako gura potroši tu mješavinu i nastavi dalje sipat čisit benzina i ulje u posudu i doviđenja

šta ti treba sad inženjer za sklopit dvotaktnu 50tku

edit: neznam dal tgb ima pogonjenu uljnu preko pužnog navoja ko na minarelliju ili preko mikroremena ko piaggio, tako da se neću mješat, al šanse da sama uljna krepa na serijali su 1: 40 000 pređenih kilometara

e da, jedna litra ulja bi u prosjeku na karburatorskom modelu trebala biti oko 800ak kilometara


1. tema je tu da se raspravlja
2. tvoje podcjenjivanje "tako jednostavne stvari" meni nije od nikakve koristi
3. što onda je staviš linkove gdje nabaviti klipove za 1. specijalu
4. tu si nešto opisao ovo/ono...
5. tvoja procjena šanse da uljna krepa me ni najmanje ne utješuje...


ovu temu sam otvorio jer mi je jako važno da si što kvalitetnije osposobim skuter jer mi je neophodan za posao...auto koji imam ne samo da mi troši 2,4 X više goriva nego treba i drugima u kući...tako da pokušavam eliminirati sve moguće probleme u startu, a ne slušajući neke pametnjakoviće kojima su mama i tata kupili skuter i kad im krepa, da im tata za novoga... (neznam jesi spadaš li u tu grupu ali po tvojem razmišljanju mi se čini da spadaš)


da si sam plačaš kredit za motor, fax, skuter, sve registracije i račune...onda bi te pitao...ja nemam vremena sve greške otkrivati sam za razliku od nekih...


NHF anybody...  (y)
 
iskreno od diteca bjeze oni koji ga ne znaju srediti

oni koji znaju ne bi ga mijenjali za nist, osim ak im nije slab, jer cuning je puno zuji malo meda daje
 
Iwo SR Tuono said:
bokte koja rasprava oko faking brušenja cilindra na specijalu i stavljanja novog klipa

klip za 1. specijalu se nabavi vrlo lako, ili preko stranih webshopova ili preko ekipe koja iz trsta dovlači stvari, a možda i poneki servis ima taj klip

cilindar se buši na širinu klipa + 3 stote tolerancije i bok

tgb čini mi se da je jako slična mašina kao na sr2000 pa će ti možda pasati klip sa tog agregata, a što se uljne pumpe tiče stavi prozirno crijevo od nje do karburatora, ili usisa, ovisi di je spojena, zamješaj 2% mješavine i nalij u rezervoar i vozi se, ako primjetiš da uljna ne gura ulje kroz crijevo onda je krepala, ako gura potroši tu mješavinu i nastavi dalje sipat čisit benzina i ulje u posudu i doviđenja

šta ti treba sad inženjer za sklopit dvotaktnu 50tku

edit: neznam dal tgb ima pogonjenu uljnu preko pužnog navoja ko na minarelliju ili preko mikroremena ko piaggio, tako da se neću mješat, al šanse da sama uljna krepa na serijali su 1: 40 000 pređenih kilometara

e da, jedna litra ulja bi u prosjeku na karburatorskom modelu trebala biti oko 800ak kilometara
nije točno....
 
Iwo SR Tuono said:
bokte koja rasprava oko faking brušenja cilindra na specijalu i stavljanja novog klipa

klip za 1. specijalu se nabavi vrlo lako, ili preko stranih webshopova ili preko ekipe koja iz trsta dovlači stvari, a možda i poneki servis ima taj klip

cilindar se buši na širinu klipa + 3 stote tolerancije i bok

tgb čini mi se da je jako slična mašina kao na sr2000 pa će ti možda pasati klip sa tog agregata, a što se uljne pumpe tiče stavi prozirno crijevo od nje do karburatora, ili usisa, ovisi di je spojena, zamješaj 2% mješavine i nalij u rezervoar i vozi se, ako primjetiš da uljna ne gura ulje kroz crijevo onda je krepala, ako gura potroši tu mješavinu i nastavi dalje sipat čisit benzina i ulje u posudu i doviđenja

šta ti treba sad inženjer za sklopit dvotaktnu 50tku

edit: neznam dal tgb ima pogonjenu uljnu preko pužnog navoja ko na minarelliju ili preko mikroremena ko piaggio, tako da se neću mješat, al šanse da sama uljna krepa na serijali su 1: 40 000 pređenih kilometara

e da, jedna litra ulja bi u prosjeku na karburatorskom modelu trebala biti oko 800ak kilometara
blago tebi......i tvome znanju...ovakvim stavom mozes se slobodno vratiti na MS forum.... :palacdolje:
 
Phobocaster said:
1. tema je tu da se raspravlja
2. tvoje podcjenjivanje "tako jednostavne stvari" meni nije od nikakve koristi
3. što onda je staviš linkove gdje nabaviti klipove za 1. specijalu
4. tu si nešto opisao ovo/ono...
5. tvoja procjena šanse da uljna krepa me ni najmanje ne utješuje...


ovu temu sam otvorio jer mi je jako važno da si što kvalitetnije osposobim skuter jer mi je neophodan za posao...auto koji imam ne samo da mi troši 2,4 X više goriva nego treba i drugima u kući...tako da pokušavam eliminirati sve moguće probleme u startu, a ne slušajući neke pametnjakoviće kojima su mama i tata kupili skuter i kad im krepa, da im tata za novoga... (neznam jesi spadaš li u tu grupu ali po tvojem razmišljanju mi se čini da spadaš)


da si sam plačaš kredit za motor, fax, skuter, sve registracije i račune...onda bi te pitao...ja nemam vremena sve greške otkrivati sam za razliku od nekih...


NHF anybody...  (y)
u krivu si za sve, na moju žalost, nemam oca koji to sve financira,od 2005 se bavim sa skuterima, nije puno vremena al naučio sam više nego neki koji u 10 godina nisu sami zamjenili roline a da o drugim stvarima i ne pričam

što se klipa tiče, svi vi čekate nekakve linkove,u motostaru taj isti klip od vertexa, s karika, bolcnom i osiguračima košta 24 ili 26€, ja sam pred 5 mjeseci kupovao za pia mašinu prvu specijalu i na stanju ih imaju odmah, ako ga nemožeš nabaviti u HR ima ljudi iz Rijeke koji su svakih 7-15 dana u trstu i koji bi vrlo rado tamo kupili taj klip i poslali ti ga znajući da su uspjeli nekome pomoći da tog nekog ovdje servisi ne deru, stoga poveži se s ljudima i nemoj čekati da ćeš na forumu u 24h saznati neke korisne stvari i da će ti netko na neviđeno odmah reć što je tvom skuteru.

vidim ispod me netko demantira što se brušenja tiče, nekoliko cilindara 50cc koje sam dao na brušenje su brušeni na 3 stote i beru kilometre tako da eto...

I kao zadnje,više ne vozim ditecha, pukla mi je radilica na 32000km pa sam dve tjedna u garaži slagao novu baju al ko dođe na meet vidjet će

lijep pozdrav, i prihvati ovo kao savjete a ne kao opasku
 
tolerancije brusenja zavise od same izvedbe agregata(vodeno ili zracno hladjenje)...zavisi i o samoj konstrukciji klipa kao i o materijalu istoga (toplinske diletacije) uglavnom...potrebno je drzati se preporuke proizvodjaca...koji daju podatke u svojim servisnim manualima...gdje postoje tocne tablice...."gdje" kako" i "koliko"... ;)
 
znaci nitko nist  :mrgreen:

ostajemo na netocnom :p

a kako recimo ima tih fus klipova losije kvalitete, i ne sire se sigurno svi isto, koji manual ce mi pomoc

il tamo kod nekog majstora koji ima 80god ni ne zna za rijec manual

cak sam cuo da ona mjera koja je na klipu da se toliko busi, jer je klip na najsirem dijelu umanjen za tih par stotih


btw...
sjecam se s frendom kad je nosio topov LC cil na busenje, majstor je prvo tokario, onda ishonao, uzeo karike one se spojile, rekao sad je 47,4, sad cemo jos 6 stotih uzeo jos malo, provjerio zazor (0,2) i rekao decki to je to 50kn hvala bok

odma smo iz zajebancije rekli i sad odma u crveno, na to ce majstor, ako hoces odma u crveno ja cu ti prosiriti na 10 stotih pa nemas brige ni razrade :)